|
| Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
+54alex1987 billy752-istu Theijs mureseanu_976 adytm bubu NicuS traian marius_catalin84 COSTACHE MIHAIL Mihay mariuscfrbucuresti Luna ldh.ro Jhonyla Teodor riciu gabrielcr florin.lifticariu cristy79 DUAL qew00 Katalyn Norbi cristi CFR alex.alexus.tm lifetec ATM baiazid Sabik Adrian78 alliens decward marius664 alex.barac.5 florin29sv Razvan Tudor user dezactivat... Dr2005 bobi razvan - trenuri dan tm j o a n t a mielutu zburator Adirmvl Vitosa cfr500 92Dragos Nesebar cardinal AndiCFR ALEXCFR IonutCFR2009 Andrey_tm 58 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:14 | |
| Dar daca am mai reduce timpul de parcurs si ar reduce un pic preturile ar mai veni lumea la tren Poate 2 saptamani de proba un tren express gen E37/38 de odinioara cu 12 ore Timisoara-Iasi |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:17 | |
| Cu toata reducerea, la durata calatoriei nu ai cum sa mai scoti 12 ore Iasi-Timisoara azi. Poate daca scad preturile sa mai aduci ceva calatori la tren, altfel nu vad cum. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:22 | |
| Pai daca opreste in toate statile care sunt in camp si cand trenul e intarziat si recupereaza o ora e de ajuns sa mai spun ceva |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11656 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:22 | |
| Dr2005, pe termen lung nu crezi ca e mai bine sa ramana grupa de Botosani (de ce ei sa nu aiba tren direct si de ce sa se chinuie intr-un Malaxa 900?), sa se mai reduca pretul biletelor si sa se scada durata calatoriei? Poate ca acum nu se umple jumatate de vagon cu toti calatorii dintre Botosani si Veresti, dar peste ceva timp (daca le oferi conditii) se va intoarce lumea la tren. Si de ce sa nu ramana acel vagon de Botosani pe 1766? A mai facut CFR o data manevra asta si au avut de pierdut. Au inghesuit 9 persoane intr-un compartiment dintr-un vagon 20-49. Crezi ca dupa acea calatorie, oamenii aia au mai apelat la tren? Ma indoiesc. Si de ce sa se scoata grupa de Botosani, dar sa ramana trenurile cu EA + un vagon? Cine produce mai multa paguba? Un tren cu 30 de calatori sau unul cu 2-3 calatori? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:34 | |
| El merge pe ideea aia, precum calul cu ochelari, nu vede stanga nu vede dreapta, asa sustine ca trebuie sa mearga si trenul, doar inainte, nu are voie sa faca stanga si drepata, pentru stanga si dreapta el sustine malaxa la legatura, atat si nimic mai mult, indiferent ca la stanga si la dreapta se afla o resedinta de judet, aia nu merita nimic, trenul sa nu iasa de pe linia principala, asta zice el. Este total impotriva grupelor directe pentru a nu se face manevra, pentru ca prostii aia care merg la dreapta sau la stanga nu merita confort sporit si sa se multumeasca cu malaxa, dar el circula gratis pe carca prostilor, el are gratuit si are pretentia ca prostimea din tara asta sa plateasca tarifele lor exagerate la IR. Asta cum se poate numi? Egoism? Doar lui sa ii fie bine si restul pot sa crape? |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:43 | |
| Într-o ţară ideală, care să scoată bani din piatră seacă şi să-şi permită să îi arunce în stânga şi în dreapta da, ar merge ieftinirea cu 50 - 60% a tuturor biletelor şi grupe directe de peste tot (eventual ramel hibride de 3 - 4 vagoane, dar cu dotări de drum lung - compartimente de 6 locuri, bar-bistro, internet wireless gratuit), infrastructură modernă ş.a..
Dar dacă privesc lucrurile realist: - nu există absolut nicio şansă să se ieftinească biletele de tren. Însă de va ajunge în câţiva ani la situaţia din Ungaria şi alte ţări, unde e acelaşi tarif la R şi IR, diferenţa fiind doar locul rezervat, dacă e cazul. Cum şi când se va face asta nu ştiu, dar primul pas s-a făcut acum câţiva ani, când tarifele pe distanţe mari la tren R au fost apropiate de cele de IR. - linia Vereşti - Botoşani nu e parte din nicio reţea europeană de transport. Are şanse zero la finanţare europeană, iar banii de la buget merg pe catedrale faraonice şi autostrăzi inutile gen Comarnic-Braşov - CFR Călători e sub lupa FMI şi trebuie să îşi reducă pierderile. În plus, nu poate primi bani de la stat pentru investiţii (de aia nu s-a mai modernizat nimic din 2011)... iar o soluţie sigură să scapi de pierderi e să anulezi trenurile nerentabile şi să redistribui materialul rulant unde e nevoie - se va merge pe directivele şi recomandările UE, deci vagoane compartimentate vom mai avea până le expiră avizul tehnic la cele de acum. După aia... saloane climatizate cu uşi automate la toate trenurile. Din 2017 va fi obligatorie climatizarea la trenurile R de zi pe secţiile interoperabile... ocazie cu care mai mult ca sigur linia Vereşti - Botoşani va deveni neinteroperabilă. Deci sfârşitul unor vagoane - 20-54, 20-55, 20-50, 21-47, 21-80 - va veni chiar mai repede decât credem. -- Anul trecut am plătit vreo 300 lei pe călătoriile ,,gratuite" şi încă de vreo 2 ori pe atât pe alte bilete, pe bilete de bicicletă, supliment de cuşetă ş.a.. Acum 2 ani la fel. Deci am plătit şi plătesc destul, mai ales că şi călătoriile ,,gratuite" de acum vin pe fluturaşul de salariu şi se impozitează cu vreo 45% (impozit, şomaj, CAS, sănătate, ba chiar şi sindicat dacă eşti membru la sindicat), se consideră venit în natură. Ceea ce mi se pare o prostie pentru că e de bun simţ ca feroviarii să aibă gratuit la tren. Bine că Metrorexul a avut gratuit la tren şi în epoca Boc... da' CFR-urile şi MT-ul nu au avut! Şi acum sunt supăraţi că au primit permise clasa a 2a în loc de clasa 1. La 4-5000 lei salariu (noi lucrăm pe 800 - 1000 lei/lună)ar trebui să le fie ruşine, da' asta e deja off-topic. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22394 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Mier 10 Iun 2015, 23:51 | |
| Daca tie ti se pare ca o autostrada e o prostie, eu unu plec din tara asta. Cum Doamne iarta-ma un angajat din minister poate sa spuna ca o autostrada e o prostie si nu avem nevoie de ea, o autostrada inseamna in primul rand evolutie, lumea se misca mai lejer, mai repede, nici nu suporta comparatie cu un drun national care trece prin orase, pe autostrada ii dai 130 si ajungi mult mai rapid la destinatie. Timpul in ziua de azi inseamna bani. Deci e clar, tara asta e pierduta, cu asa oameni.
Razvan, pleaca tata cat mai repede de aici ca nu ai ce sa faci in tara asta. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 02:24 | |
| O autostradă care nu deserveşte nimic e o prostie. Avem bucăţele de autostradă, care nu sunt unite între ele. Unirea lor ar trebui să fie prioritară, nu Braşov - Comarnic... care va fi, de fapt, Comarnic - Râşnov - Codlea, fără legătură nici măcar cu propusa centură a Braşovului.
Valea Oltului e un rău necesar, dar o să îngroape dpdv turistic toată zona aia, mai rău decât e acum. _________________ :TTT:
|
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6639 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 02:33 | |
| Prin prisma unei analize macro, bucatelele terminate s-ar integra intr-o autostrada mai lunga. Ca s-au terminat doar centuri si restul au ramas la stadiul de pari in camp...asta e, astia-s oamenii, cu ei defilam. Dar si centurile alea au fluidizat orisicat traficul (vexi exemplele Sebesului cu Sibiul, unde se faceau mereu dopuri). Autostrada se adreseaza si transprotului rutier de marfa/tranzitului pe distante lungi, segmente care ar primi o mana cereasca daca n-ar mai pierde nspe mii de ore cu tirul prin sate, plus o coada de 3 km de masini mici in spatele lui...stii bine cum calculeaza capsunarii nostri - o zi sa iasa din Romania, a doua zi fac Ungaria, Austria si jumatate din Germania, a treia zi sunt deja in Spania...oricum am da-o, e ceva in neregula cu calculele astea, cand pentru 600 de km aloci o zi. Cat despre sectorul turistic, din pacate vor trebui sa-si schimbe optica daca vor sa supravietuiasca. Probleme identice au avut si cabanierii din Alpi, si aia de pe Coasta de Azur si multi altii, cand s-au facut autostrazi pe acolo...vii in intampinarea clientului, nu astepti sa-ti traga el in poarta. - Poate 2 saptamani de proba un tren express gen E37/38 de odinioara cu 12 ore Timisoara-Iasi a scris:
Din pacate, la prima strigare, imi sar deja in cap cateva obstructii pentru ideea asta: 1. Nu stiu daca avem vagoane de asa ceva. 2. In doua saptamani de-abia daca afla oamenii despre el, o sa care aer. 3. Cum trenurile Foamea sun departe de a merge cu tonaj maxim (de fapt merg cu vreo 4-5 vagoane...) mi-e greu de crezut ca vor da oamenii buluc la expresul asta. In cazul pozitiv, poate ca in loc sa mearga cu 1838, or sa mearga cu expresul, dar asta inseamna oricum ca muti calatorii dintr-o traista-n alta. Tinta ar trebui sa atragi calatori noi, care acum se duc la dube/masina personala. Asta nu se face, din pacate, intr-un timp scurt. 4. exceptand trenurile de 160 la ora spre Constanta (singurele care si-ar mai merita titulatura neoficiala de expres), cam toate trenurile din Romania opresc pe unde vrei si pe unde nu vrei; mare minune sa pice lumea din Dinicu Golescu de-acord sa introduca un tren care sa nu opreasca in Pascani, Dej, Teius...si inca le-am zis pe alea mai mari, n-am mentionat nimic de Sibot, Dolhasca, Nasaud... |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 03:08 | |
| Pe vremuri erau bune opririle in noduri. Luati mersurile vechi si uitati-va ce legaturi erau de la Alunu-Babeni pentru Cluj, Craiova, Iasi, Bucuresti. Plus pentru personalele mai lungi. Acum ai o legatura cand da Domnu' in multe cazuri. Idem pentru multe noduri din tara, pe cand acum e vai si amar. Si asta din doua motive: opririle in unele statii nod nu ar da destui calatori, suprimarea opririlor nu ar face sa ajunga trenurile cu mult mai repede la destinatie... |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9101 Reputatie : 13007 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 08:53 | |
| Adevarul este ca grupa Timisoara Nord -Botosani nu pleaca foarte aglomerata din Timisoara Nord.Ba chiar daca prinzi ziua cind 1766 e format din 20-68 poti sa te muti in 2049 de Botosani. Trebuia insa sa admitem ca grupa s-a reintrodus la cererea calatorilor care mai urca din parcurs. Pina la urma intr-un fel sau altul si oamenii aia trebuie circule mai ales ca multi cauta de lucru in zonele parcurse de 1766. La fel de adevarat este ca CFR nu sesizeaza sau mai degraba nu isi da interesul sa sesizeze cele spuse de andrei-tm, dupa ce au bagat bou vagoanele alea de 2068 lumea s-a dus la celalalt la 1838, astea doua trenuri sint la concurenta practic exceptind grupa de Botosani si calatorii care din Iasi circula mai departe spre Vaslui , Birlad , Tecuci si chiar Galati, care n-au ce face si aleg 1766 ceilalti merg cu 1838, dar fiind 3 trenuri cred ca unul s-ar putea face mult mai rapid.
Apar insa o alte probleme: pe 200 sint lucrari, CFR opreste trenurile in toate nodurile dupa moda veche ba chiar si in parcurs pe principiul poate prindem un fraier, CFR pune opriri pentru angajati.
_______ Anul trecut Resita a avut grupa de Mangalia tocmai grupa de la 1696 Bucurestiul, practic 1696 stationa in Caransebes fara sa ii ataseze vagonul pentru ca acesta nu era. Acolo SE PARE ca treburile stau altfel in sensuil ca personalul de la comanda Caransebes sa isi faca orele de vreme ce tot ei fac si 1992 de la Timisoara si se mai invirt si pina spre Arad. O reorgamnizare a CFR in zona Caransebes a constat in mutarea birocratilor in Timisoara rapotind desfiintarea posturilor din Caransebes, Acest lucru a avut ca efect introducerea faimosului 1698/1699 cu opriri pe la ei pe acasa.
|
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4628 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 09:17 | |
| Expresul Timisoara Nord-Iasi cu opriri in Arad,Deva,Alba,Cluj,Dej,Dorna,Campulung Moldovenesc,Humor,Suceava a avut succes. Avea in compunere 2 vagoane de clasa a doua , 1 vagon de clasa intai, 2 dormit si 3 cusete. 1838/1837 nu mai avea in compunere cuseta si dormit. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18748 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24325 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 09:31 | |
| Deci asa Dane se face eficientizare la CFR Calatori mutam niste oamenii de la Caransebes la Timisoara si mai dam si cateva zeci de milioane pe zi pentru a plimba un tren aiurea La Cluj se angajeaza la regionala economisti sigur niste posturi cu dedicatie plus ca deja mecanicii sunt supusi unor controale indobitocite gen daca are manometru sau de ce sta in pozitie favorabila somnului cand sta 3 ore in Ilia aiurea pe langa ca locomotivele sunt niste epave mergatoare sau mecanicul merge in picioare Simeria Craiova regie sa ia Nessbaru si acolo doarme o ora si tot nu se ia nici o masura sa suplimenteze 1822 |
| | | lifetec
Numarul mesajelor : 329 Localizare : Bucuresti Reputatie : 4736 Data de inscriere : 01/11/2012
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 10:13 | |
| - Karpaty a scris:
- Daca tie ti se pare ca o autostrada e o prostie, eu unu plec din tara asta. Cum Doamne iarta-ma un angajat din minister poate sa spuna ca o autostrada e o prostie si nu avem nevoie de ea, o autostrada inseamna in primul rand evolutie, lumea se misca mai lejer, mai repede, nici nu suporta comparatie cu un drun national care trece prin orase, pe autostrada ii dai 130 si ajungi mult mai rapid la destinatie. Timpul in ziua de azi inseamna bani.
Deci e clar, tara asta e pierduta, cu asa oameni.
Razvan, pleaca tata cat mai repede de aici ca nu ai ce sa faci in tara asta. Problema pe Valea Prahovei nu e autostrada ci capacitatea redusa a statiunilor de a prelua traficul. Centurile ocolitoare pot rezolva partial problema. Autostrada inseamna moartea turismului in zona. Un exemplu concret austriecii au scos autostrada lor de la Salzburg in Germania tocmai pentru a proteja zona turistica Zillertal si ce mai e pe acolo. |
| | | Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5901 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) Joi 11 Iun 2015, 10:33 | |
| - Karpaty a scris:
Razvan, pleaca tata cat mai repede de aici ca nu ai ce sa faci in tara asta. Mai am o sesiune (acum) si inca un an (anul 6), iar dupa licenta direct in vest la rezidentiat - Austria sau Germania. Ca sa revenim la oile noastre, sa spui ca o autostrada este o prostie mi se pare... Ajungi si tu dintr-un punct in alt punct mult mai repede si cel mai important, mai sigur. Iar legat de Valea Oltului, nu stiu ce statiuni strica. Statiuni mai de Doamne ajuta sunt Calimanesti, Caciulata si cam atat, iar autostrada noastra va iesi mult mai la nord de acestea, deci nu vad cum se va strica turismul in zona. E ca si cum ai zice: ce ne trebuie noua modernizari pentru 160 km/h? Lasa ca merge si cu 80-100. In ritmul asta si cu gandirea asta - parca nu vrem sa evoluam - vom ramane cu trenuri pe Bucuresti - Brasov, pe Craiova, pe la Cluj si cam atat (spre Constanta nu va mai merita sa punem trenuri doar 3 luni pe an ). |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
| |
| | | | Mersul Trenurilor 2014/2015 (2) | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |