| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Vin 11 Sept 2015, 15:38 | |
| - cristy79 a scris:
- Mai apare inca rangul RE ? Nu a fost desfiintat de incompetenti in vara?
Apare RE, nu este desfiintat. Trenurile RE sunt grupe ce se desprind din IR, de exemplu IR Bucuresti-Timisoara are grupa de Resita, acea grupa este RE din Caransebes la Resita. IR Bucuresti-Suceava are grupa de Botosani, acea grupa este RE din Veresti la Botosani, deci rangul de RE se foloseste pentru grupele desprinse din IR. Nu mai exista RE simplu cum era cazul la 3006, 2801/2802 etc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Vin 11 Sept 2015, 16:43 | |
| Nu mai există rangul RE. CFR Călători îl foloseşte doar ca să diferenţieze grupele de la unele IR-uri şi să poată vinde bilete on-line la ele. _________________ :TTT:
|
|
| |
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Vin 11 Sept 2015, 21:26 | |
| De l-ar folosi doar pe plan intern, hai c-ar mai fi cum ar fi, dar apare pe Infofer, sa-l vada oricine puteau la fel de bine sa le zica rapide, accelerate, sau mixte, ca erau oricum in aceeasi galeata - titulaturi defuncte... Dubioasa chestie dar, in fine, meeeerge si-asa... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14503 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 13 Sept 2015, 21:55 | |
| Care este motivul de le va schimba numărul de circulație trenurilor Targu Mureș - Alba Iulia - Sibiu si retur din 2441 si 2443 in 13590 respectiv 13599 ? Le-am studiat si mersul din prezent cat si cel sub Nr 13590/9 si nu e nici o diferență. Dar cu celelalte R13596 Miercurea Sibiu 17.26 Sibiu 18.50 respectiv R13598 Săliște 20.45 Sibiu 21.31 care-i motivul de apar ? 13596 va circula in graficul lui 2416 care se va anula in relația Vintu de Jos - Miercurea Sibiu. Ceva lucrări prin zona ? Pe unde mai exact si ce fel de lucrări ? Dincoace pe M400 unde mai exact si ce includ lucrările de închidere de linie ? Totuși pe site apar niste regio locale Deda-Mariselu cat si trenuri Deda-Bistrita (inclusiv IR1648/9, continuarea lui 1641/2). Sau inca nu au fost definitivate modificările de pe site si o vor face in zilele următoare ? Va mulțumesc. |
|
| |
AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8757 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Dum 13 Sept 2015, 23:47 | |
| Se inchide iar linia la Apoldu de Sus pentru lucrari. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 14 Sept 2015, 01:38 | |
| Banuiesc ca grupa lui 1641/1642 pentru Bistrita va merge pana la Mariselu iar de acolo se va face transbordare cu auto pana la Bistrita, din deda sa se faca transbordare cu auto la Bistrita nu este sosea, trebuie ocolit prin Reghin si este foarte mult. A mai fost inchidere de linie intre Deda si Saratel acum 15-17 ani daca mai ti mine Mario, pe atunci 1641/1642 a fost si el deviat prin Mures, ajungea in Baia Mare dupa pranz, Bucuresti-Siculeni-Deda-Tg Mures-Razboieni-Dej-Baia Mare, asa a circulat atunci. Nu intra in Cluj ci mergea pe racord la Apahida. In schimb 1643/1644 a fost deviat prin Sighisoara si tot pe racord la Apahida trecea iar grupa de Bistrita se desprindea in Dej de la 1641/1642 si mergea la Bistrita. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 14 Sept 2015, 08:29 | |
| S-a mai inchis linia in anul 2010, tot asa prin octombrie-noiembrie, iar internationalele au circulat prin Mures. Vezi ca mai este un drum secundar de la Valenii de Mures spre Ripa de Jos / Saratel care te duce pana-n sus dar nu stiu in ce hal se afla pana la urma cand am facut Deda-Sighet am luat-o tot prin Reghin. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 17 Sept 2015, 15:07 | |
| Redeschidere trafic feroviar între Ungaria şi Austria 17-09-2015 Administraţia feroviară din Austria (OBB) a transmis CFR Călători o informare, potrivit căreia, începând cu data de 18 septembrie 2015 - ora 00:00, traficul feroviar între Ungaria şi Austria va fi redeschis, sub rezerva unor decizii de ultimă oră, generată de evoluţia situaţiei la graniţe.
Astfel, începând de astăzi -17 septembrie, trenul internaţional DACIA 346 Bucureşti Nord – Budapesta –Viena va circula până la destinaţie, iar începând de mâine - 18 septembrie, trenul Dacia IR 347 va circula de la Viena la Bucureşti Nord.
Rugăm pasagerii ca înainte de efectuarea călătoriei să solicite informaţii despre circulaţia trenurilor internaţionale personalului nostru din stațiile de cale ferată, să consulte pagina de internet a companiei www.cfrcalatori.ro sau să ne contacteze la numărul de telefon 021/9521 (trafic intern).
|
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12456 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 13:58 | |
| IR 12643 Bucuresti Nord (18:05) - Siculeni (22:45) *Circula din 01.10.2015 IR 12644 Siculeni (03:27) - Bucuresti Nord (08:22) *Circula din 02.10.2015 R 13613 Tecuci (10:10) - Berheci Hm (10:33-13:58) - Iasi (17:40) *Circula din 22.09.2015, data la care R 6313 se anuleaza. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 15:49 | |
| Din 01.oct IR 1642 se formeaza din Deda pentru Bucuresti (plecare 23.19) cu cusete si dormitoare, iar va avea grupa de la Tg Mures (plecare 21.37). Intre Saretel si Deda se va face transbordare cu autocar atat la dus cat si la intors deci vagone de Bistrita Nord nu o sa circula. Dimineata IR1641 se limiteaza la Deda, de fapt va circula impartita in doua bucati, Bucuresti-Deda si Dej Calatori??-Satu Mare cu grupa de vagoane pentru Zalau N. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 16:43 | |
| - 92Dragos a scris:
- Din 01.oct IR 1642 se formeaza din Deda pentru Bucuresti (plecare 23.19) cu cusete si dormitoare, iar va avea grupa de la Tg Mures (plecare 21.37). Intre Saretel si Deda se va face transbordare cu autocar atat la dus cat si la intors deci vagone de Bistrita Nord nu o sa circula. Dimineata IR1641 se limiteaza la Deda, de fapt va circula impartita in doua bucati, Bucuresti-Deda si Dej Calatori??-Satu Mare cu grupa de vagoane pentru Zalau N.
Cluj-Baia Mare care va forma RE pentru Satu Mare. Vagoanele pentru asta vin cu 1741. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 16:46 | |
| - Karpaty a scris:
- 92Dragos a scris:
- Din 01.oct IR 1642 se formeaza din Deda pentru Bucuresti (plecare 23.19) cu cusete si dormitoare, iar va avea grupa de la Tg Mures (plecare 21.37). Intre Saretel si Deda se va face transbordare cu autocar atat la dus cat si la intors deci vagone de Bistrita Nord nu o sa circula. Dimineata IR1641 se limiteaza la Deda, de fapt va circula impartita in doua bucati, Bucuresti-Deda si Dej Calatori??-Satu Mare cu grupa de vagoane pentru Zalau N.
Cluj-Baia Mare care va forma RE pentru Satu Mare. Vagoanele pentru asta vin cu 1741. Exact la asta m-am gandit. Sunt curios ce se va intempla cand 1741 vine cu 120 de minute. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 17:02 | |
| Sa vezi distractie ca duce grupa si pentru Sighet care ar ajunge pe la 12 in Sighet si la 15 trebuie sa plece inapoi, cand va avea intarziere nici timp pentru curatenie nu va fi. |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8372 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 17:27 | |
| Idiotii nu pun nici un tren, vii de la Iasi si stai 5 ore pentru legatura spre Sighet, plus ca vor pleca doua trenuri unul dupa altul pe Beclean-Sighet.. CFR. |
|
| |
decward V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2594 Varsta : 27 Localizare : Bükreş Reputatie : 7998 Data de inscriere : 15/08/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Lun 21 Sept 2015, 17:29 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- IR 12643 Bucuresti Nord (18:05) - Siculeni (22:45) *Circula din 01.10.2015
IR 12644 Siculeni (03:27) - Bucuresti Nord (08:22) *Circula din 02.10.2015 R 13613 Tecuci (10:10) - Berheci Hm (10:33-13:58) - Iasi (17:40) *Circula din 22.09.2015, data la care R 6313 se anuleaza. O staționare de 205 minute pentru ce? |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
|
| |
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|