| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|
+65Simo1971 AeroX cristi ar traian nenuandrei Spartan1948 kristi kkk deconectat CristyanC Maddox TER200 ldh80 Valentin Sava florin94 LanceR NicuS Luca tgv qew00 bubu KQQ ALEXCFR alex.barac.5 alliens AndiCFR DUAL DB Robert Atty Katalin4653 marius_catalin84 cortexedge user dezactivat... ATM cfr500 Dionis Andrey_tm Adirmvl cardinal cristi CFR Jurnal Feroviar dan tm alinx3330 lifetec didinul Jhonyla alex1987 alex.alexus.tm mureseanu_976 Vitosa adytm cristy79 decward marius664 Norbi Vale bobi razvan - trenuri 92Dragos Katalyn baiazid Adrian78 Dr2005 Nesebar TonyGFR mielutu zburator IonutCFR2009 69 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 06 Noi 2015, 23:00 | |
| Toate discuțiile de aici ar trebui sa fie constructive si sa ne faca sa progresam si noi deci avem un punct de reper unde sa ajungem pana una alta nu avem vagon compartimentat de clasa 1 la un nivel decent si 21-90 ar trebui sa fie la acelssi nivel cu 21-91 |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 06 Noi 2015, 23:29 | |
| Am mers cu 73 cu vagon 10-91! Deci compar internaţional cu internaţional (e drept, nu m-am uitat dacă vagonul mergea la Budapesta sau rămânea la Timişoara). Mă îndoiesc că poţi să baţi la confort un 10-91. Scaune reglabile electric, climatizare, prize, măsuţe. Plus că arată mai modern, fără mochetă şi alte chestii din epoci de mult apuse (noi aveam mochetă pe 19-47 dinainte să aibă MAV 19-91). _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Vin 06 Noi 2015, 23:40 | |
| Trenurile ICE de la DB deci in Germania au mocheta inclusiv la clasa 2-a si pe culoare, deci nu stiu cine face parte dintr-o epoca demult apusa, Romania sau Germania! Tot in Germania exista vagoane de clasa 2-a pe IC, salon cu mocheta in tot vagonul.
Mocheta aia, adica zdreanta aia de 2 bani de pe 19-47 nu o compari cu mocheta aia pufoasa de hotel care se afla in acel vagon 19-91, efectiv e diferenta ca de la cer la pamant, cum si pentru acasa cand te duci sa cumperi mocheta gasesti de la 10 lei metrul o carpa de mocheta pana la 50 de lei o mocheta de lux, asa si aici, nu suporta comparatrie acea carpa din poza aia cu ce este prin vagoanele tarilor moderne. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 00:36 | |
| Ieri 1823 a stat 122 de minute in Zavestreni cred ca locomotiva defecta EA059 dupa a plecat cu 379 totusi ma intreb nu se gasea nici o lovcomoti disponibila Videle sau asa mult dureaza sa vina locomotiva tampon din Chitila ce naiba ca izolata ar trebui sa circvule cu 100km/h sau o fi din cauza birocratiei |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 01:43 | |
| E cam greu să vină de la Chitila, că locomotiva izolată e ultima ca importanţă pentru CFR S.A., iar secţia e cu capacitate saturată. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6638 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 11:01 | |
| Poi numai birocratia, trasa etc cred ca iau vreo 45 de minute pana se porneste... Mai pusesem undeva pe-aici o experienta de-a mea cu o defectare a lui 210 (ploiesteanca) prin Brazi. A reusit sa duca trenul taras-grapis in vreo 20 de minute pana in Ploiesti Vest, unde credeam c-o ne astepte deja una de schimb (ca doar era acasa la ea, operativitate, deh...). Dar tot am stat vreo jumatate de ora pana a aparut 587 sa preia trenul. Ma rog, nu au fost 122 de minute ca la tine, dar erau doar 3 km pana la depou... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 15:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- E cam greu să vină de la Chitila, că locomotiva izolată e ultima ca importanţă pentru CFR S.A., iar secţia e cu capacitate saturată.
Off doamne ce gândire tipica de birocrat angajat la STAT ! Pai tocmai ca e declarata secție cu capacitate saturata si trebuie urgentata si eliberata secția in caz de tren defect, dar la noi ca la nimeni. Fir-ar ale draq de formalități si decizii... @Adrian78, la Videle extrem de rar ai tampon la călători. |
|
| |
razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 16:30 | |
| Nu se poate construi o a treia linie intre Bucuresti si Ploiesti palalela cu cele doua linii actuale asa cum sunt 3 linii palalele intre localitatile cu trafic intens din tarile dezvoltate?
In mod sigur da...daca s-ar vrea sa mai multi bani. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18747 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24323 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 16:35 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- E cam greu să vină de la Chitila, că locomotiva izolată e ultima ca importanţă pentru CFR S.A., iar secţia e cu capacitate saturată.
Off doamne ce gândire tipica de birocrat angajat la STAT ! Pai tocmai ca e declarata secție cu capacitate saturata si trebuie urgentata si eliberata secția in caz de tren defect, dar la noi ca la nimeni. Fir-ar ale draq de formalități si decizii...
@Adrian78, la Videle extrem de rar ai tampon la călători. Ma gandeam ca era disponibila de la ceva regio sti bine ca la Petrosani au luat ECurile de la regio si le-au dat la 1824 Razvan trebuiau 4 linii 2 pentru trenurile fara oprire si 2 pentru marfa si regio sau daca era M700 dublata si electrificata pana la Faurei marfarele spre Braila si Galati deviate pe acolo |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 16:59 | |
| Sunt suficiente cele 2 linii la cata marfa e pe Chitila-Pl.Vest/Pl.Sud si nici trenurile de calatori nu vin unul dupa altul decat dimineata si dupa-amiaza spre seara.
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 17:00 | |
| - Vitosa a scris:
- Dr2005 a scris:
- E cam greu să vină de la Chitila, că locomotiva izolată e ultima ca importanţă pentru CFR S.A., iar secţia e cu capacitate saturată.
Off doamne ce gândire tipica de birocrat angajat la STAT ! Pai tocmai ca e declarata secție cu capacitate saturata si trebuie urgentata si eliberata secția in caz de tren defect, dar la noi ca la nimeni. Fir-ar ale draq de formalități si decizii... A crapat intr-o statie, nu bloca nimic. Nu poti sa incurci alte trenuri pt. ca a crapat locomotiva SNTFCului. Te trezesti dupa aia ca te dau aia in judecata _________________ :TTT:
|
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 17:11 | |
| - 92Dragos a scris:
- CFR-ul a schimbat trasa la 407-2 nu MAV din cauza lucrarilor. Stie cineva unde ? Am inteles ca nu ramane tot anul in asa hal.
S-ar putea ca tu sa fi inteles gresit. Trenurile de rang IC si IR schitate in actualul livret 2014/2015 si-au pastrat mersul trasat in aceeasi proportie tot anul calendaristic CFR. Exceptie au facut 346/347, 366/367, 406/407, 472/473, 1621/1622 si altele deviate sau modificate temporar la mers o perioada datorita lucrarilor de reabilitare la infrastructura, altele au fost anulate temporar 1811/1812, 1819/1820, dar trasele lor au ramas la baza aceleasi din punct de vedere orar. Asa ca te sfatuiesc sa lasi unele trairi personale si sa crezi ca ce scrie in livretul 2015/2016 despre trasarea lui 407 ramane asa poate tot anul (desi e posibil mai tarziu sa ma insel si eu) altfel 407 aparea in livret si cu o a doua trasa 1407 cu circulatie temporara, dar asta nu inseamna ca nu este posibil sa fie asa si la anul. Legat si de of-ul tau cum ca 407 dupa Sfantu Gheorghe circula doar cu 10% calatori si de la noul mers va fi prea matinal la sosire raman la parerea ca CFR nu este hotel sa inchiriezi camera (in cazul de fata cuseta) si sa dormi pana la 10 ziua si ca daca nu-ti convine nu te obliga nimeni sa circuli cu el. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Sam 07 Noi 2015, 17:13 | |
| Doctore, avea mocheta 19-47 002, dar cand ai facut tu poza vad ca era in compunerea lui 1632. Cotiera aia de langa geam e rupta si foarte uzata. Sa nu mai spun ca pare si jegoasa. Inteleg ca ai vrut sa arati ca si la CFR sint sau au fost vagoane de clasa I cu mocheta, da' poza aia nu e cea mai buna apentru asta ca se vad si alte lucruri.
La Corona e miezul 21-91-le. Mai ales subseria cu scaune galbene. Pur si simplu sint altceva. Si la drum lung sint extrem de bune. Faza e ca nici prizele de pe culoar nu au functionat cand am mers eu cu Corona. Asa cum nu merg la multe vagoane de la noi.
Corona imi place si mie foarte mult, ca traitor in Cluj. In jur de 2 noaptea poti pleca la Budapesta, unde ajungi la o ora ok sau la Brasov. Am fost cu el in ambele directii, pe ambele sensuri. Plus Ciuc si Sfantu'. Cel putin pentru mine daca orele de plecare si sosire n-au fost bune au fost macar decente.
Nu pupa nimeni in spate MAV-ul. Dar in Corona si in Harghita ai senzatia ca esti respectat de proprietarul materialului rulant. In Ungaria am fost cu Corona si apoi Budapesta - Veszprem - Budapesta. Vagoane vechi, dar dadeau clasa multor IR-uri de la noi in privinta curateniei, daca nu majoritatii. La fel e si cu Ikarusurile la ei. Modele vechi dar foarte bine itnretinute in ambele orase in care am fost.
Imi pare rau sa o spun, dar cu sau fara prize in vagoane, cu tot cu dormitoare si cusete mai bune la CFR, cand vine vorba de curatenie MAV-ul e peste CFR si ungurii peste romani.
PS: daca puteti mutati discutia la topicul potrivit. Multumesc! |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 09 Noi 2015, 09:35 | |
| Pentru Targoviste-Pietrosita prelungite IR-urile Buc.Nord-Targoviste la Pietrosita care vor circula incepand cu noul mers de tren dar cu oferta cum s-a facut pe 905 si 906 ca sa vina lumea la tren.
Tabela Targoviste
Sosiri-Plecari
--------04:20 - R 943X Targoviste-Pietrosita ( 05:10 ) opriri 70%. 06:17---06:22 - IR 1882 Pietrosita-Buc.Nord 07:21---07:30 - R 9101 Buc.Nord-Pietrosita ( 08:30 ) cu 2 Desiro, doar unul intre Tgv si Pietrosita. 09:07---09:10 - IR 1881 Buc.Nord-Pietrosita ( 09:55 ) 10:17---10:22 - IR 1884 Pietrosita-Buc.Nord 11:07---11:10 - IR 1883 Buc.Nord-Pietrosita ( 11:55 ) 13:17---13:22 - IR 1886 Pietrosita-Buc.Nord 15:07---15:10 - IR 1885 Buc.Nord-Pietrosita ( 15:55 ) 17:17---17:22 - IR 1888 Pietrosita-Buc.Nord 19:12---19:18 - IR 1887 Buc.Nord-Pietrosita ( 20:03 ) tot vine cu 2 Desiro, unul sa mearga la Pietrosita. 21:05-------- - R 943X Pietrosita-Targoviste
Tabela Pietrosita
Sosiri-Plecari
05:10-------- - R 943X Targoviste-Pietrosita --------05:30 - IR 1882 Pietrosita-Buc.Nord 08:30-------- - R 9101 Buc.Nord-Targoviste --------09:30 - IR 1884 Pietrosita-Buc.Nord 09:55-------- - IR 1881 Buc.Nord-Pietrosita 11:55-------- - IR 1883 Buc.Nord-Pietrosita --------12:30 - IR 1886 Pietrosita-Buc.Nord ( 2 Desiro de la 1881 si 1883 ) 15:55-------- - IR 1885 Buc.Nord-Pietrosita --------16:30 - IR 1888 Pietrosita-Buc.Nord 20:03-------- - IR 1887 Buc.Nord-Pietrosita --------20:12 - R 943X Pietrosita-Targoviste opriri 70% |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 Lun 09 Noi 2015, 18:46 | |
| R 7361 Buzau 10:00 - Faurei 11:00 - 11:15 - Braila 12:15 - Galati 13:00 *Statia Faurei detaseaza grupa de vagoane pentru trenul 8781 R 8781 Faurei 11:20 - Tandarei 12:20 - Fetesti 13:00 - Constanta 15:00 R 8206 Constanta 12:00 - Fetesti 14:00 - Tandarei 14:40 - Faurei 15:40 - Buzau 16:40 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
| |
|
| |
| Propuneri pentru Mersul Trenurilor 2015-2016 | |
|