Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia

In jos 
+96
cristi_tgv
Bebe
comradetymo
TVlad
sp59
dan tm
Dr2005
Adrian78
ldh80
Laurentiu Ciobanu
alexmorph3us
alexspn
cardinal
Jeorje
Cipri Andrei Neculai
Alastair
mircea.predoni
Luca tgv
aris86
t1972
vatmanul
vlad237
CRT
19jimmy84
Dragoș
gheorghita
Warrington
dan_dinca
Davee91
Czirjak Arpad
bubu
AeroX
Adi Carstea
ciprian71
ets2oltromânia
riciu
alliens
Cris_Cr
laur 133
bobi
Radu
cristy79
cristi ar
LanceR
billy752-istu
neluadi
laurentzu
mariuscfrbucuresti
gardianlinux
StefanD_
Adirmvl
AndreiStefan
92Dragos
decward
EA025
IonutChircu
Alex Avram
Adisoft1991s
Luna
COSTACHE MIHAIL
AndreiSV
nokia2010
alex1987
AndiCFR
Razvan Tudor
DUAL
gvd
lifetec
NIKU24
razvan - trenuri
bercenicity
mielutu zburator
user dezactivat...
mureseanu_976
marius664
Norbi
Katalyn
ALEXCFR
florin.lifticariu
Capsuneanu
DPS
brutusel
Vitosa
Nk11
baiazid
Jurnal Feroviar
IonutCFR2009
Vlad
Dionis
NicuS
Feroviar_18
cfr500
Nesebar
feroviar
Mihay
Andrey_tm
100 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64
AutorMesaj
vlad237

vlad237


Numarul mesajelor : 32
Reputatie : 3214
Data de inscriere : 19/02/2016

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeMar 20 Aug 2024, 23:20

Laurentiu Ciobanu a scris:
Calarasiul are 60 de mii de locuitori, la momentul actual e deservit de trenurile de pe B-Ct cu legatura la Ciulnita, de regula un EA cu un vagon etajat care nu sunt sigur ca se umple duminica seara, cand se intorc studentii la Buc.

De la Slobozia ai Malaxa, nici macar Desiro. Apoi pentru Dobrogea ai legaturi la Medgidia.

Sincer am dubii ca eventuale trenuri direct pe aceste rute ar atrage mai multi calatori. Asta pentru ca vorbim de trenuri de la/catre Gara de Nord. Daca vrei sa le pui la Gara Obor care e la mama cucului (a se citi ca nu are metrou si nici tramvai, ci doar un troleu catre GdN), atunci chiar ar circula goale.

Calarasiul, Slobozia si Tulcea chiar sunt moarte ca orase generatoare de calatori.

Iar zona garii Obor nu e prea bogata in locuri de munca; un eventual PO infiintat in zona Aurel Vlaicu/Pipera combinat cu o dezvoltare a transportului de calatori pe linia de centura ar genera intr-o zi mai mult trafic de calatori decat gara Obor intr-o saptamana.

Vagonul acela etajat este full mai tot timpul. Trenurile Călărași-Ciulnița sunt utilizate.
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeMier 21 Aug 2024, 20:00

Dr2005 a scris:
Laurentiu Ciobanu a scris:
Gara Obor era utila acum cateva zeci de ani, cand nu aveai metrou, plus ca facea parte din M800 cand trecea calea ferata prin zona Tei, intra la Obor si apoi continua spre Titan Sud. Acum e infundata.
Nici acum nu ai metrou acolo. Şi nici nu cred că o să ai vreodată.

Laurentiu Ciobanu a scris:
Sa zicem mersi ca nu o inchid de tot, fiind legata extrem de prost cu transportul in comun pentru a putea muta aici din Regio-urile catre Constanta care nu mai au loc la GdN.
Urmează să se amenajeze un peron mai încolo, pentru ca trenul să ajungă cu botul mai aproape de Ziduri Moşi, probabil Obor Haltă sau ceva de genu'. În rest, vor circula doar rame electrice, pentru viitorul tren metropolitan. Gara în sine şi fosta revizie de vagoane vrem să devină sediul noului muzeu feroviar, asta dacă om reuşi să îl înfiinţăm şi dacă viitorul guvern va fi acelaşi cu cel de acum şi va susţine în continuare asta.

razvan - trenuri a scris:
Nicusor Dan, STB , Primaria Generala poate imbunatati transportul public acolo.
Transportul local e gestionat de ADI TPBI, STB e doar un operator. Apoi, există troleibuz spre centru şi există troleibuz spre Gara de Nord, ce să mai îmbunătăţeşti? Chiar şi din colţul opus al oraşului (Dr. Taberei) poţi ajunge direct la Gara Obor.

razvan - trenuri a scris:
- studentii nu vor mai avea multa vreme 90% reducere la interregio si intercity, bugetul statului avand deficite majore nu are bani de multe "pomeni", o parte vor migra fortat la trenurile regio dupa alegeri atunci cand urmatorul guvern va reduce multe facilitati si gratuitati.
De unde ştii? Un stat care-şi permite să cheltuie lunar peste 2 miliarde lei pe pensii de serviciu îşi permite şi să cheltuie 400 mil. lei pe an pe elevi şi studenţi, e o nimica toată din punct de vedere bugetar.

razvan - trenuri a scris:
- Calarasi, Slobozia, Tulcea genereaza multi calatori la microbuzele directe si dese dar nu la trenuri,
Un microbuz are 15 - 20 locuri. Un vagon etajat are 120. Toate microbuzele alea de Călăraşi abia duc oameni cât pentru un etajat jumate. Bonus, microbuzele alea îi iau pe oameni din satele lor şi-i lasă în poarta fabricii sau unde lucrează.
Ba chiar există firme care închiriază microbuze sau autobuze pentru angajaţi, vehiculele astea fac nişte bucle de 50 - 60 km în jurul Bucureştiului şi iau oamenii din faţa caselor şi îi duc la muncă, iar seara îi aduc înapoi (de ex. Mega Image are aşa ceva).

razvan - trenuri a scris:
Din Calarasi, Slobozia, Tulcea nu exista macar o pereche de R-E la Bucuresti care ar aduce ceva calatori de la transportul rutier.
Ai ditamai magistrala modernizată Bucureşti - Constanţa. Nu ai de ce să târâi nişte cotoarbe cu 100 km/h (că la R-E ai multicele opriri) şi să dai peste cap şi IR/IC-urile şi marfa, doar de dragul de a bifa existenţa unui tren direct. E mult mai simplu şi mai eficient să îi duci pe oamenii ăştia la un IR în Medgidia sau Ciulniţa. Că 100 - 120 km (sau vreo 334 câţi sunt de la Bucureşti la Tulcea) nu prea sunt distanţe de navetă zilnică.
Muzeu feroviar la gara București-Obor, serios?, dar cu cine?, că de înghesuit nu se înghesuie nimeni să lucreze. Asa din povești, cam greu.
Poftim, veste de la domnul Florin Nan de la Dej
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Messen18
Asta e a lor a Muzeului CFR. Am revopsit-o și mai avem ceva retușuri. Un kg de vopsea n-au trimis sau măcar să întrebe cum stăm sau dacă avem nevoie de ceva.

Și acum interviu eu. Nu vă e bă rușine? Rîșilor.
A ajuns omul ăla să ceară pe facebook donație. Păi așa vreți voi să funcționeze un muzeu feroviar?
Nu v-ar fi rușine.
Doar gura e de voi. Gargară. Multă gargară.
Doar vouă acolo în minister să vă fie bine. Restul, să se descurce cum pot fiecare.
Sus In jos
ldh80
V.I.P Member
V.I.P Member
ldh80


Numarul mesajelor : 6831
Varsta : 42
Localizare : Pascani
Reputatie : 12197
Data de inscriere : 03/11/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeMier 21 Aug 2024, 21:31

Pentru gara Obor ar trebui facute urmatoarele lucrari:

-Un RK serios si la linia Bucuresti Obor- Pantelimon pentru readucerea VS la 80 sau 100 km/h, cat era in 1990. Cu mai mult de 100 km/h nu trebuie, distanta dintre statiile Bucuresti Obor si Pantelimon fiind destul de mica si daca trenul ar merge chiar si cu 80 km/h ar parcurge aceasta distanta intr-un timp destul de scurt;
Din cate am vazut mai demult intr-un videoclip pe yutub linia Bucuresti Obor- Pantelimon este echipata cu BLA.

-Echipata cu instalatie CE statia Bucuresti-Obor si celebra bariera manuala de la Baicului inlocuita cu o bariera automata (sau daca PMB sau primaria de sector ar vrea sa faca un pasaj rutier denivelat a strazii Baicului peste calea ferata)

-Renovata si restaurata cladirea statiei Bucuresti-Obor, cladire care este monument istoric si de arhitectura;

-Ca linii in statia Bucuresti-Obor ar fi suficiente 5 linii cu peroane pentru calatori si inca doua linii (cu rampa de marfa, in zona strazii Stefan Velicu) daca vreodata vor mai ajunge trenuri de marfa in statia Bucuresti-Obor;

-Toate trenurile regio care pleaca din Bucuresti pe M800 ar trebui sa plece din statia Bucuresti-Obor, dar bineinteles cu conditia ca acestea sa fie compuse numai cu rame electrice (ca sa nu mai ajunga, in statia Bucuresti-Obor, trenuri regio compuse din vagoane+locomotive, ca apoi sa trebuiasca sa tarai vagoanele si locomotivele de la Bucuresti Obor la Grivita sau Basarab)
In mod normal toate trenurile regio care pleaca din Bucuresti pe M800 ar trebui sa fie compuse numai cu rame electrice (sau, in mod exceptional, cu automotoare numai pentru eventuale trenuri regio Bucuresti- Ciulnita- Slobozia Veche) si sa plece numai din statia Bucuresti Obor!
Ramele electrice care ar compune toate trenurile regio Bucuresti Obor- Fetesti/Constanta/Calarasi Sud ar trebui sa ajunga destul de rar de la Bucuresti Obor la depoul Bucuresti Calatori- numai cand trebuie duse la eventuale revizii, verificari, reparatii, etc. In rest ar sta garate in statia Bucuresti Obor.

-Pentru accesul calatorilor spre statia Bucuresti Obor exista linie de troleibuze si s-ar putea reactiva (cu circulatie permanenta) si linia de tramvaie (se pot introduce mai multe linii de tramvaie, cu circulatie permanenta, cu capatul la gara Obor).

-Eventuale trenuri suburbane de calatori (chiar compuse numai cu rame electrice) pe ruta Bucuresti Nord- Bucuresti Baneasa- Bucuresti Obor nu stiu cat succes ar aveea!
Chiar daca sa zicem infiintezi un punct de oprire (halta) in zona pasajului cu Soseaua Petricani sau in zona pasajului cu Soseaua Pipera cei care lucreaza in cladirile de birouri din zona fostei platforme industriale Pipera vor prefera cred tot metroul ca sa ajunga in alte zone din Bucuresti, decat sa mearga cu trenul suburban numai pana la Gara de Nord si de acolo sa ia metroul sau mijloacele STB!
Doar cineva care sa locuiasca in imediata apropiere a celor 3 gari (Bucuresti Nord, Bucuresti Baneasa sau Bucuresti Obor) si sa vrea sa ajunga tot in imediata apropiere a acestor 3 gari sa vrea sa foloseasca aceste trenuri suburbane de calatori!
Sus In jos
dan_dinca

dan_dinca


Numarul mesajelor : 159
Varsta : 46
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5093
Data de inscriere : 02/05/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeMier 21 Aug 2024, 22:12

Apropo de tramvaiul de la Gara Obor din vremuri demult apuse, numarul 52... Ce nostalgie, capatul 1 era la Baicului si venea destul de rar, iar capatul 2 la Gara de Nord. Problema era timpul destul de mare al traseului, trecea prin zona Halei Obor, iar la intoarcere facea ocol prin Soseaua Pantelimon apoi stanga pana la Baicului, unde trebuia sa mai astepti ca sa ajungi cu el in dreptul Garii de Est... Nu era prea practic, a circulat pana pe la inceputul anilor 2000, apoi s-a desfiintat linia 52.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20591
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25510
Data de inscriere : 17/08/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 22 Aug 2024, 08:41

Vitosa a scris:

Asta e a lor a Muzeului CFR. Am revopsit-o și mai avem ceva retușuri. Un kg de vopsea n-au trimis sau măcar să întrebe cum stăm sau dacă avem nevoie de ceva.

Și acum interviu eu. Nu vă e bă rușine? Rîșilor.
A ajuns omul ăla să ceară pe facebook donație. Păi așa vreți voi să funcționeze un muzeu feroviar?
Nu v-ar fi rușine.
Doar gura e de voi. Gargară. Multă gargară.
Doar vouă acolo în minister să vă fie bine. Restul, să se descurce cum pot fiecare.
Arată-mi tu o deschidere de credite CENAFER pe care eu sau colegii mei să o fi respins pentru că avea facturi pentru bunuri şi servicii necesare muezului!!!!!!!! Şi după aia să arunci cu noroi, dacă o găseşti! Altfel, te invit să te plângi la conducerea CENAFER.
Crede-mă că m-am săturat îngrozitor ca oamenii care habar n-au de atribuţiile LEGALE ale ministerului şi ale altor instituţii să arunce cu noroi în munca mea şi a colegilor. Că, na, de la tastatură e uşor, că nu tu vii la birou la 8 dimineaţa şi pleci la 10 noaptea sau chiar la 1 noaptea.
Am vrut un proiect de lege şi 2 de ordonanţă pentru separarea muezului! S-a promovat o ordonanţă şi au respins-o Finanţele. Mai încercăm la următoarea lege de abilitare, în iarnă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 22 Aug 2024, 11:20

Pai voi vreți multe dar toate se opresc la min finanțelor deci..
Nu sunteți în partidul care trebuie
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9052
Reputatie : 14458
Data de inscriere : 08/01/2011

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeJoi 22 Aug 2024, 19:20

Nentu Florin Nan mai îmi spune așa

Da, stiu povestea pentru ca am participat la sedinte. Dar daca totusi vroiau sa faca ceva veneau cu initiativa infiintarii unei organizatii non profit care sa mai miste treburile. Asa sigur, e mult mai usor si comod sa participi la expozitii de trenulete. Marea problema e ca patrimoniul feroviar se duce naibii. Le am spus ca obtin finantare sa aducem la Dej 142.008 de la Sibiu sa o scoatem din mizeria in care se afla. Nimic ...

Tot pe CENAFER să pun tunurile ?
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18687
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24242
Data de inscriere : 05/10/2010

M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitimeVin 11 Oct 2024, 11:52

https://greencommunity.ro/modernizare-gata-din-constanta/
Sus In jos
Continut sponsorizat





M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Empty
MesajSubiect: Re: M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia    M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia   - Pagina 64 Icon_minitime

Sus In jos
 
M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
Sus 
Pagina 64 din 64Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 33 ... 62, 63, 64
 Subiecte similare
-
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» IR 1983/1984 Bucuresti Nord - Constanta- Mangalia
» IR 1985: Bucuresti Nord - Constanta - Mangalia

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: