|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2201 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6742 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar Sept 29, 2015 12:26 pm | |
| Ce compunere are trenul IR 1754,va rog frumos sa imi spuneti?
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11181 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar Sept 29, 2015 12:28 pm | |
| 8 vagoane : 71-31, 22-96, 22-96, 30-76 + 22-96, 22-96 + 20-83, 20-83. Asta e garnitura de baza dar poate fi ratacite orice alte tipuri de vagoane se cunoaste tocanita la compuneri de la CFR. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2201 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6742 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar Sept 29, 2015 12:31 pm | |
| |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11181 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar Sept 29, 2015 1:51 pm | |
| 1621 : 22-96, 22-96, 30-76, 84-96, 22-96, 22-96. 473 : 71-70, 40-70, 89-76, 21-76, 21-76 + Simeria 21-76. 12346/1539 : 21-90, 21-90, 40-70, 71-70 + 21-86, 10-91, 21-76.
S-a scos cel de-al doilea vagon de dormit de la Ister si Dacia, cu aceasta ocazie ar trebui sa vina inapoi la Bucuresti si cele 2 biciclete 84-96 care au facut pe Harghita toata vara, o bicicleta venise inca de saptamana trecuta. Dacia a ajuns din nou la 4 vagoane. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11643 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mar Sept 29, 2015 7:26 pm | |
| - NicuS a scris:
- florin29sv a scris:
- Acum să fim serioşi, nu e mai bine în dubă decât în vagonul 21-31...
Nu, dar cu siguranta e mai ieftin Și mai periculos... |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6849 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12226 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier Sept 30, 2015 6:44 pm | |
| Marti, 29 septembrie, am avut o surpriza placuta cu privire la compunerea trenului regio 5604 Suceava Nord- Pascani- Iasi, care a fost compus din doua vagoane seria 20-76 si un vagon seria 20-49 climatizat! La tractiune a avut o locomotiva EA. Asa da conditii bune de calatorie la regio!
Tot in acceiasi zi, trenul regio 6412 Iasi- Vaslui a fost compus din 5 vagoane seria 20-54, la tractiune aflandu-se o locomotiva GM. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11181 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier Sept 30, 2015 7:57 pm | |
| 1746 garnitura de azi a ramas fara Alstomurile 20-76 fiind schimbate cu seria 49. 1643 in seara asta garnitura clasica. 1741 a pierdut o cuseta si vagonul mini-bar, cursa de maine seara va fi 3in1 Oradea, Satu Mare si Sighet.
IR 1746 : 20-49, 19-76, 20-49, 20-49, 20-49, 20-49 200. IR 1643 : 22-76, 22-76 + 22-96, 30-76, 22-96, 71-31. IR 1741 : 224, 19-55, 222, 44-31, 71-31, 40-31 + 202, 212. RJ 1639 : 4 vag 20-83 si 19-83 005. Vagonul de clasa 1 doua luni de zile a circulat pe acelasi tren tarifat ca vagon de clasa 2-a R 3010 : 26-16, 36-16, 26-16, 26-16. Grad de ocupare maxim 30%.
Pe afisajele la 224 si 222 inca mai scria Satu Mare dar cusetele si dormitoarele scria Oradea. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22381 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier Sept 30, 2015 8:34 pm | |
| De mâine se produc modificările, acum sunt lângă 1641 și e la fel. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18708 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24272 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi Oct 01, 2015 2:45 pm | |
| |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22381 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi Oct 01, 2015 8:25 pm | |
| 1641 20-76, 20-76, 30-76, 20-76, 20-76, dormitor cușeta așa va fi timp de o luna |
| | | 92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2942 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8359 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi Oct 01, 2015 9:03 pm | |
| - Karpaty a scris:
- 1641
20-76, 20-76, 30-76, 20-76, 20-76, dormitor cușeta așa va fi timp de o luna Pacat ca nu pentru totdeuna compunere de ICN Ca fapt divers, compunerea diseara la 1741 : 20-49 2,20-49 2,20-49 2,40-31,71-31,44-31 Oradea + 71-31,44-31,44-31,20-49 2,19-55,20-49 2 Satu Mare + 22-76,22-76,71-31 Sighet. Am zis eu ca va avea 15.
Ultima editare efectuata de catre 92Dragos in Vin Oct 02, 2015 9:10 am, editata de 1 ori |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9085 Reputatie : 12978 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi Oct 01, 2015 10:49 pm | |
| Azi 1766 la plecarea din Timisoara Nord
EA 637(brasoveanca s-a defectat) 20 49 238 0+234 9 +20 68( 005+004) + 20 49 261 4 + 44 31 017 7
12838 in Aradul Nou
am sosit la 17 44 cu tramvaiul 3 trenul era oprit
20 49 0 34 0 + 19 55 0 11 5+20 49 033 5 + 20 49 037 6 + 71 31 018 4 + 44 31 026
la 17 56 a sosit 1536 care a stationat pina la sosirea lui 2610
practic 12838 nu are nici un rost, e gol si daca pleci cu 1536 din Timisoara il astepti 2 ore in Cluj Napoca dar scapi de o calatorie cu 30 km/h pina la Teius.
astea 3 ar trebui regindite dar sa circule si SD |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22381 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi Oct 01, 2015 11:01 pm | |
| Ruta lui 1838 este prin Lugoj initial, acum e deviat prin Arad, normal si mult mai bine era sa fie prin Oradea si elimina 1536 dar cand zic ca in CFR sunt doar ........ stiu ce zic. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11181 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin Oct 02, 2015 9:35 am | |
| De astazi :
IR 1644 Siculeni-Brasov-Buc.Nord
22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 22-76, se pare ca circula toate cele 5 vagoane pe toata ruta, interesant este faptul ca desi este limitat la Siculeni circula cu 5 vagoane in vreme ce mergea la Sighet circula cu 3 vagoane intre Brasov si Sgihet, dormitorul nu se pune.
IR 1631 Buc.Nord-Brasov
202, 212 + 21-87, 21-87, 84-96, 19-83, 21-87. Primele 2 vagoane 20-49 200 de Brasov sunt cele ajunse ieri in Buc.Nord ca grupa Brasov-Buc.Nord la IR 1742, aproape ca au stat 22 ore la Bucuresti, n-au gasit alta solutie si alt tren sa le trimita inapoi la Brasov de ieri si pana azi dimineata.
RJ 1638 Constanta-Buc.Nord-Brasov
20-83 + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83.
IR 1742 3in1 din Ardeal spre Bucuresti
vag 1B - 71-70 014 - Satu.Mare-Buc.Nord vag 1 - 71-70 017 vag 2 - 71-70 016 vag 3 - 44-31 005 vag 4 - 44-31 021 vag 5 - 20-49 225 vag 6 - 20-49 226 vag 7 - 22-96 050 - Sighetul.Marmatiei-Buc.Nord vag 8 - 22-96 038 vag 9 - 71-70 008 vag 10 - 71-31 007 - Oradea-Buc.Nord vag 11B - 40-31 014 vag 11 - 44-31 042 vag 12 - 20-49 027 vag 13 - 20-49 025. Ultimul vagon nu a mai ajuns la peron.
Gradul de ocupare de peste 95% la toate vagoanele.
Numai vagoane de lux la vagoane de dormit pana si grupa de Sighet a primit 71-70 in loc de 71-31 cum a fost pana acum.
In seara asta sa-l vedem pe IR 1741 ca e vineri si ar trebui sa fie cel mai lung tren din tara, poate sare de 15 vagoane. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2201 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6742 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam Oct 03, 2015 4:55 pm | |
| IR 1861 EA+(4*21-31)+(11-31) IR 1862 EA1 443+(4*21*31)+(11-31) IR 1754 EA1 588+(71-31)+(2*22-96)+(30-76)+(21-86)+(22-76)+(2*20-83) R 5002 EA+TE ACVILA R 5001 EA+TE ACVILA IR 1661 EA+(2*21-76)+(10-90)
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |