| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 17:45 | |
| Altadata la Dacia era grupa de vagoane Bucuresti-Curtici si retur B, B, WR sau A, B, WR (nu am baza de date la indemana sa vad), acum de ce nu mai e posibila ? Macar 1-2 B-uri. Nu mai genereaza trafic de calatori dincolo de Simeria ? Aceeasi (ultima) intrebare si pentru Ister. Nu se putea duce vagonul ala 21-76 pana la Curtici ? Se puteau aduce in Arad cu un tren din gama de numere 2200 apoi dus la Timisoara daca aia ii e statia de domiciliu. Sa fie oare din lipsa de vagoane ? Grupa asta de Simeria cine o da, Grivita, Timisoara ? |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 18:20 | |
| @92Dragos pe Dacia a fost grupa de Simeria in luna mai si putin din iunie care circula doar in week-end si cateva zile din cursul saptamani. Erau 2 vagoane 20-76 cate unul pe fiecare garnitura din RO, ca Dacia normal are 3 garnituri.
La Ister e un singur vagon de 84 locuri 21-76 care merge cu 472 la Simeria si se intoarce imediat la Bucuresti cu 473, nu stiu ce se intampla daca intarzie 472 si trebuie urmarit ca vad ca are destui calatori dar parca nu circula intr-o zi din week-end, o sa ma uit de el in fiecare zi.
@Mario076 nu putem compara mersul trenurilor si numarul celor care mergeau cu trenul pe ruta asta fata de acum cativa ani.
Sa fie mai multi calatori pe sectorul Buc-Sibiu nu prea are logica ca e Dacia la 12:45/14:00 apoi 1527 la 15:35 din nou pe toata distanta cu 5 vagoane dupa ce 2 luni din vara a mers intre Brasov-Sibiu doar cu 3 vagoane. Si pe retur la fel circula 1526 inaintea lui Ister cu aproape o ora, la sosirea in Buc.Nord intre 1526 si Ister sunt vreo 40 min diferenta si 1526 are 5 vagoane pe toata distanta. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 22:47 | |
| Doua vagoane de la grupa lui Dacia, Simeria -Sighisoara -Budapesta cu statia de domiciliu Timisoara au venit in revizia Timisoara Nord.Urmeaza a fi folosite la compunerea lui 1694.Unul avea si foaia A 4 cu ruta foaie scrisa de MAV. Asa am aflat azi in revizie unde am fost la plecarea trenului de Remetea Mica. Cum trenul pleaca de la linia 1 L(1 Lugoj) accesul este permis in revizia de vagoane unde este linia 1 L asa ca am intrebat pe acolo.
Inainte aceste vagoane veneau la vidanja in Timisoara, acuma nu mai vin e posibil sa fie folosite la grupa de Simeria a Isterului? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 22:57 | |
| - Mario 076 a scris:
- Altadata la Dacia era grupa de vagoane Bucuresti-Curtici si retur B, B, WR sau A, B, WR (nu am baza de date la indemana sa vad), acum de ce nu mai e posibila ? Macar 1-2 B-uri. Nu mai genereaza trafic de calatori dincolo de Simeria ?
Eheee ce vremuri.. Eram tinerel cand circula grupa aia.. si ce bine era. Culmea ca de cand circula Dacia prin Sibiu pe Sibiu-Bucursti Nord cele 2 AVA uri nu fac fata. Ar trebui cam 4 vagoane ca se circula in picioare pe hol si plin. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 23:05 | |
| Sa nu-mi spui ca ți-ai adus aminte si de grupa de Hunedoara de la Acc 241/244 ? |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 23:07 | |
| Pai sa o lase prin Sibiu.Dar cica nu se poate ca e turism de Sighisoara.Atunci sa o faca asa incit sa o descompuna in Vintu de jos , o grupa prin Alba Iulia alta prin Sibiu. Pe una din ele o pot cupla in Brasov cu un alt tren sosit si in drum spre Bucuresti.
La intors la fel o desfac in Brasov si o recompun pe la Vintu de Jos sau incolo pina pe la Arad au loc. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 18 Sept 2015, 23:20 | |
| R 7567: EC 0122 + 26-16 + 26-16 + 78-0757 R 7371: EC + 3*20-83 R 7373: EA + 20-83 + 19-55 IR 12773: EGM + 20-83 + 19-83 + 20-83 + 20-83. S-a revenit la compunerea clasică, odată ce s-a încheiat circulația sezonierelor. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| |
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 03:17 | |
| - Mario 076 a scris:
- Sa nu-mi spui ca ți-ai adus aminte si de grupa de Hunedoara de la Acc 241/244 ?
- DUAL a scris:
- Mario 076 a scris:
- Altadata la Dacia era grupa de vagoane Bucuresti-Curtici si retur B, B, WR sau A, B, WR (nu am baza de date la indemana sa vad), acum de ce nu mai e posibila ? Macar 1-2 B-uri. Nu mai genereaza trafic de calatori dincolo de Simeria ?
Eheee ce vremuri.. Eram tinerel cand circula grupa aia.. si ce bine era. Culmea ca de cand circula Dacia prin Sibiu pe Sibiu-Bucursti Nord cele 2 AVA uri nu fac fata. Ar trebui cam 4 vagoane ca se circula in picioare pe hol si plin. Da, si eu le stiu, Dacia avea grupa de Curtici clasa 1 si 2 pe vremea aia eram in liceu in anii '90 si pleca pe la 16 si ceva din Bucuresti. Stiu si grupa de Hunedoara directa de la actualul 1821/1822, chiar era aglomerata, am mers intr-un an la Petrosani sus la ANEFS unde au baza si in grupa asta de Hunedoara am stat. Vremurile bune de la CFR! Anii '90, pana a venit baselu, de cand a venit el la minister s-a dus draq calea ferata. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 08:36 | |
| @Dual, Mario, Karpaty de ce vorbiti de ani 90, cand atunci erau trenuri cu traditie, trenuri multe cu vagoane de pana la 15-16 nu tramvaie cu 3-4 vagoane ca acum. Dacia a avut grupa de Curtici si dupa anii 2000 ba chiar mai recent in acel an cand circula Dacia la Viena in sezon si Muntenia in extrasezon, pe vremea cand incepuse sa intre etajatele pe Regio de pe Buc-Brasov. Stiu ca am mers intr-o zi cu bicla la Sinaia pierdusem Personalul de 15:30 ( azi R 3005 ) si luasem Dacia intarziat pe M1000 de la canicula cu gandul sa cobor la Campina ca-l depasea pe Personal la Floresti si de acolo mai departe pana la Sinaia Sud. Am mers cu nasul atunci la primul vagon 22-96 grupa Buc-Curtici pana la Sinaia cu bicla in fata la prima usa si cu capul pe geam de la Campina pana ala Sinaia apoi am urcat pe TransBucegi pentru prima data cu bicicleta.
In ce an a circulat Muntenia/Dacia ce ore aveau la Buc.Nord si Pl.Vest precum si Personalul de 14 din Buc care ajungea la 18 in Brasov, ce ore avea la Pl.Vest ?
@dan tm grupa de Simeria de la Ister o asigura Grivita si e compusa dintr-un singur vagon atasat in fata a plecare din Buc.Nord apoi vine grupa de Budapesta tot cu 21-76 iar pe retur e atasat la fel tot langa grupa de 21-76 de Budapesta adica ultimul vagon. Zilele trecute au bagat chiar un salon gri 21-87.
@mielutzul nu cumva s-a revenit la turnusul de extrasezon cu 2 garnituri de RJ pe 1632/12773/12774/1633 ? Anul asta 1632/1633 a circulat Brasov-Buc.Nord-Constanta si retur ca 10804/10803.
Celelate turnusuri pe Buc-Galati la vagoane e cumva 12771/1572, 1571/12776 si 12775/12772 ? |
|
| |
miguel1975
Numarul mesajelor : 56 Reputatie : 3515 Data de inscriere : 06/06/2015
| Subiect: compunerea trenurilor 2015 Sam 19 Sept 2015, 09:49 | |
| ce compunere are trenul 1744 satu mare (baia mare)-timisoara |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 10:19 | |
| - miguel1975 a scris:
- ce compunere are trenul 1744 satu mare (baia mare)-timisoara
Desiro |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 12:17 | |
| În anii 2000 când mergeam la pregătire pentru facultate direct la facultate.. Dacia avea plecarea la ora 14-14:35.. O alterau în funcție de lucrările de pe București Câmpina. Grupa Arad avea clasa 1 și 2, la fel și grupa Ister ului, care. mai apoi a fost limitată la BV. Muntenia a circulat mai târziu prin 2008-2009/10. Părerea mea e ca Dacia ar trebui să circule în permanență pe Sibiu. Iar Ister pe Sighișoara. Ister sa nu mai oprească în Simeria, cum era în anii 2000, iar tracțiunea să fie asigurata de 477/Traxx pe București Budapesta. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 12:45 | |
| - kerpeten ali a scris:
Celelate turnusuri pe Buc-Galati la vagoane e cumva 12771/1572, 1571/12776 si 12775/12772 ? Turnusul pentru 12773 etc. e cel descris de tine, s-a revenit la acea formulă. Ieri am călătorit în 20-83 001-9, capul seriei, de ce s-a renunțat la a monta 2 prize/4 locuri la vagoanele apărute după nu știu, dar e o mare porcărie. Ai așa: 12776 - 12771 - 1572 - 1571 -12776, și celălalt deocamdată pare a fi cum ai zis, 12772 - 12775, deși s-ar putea ca garnitura aia să mai facă 2 trenuri, ar avea timp de la 9 la 18:00 cât stă moartă în Grivița. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 19 Sept 2015, 13:02 | |
| Unde ? Ca n-ai timp sa le aduci pentru a forma 12775. Decât daca le roteste Grivița cu alte trenuri, asta daca nu sunt din dotarea reviziei Galați. Intr-un timp parca ca le roteau cu 1693/1692 făcut de revizia Timișoara. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|