Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 55 ... 64  Urmatorul
AutorMesaj
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeMier 11 Ian 2023, 11:37

Da, de acolo:

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 2mai10
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 13/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeMier 11 Ian 2023, 11:39

Si aici se vad clar rampele de descarcare:

https://www.google.com/maps/@43.7930444,28.5871717,150m/data=!3m1!1e3
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeMier 11 Ian 2023, 21:25

N-are rost sa va intreb cum ajunge acolo? s=au taiat tufisurile de pe linie dincolo de Muzeul Marinei in ultimul an?
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 13/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeMier 11 Ian 2023, 21:51

Parca tin minte ca era pe undeva (s-ar putea chiar aici la 800) un reportaj foarte frumos si bine facut al unui user despre linia care merge de la gara Mangalia pana la terminalul din port si cred ca erau poze facute pana la intrarea in unitatile militare.
Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 13/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2023, 10:07

Am gasit-o, e a lui Tvlad si dupa cat se pare, linia nu prea mai e folosita...

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t4638p15-linii-industriale-intre-mangalia-si-2-mai
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2023, 11:00

In iulie 2016 am avut norocul sa prind garnitura de GPL la Costinesti in drum spre Constanta. Platforma e vagonul de siguranta. Nu ma asteptam sa apara si de asta am ratat incadrarea corecta, cu locomotiva:

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Img_0411

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Img_0412

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Img_0410

Sus In jos
sp59




Numarul mesajelor : 126
Varsta : 65
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 13/03/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2023, 11:05

Frumoasa captura, felicitari ! Si totusi linia din reportajul tau pare nefolosita...
Sus In jos
TVlad
V.I.P Member
V.I.P Member
TVlad


Numarul mesajelor : 2818
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8414
Data de inscriere : 16/01/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeJoi 12 Ian 2023, 13:59

Multumesc! Pare dar nu e chiar nefolosita. Avea semne clare de folosinta chiar daca nu foarte intensa. Eu cred ca macar o data pe luna trece ceva pe acolo. IDM mi-a zis ca mai trec uneori marfare dar nu a detaliat daca au vreo ritmicitate anume sau ce transporta. Daca stia, oricum nu mi-ar fi zis de frica sa nu sufere cine stie ce consecinte.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeVin 13 Ian 2023, 20:20

Cum văd eu creșterea capacității stației Mangalia și posibilitatea de primire/expediere de mai multe trenuri. Clar liniile 1 2 și 3 rămân așa cum sunt și în prezent. Linia 1 are peron pe partea cu clădirea stației, 2 și 3 au peron comun dar și pasaj subteran de acces la ele, 4 și 5 au niște peroane care nu se mai încadrează la standardele UE, deci ras tot ce e dincolo de linia 4, linia 5 dispare iar în locul ei să se construiască un peron la standarde UE, linia 6 cea care are canalul de revizie să devină linia 5, deci poți primii/expedia si tren de la această linie. Canalul de revizie reconstruit sub una din actualele linii numerotate cu 7 8 și 9, și automat renumerotate cu 6 7 și 8. Macaz nou la intrare în stația Mangalia (cum vi dinspre Neptun), în felul acesta se pot manevra garniturile pe la ambele capete ale stației, nu le mai ,,înghesui,, pe la un singur cap cum are loc de când există această stație. Evident că după finalizarea lucrărilor de reconstrucție a stației trebuie modificat și mersul trenurilor să nu mai stea garniturile unor trenuri toată ziua în Mangalia (vezi trenurile 1941/1942, 1992/1990, 1932/1930, 1922/1920, 1994/1984). Cum văd eu soluția,  trenurile care se formează din stația București Nord Gr A cum ajung la stația Mangalia după 2 ore staționare se întorc înapoi. Cele care vin din țară după un 4h staționare să facă cale întoarsă de unde au venit. Reducerea staționării de la stația Constanța la un 5 minute. 10 minute pentru cele care ,,întorc,, garnitura pe Medeea (1912, 1941, 1992, 1932, 1922), timp suficient să le pună locomotivă la celalalt cap al stației + proba trenului.
Fiind și electrificare vor putea ajunge la Mangalia mult mai multe trenuri, printre care și ramele Softrans dar și trenul Astrei Transcarpatic care vine de la Arad. În felul acesta se poate face loc și trenului 1972 care vine de la Galați.
Se pot expedia trenuri la o cadență de 30 minute.
160 km/h mi se pare mult. 140 km/h ar fi suficient. Chiar si 120 km/h aș putea zice.
Mai mult de 140 km/h nu îți permit cușetele, că sigur trenurile alea care taie țara (1952, 1962, 1912, 1941, 1992, 1932, 1922) vor fi formate din vagoane, nu din rame electrice cum visează unii.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeVin 13 Ian 2023, 20:57

Chiar și 100km/h constant ar fi ceva și niște locomotive diesel.mai capabile.de.minim 3000cp in sezon și automotoare mai moderne la.trenurile.regio care pendulează
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeVin 13 Ian 2023, 21:11

Adi, secția se va electrifica, deci locomotiva diesel sare din schemă.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeDum 22 Ian 2023, 18:55

sp59 a scris:
alexmorph3us a scris:
https://clubferoviar.ro/durata-calatoriei-cu-trenul-bucuresti-mangalia/

"De la Agigea Ecluză și până la Costinești (16 km) linia va rămâne simplă, deoarece configurația nu permite dublarea, însă va fi modernizată și electrificată"

Intre Tuzla si Costinesti poti sa faci si depou pe campul ala, nu doar dublare...
Teoretic da. Însă programul Quik Wins prin care se va face modernizarea liniei existente cât și construcția unui fir nou de circulație nu include și înlocuirea de poduri și podețe aflate pe secție (vezi podețul de la intrarea în stația Costinești cum vi dinspre Tuzla, care e cu RV 15 km/h),  sau construcția altora (tot la Costinești în eventualitatea construirii încă unui fir de circulație), și nu include nici despăgubirile aduse proprietarilor acelor terenuri din vecinătatea liniei de cale ferată.
Văzând secția, care e una de tip fierăstrău, secție oarecum grea chiar și pentru o locomotivă electrică în remorcarea sezonierelor destul de grele (12-15 vagoane), să discutăm puțin și anticipat înainte să apară proiectul. Vin și cu niște poze postate mai demult pe acest forum

https://trenuletz.forumgratuit.ro/t1964p150-m-800-bucuresti-nord-fetesti-constanta-mangalia

De la Agigea Ecluză la Eforie Nord linia trece la un moment dat pe sub șoseaua Constanța  - Mangalia, rambleul fiind de tip săpat în pământ. Deci o linie dublă ar însemna construcția unui pod rutier nou. Despre costuri nu mai vorbim.
După ce trece de acel pod, linia începe să urce în curbă la dreapta apoi continuă drept după care mai încolo urmează o curbă la stânga (curbă destul de strânsă), apoi încă una dură la intrarea în stația Eforie Nord. De altfel ca o părere personală, de la Agigea Ecluză la Eforie Nord eu nu văd să circule trenul pe acolo cu mai mult de 100 km/h. Dacă nu chiar curba aia la stânga să fie restricționată la 80 km/h.
La stația Eforie Nord sper să modernizeze și linia 3 să poată fi primite aici 3 trenuri în cazurile când unul e întârziat bine.
De la Eforie Nord la Eforie Sud chiar nu are pe unde fi construit cel de al 2-lea fir de circulație. Pe dreapta ai foarte aproape lacul Techirghiol, pe stânga ai mlaștina aia și imediat în vecinătatea ei ai șoseaua. Nu văd nici după modernizare să se circule cu mai mult de 80 km/h.
Eforie Sud, modernizată și linia 3.
De la Eforie Sud la Costinești cred că se putea construi încă un fir de circulație măcar până în apropierea podețului de la intrarea în Costinești. Și aici ar fi bine să se modernizeze și linia 3.
Mergem spre Neptun și observăm că la halta Costinești Tabără firul nou ce se va construi nu poate fi în stânga liniei existente. Și nici la halta Neptun. Pozele spun totul.
La stația Neptun sper să se modernizeze și linia 3.
Stația Mangalia. Eh, aici ar fi multe de spus și mă contrazic vis a vis de comentariul anterior.  În primul rând prelungite umpic liniile de primire - expediere (1-5).
Linia 4 mutată umpic mai spre linia 5 ca să poată fi construit între liniile 3 și 4 un peron care să corespundă standardelor UE.
Linia 5 poate să rămână acolo unde e. E loc între ea și linia 6 să se poată construi un peron calumea. Iar cu ocazia prelungirii liniilor de primire - expediere (1-5) se pot primi trenuri lungi și la linia 5. Și dacă s-ar dărâma cocioaba dintre liniile 5 și 6 ar mai fi loc să se mai construiască încă o linie care să fie la comun cu peronul liniei 5, adică new linia 6.
6 să devină 7, 7 să devină 8, 8 să devină 9, 9 să devină 10, iar 10 să devină 11.
În felul acesta ar crește capacitatea stației, mai ales că după electrificare sigur Softransul își va prelungi trasele la stația Mangalia.
Și nu în ultimul rând modernizarea și liniilor 6-10, care în prezent sunt vai mama lor. Linia 9 e cu RV de 5 km/h.
Apoi mini-triajul de la Mangalia prelungit și racordat la intrarea în Mangalia cum vi dinspre Neptun. În felul acesta nu s-ar mai face ca în prezent manevrele de regarare a garniturilor doar pe la un singur cap al stației   (între blocuri ca să mă exprim mai pe înțelesul unora).
Evident să dispară macazele manuale, nu să mai vedem tâmpenia aia care s-a făcut la stația Pitești.
Automatizată întreaga secție, bariere automate la fiecare drum care trece peste calea ferată, BLA, altfel faci circulație cu tren la sector. Vitezele pe care le văd eu după modernizare, Constanța - Agigea Ecluză 120 km/h, Agigea Ecluză - Eforie Nord 100 km/h, Eforie Nord - Eforie Sud 80 km/h, Eforie Sud - Mangalia 120 km/h. Curbele dure ale secției le văd restricționate la un 80 - 100 km/h.
Ce zice ministerul acolo 160 km/h sunt povești pentru adormit copii.
Era bine dacă încă de la înființarea liniei  traseul trecea prin toate stațiunile (Saturn Olimp Jupiter Cap Aurora), altfel ar fi stat datele problemei, dar dacă terenul și salba de lacuri nu le-a permis atunci, ne mulțumim cu traseul existent.
Până la urmă cred că doar prin electrificare și ridicarea vitezei la 120 km/h nu mai era nevoie de dublare, dar făcute modificări la stația Mangalia și nu le mai reiau încă o dată.

Sper să vadă mesajul și userul @ldh80 care întreba de ce nu poate fi dublată linia între Agigea Ecluză și Costinești.


Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Dum 22 Ian 2023, 19:26, editata de 1 ori
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18748
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24325
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeDum 22 Ian 2023, 19:26

Pai nu ai înțeles care e vrăjeală cu 160 km/h? Daca nu bagi viteza aia că sa îndeplinești standardele alea nu primești fonduri UE
Stai sa vedem cati km o sa se circule cu 160 km/h din coridorul 4
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14503
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeLun 23 Ian 2023, 04:55

Ah, uitai, mi-am adus aminte că între Eforie Sud și Tuzla e pod pe care trece trenul, pe dedesubt e șoseaua.
Și încă un link în care vedem poze din zona Tuzla
https://trenuletz.forumgratuit.ro/t83-m-800-bucuresti-nord-fetesti-constanta-mangalia
Observăm că nu e loc de gardurile proprietarilor de teren și case să mai pună Infra încă o linie.
Deci iată zic eu motivele pentru care proiectul nu prevede dublarea liniei
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9101
Reputatie : 13007
Data de inscriere : 16/07/2014

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitimeLun 23 Ian 2023, 11:19

gardurile poate sint extinse mai mult decit proprietatea.
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 46 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 46 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 45, 46, 47 ... 55 ... 64  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983 Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: