|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 28 Sept 2015, 12:16 | |
| - kerpeten ali a scris:
- 1. Pentru Budapesta ai din Brasov cu oferte de 19 Euro daca esti baiat destept.
IR 366 = 02:52 IR 74 = 06:00 IR 406 = 19:02
2. Dacia si Ister nu opreste in Ploiesti Vest si restul statilor neaparat pentru calatori care merg pe parcursul RO-CFR ci special pentru cei care trec granita.
3. Ti-am mai spus si ieri la un drum atat de lung crezi ca mai conteaza 15-20 minute in plus ? In schimb daca scoti din opriri pierzi si calatori si asa mai avem cateva trenuri internationale. Vad ca de Harghita si Corona nu zici nimic ca opresc in toate orasele de ce ? Pentru ca acele opriri genereaza calatori care merg in Ungaria.
4. Craiova-Calafat se va face candva, dublare pe Strehaia-Balota ? Pentru 10 trenuri de calatori si 5 de marfa pe zi o sa faca cand se va dubla traficul daca va fi necesar. La cate trenuri de calatori mai sunt acum intre Tecuci si Iasi ca marfa e aproape 0 ar fi o investitie din care niciodata nu s-ar scoate bani. Predeal-Brasov va fi ultimul sector din coridor care se va moderniza, atunci vor fi comasate trenurile iar pentru Valea Prahovei si statiuni vor fi trenuri Buc.Nord-Predeal si retur.
5. La 72/73 ce vrei mai mult daca asta e infrastructura si opririle alea poate genereaza calatori, repet nu castigi nimic la un drum de peste 9 ore sa ajungi cu 10 minute mai devreme sau 30 minute mai tarziu ziua oricum e pierduta. Ia uita-te daca scoti opririle la Videle, Carcal si Strehaia cate minute crezi ca poti castiga ? In plus de asta la 72 hai ca ai tren la o ora in spate pe Buc.Nord-Drobeta dar daca ai calatori din Videle/Carcal/Strehaia pentru stati ca Drobeta/Orsova/Lugoj si Timisoara ce faci ? Stai dupa 1691 peste alte 4 ore ? Si la intoarcere la fel 73 e ultimul tren care vine de pe M900 e si normal sa opreasca peste tot avand in vedere ca de la Timisoara ultimul tren e cu multe ore in fata iar pe sectorul Drobeta-Buc.Nord ultimul tren e cu aproape 3 ore mai devreme. Nu prea ai dreptate Kerpeten. Eu m -am referit strict la legatura dintre Bucuresti si Budapesta nu la celelalte( deci vorbim de capitale) Si DA, conteaza enorm si 10 minute atunci cand ai o durata exagerata din cauza unei infrastructuri capusite, distrusa de interese externe, interne si de subminarea economiei. Cand se va face Craiova- Calafat ..? cand ne trezim ca Grecia- Bulgaria vor pefera sa traga internationalele lor prin Belgrad spre Budapesta-Viena( chiar si cu un acord pe transporturi deci nu e necesar ca Serbia sa fie in UE) Cum sa stai cu linie nedublata intre Strehaia si Balota cand este vorba de magistrala 900 si de distanta cea mai scurta intre Bucuresti-Timisoara...hai sa nu vorbim prostii ca dublarea asta e proritara fata de modernizarea garii Valcea. In plus traseul asta e prezentat in Master Plan ca unul cu flux mare de calatori Clar- nu isi au sensul opririle din Videle, Rosiori, Caracal, Filiasi, Strehaia, Orsova la internationalele 72/73: asa cum ai spus ai tren dimineata la 06.45- in schimb perechile de Tr Severin evident ca ar trebui prelungite la Timisoara de dobitocii care se plang ca nu au garnituri suficiente dar care mentin inca o pereche de trenuri intre Severin- Timisoara 1697. Am mai spus logica trenurilor internationale : nu sa le tarai prin toate haltile si sa le umpli de navetisti cu gandul ca mai incasezi 3 bilete din Strehaia si implicit sa faci un parcurs ca la fostele accelerate ci regimul lor trebuie sa fie express adica sa ajunga la statiile terminus cat mai repede. Ce inseamna idiotenia asta cu trenul 1693 sa plece la 15.45 din Buc si sa ajunga la 00.40 Timisoara- asta e timp pertinent pentru sosirea la terminus? E normal ca pe ruta cea mai scurta sa ai diferenta de minim 4 ore la trenurile pentru Timisoara? Sa fim seriosi ca sunt multe aspecte care ar putea fi corectate. Unde este mersul cadentat de care pomeneau ca nici pana la Brasov sau Constanta nu au facut asa ceva. Ce se intampla cu sectorul Craiova-Bucuresti ca de la an la an parca mergem pe Titu- Targoviste si trecem la durata de 4 ore...Chiar nu vedem nimic de anvergura in cativa ani..trebuie sa ma rog sa pap pensie cat mai mult timp ca sa apuc sa vad ceva de bun simt( fara spaga la Wc luata de 'nasi', mers cadentat, viteze decente, regim net diferentiat intre trenuri) Am impresia ca e doar bataie de joc si ca restrictiile astea sunt mentinute ca sa nu moara aia in prag de pensie la Infra si opririle alea aberante la 1538/72/73 sunt puse de dragul navetistilor. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 12:27 | |
| Daca trasezi aceste trenuri fara prea multe opriri nu prea castigi nimic, pentru ca linia oricum e praf iar pe relatia Bucuresti-Curtici poate castigi 20 de minute, adica egal cu 0, ce conteaza 20 de minute in plus sau in minus, plus de asta ca daca il faci fara opriri atunci va circula gol, si clar ca nu va avea profit aproape deloc. Asa cu mai multe opriri ca la un IR normal are incasarile mai mari. |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 28 Sept 2015, 12:48 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca trasezi aceste trenuri fara prea multe opriri nu prea castigi nimic, pentru ca linia oricum e praf iar pe relatia Bucuresti-Curtici poate castigi 20 de minute, adica egal cu 0, ce conteaza 20 de minute in plus sau in minus, plus de asta ca daca il faci fara opriri atunci va circula gol, si clar ca nu va avea profit aproape deloc. Asa cu mai multe opriri ca la un IR normal are incasarile mai mari.
Cum asa karpaty, tu care erai de acord cu mine in multe privinte:) Ma sabotezi..? si asa nu se uita nici dracu pe forumul asta dar ce sa mai vorbim de vreo persoana cu factor decident care ar mai putea fi inspirata de propuneri pertinente...nu neaparat ale mele( mai sunt cativa precum Adrian 78, cristy 79 si tu la fel care mai aveti ceva bun de spus) Pai sa bagam opriri la Rupea, Racos, Augustin si Buftea la 1538 ca sa mai incasam niste bilete ca aia de la Cluj mai pot astepta 20 minute pana ajung la Bucuresti si sa mai bagam dracu opriri la 73: Draganesti, Gradinari ca si asa e ultimul tren pe m900 care ajunge in Bucuresti vorba lui Kerpetin si nu au saracii navetisti conditii cu scaun rabatabil. La 72 as propune tot asa Chiajna, Gradinari, Olteni ca nu au fratii nostri de la Cfr cu ce sa ajunga repede in Rosiori mai ales daca fac tura in regie :p De ce nu se lasa 1591 prelungit pana la Timisoara si sa elimine 1697 din Severin ca si asa se plang toti de insuficienta materialului rulant...Nu - ei trebuie sa cioparteasca din trasee si sa taraie internationalele ca nu are cu ce sa ajunga ala din Videle la Orsova sau ca nu au navetistii cu ce sa ajunga la Rosiori dimineata. Eu merg des cu trenurile astea. Daca ma uit atent la propuneri pentru noul mers doar cateva sunt mai istete in rest numai aberatii si putini vorbesc de halul in care a ajuns M900 si de regimul trenurilor internationale care au ajuns un fel de regio de lux al navetistilor si care cu nimic nu se deosebesc de vechile accelerate. Nimeni nu cere Timisoara-Severin-Craiova-Bucuresti-Connstanta pe tot parcursul anului... m-ati tocat cu Pietrosita-Fieni Faurei si alte de astea anonime. Nu, domnule- acolo clar numai Desiro si numai in regim regio ca sa salveze oamenii care au nevoie de Bucuresti si mi se pare normal si demn. Deci asa amice Karpaty- mai imi dai si tu in cap cu opririle aberante la internationale ca doar 20 minute nu mai inseamna nimic la cele 9 ore |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 12:55 | |
| - adytm a scris:
Cum asa karpaty, tu care erai de acord cu mine in multe privinte:) Ma sabotezi..? si asa nu se uita nici dracu pe forumul asta dar ce sa mai vorbim de vreo persoana cu factor decident care ar mai putea fi inspirata de propuneri pertinente...nu neaparat ale mele( mai sunt cativa precum Adrian 78, cristy 79 si tu la fel care mai aveti ceva bun de spus)
Deci asa amice Karpaty- mai imi dai si tu in cap cu opririle aberante la internationale ca doar 20 minute num ai inseamna nimic la cele 9 ore Nu privi asta ca un sabotaj, eu doar am spus adevarul pentru care exista acele opriri la trenurile internationale. Sunt de acord cu tine ca un international nu trebuie sa opreasca in toate oraselele, nici mie nu imi convine daca merg in Budapesta sa opresc la Strehaia, Caracal sau Videle sa merg la gramada cu toti taranii/tiganii/navetistii fara bilet si sa ma deranjeze, dar nu mai este ce era pe vremuri cand un tren era destul de plin de la statia de formare astfel ca nu era nevoie sa mai opreasca in orasele sa adune 2-3 calatori, acum stim toti cati mai merg cu trenul sid e asta au aparut opririle. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 12:56 | |
| @adytm cu te deranjeaza pe tine ca opreste IR 1538 la Unirea hc, Valea Lunga si Dumbraveni ? ca restul isi au rostul nu stam sa facem geografie acum, mai ales ca e ultimul tren si daca i scoti opririle astea 3 castigi 10 minute chiar atat de mult conteaza pentru tine 10 minute ?
IR 1693 nu e sinugurul tren din tara care ajunge la destinatie la ora la care nu mai exista transport in comun, sunt zeci de astfel de trenuri in toata tara de vina e infrastructura si ce vroiai sa-l bage pe 1693 la 13:30 din Buc.Nord ca sa ajunga in Timisoara la ora la care sa poti prinde ultimul tramvai ? Nu e posibil asta.
Ca sa bagi mers cadentat pe Bucuresti-Brasov si Constanta ai nevoie de rame electrica doar daca nu vrei sa faci paguba cu EA + 2 vagoane la fiecare ora spre Brasov si la fiecare 2 ore spre Constanta. Cand vom avea rame electrice atunci vom putea visa la mers cadentat pana atunci sa ne multumim cu ce avem.
Lasa nasi in pace se descurca si ei cum pot asta e situatia la noi in tara tarife exagerate salarii mici plus ca se inchide ochii de sus in privinta mersului cu nasul, ca daca era o institutie serioasa stopa fenomenul blatului dar nu se vrea. Daca ar face actiuni neanuntate si cu efectiv marit toti nasi si-ar vedea de treaba iar calatori blatisti de Videle ar cumpara abonamente la Regio dar nu se vrea, laso ma ca merge asa. Tot timpul dam vina doar pe nasi, vinovati sunt cu toti si nasi si baltisti si sistemul asta infect de la CFR. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:05 | |
| Pentru faptul ca durata calatoriei va creste pe Bucuresti-Timisoara, acest 1693 ori va fi bagat mai devreme ori va ajunge pe la 1 noaptea sau va fi limitat la Severin sau mai rau la Craiova, "specialistii" vor avea drept de a decide. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:20 | |
| In cazul asta mai bine il baga la 14:00 din Buc.Nord spre Timisoara si ajunge la 23:05 si la 16:15 sa bage IR Buc.Nord-Drobeta Turnu Severin sa circule combinat cu 1823 pana la Craiova. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:22 | |
| Pai si noi astialalti ce vom face de la Severin sau Craiova? se baga ceva autobuze?
Adevarul e ca astia nu stapines deloc liniile astea.
Multa lume ar vrea eliminarea opririlor din Rosiori si Videle in special din cauza blatistilor, sint obraznici, sint galagiosi, adeseori nespalati sau cu spraiuri de bazar si mai ales te sfideaza cind nu platesc, tu dai o caruta de bani, se tirie trenul aproape dublul timpului de pe vremea lui Ceausescu si vin astia cu duiumul, cu galagie, cu plase ca aduc marfa din Bucuresti sau o duc dau 2-3 lei la conductor in fata ta care ai platit bilet.
Asta e problema.Normal nici un tren care ajunge in Craiova nu ar mai trebui sa opreasca pina la Bucuresti iar dupa el la 5 minute ar trebui sa plece un IR local care sa ii lase sau sa ii culeaga pe ceilalti.
Cumva CFR va trebui sa rezolve aceste probleme sau va ajunge sa aiba trenuri doar pentru blatisti. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:25 | |
| La 72 puteau sa il lase fara opririle Videle Rosiori Caracal Filiasi ca din spate vine 1591 care opreste in toate bodegile de la Filiasi sau e mai bine sa mearga blatistii la clasa a 1a |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:30 | |
| Si ce faci cu cei care vor sa mearga mai departe de Drobeta Turnu Severin spre Caransebes, Lugoj si Timisoara daca i scoti opririle lui 72 vorbesc de ei care s-ar urca din Videle, Rosiori, Caracal, Filiasi si Strehaia ? 1591 merge numai pana la Drobeta iar urmatorul e la 10:45 din Buc.Nord. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:34 | |
| Poate ne arata Dragos o statistica cati urca din orasele alea spre Timisoara Caransebes Eu l-am vazut pe 72 de vreo doua ori in Filiasi si nu s-a urcat nici naiba in el |
| | | adytm
Numarul mesajelor : 176 Varsta : 34 Localizare : Timisoara Reputatie : 4656 Data de inscriere : 13/09/2012
| Subiect: Cfr un putrigai Lun 28 Sept 2015, 13:50 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Si ce faci cu cei care vor sa mearga mai departe de Drobeta Turnu Severin spre Caransebes, Lugoj si Timisoara daca i scoti opririle lui 72 vorbesc de ei care s-ar urca din Videle, Rosiori, Caracal, Filiasi si Strehaia ? 1591 merge numai pana la Drobeta iar urmatorul e la 10:45 din Buc.Nord.
Ti-am spus deja ca 1591 trebuie prelungit la Timisoara si ca nu are sens sa ai garnitura Buc-Severin si separat Severin- Timisoara adica 1697. Toti spun ca nu au locomotive sa faca mers cadentat si ca lipseste materialul rulant dar ei risipesc vagoane pe 4 garnituri diferite deja deci sunt multe aiureli si nereguli pe care le constatam si noi cei simplii pasionati. Clar are dreptate Adrian78 si citeste cu atentie mesajul in intregime- din toate punctele de vedere nu se justifica opririle in toate haltile ale trenurilor internationale 72/73/406- deci au devenit acceleratele vechi si ''salvarile de lux'' ale navetistilor care cum urca decat vagonul de clasa a I-a il vad si cand ii intrebi daca au loc acolo ei zic ca da- doar uneori cand e promt conductorul mai descoperi ca jumatate din vagon sunt navetisti. Asta e chiar suparator si am sa fac petitie pe chestia asta. Si nu uita! M900 nu e linie secundara. E plictisitor sa repet aceleasi chestii dar toti suntem constienti ca sunt nereguli multe si nu mai exista o diferenta neta intre rangurile de trenuri...sa ne amintim vremurile in care exista IC 591/593 sau vechiul Traianus. Mi-e scarba cand vad ca lasa magistrala asta sa se faca praf, ca pentru a beneficia de Master Plan nu mai trebuie RK, ca pe M300 sunt deja restrictii pana in Ploiesti. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:54 | |
| Tu constientizezi ca 1591 ajunge la Drobeta pana in 12 si 1697 pleaca la 18 nu ? sunt 6 ore diferenta intre ele clar asta nu se poate numi nici legatura nici prelungire. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 13:55 | |
| Dacă tai opririle la Roşiori, Videle, Caracal pierzi o groază de călători, vorbim de staţii care vând cam 1000 bilete pe zi pentru Bucureşti şi tot atâtea retur + abonamente. Asta pe lângă blatişti, care şi ăia pot fi taxaţi cu puţin efort.
Care e problema cu navetiştii la clasa I? Dacă au abonamente de clasa I, de ce să nu stea la clasa I?
1591 circulă la Drobeta de mulţi ani, încă de când era rapid. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 28 Sept 2015, 14:01 | |
| - Dr2005 a scris:
- Dacă tai opririle la Roşiori, Videle, Caracal pierzi o groază de călători, vorbim de staţii care vând cam 1000 bilete pe zi pentru Bucureşti şi tot atâtea retur + abonamente. Asta pe lângă blatişti, care şi ăia pot fi taxaţi cu puţin efort.
Care e problema cu navetiştii la clasa I? Dacă au abonamente de clasa I, de ce să nu stea la clasa I?
1591 circulă la Drobeta de mulţi ani, încă de când era rapid. Noi vorbeam doar de 72 sa nu mai opreasca pana la Craiova ca doar nu are 100 de calatori Caracal-Budapesta |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |