|
| M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
+96cristi_tgv Bebe comradetymo TVlad sp59 dan tm Dr2005 Adrian78 ldh80 Laurentiu Ciobanu alexmorph3us alexspn cardinal Jeorje Cipri Andrei Neculai Alastair mircea.predoni Luca tgv aris86 t1972 vatmanul vlad237 CRT 19jimmy84 Dragoș gheorghita Warrington dan_dinca Davee91 Czirjak Arpad bubu AeroX Adi Carstea ciprian71 ets2oltromânia riciu alliens Cris_Cr laur 133 bobi Radu cristy79 cristi ar LanceR billy752-istu neluadi laurentzu mariuscfrbucuresti gardianlinux StefanD_ Adirmvl AndreiStefan 92Dragos decward EA025 IonutChircu Alex Avram Adisoft1991s Luna COSTACHE MIHAIL AndreiSV nokia2010 alex1987 AndiCFR Razvan Tudor DUAL gvd lifetec NIKU24 razvan - trenuri bercenicity mielutu zburator user dezactivat... mureseanu_976 marius664 Norbi Katalyn ALEXCFR florin.lifticariu Capsuneanu DPS brutusel Vitosa Nk11 baiazid Jurnal Feroviar IonutCFR2009 Vlad Dionis NicuS Feroviar_18 cfr500 Nesebar feroviar Mihay Andrey_tm 100 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
vlad237
Numarul mesajelor : 32 Reputatie : 3214 Data de inscriere : 19/02/2016
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mar 20 Aug 2024, 23:20 | |
| - Laurentiu Ciobanu a scris:
- Calarasiul are 60 de mii de locuitori, la momentul actual e deservit de trenurile de pe B-Ct cu legatura la Ciulnita, de regula un EA cu un vagon etajat care nu sunt sigur ca se umple duminica seara, cand se intorc studentii la Buc.
De la Slobozia ai Malaxa, nici macar Desiro. Apoi pentru Dobrogea ai legaturi la Medgidia.
Sincer am dubii ca eventuale trenuri direct pe aceste rute ar atrage mai multi calatori. Asta pentru ca vorbim de trenuri de la/catre Gara de Nord. Daca vrei sa le pui la Gara Obor care e la mama cucului (a se citi ca nu are metrou si nici tramvai, ci doar un troleu catre GdN), atunci chiar ar circula goale.
Calarasiul, Slobozia si Tulcea chiar sunt moarte ca orase generatoare de calatori.
Iar zona garii Obor nu e prea bogata in locuri de munca; un eventual PO infiintat in zona Aurel Vlaicu/Pipera combinat cu o dezvoltare a transportului de calatori pe linia de centura ar genera intr-o zi mai mult trafic de calatori decat gara Obor intr-o saptamana. Vagonul acela etajat este full mai tot timpul. Trenurile Călărași-Ciulnița sunt utilizate. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 21 Aug 2024, 20:00 | |
| - Dr2005 a scris:
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- Gara Obor era utila acum cateva zeci de ani, cand nu aveai metrou, plus ca facea parte din M800 cand trecea calea ferata prin zona Tei, intra la Obor si apoi continua spre Titan Sud. Acum e infundata.
Nici acum nu ai metrou acolo. Şi nici nu cred că o să ai vreodată.
- Laurentiu Ciobanu a scris:
- Sa zicem mersi ca nu o inchid de tot, fiind legata extrem de prost cu transportul in comun pentru a putea muta aici din Regio-urile catre Constanta care nu mai au loc la GdN.
Urmează să se amenajeze un peron mai încolo, pentru ca trenul să ajungă cu botul mai aproape de Ziduri Moşi, probabil Obor Haltă sau ceva de genu'. În rest, vor circula doar rame electrice, pentru viitorul tren metropolitan. Gara în sine şi fosta revizie de vagoane vrem să devină sediul noului muzeu feroviar, asta dacă om reuşi să îl înfiinţăm şi dacă viitorul guvern va fi acelaşi cu cel de acum şi va susţine în continuare asta.
- razvan - trenuri a scris:
- Nicusor Dan, STB , Primaria Generala poate imbunatati transportul public acolo.
Transportul local e gestionat de ADI TPBI, STB e doar un operator. Apoi, există troleibuz spre centru şi există troleibuz spre Gara de Nord, ce să mai îmbunătăţeşti? Chiar şi din colţul opus al oraşului (Dr. Taberei) poţi ajunge direct la Gara Obor.
- razvan - trenuri a scris:
- - studentii nu vor mai avea multa vreme 90% reducere la interregio si intercity, bugetul statului avand deficite majore nu are bani de multe "pomeni", o parte vor migra fortat la trenurile regio dupa alegeri atunci cand urmatorul guvern va reduce multe facilitati si gratuitati.
De unde ştii? Un stat care-şi permite să cheltuie lunar peste 2 miliarde lei pe pensii de serviciu îşi permite şi să cheltuie 400 mil. lei pe an pe elevi şi studenţi, e o nimica toată din punct de vedere bugetar.
- razvan - trenuri a scris:
- - Calarasi, Slobozia, Tulcea genereaza multi calatori la microbuzele directe si dese dar nu la trenuri,
Un microbuz are 15 - 20 locuri. Un vagon etajat are 120. Toate microbuzele alea de Călăraşi abia duc oameni cât pentru un etajat jumate. Bonus, microbuzele alea îi iau pe oameni din satele lor şi-i lasă în poarta fabricii sau unde lucrează. Ba chiar există firme care închiriază microbuze sau autobuze pentru angajaţi, vehiculele astea fac nişte bucle de 50 - 60 km în jurul Bucureştiului şi iau oamenii din faţa caselor şi îi duc la muncă, iar seara îi aduc înapoi (de ex. Mega Image are aşa ceva).
- razvan - trenuri a scris:
- Din Calarasi, Slobozia, Tulcea nu exista macar o pereche de R-E la Bucuresti care ar aduce ceva calatori de la transportul rutier.
Ai ditamai magistrala modernizată Bucureşti - Constanţa. Nu ai de ce să târâi nişte cotoarbe cu 100 km/h (că la R-E ai multicele opriri) şi să dai peste cap şi IR/IC-urile şi marfa, doar de dragul de a bifa existenţa unui tren direct. E mult mai simplu şi mai eficient să îi duci pe oamenii ăştia la un IR în Medgidia sau Ciulniţa. Că 100 - 120 km (sau vreo 334 câţi sunt de la Bucureşti la Tulcea) nu prea sunt distanţe de navetă zilnică. Muzeu feroviar la gara București-Obor, serios?, dar cu cine?, că de înghesuit nu se înghesuie nimeni să lucreze. Asa din povești, cam greu. Poftim, veste de la domnul Florin Nan de la Dej Asta e a lor a Muzeului CFR. Am revopsit-o și mai avem ceva retușuri. Un kg de vopsea n-au trimis sau măcar să întrebe cum stăm sau dacă avem nevoie de ceva. Și acum interviu eu. Nu vă e bă rușine? Rîșilor. A ajuns omul ăla să ceară pe facebook donație. Păi așa vreți voi să funcționeze un muzeu feroviar? Nu v-ar fi rușine. Doar gura e de voi. Gargară. Multă gargară. Doar vouă acolo în minister să vă fie bine. Restul, să se descurce cum pot fiecare. |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6831 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12197 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 21 Aug 2024, 21:31 | |
| Pentru gara Obor ar trebui facute urmatoarele lucrari:
-Un RK serios si la linia Bucuresti Obor- Pantelimon pentru readucerea VS la 80 sau 100 km/h, cat era in 1990. Cu mai mult de 100 km/h nu trebuie, distanta dintre statiile Bucuresti Obor si Pantelimon fiind destul de mica si daca trenul ar merge chiar si cu 80 km/h ar parcurge aceasta distanta intr-un timp destul de scurt; Din cate am vazut mai demult intr-un videoclip pe yutub linia Bucuresti Obor- Pantelimon este echipata cu BLA.
-Echipata cu instalatie CE statia Bucuresti-Obor si celebra bariera manuala de la Baicului inlocuita cu o bariera automata (sau daca PMB sau primaria de sector ar vrea sa faca un pasaj rutier denivelat a strazii Baicului peste calea ferata)
-Renovata si restaurata cladirea statiei Bucuresti-Obor, cladire care este monument istoric si de arhitectura;
-Ca linii in statia Bucuresti-Obor ar fi suficiente 5 linii cu peroane pentru calatori si inca doua linii (cu rampa de marfa, in zona strazii Stefan Velicu) daca vreodata vor mai ajunge trenuri de marfa in statia Bucuresti-Obor;
-Toate trenurile regio care pleaca din Bucuresti pe M800 ar trebui sa plece din statia Bucuresti-Obor, dar bineinteles cu conditia ca acestea sa fie compuse numai cu rame electrice (ca sa nu mai ajunga, in statia Bucuresti-Obor, trenuri regio compuse din vagoane+locomotive, ca apoi sa trebuiasca sa tarai vagoanele si locomotivele de la Bucuresti Obor la Grivita sau Basarab) In mod normal toate trenurile regio care pleaca din Bucuresti pe M800 ar trebui sa fie compuse numai cu rame electrice (sau, in mod exceptional, cu automotoare numai pentru eventuale trenuri regio Bucuresti- Ciulnita- Slobozia Veche) si sa plece numai din statia Bucuresti Obor! Ramele electrice care ar compune toate trenurile regio Bucuresti Obor- Fetesti/Constanta/Calarasi Sud ar trebui sa ajunga destul de rar de la Bucuresti Obor la depoul Bucuresti Calatori- numai cand trebuie duse la eventuale revizii, verificari, reparatii, etc. In rest ar sta garate in statia Bucuresti Obor.
-Pentru accesul calatorilor spre statia Bucuresti Obor exista linie de troleibuze si s-ar putea reactiva (cu circulatie permanenta) si linia de tramvaie (se pot introduce mai multe linii de tramvaie, cu circulatie permanenta, cu capatul la gara Obor).
-Eventuale trenuri suburbane de calatori (chiar compuse numai cu rame electrice) pe ruta Bucuresti Nord- Bucuresti Baneasa- Bucuresti Obor nu stiu cat succes ar aveea! Chiar daca sa zicem infiintezi un punct de oprire (halta) in zona pasajului cu Soseaua Petricani sau in zona pasajului cu Soseaua Pipera cei care lucreaza in cladirile de birouri din zona fostei platforme industriale Pipera vor prefera cred tot metroul ca sa ajunga in alte zone din Bucuresti, decat sa mearga cu trenul suburban numai pana la Gara de Nord si de acolo sa ia metroul sau mijloacele STB! Doar cineva care sa locuiasca in imediata apropiere a celor 3 gari (Bucuresti Nord, Bucuresti Baneasa sau Bucuresti Obor) si sa vrea sa ajunga tot in imediata apropiere a acestor 3 gari sa vrea sa foloseasca aceste trenuri suburbane de calatori! |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 159 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5093 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Mier 21 Aug 2024, 22:12 | |
| Apropo de tramvaiul de la Gara Obor din vremuri demult apuse, numarul 52... Ce nostalgie, capatul 1 era la Baicului si venea destul de rar, iar capatul 2 la Gara de Nord. Problema era timpul destul de mare al traseului, trecea prin zona Halei Obor, iar la intoarcere facea ocol prin Soseaua Pantelimon apoi stanga pana la Baicului, unde trebuia sa mai astepti ca sa ajungi cu el in dreptul Garii de Est... Nu era prea practic, a circulat pana pe la inceputul anilor 2000, apoi s-a desfiintat linia 52. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20591 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25510 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 22 Aug 2024, 08:41 | |
| - Vitosa a scris:
Asta e a lor a Muzeului CFR. Am revopsit-o și mai avem ceva retușuri. Un kg de vopsea n-au trimis sau măcar să întrebe cum stăm sau dacă avem nevoie de ceva.
Și acum interviu eu. Nu vă e bă rușine? Rîșilor. A ajuns omul ăla să ceară pe facebook donație. Păi așa vreți voi să funcționeze un muzeu feroviar? Nu v-ar fi rușine. Doar gura e de voi. Gargară. Multă gargară. Doar vouă acolo în minister să vă fie bine. Restul, să se descurce cum pot fiecare. Arată-mi tu o deschidere de credite CENAFER pe care eu sau colegii mei să o fi respins pentru că avea facturi pentru bunuri şi servicii necesare muezului!!!!!!!! Şi după aia să arunci cu noroi, dacă o găseşti! Altfel, te invit să te plângi la conducerea CENAFER. Crede-mă că m-am săturat îngrozitor ca oamenii care habar n-au de atribuţiile LEGALE ale ministerului şi ale altor instituţii să arunce cu noroi în munca mea şi a colegilor. Că, na, de la tastatură e uşor, că nu tu vii la birou la 8 dimineaţa şi pleci la 10 noaptea sau chiar la 1 noaptea. Am vrut un proiect de lege şi 2 de ordonanţă pentru separarea muezului! S-a promovat o ordonanţă şi au respins-o Finanţele. Mai încercăm la următoarea lege de abilitare, în iarnă. _________________ :TTT:
|
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 22 Aug 2024, 11:20 | |
| Pai voi vreți multe dar toate se opresc la min finanțelor deci.. Nu sunteți în partidul care trebuie |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9052 Reputatie : 14458 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Joi 22 Aug 2024, 19:20 | |
| Nentu Florin Nan mai îmi spune așa
Da, stiu povestea pentru ca am participat la sedinte. Dar daca totusi vroiau sa faca ceva veneau cu initiativa infiintarii unei organizatii non profit care sa mai miste treburile. Asa sigur, e mult mai usor si comod sa participi la expozitii de trenulete. Marea problema e ca patrimoniul feroviar se duce naibii. Le am spus ca obtin finantare sa aducem la Dej 142.008 de la Sibiu sa o scoatem din mizeria in care se afla. Nimic ...
Tot pe CENAFER să pun tunurile ? |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18687 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24242 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia Vin 11 Oct 2024, 11:52 | |
| https://greencommunity.ro/modernizare-gata-din-constanta/ |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
| |
| | | | M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |