|
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 02 Sept 2015, 18:53 | |
| MAV trimite in Serbia 21-91, si noi nu putem trimite niste harburi de 21-80.............vai de steaua naoastra. Aici nu e vorba ca se strica ceva efectiv CFR e Gica contra, nu vrea si pace, CFR distruge nu vine cu nimic bun in sprijinul populatiei, daca poate sa alunge cat mai mult lumea de la tren e perfect, asta se urmareste. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 02 Sept 2015, 22:54 | |
| - Dr2005 a scris:
Galaţi - Cluj a existat prin Ploieşti şi probabil va exista din nou după finalizarea lucrărilor. Motivul e clar: sunt mai mulţi călători pe aici, decât pe dincolo, plus că nu mai trebuie să schimbi locomotiva de 2 ori (Deda şi Războieni) sau să ocoleşti pe la Dej. Prin Ploiești ocolești de te iau dracii. E mult mai ok prin Ghimeș, am o groază de prieteni din Galați care sunt la facultate la Cluj, sunt moldoveni destui care lucrează acolo... Și schimbi locomotiva și personalul doar la M. Ciuc, unde poți face și RTT. Așa mi se pare cel mai ok. Vagoane sunt, locomotive sunt, trebuie să fie și voință și am rezolvat problema. Trecând prin Valea Trotușului (501) și mai apoi pe 400 până la Dej ai un ocol mult mai mic față de cel actual, iar traseul poate fi completat în maxim 11 ore 30, față de 13 ore 20 cât e în prezent. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 02 Sept 2015, 22:58 | |
| - mielutu zburator a scris:
Prin Ploiești ocolești de te iau dracii. E mult mai ok prin Ghimeș, am o groază de prieteni din Galați care sunt la facultate la Cluj, sunt moldoveni destui care lucrează acolo... Și schimbi locomotiva și personalul doar la M. Ciuc, unde poți face și RTT. Așa mi se pare cel mai ok. Vagoane sunt, locomotive sunt, trebuie să fie și voință și am rezolvat problema. Trecând prin Valea Trotușului (501) și mai apoi pe 400 până la Dej ai un ocol mult mai mic față de cel actual, iar traseul poate fi completat în maxim 11 ore 30, față de 13 ore 20 cât e în prezent. Daca nu vor soarecii din birou nu vor si cu asta basta, poti sa te pui si in cap ca nu vor intelege sau nu vor sa inteleaga ce spune populatia. Ei o tin pe a lor si fac cum ii taie capul. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mier 02 Sept 2015, 23:06 | |
| Eu stiu o alta treaba in privinta trenului Bucuresti - Beograd : sarbii doreau restabilirea legaturii directe Bucuresti - Beograd (tren 360 / 361), dar sa suportam noi toate costurile de operare in privinta trenului pe teritoriul Serbiei. Ma gandesc ca poate ii scuteau pe cei din CFR Calatori de plata utilizarii infrastructurii in Serbia printr-o asa zisa conventie, daca isi asumau acest lucru romanii. Nu cunosc mai multe amanunte, dar ar fi trebuit fiecare 50-50 sa suporte cheltuielile, cel mai corect. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 00:35 | |
| Bun, cerem trase dar se pune problema avem material rulant si personal de tren disponibil ? Pentru ca unul dintre aspectele importante ale mersului trenurilor de călători sunt turnusurile mecanicilor si materialului rulant. Aici nu e ca la marfa una scrie in trasa din punct de vedere orar si alta e realitatea. A depășit mecanicul timpul de lucru iar trenul sta in gara pana mecanicul își face odihna (cazuri mai rare dar sunt). Revin la trenurile de calatori cu un exemplu in ce priveste trasarea sezonierului ieșean. Cați dintre voi ați observat ca același EGM ieșean face cale întoarsă din Barboși cu perechea venita de la Constanta ? Si din cate am mai observat in Constanta parte din garnitura ieseanului prestează un Buzău de zi 8202/8203. Sau alt exemplu felul cum e trasat sezonierul de Sibiu in așa fel încât același EGM sibian sa ajungă la Pitești si sa facă cale întoarsă cu perechea trenului adus de la Sibiu, mecanicii de sibiu sa intre la odihna la Piatra Olt, de aici pietrenii pana la Pitești si înapoi cu 1688-1. Dincoace spre București e alta poveste. Bineînțeles ca problemele astea interesează mai puțin populația tarii, de unde pana unde merge x mecanic sau turnusul materialului rulant numai ca acum trăim alte vremuri, transportul rutier a luat amploare, cfr călători nu mai dispune de Nr de vag, locomotive funcționale ori de Nr de mecanici din anii 90, desi am văzut pe facebook ca la Depoul Brașov sunt școlarizați viitori mecanici in vederea înlocuirii celor in pragul pensionarii. Si cu toate astea nimeni nu ne împiedica sa vrem mai mult de la cfr călători, trenuri si legături mult mai bune.
Din ce am mai observat pe teren apropo de cerutul de trenuri sau vagoane directe, atunci când întârzie 1664 la sosirea in București timișoreanul IR1695 nu pleacă pana nu preia eventualii călători. Ba chiar si după 1776 mai așteaptă. Iar sunt zile când 1755 preia călători de la trenul 73-2, evident când acesta întârzie. S-a întâmplat si in seara de 31.12.2014 spre 01.01.2015. Si multe alte exemple. Era sa uit vara trecuta 9103 a stat intr-o zi 30 de minute după IR1692. Avem așa exces de vagoane sa plimbam 1-2 de la un tren la altul ? Sunt de acord cu voi ca lumea vrea tren direct dar daca autoritățile din tara asta sunt impasibile cu nevoile cetățenilor si mai mult își vad de interesele personale de-aia s-a ajuns aici cu calea ferata. Nu vreau sa deranjez pe nimeni dar nu cred ca este un capăt de tara sa schimbam un tren cu altul. Ca s-o revenii la trase mai vechi gen Galati-Brasov-Cluj odată cu finalizarea modernizării coridorului 4 e alta poveste. Doamne ajuta. Ma tem insa ca pana atunci se rablagesc locomotivele astea. Vom avea linii modernizate si apte pentru viteze mari in schimb vom fi la pământ cu locomotivele astea pentru ca zilnic crăpa cate 2-3 si mai avem si cazuri de locomotive ce după 5-6-7 ani de la ultima reparație majora ajung mortăciuni prin depouri. Vezi EA598, 821 trecute prin RK si inca multe altele.
Alte probleme la calea ferata sunt legislațiile si instrucțiile învechite dar si sefimea. Dr2005 a tot detaliat pe aici multe lucruri negative. Poate ca peste ani când va veni sau se va ridica un suflu nou de oameni atunci sa aspiram la o cale ferata așa cum ne-o dorim si trebuie sa fie. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 00:51 | |
| - Citat :
- desi am văzut pe facebook ca la Depoul Brașov sunt școlarizați viitori mecanici in vederea înlocuirii celor in pragul pensionarii.
Degeaba se fac scoli (la CENAFER, nu la depou) daca compania de stat CFR Calatori nu doreste sa faca angajari din afara, fac doar mutari in interior desi ies la pensie tot mai multi, e mai usor sa anuleze din trenuri si daca se va continua pe aceeasi directie se va inchide de tot. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Ultima editare efectuata de catre cristi CFR in Joi 03 Sept 2015, 00:54, editata de 2 ori |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 00:51 | |
| Pentru imbunatatirea mersului de tren avem compartimente speciale in CFR Calatori: Serviciul Mers de Tren, Marketing si Planificare, oameni cu facultati, instruiti sa gaseasca cele mai optime solutii pentru maxima eficienta. Daca-i asa cum se face ca in urma studiilor multiple si sondajelor de opinie care nu inceteaza a fi mereu lansate pe CFR Calatori (site) vedem incontinuu trenuri cu 3, 2 sau chiar 1 vagon trase de EA sau chiar mai „eficient” de un Sulzer Inseamna ca undeva se interpune un factor determinant care viruseaza toate studiile de performanta ale celor doua echipe de profesionisti din compartimentele amintite mai sus. |
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 01:00 | |
| Ca tot vorbim de material rulant, locomotivele sunt intretinute si reparate de SCRL Brasov care este filiala a SNTFC, SNTFC nu a platit de foarte mult timp prestatiile la SCRL, astfel ca din lipsa de lichiditati a intrat in...insolventa...
_________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3833 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 09:42 | |
| Deja sunteti amuzanti, nu inteleg de ce va strofocati pentru o institutie care nu da 2 bani pe calatori? La CFR nu sunt nici vagoane si nici locomotive si nici personal capabil(amintiti-va controlul de la CFR marfa cu angajati analfabeti si grad de instruire egala cu zero) iar lucrul asta se vede cel mai bine pe teren. Mersul e facut de nevertebrate, e inadmisibil ca pe o ruta gen Brasov-Bucuresti, de la ora 09:00 la ora 15:15 sa nu ai nici un tren de calatori. Vagoanele de calatori sunt putine, jegoase si infecte. Am venit cu 1634 si am murit ca prostii in tren la 50*C cu personalul CFR inchis in compartimentul lor. Prapaditii de la RT si aia niste mincinosi, se stie problema cu 14030, primul tren de calatori dupa 6 ore pe M300 si ei pun doar o panarama de RIO care ajunge in Sinaia 110% ocupata si lasa oameni la peron care nu se pot urca. La 1634 si ala avea calatori in picioare peste care a mai trebuit sa ne urcam si cei 60-70 ramasi dupa RT. Ce pretentii sa aveti de la niste institutii in care se angajeaza doar pe relatii, cunostinte si rubedenii de unde oamenii capabili au plecat sau au fost facuti sa plece pentru ca incomodau "relationistii", aia care nu sunt in stare sa lipeasca un timbru pe un plic. Controlorul de pe 1634 cred ca a poposit direct la biserica sa multumeasca divinitatii ca nu a fost batut la cat de nesimtit si arogant a fost. Ce pretentii sa mai avem de la astia? Era mai bine de 100 de ori la CFR in anii 94-03, dupa s-a ales praful.
Apropo, despre scoala de macanici facuta la Brasov, majoritatea isi cauta de munca la privati deoarece CFR le-a dat mucles, exact cum s-a intamplat si cu cei din Bucuresti. NU ai relatii esti egal cu zero, ai rude, pile si cunostinte esti angajat imediat in CFR.
PS. Pentru Bucuresti-Brasov/Constanta trebuie de urgenta RES sau orice altceva usor si fasnet cu cunsum scazut de energie sa avem tren din ora in ora, numai asa se mai poate salva mizeria asta de institutie ramasa cel mai mare parazit bugetar din tara. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4627 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 10:04 | |
| Excelenta analiza facuta mai sus !Reflecta realitatea in totalitate! |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Joi 03 Sept 2015, 13:03 | |
| - Mario 076 a scris:
Sunt de acord cu voi ca lumea vrea tren direct dar daca autoritățile din tara asta sunt impasibile cu nevoile cetățenilor si mai mult își vad de interesele personale de-aia s-a ajuns aici cu calea ferata. Nu vreau sa deranjez pe nimeni dar nu cred ca este un capăt de tara sa schimbam un tren cu altul. Ca s-o revenii la trase mai vechi gen Galati-Brasov-Cluj odată cu finalizarea modernizării coridorului 4 e alta poveste. Doamne ajuta. Nu e o tragedie pentru noi schimbul de trenuri, sunt perfect de acord (eu am schimbat 5 trenuri în excursia pe 501!) dar sunt oameni în vârstă care abia se pot mișca, lor li se urcă bagajele în tren de către rude în stația de plecare, și le sunt date jos în stația de destinație de un călător amabil sau de alte rude. Propunerea mea pentru grupa Galați - Sibiu - Timișoara vine în contextul în care oamenii în continuare refuză să schimbe trenul, din varii motive, dar trebuie să avem în vedere că un număr semnificativ de moldoveni lucrează/studiază în Ardeal, iar rudele lor pot veni în vizită cu un astfel de tren. Grupa mea nu ar afecta prea tare regionala, am putea lua 20-83-urile care fac trenurile R de Făurei și ar fi de-ajuns, ar putea fi întoarsă grupa cu 1622 iar plecarea lui 1731 să fie pusă cu o oră mai târziu, mai ales că se pare că la anul se va da drumul cu 50 km/h pe Buzău - Făurei (se zvonește chiar 70 pe un fir, dar nu cred zvonurile). Rămân împotriva trasei Galați - Brașov - Cluj, deoarece este ocol (641 km față de 576) și cine dorește așa poate lua 1732 + 1539. Cred că e mai bine să avem tren direct prin 501 decât pe 700 + 702 + 500 + 300. Sunt gălățeni care mai au rude în Miercurea Ciuc, Siculeni, Comănești, sunt care merg la saline la Ocna, călători ar fi (dacă s-ar încerca și dori acest lucru!). În trasa imaginată de mine, ar avea și cei din Brăila și satele vecine timp să ajungă la Barboși, de unde să ia ipoteticul tren spre Ardeal. Dacă este voință, sunt șanse de succes, dar dacă nu se va dori rămânem cu dubele, care tremură de fericire. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 04 Sept 2015, 10:00 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Am venit cu 1634 si am murit ca prostii in tren la 50*C cu personalul CFR inchis in compartimentul lor. Prapaditii de la RT si aia niste mincinosi, se stie problema cu 14030, primul tren de calatori dupa 6 ore pe M300 si ei pun doar o panarama de RIO care ajunge in Sinaia 110% ocupata si lasa oameni la peron care nu se pot urca.
La vagonul 84-96 tot timpul este compartiment de serviciu si stau cu perdelele trase, de 2 ori am venit in iulie si august cu trenul asta de la Sinaia la Ploiesti Vest si nu a venit nasul din cauza aglomeratiei. Si cand ma gandesc ca am anticipat acest lucru inca din primavara ca 3006 ( 1634 ) din cele 8 vagoane vara vor mai scoate asa s-a si intamplat si asta din cauza sezonierelor dar nici dupa terminarea sezonierelor situatia nu se va imbunatati. Ultimele 2 veri au fost un esec total pe ruta Buc.Nord-Brasov si retur la anul nici nu vreau sa ma gandesc cum va fi. Despre Regiotrans nu stiu ce sa zic 14094 zilnic are 2 rame iar vinerea si duminica 3 dar 14030 asta doar vinerea si duminica e suplimentat in rest circula cu o singura rama desi e cel mai vechi tren al Regiotrans de pe ruta asta. 14092/14033 are zile cand circula cu 1 rama dar si zile cand circula cu 2 rame este cel mai nou tren al Regiotrans si calatori sunt din ce in ce mai multi la acest tren. - Jurnal Feroviar a scris:
PS. Pentru Bucuresti-Brasov/Constanta trebuie de urgenta RES sau orice altceva usor si fasnet cu cunsum scazut de energie sa avem tren din ora in ora, numai asa se mai poate salva mizeria asta de institutie ramasa cel mai mare parazit bugetar din tara. Crezi ca se rezolva ceva cu o rama de 180 locuri care iese odata la 14 luni ? Problema e ca CFR Calatori s-a invatat sa faca profit cu investiti mici, oricine ar face bani si din piatra seaca. Sunt zeci de vagoane trase la gard ca au revizile expirate si chipurile nu sunt bani pentru revizi, dar avem trenuri pline si lungi incasari sunt dar asa e romanul hot sa faca bani din nimic. Solutia este cum am mai spus de zeci de ori, Regio pe distante scurte sau spre munte ori privati ca au tarife promotionale cine vrea tzeapa si sa arunce cu bani la lautari CFR o poate face la IR dar pe urma sa nu vina sa zica ca a platit o avere si a avut conditi la fel ca la Regio. Singurele trenuri IR care isi merita bani sunt cele de pe M800, trenurile de lung parcurs si trenurile peste 200 km sub aceasta zona nu se merita IR decat daca te grabesti prea tare. In plus traficul nu e chiar atat de mare pe Buc.Nord-Brasov ca sa bagi tren din ora in ora doar iarna ca pleaca lumea la munte, la sanius si la ski e aglomeratie si atunci doar in week-end-uri si vacante ori in ajunul Craciunului sau al Anului Nou, apoi de Paste si 1 mai si vara in week-end-uri in rest traficul e cat de cat lejer. |
| | | mureseanu_976 Moderator
Numarul mesajelor : 2215 Localizare : I eh, no, nooo, no es possible Reputatie : 8092 Data de inscriere : 07/02/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 04 Sept 2015, 18:11 | |
| De ce sa bage rama Hyperion pe Bucuresti - Constanta cand CFR Calatori poate baga oferta globala si agresiva la trenurile de pe ruta respectiva ? In extrasezon cu bilet global de 35-40 lei intreg eu zic ca vor scoate 25-40% din cursele rutiere ale lui Simpa, CDI si cine naiba mai opereaza pe acolo pe rutier. Dar oferta respectiva sa acopere macar un vagon cu 80-84 locuri, nu ca "dam doar 12 bilete/tren/zi si restul teapa". Si vorba aia, se pot implementa versiuni noi de modernizare la EA-uri, daca aveau Elodiile calculator pentru tonaj ("variator de tensiune pentru cei neavizati") si bagai tonajul pentru 4 vagoane, ea va consuma cel mult 3400-3800 KW din potentialul lor. Si sa nu uitam de comparatia rama versus EA + vagoane, la viteze de 140 cand prinzi o tigaie de Dacie Logan sau 1310 sau chiar si o duba TV si o faci praf, rama va fi varza iar EA-ul va avea caroseria cel mult zgariata si plugul rupt. Ca fond de reparatii repui EA-ul in situatia initiala mult mai repede decat o rama pentru care astepti comanda la parbriz, masca din fibra de sticla, etc... |
| | | cardinal
Numarul mesajelor : 3333 Reputatie : 8736 Data de inscriere : 08/04/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Mar 08 Sept 2015, 22:51 | |
| Cred ca ar fi o idee buna sa fie un personal din Buzau, spre Marasesti, legatura la Brasov Galati.
|
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 11 Sept 2015, 00:07 | |
| Sa fie pusa in circulatie o pereche de trenuri intre gara Socola din Iasi cu gara centrala din Iasi. Dupa introducerea in circulatie a perechi de trenuri Chisinau - Iasi in cateva zile. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
| | | | Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |