Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)

In jos 
+54
alex1987
billy752-istu
Theijs
mureseanu_976
adytm
bubu
NicuS
traian
marius_catalin84
COSTACHE MIHAIL
Mihay
mariuscfrbucuresti
Luna
ldh.ro
Jhonyla
Teodor
riciu
gabrielcr
florin.lifticariu
cristy79
DUAL
qew00
Katalyn
Norbi
cristi CFR
alex.alexus.tm
lifetec
ATM
baiazid
Sabik
Adrian78
alliens
decward
marius664
alex.barac.5
florin29sv
Razvan Tudor
user dezactivat...
Dr2005
bobi
razvan - trenuri
dan tm
j o a n t a
mielutu zburator
Adirmvl
Vitosa
cfr500
92Dragos
Nesebar
cardinal
AndiCFR
ALEXCFR
IonutCFR2009
Andrey_tm
58 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 47  Urmatorul
AutorMesaj
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 17:34

Se executa ceva lucrari la linie pe 600.

@92Dragos, vezi de ce era bun 1653/1654 prelungit la Sighet, pentru cei ce vin din Moldova sa mearga direct la Sighet dar te pui cu capetele seci din CFR? Pardon "specialistii", lu' papauc.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 18:13

1653 ocoleşte juma' de ţară...
Se pot găsi alte trenuri, de exemplu 1831/2, care ar trebui să circule zilnic Cluj - Iaşi sau, măcar, Ilva Mică - Suceava. La el se poate pune legătură la Salva sau chiar grupă directă (că de undeva trebuie să vină vagoanele, Salva şi Sighet nu au revizii de vagoane). La fel, se poate legătură la 1833/4.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 19:24

Nu ar conta ca ocoleste, pleci la 21 din Bucuresti si la 12 ajungi in Sighet si cum exista si 1621 Bucuresti-Timisoara prin Sibiu asa ar putea fi si 1653 Bucuresti-Sighet prin Suceava, se foloseste pe anumite bucati nu neaparat cap-coada. Plus ca vagoanele de la 1653 stau degeaba toata ziua in Vatra Dornei si cat stau degeaba acolo pot merge pana la Sighet si inapoi, deci am gasit o solutie buna, nu mai e nevoie sa aduci alte vagoane din alte vagoane si cu alte grupe directe atasate la nu stiu ce trenuri cand avem deja o garnitura care sta degeaba.

1831/1832 trebuie sa ramana Galati-Iasi-Cluj zilnic nu Ilva Mica-Suceava ce e aberatia asta?

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 20:24

Ca tot vorbim de Sighet, la nivel de zvon, se adude ca se doreste de la anul anularea lui 1843 si combinarea lui cu 1837 care va pleca din Timisoara mai tarziu.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 20:35

cristi CFR a scris:
Ca tot vorbim de Sighet, la nivel de zvon, se adude ca se doreste de la anul anularea lui 1843 si combinarea lui cu 1837 care va pleca din Timisoara mai tarziu.

Este ceva normal, asta am trimis si eu ca propunere pentru noul mers, grupa Timisoara-Sighet sa mearga cu 1838 iar in Salva sau Beclean sa se combine cu cel de la Bucuresti. Iar din Cluj dimineata pe la 5 sa apara 4135 Cluj-Sighet. Wink
E mult mai ok asa.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristi CFR
Administrator
Administrator
cristi CFR


Numarul mesajelor : 3663
Varsta : 35
Localizare : Timişoara
Reputatie : 9706
Data de inscriere : 02/11/2008

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 20:57

Nu e prea bine ca nu va mai fi un tren care sa ajunga dimineata in Cluj la o ora cat de cat decenta...
Ce ar trebuii ar fi un tren Timisoara - Arad - Oradea - Cluj Napoca cu plecare pe la 00.00 si sosire dimineata in Cluj 06.00 cu grupa de Satu Mare. facute din AM Desiro.
Retur plecare dupamasa din ambele directii si combinate la Oradea.

_________________
http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
Sus In jos
http://tren.transira.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:00

Sti legatura mea din Timisoara la Cluj pentru noapte ca doar ne-am intalnit in Timisoara la 23, Very Happy 2613+3111+3074 dar asta e e pentru plimbare, daca te grabesti nu prea e ok.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
92Dragos
Moderator si Fotograful anului
Moderator si Fotograful anului
92Dragos


Numarul mesajelor : 2942
Localizare : Targu Mures / Gheorgheni
Reputatie : 8372
Data de inscriere : 24/05/2010

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:05

Si vezi de ce era bun trenul Bucuresti-Baia Mare combinat cu ister fara intrare in Cluj, pentru a evita situatii de genul cand o sa ai 16 vagoane si tot nu incap totii in trenul respectiv.....

_________________
IR 366 "HARGHITA" Brasov - Budapest Keleti

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Cats10

IRN 1946 Sighetul Marmatiei - Mangalia

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Cats_zpsc4hgwatz

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Cats11
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:24

Karpaty a scris:
Plus ca vagoanele de la 1653 stau degeaba toata ziua in Vatra Dornei si cat stau degeaba acolo pot merge pana la Sighet si inapoi, deci am gasit o solutie buna, nu mai e nevoie sa aduci alte vagoane din alte vagoane si cu alte grupe directe atasate la nu stiu ce trenuri cand avem deja o garnitura care sta degeaba.
Vatra Dornei - Salva = 2h15min
Salva = 20 minute pentru schimbat locomotiva
Salva - Sighetu Marmaţiei = 3h45min
Total:6 ore şi 20 minute + o oră în Sighet pentru salubrizare vagoane. Mai punem încă 6 ore 20 pentru întors, ne ies 13 ore 40. Între 7:20 şi 21:12 sunt 13 ore 58, e cam strâns. Mai rămâne şi problema vagonului de dormit, că o să lucreze săracul însoţitor peste 24 ore fără pauză.

Citat :
1831/1832 trebuie sa ramana Galati-Iasi-Cluj zilnic nu Ilva Mica-Suceava ce e aberatia asta?
Cluj - Iaşi, nu are rost să îl târâi până la Galaţi zilnic. Dar, dacă se doreşte o economie la sânge, măcar Ilva Mică - Suceava să rămână, că acolo are cei mai mulţi clienţi.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:30

92Dragos a scris:
Si vezi de ce era bun trenul Bucuresti-Baia Mare combinat cu ister fara intrare in Cluj, pentru a evita situatii de genul cand o sa ai 16 vagoane si tot nu incap totii in trenul respectiv.....

Si atentie, 1741/1742 va fi limitat la Oradea deci pentru Satu Mare si Baia Mare ramane doar grupa aia de la 1741 care fi 3 in 1, Oradea/Sighet/Satu Mare. Cred ca vor fi 5 vagoane pentru Oradea, 5 pentru Satu Mare si 4 pentru Sighet.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeLun 21 Sept 2015, 21:37

Dr2005 a scris:
Karpaty a scris:
Plus ca vagoanele de la 1653 stau degeaba toata ziua in Vatra Dornei si cat stau degeaba acolo pot merge pana la Sighet si inapoi, deci am gasit o solutie buna, nu mai e nevoie sa aduci alte vagoane din alte vagoane si cu alte grupe directe atasate la nu stiu ce trenuri cand avem deja o garnitura care sta degeaba.
Vatra Dornei - Salva = 2h15min
Salva = 20 minute pentru schimbat locomotiva
Salva - Sighetu Marmaţiei = 3h45min
Total:6 ore şi 20 minute + o oră în Sighet pentru salubrizare vagoane. Mai punem încă 6 ore 20 pentru întors, ne ies 13 ore 40. Între 7:20 şi 21:12 sunt 13 ore 58, e cam strâns. Mai rămâne şi problema vagonului de dormit, că o să lucreze săracul însoţitor peste 24 ore fără pauză.

Vatra Dornei Bai-Salva fiind IR face 2 ore.
Salva sunt de ajuns 10-12 minute ca oricum rebruseaza si se schimba tractiunea din electric pe diesel deci DA-ul/GM-ul vine pe coada trenului cum intra in Salva.
Salva-Sighet cu un mers de IR cum este tarsat si 1946 e de ajuns 3:20
Total Vatra Dornei Bai-Sighet iese pe la 5:30, deci cu plecarea din Vatra Dornei Bai la 7:15 asta inseamna ca sosirea in Sighet ar fi pe la 12:45, retur ar fi sa plece din Sighet pe la 15:35 aproximativ.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6987
Data de inscriere : 07/09/2014

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Sept 2015, 00:10

Dr2005 a scris:

Cluj - Iaşi, nu are rost să îl târâi până la Galaţi zilnic. Dar, dacă se doreşte o economie la sânge, măcar Ilva Mică - Suceava să rămână, că acolo are cei mai mulţi clienţi.

Ba are rost. Și mie mi se pare absurd să ocolești 150 de km, dar dacă cei care fac mersul nu gândesc înainte... Galațiul TREBUIE să aibă legătură directă, permanentă, cu Clujul! Ai idee măcar câți studenți gălățeni / brăileni sunt la Cluj? Îți zic eu, destui. Și nu doar ei, dar ai și oameni maturi, ai destui moldoveni care au plecat de-aici căutând o viață mai bună la Cluj și care vor să-și vadă rudele. Mai ai și turism, oferi astfel legături facile spre Ungaria, etc.. Chiar și eu intenționez să o tai din București cât de repede pot, după ce termin facultatea, și să mă stabilesc acolo...
Dacă nu vrei să cari 1831/2 la Galați, faci alt tren, cum am propus și unii au fost de acord, Galați - Mărășești - Adjud - Ghimeș - M Ciuc (rebrusare/schimb locomotive și personal + RTT) - Toplița - Dej Călători - Cluj. E cel mai scurt traseu, și cu timpi largi ai face 11 ore 30. Cu duba faci 10 sau 11 dar plătești de la 100 la 150 de lei.
PS: Suceava - Ilva - Suceava ai o groază de R, nu le faci IR că nu mai merge nici moartea cu ele. Iași - Ilva - Beclean, unde ai legături mai departe, e cel mai potrivit.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22394
Data de inscriere : 06/12/2009

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Sept 2015, 16:00

mielutu zburator a scris:
Ba are rost. Și mie mi se pare absurd să ocolești 150 de km, dar dacă cei care fac mersul nu gândesc înainte... Galațiul TREBUIE să aibă legătură directă, permanentă, cu Clujul! Ai idee măcar câți studenți gălățeni / brăileni sunt la Cluj? Îți zic eu, destui. Și nu doar ei, dar ai și oameni maturi, ai destui moldoveni care au plecat de-aici căutând o viață mai bună la Cluj și care vor să-și vadă rudele. Mai ai și turism, oferi astfel legături facile spre Ungaria, etc.. Chiar și eu intenționez să o tai din București cât de repede pot, după ce termin facultatea, și să mă stabilesc acolo...
Dacă nu vrei să cari 1831/2 la Galați, faci alt tren, cum am propus și unii au fost de acord, Galați - Mărășești - Adjud - Ghimeș - M Ciuc (rebrusare/schimb locomotive și personal + RTT) - Toplița - Dej Călători - Cluj. E cel mai scurt traseu, și cu timpi largi ai face 11 ore 30. Cu duba faci 10 sau 11 dar plătești de la 100 la 150 de lei.

Eram in Galati acum cateva saptamani la 19:30 si trebuia sa ajung in Ardeal, telul era sa ajung in Sighet dar pentru asta trebuia sa prind cumva trenul R 4110 de a doua zi deci in cursul acelei nopti cum sa fac sa ies in traseul trenului 4110 de la Galati si asta se putea ori la Cluj, ori la Beclean, ori la Salva. Intru pe net si logic ca la legaturi feriviare Galatiul e mort pentru patrie datorita capetelor patrate ce lucreaza in CFR si la mersul trenurilor, intru pe autogari si gasesc o cursa auto care de fapt era o duba si costa 100 de lei cu plecare la 19:45 si sosire in Cluj dimineata la 4 jumate, dau telefon si aflu ca nu mai sunt locuri, trebuie rezervare cu cateva zile inainte, fiind singura legatura directa din cursul saptamanii si pe timp de noapte e de inteles, la CFR nu exista nimic pe timp de noapte din Galati doar pe timp de zi si doar vineri/sambata si duminica, exact ce am zis, praf si pulbere CFR-ul nostru.
Bine, decid sa incert tot la tren desi riscul sa nu ajung pana a doua zi la 4110 in Ardeal era destul de mare, iau bilet Galati-Tecuci la 7578 si iar ma lovesc de capetele seci si patrate din CFR ca 7578 nu circula la Marasesti de unde omul ar putea avea legatura spre alte destinatii, ei il limiteaza la Tecuci de unde nu ai legatura spre nimic, Doamne Dumnezeule da multa prostie in CFR-ul asta, astia au dat examen de prostie la angajare, cel mai prost a fost admis.
Bun, plec cu malaxorul 7578 din Galati la Tecuci, plin pana la refuz cu oameni in picioare, capetele cutiei de chibrituri la fel era plina de oameni, astea sunt conditiile oferite de CFR in 2015 intr-un stat membru UE, mai rau ca in Africa si oare de ce nu vine lumea la tren? Cine stie...........cunoaste, cine nu sta cu capul incuiat cum stau soarecii de birou si nu ne ofera nimic.
Bun, ajung cu chiu cu vai in Tecuci la 21:47, cobor si fug repede la autogara care la fel ca in multe alte orase gara e intr-o parte si autogara in alta parte de zici ca toate sunt facute impotriva populatiei si numai bete in roate ti se pun. In intervalul orar 22:00-22:30 trebuie sa treaca un autocar Constanta-Botosani si trebuie sa il prind ca altfel raman in orasul asta uitat de lume, pe la 22:25 apare si autocarul, mare, curat, frumos, modern, plin ca na lumea daca nu are tren direct trebuie sa mearga cu ceva cat mai direct nu sa schimbe de nebuni 10 trenuri cu bagaje in spate. Acum am inteles de ce Botosani-Mangalia nu a fost grupa directa, pentru ca exista autocare si normal ca nu trebuie sa castige firma de stat CFR ci trebuie sa castige ei, privatii, patronii autocarelor.
Ma urc si zic ca merg pana la Adjud, de acolo o sa iau trenul mai departe, zis si facut, la 23:20 eram in Adjud, acum de udne ma lasat autocarul am ceva d emers pana la Gara, ce sa facem, astea sunt conditiile din Romania, ia de mergi pe jos pe strazi pustii in miez de noapte cu bagajul in spate ca statul roman si CFR nu ne ofera altceva mai bun. Ajun in gara la Adjud si vine PRIETENIA, ma urc si merg cu el la Pascani, la 2 noaptea am ajuns in Pascani, aici deja apar ceva legaturi, adica doar 1 ar fi, sa ajuns in Salva sis a prind 4110, deci ce rost mai are sa iau alt IR cand cu 4 Regio pot sa merg linistit, fara aglomeratie si ieftin, ok, iau biletul Pascani-Sighet la 5501+5701+4485+4110, ma duc pe peron la tren, ma urc si astept sa se faca ora de plecare. Totul bun si frumos, vagoanele ok(atat cat poate sa ofere CFR ca nu se compara cu luxul din Germania/Austria), din fiecare statie se tot urca oameni care merg in Suceava la servici, am ajuns in Suceava, fac schimbul de la 5501 la 5701, asta ceva mai lejer bine, pe drum au urcat si coborat, asa e la Regio. Ajung in Ilva la 10:43 si ia de stai pana la 16:30 cand pleaca 4485, ce sa facem, suntem in Romania si asta ne ofera CFR, legaturi peste 6 ore, chiar daca mergeam cu 1833 stateam in Salva 4 ore plus ca era mai scump, si tot la ora aia ajungeam ca din Salva doar pe 4110 il ai spre Sighet. Afara era frumos, caldut, vreme buna, o placere sa stai la aer curat, dar pentru cine se grabeste nu este o placere sa pierzi 6 ore intr-o gara dupa o legatura sis a schimbi 10 mijloace de transport din A in B. Intr-un final trec alea 6 ore, plec cu 4485 la Salva unde schimb pentru ultima data cu 4110. Vine si 4110 cu doar 2 vagoane, anul trecut era cu 3 dar si in primavara tot cu 3 a fost, acum din vara a ramas in 2 si e cam plin bine, ma urc si gasesc intr-un final un loc. Seara la 21:21 ajung in Sighet.
Deci dupa 26 de ore de calatorie ajung din Galati in Sighet cu pretul schimbarii a 7 mijloace de transport printre care si mers pe jos de la gara la autogara si invers. In conditiile astea cu aceste legaturi nu va merge nimeni nici daca este gratis dar sa mai si platesti pentru asa ceva.
Concluzie, trenul 7578 Galati-Tecuci, trebuia sa circule la Marasesti, de acolo lumea are ceva legaturi cu tara nu limitat la Tecuci unde nu mai trece nimic pana la 3 dimineata. Trenul 1653/1654 daca circula la Sighet cum am spus zilele astea ar fi rezolvat cazul meu, mergeam cu 7578 Galati-Marasesti si cu 1653 Marasesti-Sighet, simplu si mult mai rapid, nu mai faceam 26 de ore pe drum, dar in Romania se stie ca daca nu ai masina ta, cu transportul in comun e la fel ca si pe jos sau cu, caruta.
Cel mai indicat ar fi ca din Galati sa existe ceva direct la Cluj, Galati-Siculeni-Tg Mures-Cluj cu plecare seara din Galati dupa ora 22:30 pentru a ajunge dimineata in Cluj iar din Cluj cine vrea poate sa continue spre Satu Mare/Baia Mare/Oradea/Sighet, principalul e sa ai cuc e ajunge din Galati la Cluj ca din Cluj sa prinzi legaturile mai departe unde ai nevoie, dar capetele astea patrate din CFR refuza cu desavarsire sa gandeasca in primul rand, ei au ramas cu gandirea din epoca de piatra si vin cu lozinca ca nu ne trebuie, cred si eu, la prostia lor din capul ala sec nu mai trebuie nimic.

Urgent tren Galati-Comanesti-M Ciuc-Tg Mures-Cluj cu plecare dupa 22:30 iar returul din Cluj dupa 23:00.

_________________
595423Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_aMersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5869
Data de inscriere : 27/02/2013

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Sept 2015, 18:41

Datorita lucrarilor dintre Videle si Bucuresti, se vor produce unele modificari in Mersul Trenurilor pe relatia Craiova-Bucuresti si retur.

De exemplu ce am vazut asa in fuga : apare pe site trenul Regio 13101 Bucuresti Nord pl 7.50 - sosire Craiova 12.06.
Trenul IR 1529 (tarifat Regio) va pleca din Bucuresti la 8.48 si va sosi in Craiova la 12.28 si in Tg Jiu la 14.23.

Modificarile astea (si or mai fi si altele ca nu m-am uitat asa atent) apar din 27 Septembrie 2015.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25567
Data de inscriere : 17/08/2011

Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitimeMar 22 Sept 2015, 18:52

Dispare şi 1545... e vorba de lucrări între Grădinari şi Videle, se va circula pe un singur fir.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Continut sponsorizat





Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Empty
MesajSubiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)   Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) - Pagina 29 Icon_minitime

Sus In jos
 
Mersul Trenurilor 2014/2015 (2)
Sus 
Pagina 29 din 47Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 16 ... 28, 29, 30 ... 38 ... 47  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Mersul Trenurilor 2014/2015 (1)
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans
» Mersul trenurilor 2013-2014
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: