| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 28 Sept 2015, 12:29 | |
| - dan tm a scris:
- S-au adus 2 21-76 de la Simeria din cele care formau grupa Budapesta -Sighisoara (Dacia).Erau in revizia Timisoara la pregatire in 14-09-2015 cind am mers la Remetea Mica.Inca aveau lipite foile MAV cu ruta trenului.
Dar cine face acuma grupa aceaa Simeria-Sighisoara-Budapesta?
Dacia va circula prin Sighisoara pentru 2 saptamani, deci acea grupa de la Sighisoara dispare. Problema e ca Sibiu ramane fara trenuri nu grupa de Sighisoara care e egala cu 0, Sibiul e principalul aici nu catunele de pe 300. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11199 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 28 Sept 2015, 13:07 | |
| R 15150 Maneciu-Valeni.De.Munte-PL.Sud incepand cu acest week-end a revenit la compunerea cu 2 automotoare DH2, unul din ele se duce pe tragere la PL.Sud si stationeaza cu calatori in el pana vine IR 15056 Buzau-PL.Sud-Buc.Nord se ataseaza la urma trenului ( 3 automotoare DH2 ) si pleaca toate 4 catre Buc.Nord.
IR 1621/1622 are numai vagoane 22-96 cu 30-76 si 84-96 si mai nou circula cu 6 vagoane pe toata distanta, grupa de Brasov circula doar in week-end.
IR 1752 duminica cu 8 vagoane de la Suceava in loc de 3 cate are in restul zilelor + grupa de la Botosani, ce inseamna sa ai studenti suplimentezi la greu de la 3 vagoane la 8.
IR 1638/1639 pe toata distanta in week-end-uri va avea vagoane suplimentare dar si pe sectorul Buc-Brasov-Buc.
|
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 28 Sept 2015, 23:30 | |
| - florin29sv a scris:
- IR 1856 Suceava-Constanţa circulă cu doar 2 vagoane 21-31.... nu a mai avut până acum astfel de vagaone, doar cel de Iaşi.... cel de Suceava nu mai are momentan clasa I.
Parcă țipă trenul ăsta: plecați de la mine, mergeți la dube!!! Cum să nu pui frate o cușetă și un dormitor?!!!! Nici eu, cât sunt de pasionat și ahtiat după economisirea banilor, nu aș merge cu așa ceva! Pune o cușetă, oferă condiții și apoi poate vei avea clienți. Și să n-o aud pe aia cu *te poți urca la Mărășești la cușetă* că n-are nicio gară. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 00:07 | |
| Suceava-Constanta ; Iasi-Constanta ; Timisoara-Sighet sunt trenuri IR care circula noaptea si nu au vagon cuseta. Baia Mare-Timisoara e cu Desiro si circula noaptea deci si mai rau.
Si da 1856 a ramas in doar 2 vagoane 21-31. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13019 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 08:16 | |
| @ karpaty, mersi de informatie, nu mi-am dat seama ca nu mai e nevoie de le acolo pe Sighisoara. Desi cam toti turistii viziteaza Sighisoara CFR se incapatineaza sa tina trenul pe 300 crezind ca lumea da buluc in Alba Iulia, Blaj si Medias pe linga Sighisoara. Cred ca nu era complicat sa aiba gruoa din Sibiu la Sighisoara mereu nu doar acuma cu lucrarile.Si dupa ce revine prin Sibiu iar o sa duca vagoanele de pe 1697 la Simeria pentru grupa? oricum ele erau 4 daca nu ma insel deci mai trebuie sa fie 2 undeva. ___________
daca 1856 circula cu doua vagoane, are calatori pentru ele sau se dovedeste ca e un tren viabil doar in sezon? |
|
| |
florin29sv
Numarul mesajelor : 102 Reputatie : 4434 Data de inscriere : 28/01/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 09:15 | |
| Acum să fim serioşi, nu e mai bine în dubă decât în vagonul 21-31... pe de altă parte dacă s-ar pune o cuşetă nu ştiu zău ce grad de ocupare ar fi.... abia dacă urca 20 de oameni de la Suceava în acest tren în afara sezonului.... iar cei care urcă după Bacău nu cred că şi-ar lua bilet la cuşetă.... trebuie să fim obiectivi, asta a realitatea şi e bin şi aşa zic eu.... Doamne fereşte să nu îl anuleze în sezonul rece |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11199 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 09:18 | |
| Suceava-Constanta la fel ca si Iasi-Constanta care circula combinate de la Marasesti la Constanta ar trebui bagata o oferta pana nu pierde si putini calatori care i mai are, apoi se trezeste CFR in ceasul al 12-lea ca circula prea gol si trebuie anulat. Trebuie sa gaseasca soluti din timp nu in ultimul ceas cand nu mai are rezolvare. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5569 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 11:31 | |
| - florin29sv a scris:
- Acum să fim serioşi, nu e mai bine în dubă decât în vagonul 21-31...
Nu, dar cu siguranta e mai ieftin |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8378 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 11:32 | |
| Suceava-Constanta nu are 20-49 2? Iasi ce are 11-31 si 21-31 ? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11199 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 11:51 | |
| In primavara au facut revizia la 12 vagoane 11/21-31 acum ca s-a terminat sezonul poate au bagat si pe cel de Suceava daca tot circula cu 2 vagoane. V-am spus inca din vara ca la finele sezonului unele vagoane de pe sezoniere vor ramane in circulatie pe trenuri iar altele vor trage pe dreapta ca le expira revizia fix la sfaristul sezonului. Dovada o aveti cu toti in compunerea trenurilor de lung parcurs si treaba asta nu e de azi de ieri ci de vreo 2 ani de zile tot asa se intampla. S-a terminat sezonul si IR 1634 inca este bataia de joc al rutei Brasov-Buc.Nord tot cu 5 vagoane il lasa duminica cand are calatori de cel putin 7 vagoane. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9108 Reputatie : 13019 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 11:53 | |
| Ce au vagoanele alea? Am mers cu ele la compartimentul mic, un pic galagioase insa galagia facuta de un grup de fete prost crescute. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 12:01 | |
| - 92Dragos a scris:
- Suceava-Constanta nu are 20-49 2? Iasi ce are 11-31 si 21-31 ?
Nu, nu mai are 20-49 200, acum 2 zile stiu sigur ca a fost cu 2 vagoane 21-31. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 12:05 | |
| - dan tm a scris:
- @ karpaty, mersi de informatie, nu mi-am dat seama ca nu mai e nevoie de le acolo pe Sighisoara. Desi cam toti turistii viziteaza Sighisoara CFR se incapatineaza sa tina trenul pe 300 crezind ca lumea da buluc in Alba Iulia, Blaj si Medias pe linga Sighisoara.
Cred ca nu era complicat sa aiba gruoa din Sibiu la Sighisoara mereu nu doar acuma cu lucrarile.Si dupa ce revine prin Sibiu iar o sa duca vagoanele de pe 1697 la Simeria pentru grupa? oricum ele erau 4 daca nu ma insel deci mai trebuie sa fie 2 undeva. ___________
daca 1856 circula cu doua vagoane, are calatori pentru ele sau se dovedeste ca e un tren viabil doar in sezon? 2 saptamani circula prin Sighisoara, apoi revine prin Sibiu, de altfel prin Sibiu trebuie sa si ramana sa nu mai zic ca mai principal era sa modernizeze linia 200 cap-coada nu prin balariile de pe 300, Brasov-Sibiu-Curtici, asa trebuia modernizat. Din toata zona aia Sibiu e cel mai important nu catunele Medias/Copsa/Blaj/Sighisoara, pentru astea se poate asigura legatura daca sunt 2-3 calatori. 1856 are doar 2 vagoane si din Bacau chiar e cam plinut. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 12:19 | |
| Dau si catunele alea ceva calatori. Sighisoara, Medias, nu prea sint legate cu autocare de alte orase. Pentru 1736/7 Blajul da grosul de calatori, desi e printre cele mai mici localitati in care opresc trenurile alea doua.
Pe de alta parte nu prea e de inteles de ce au ales sa modernizeze Vintu - Sighisoara - Brasov, in loc de Vintu - Sibiu - Brasov. Mai bine ar fi fost ca in Romania coridorul IV sa fie Curtici - Vintu - Sibiu - Valcea - Bucuresti - Constanta. Da' sa zicem ca e nasol pe Valea Oltului ca nu prea ai pe unde dubla linia. Dar de ce nu au modernizat 200le nu imi dau seama. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11199 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar 29 Sept 2015, 12:23 | |
| Brasov-Bucuresti e miezul nu ce vreti voi Valea Oltului - Bucuresti fara sa specificati prin Piatra Olt - Pitesti, pe Valcele sau pe jos pe la Caracal ? Marfa care vine din ARdeal pe M400 inclusiv trenurile de la Azomures merita o linie modernizata macar pana la Ploiesti. Aici e linie dubla si electrificata investitie serioasa. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|