Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

In jos 
+73
Amiralul
sorinache96
ldh.ro
alex.barac.5
ldh80
rizelgeorgel2004
41-0876-7
riciu
lifetec
Capsuneanu
MariusM
bobi
baiazid
Dionis
stefan_br
Razvan Tudor
Katalyn
user dezactivat...
qew00
Traveller
mtk
alex.alexus.tm
Mitza_TSR
TonyCFR
spiderpc
Teodor
Spartan1948
Livius0202
Katalin4653
Mihay
Jhonyla
AndreiSV
DUAL
The Legend
didinul
Gabry Gabriel
kristi kkk
Luca tgv
alliens
decward
Sabik
cfr500
cristi ar
mureseanu_976
mariuscfrbucuresti
TonyGFR
NicuS
ALEXCFR
AndiCFR
dan tm
Norbi
COSTACHE MIHAIL
AeroX
razvan - trenuri
IonutCFR2009
cardinal
ttavi
florin29sv
allred
gabrielcr
Vitosa
ATM
Dr2005
alex1987
cristy79
matei vulcan
92Dragos
Adirmvl
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Andrey_tm
Dutzu
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:20

Karpaty a scris:
Bai nene esti culmea culmilor, Gica contra ce esti. Ai fost tu in Martie
... şi în mai şi în iunie şi în iulie. E drept, m-am nimerit pe lângă el doar sâmbăta sau duminica, poate în cursul săptămânii pleacă cu mai mult de 10 călători.

Nu am zis că gara Obor e ultra-centrală, doar că mulţi preferă transportul auto care tot acolo îi duce. Or dacă le convine zona aia, poate le e mai uşor să ia tren tot de acolo.

Un bilet pentru 85 e 1,3 lei, cel puţin acum 2 zile când am apelat ultima dată la serviciile RATB atât costa. Iar unul care lucrează în Bucureşti s-ar putea să aibă deja abonament RATB. Dacă omul lucrează în Titan sau Pantelimon, de ce să vină la Gara de Nord, când poate lua trenul din Obor? Problema e că nu ştie, că alternativele nu-i sunt cunoscute, că nu se oboseşte nimeni să îi dea un fluturaş în 13823 sau 13825 în care să-i spună că poa' să meargă şi de la Obor. Şi, totuşi, trenurile Slobozia - Ciulniţa sunt destul de pline (mă rog, dacă ne raportăm la capacitatea totală de 120 locuri a celor două vagoane)... oamenii ăia se duc undeva de la Ciulniţa, nu rămân acolo, că nu au ce face acolo. Şi mă îndoiesc că toţi se duc la Călăraşi (care, dpdv economic, e la fel de mort ca şi Slobozia).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:29

Daca e asa de profitabila ruta prin Ciulnita, de ce n-a introdus CFR Calatori una sau doua perechi de IR facute cu Desiro, ca inainte de modernizarea M800 era un accelerat care pleca dupa-amiaza la Slobozia si Calarasi Sud, via Ciulnita. Se gaseau destui care sa dea banii pentru un mers foarte rapid de maxim 90 min poate si destui navetisti posesori de abonamente, fa niste propuneri la CFR Calatori, ca-s prea multe sageti IR care cara aer pe Pitesti si Targoviste, mai e si sageata de Tulcea care ramane pe liber din 14 septembrie. Sa le trimitem si pe alte rute, poate merg acolo... Laughing


Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Sam 12 Sept 2015, 17:39, editata de 1 ori
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:37

Dr2005 a scris:
Problema e că nu ştie, că alternativele nu-i sunt cunoscute, că nu se oboseşte nimeni să îi dea un fluturaş în 13823 sau 13825 în care să-i spună că poa' să meargă şi de la Obor.

Din pacate aici are dreptate Doctoru'. Prin comparatie, acum doi ani in AM-urile TFC-ului de pe Cluj - Oradea era afisat mersul trenurilor de pe relatia aia. Parca la fel si la Regionalul de pe Cluj - Bistrita. Deci se poate. Chiar si la CFR se poate: am vazut in presa locala din Valcea acum trei ani, cand a fost bagat Sibiu-Mangalia, in cateva locuri comunicatul companiei in legatura cu trenul asta. La fel ca banner-ul din gara din R. Valcea se punea accentul pe pretul extrem de bun, mai ales pentru elevi sau studenti.

Acum nu avem toti copii, catel, purcel si soacra. Si unii mai sintem si tineri, ne putem misca dosurile cu rucsacul imens dintr-un tren in altul. Stiu oameni care fac drumetii si de o saptamana pe munte, cu haine, incaltari, mancare, sac de dormit, izopren si cort in spinare si in maini. Nu sintem toti piftii. Dar nici nu pot ignora faptul ca, din cate am vazut, R-urile Bucuresti Obor - Fetesti sint teroare. Vagoanele sint distruse, sint pline de tigani, etc. Nu am fost niciodata pe ruta aia, dar sint destule imagini si marturii in privinta asta pe forum. De ce as alege varianta asta avand in vedere conditiile oferite?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6546
Reputatie : 12355
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:41

Pai vorbeste de tiganii de la Barbulesti (care mai nou si-au luat masini nu mai merg cu caruta CFR) dar despre cei de la Sarulesti, Lehliu nimic... acolo e zona cea mai sigura. Laughing
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:50

traian a scris:
Stiti cumva care e compunerea (si care va fi dupa 1 octombrie) a lui 1643 la cuseta? Intreb pt. ca pe infofer zice ca are doar de dormit si cuseta de 4, DAR pe cfrcalatori.ro zice ca:
Călătoria la vagon cușetă de 4 locuri se face în cabine dotate cu 6 paturi în care se vând bilete doar pentru 4 călători.

Deci pe mine ma taxeaza la cel cu 4 locuri (53 lei), sau la cel cu 6 (35 lei)? cheers

De la 1 Octombrie 1643/1644 va fi Bucuresti-Siculeni-Bucuresti. Pentru Sighet se va mnerge prin Cluj cu 1741 si va avea grupa directa pentru Sighet, posibil sa fie cu 2 vagoane clasa si un dormitor, la dormitor se vand si bilete pentru cuseta de 4 locuri, cuseta de 6 nu exista, deci doar cuseta de 4 si este in vagon de dormit cabina cu 3 paturi. Din Bucuresti se va pleca la 18 si in Sighet ajungi la 12-13 ziua asta in caz fericit.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5073
Data de inscriere : 23/06/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 18:28

Am vazut si nu mi-a venit sa cred cum l-au forfecat l-au pus exact la ala de Oradea, prin Cluj (cum era 931 in vara 2004/2005). Problema nu e la dus, ci la intors, ca e Oradea ala care mereu intarzie de dimineata cel putin 90 minute (vad pe tabela live) si deci s-ar putea sa nu mai prind legatura de Cta de 9:35-9:45..si urmatoarea e abia dupa amiaza tarziu! In cazuri de-astea poate anunta conductorul maretului tren de Oradea sa astepte trenul de Cta sa preia calatorii? Sau raman cu buza umflata?

Nu inteleg ce dracu' s-au tampit, cum sa scoti un tren direct care are aceeasi ruta de mai bine de 25 de ani si sa-l bagi prin CJ? Sa zicem ca ar avea mai multa cerere desi ma indoiesc -si cu astia care mergeau mereu pe traseul standard ce faci? Cerere din partea cui, cine era nebun sa ceara sa ocoleasca prin CJ in loc s-o ia de-a dreptul? Vorba ta, mai ajunge si pe la 12 la Sight (si la 9 si ceva in Viseu fata de 5:00).
Pute, pute rau de tot, am impresia ca vor sa le desfiinteze si pe astea si le cauta motive, bagandu-le pe rute unde nu au cerere care sa justifice ruta (si ei ne mint ca da). Atata vreme cat aveai personalurile CJ-Sighet, nu e nicio justificare logica si de bun simt pt. care sa rerutezi un tren direct, cu aceeasi ruta de 25 de ani pe la dracu-n praznic!
Niste jeguri, cand trebuiau sa-l puna cu vagoane de Sighet acum vara, nu l-au pus, in schimb il baga in timpul anului si n-o sa mearga nimeni cu el! Mad
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 18:51

Este o situaţie temporară, din cauza unor lucrări.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8991
Reputatie : 14356
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 21:35

@traian
Foloseste cu incredere trenul de Oradea la intoarcere. Desigur, ia legatura cu seful de tren sa anunte la Bucuresti retinerea lui IR 1583 (plecare 9.35) in caz ca trenul tau intarzie putin peste ora celui ce pleaca spre Constanta. Pana la 15/20 minute am vazut ca se asteapta legaturile in Bucuresti Nord. Acum vreo doua saptamani a stat IR 1641 pana la 21.25 asteptand sageata de Tulcea IR 1682, si nu e singurul caz, bine, acum e diferenta intre intarzierea lui 1682 si cele de la 1932 (sau 1742 in curand). Si sa speram ca n-o fi draq atat de negru sa-ti soseasca trenul dupa ora 10.
PS urmatorul tren spre Constanta e IR 1585 la 14.10, chiar atat de tarziu dupa-amiaza nu cred ca e, poate daca te referi la cel de 16.00...

@IonutCFR2009
Sa ne furnizeze Dr2005 o statistica cu biletele vandute la trenurile 8081/2/3/4 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor dar eu n-am avut ocazia sa vad ca se urca sau coboara cineva din acele trenuri. Se stie situatia din Bucuresti cu traficul infernal la anumite ore cand RATB nu-si mai respecta intervalele de circulatie iar in cazul de fata eventualii calatori pentru regiourile de pe M800 folosesc metroul chiar daca ii lasa departe de gara apoi tramvaiul 1 pana la intersectia cu Bulevardul Ferdinand 1 apoi troleele 69 si/sau 85 (blatismul e la moda in Bucuresti in ciuda controalelor zilnice) sau traverseaza prin piata, ies pe strada Ziduri-Mosi care continua apoi ca Soseaua Pantelimon pana la intersectia cu B-dul Ferdinand (timp de mers ~15/20 min) apoi cu troleul pana la gara. Desigur ca e la moda si taxiul sau sa te aduca la gara vreun prieten. Acum sa fim seriosi chiar sa nu cheltui niciun ban nu se poate ca doar d-aia sunt facuti. Chiar pe moccangeala nu se poate sa ajungi (si repede) la Slobozia sau oriunde in alta parte...
Cum sa fie folosite trenurile alea cand fac o ora de la Nord la Obor si invers plus vreo 30 minute stationarea din Obor ?? Cine sa fie dus cu pluta sa plece de acasa pe la un 12.30/13 sa ia trenul de 14.35 din Nord care apoi pleaca din Obor tocmai la 16.15 cand poti pleca lejer de acasa la un 14.30/15 si sa iei direct trenul de 16.15 de la Obor ??
Trenurile alea circula mai mult din motive tehnice, desfiintarea reviziei de vagoane de la Obor, locomotivele trebuiesc revizuite in depoul Bucuresti-Calatori iar personalul de tren (fetestean) sa intre la odihna.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 23:23

Mario 076 a scris:
Sa ne furnizeze Dr2005 o statistica cu biletele vandute la trenurile 8081/2/3/4 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor dar eu n-am avut ocazia sa vad ca se urca sau coboara cineva din acele trenuri. Se stie situatia din Bucuresti cu traficul infernal la anumite ore cand RATB nu-si mai respecta intervalele de circulatie iar in cazul de fata eventualii calatori pentru regiourile de pe M800 folosesc metroul chiar daca ii lasa departe de gara apoi tramvaiul 1 pana la intersectia cu Bulevardul Ferdinand 1 apoi troleele 69 si/sau 85 (blatismul e la moda in Bucuresti in ciuda controalelor zilnice) sau traverseaza prin piata, ies pe strada Ziduri-Mosi care continua apoi ca Soseaua Pantelimon pana la intersectia cu B-dul Ferdinand (timp de mers ~15/20 min) apoi cu troleul pana la gara. Desigur ca e la moda si taxiul sau sa te aduca la gara vreun prieten. Acum sa fim seriosi chiar sa nu cheltui niciun ban nu se poate ca doar d-aia sunt facuti. Chiar pe moccangeala nu se poate sa ajungi (si repede) la Slobozia sau oriunde in alta parte...
Ar fi trebuiut să evite Oborul de la bun început. Din Bucureşti pleacă doar cu ceferişti care fac naveta spre Feteşti şi care-s fericiţi că nu mai trebuie să dea bani la RATB.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Vitosa




Numarul mesajelor : 8991
Reputatie : 14356
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 13 Sept 2015, 09:25

@Dr2005
Poate ca ar fi evitat aceste trenuri de Obor dar exista si o pătură sociala in tara asta care datorita veniturilor mici nu își permit sa meargă cu tren de rang interregio. Ma refer la cei ce merg pe distante mai lungi gen Slobozia, Călărași, Fetești (dau aceste exemple  apropo de discuțiile recente) si nu la navetiștii
de Branesti, Fundulea, Sărulești, Lehliu (doar câteva IR-uri opresc aici dar nici trafic mare de călători nu generează localitatea asta), Dor Marunt care n-au încotro si trebuie sa folosească trenuri de rang regio.
Si stai tu liniștit ca nu sunt numai ceferiști pe trenurile astea iar prin București nu doar ei se bucura ca nu mai dau bani la RATB. Îți recomand sa mergi mai des cu trenul prin tara asta si nu doar din an in paste si-apoi sa ne-o ti langa ca anumite trenuri nu sunt rentabile. Ba chiar unele ar trebui suplimentate cu vagoane.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 13 Sept 2015, 16:26

Zi-mi tu cam câţi km ar trebui să fac cu trenul şi pe unde, că eu zic că 8000 km sunt ceva.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 13 Sept 2015, 16:31

Daca ai mers la cuseta si ai dormit tot drumu degeaba ai mers sau daca 7000 de km sunt facuti doar pe Bucuresti-Brasov este egal cu 0 ca ai facut tu 8000 de km.
De cate ori ai ajuns la Satu Mare anu asta la vagon clasa si sa calatoresti cu mai multe trenuri din zona pentru a vedea adevarul de zi cu zi nu statistica din vanzarea biletelor pe o hartie?
De cate ori ai ajuns la Timisoara la vagon clasa si ai calatorit in zona cu mai multe trenuri sa vezi adevarul din trenuri? De cate ori ai ajuns la Suceava anu asta si ai calatorit cu trenurile din zona sa vezi cum se calca lumea in picioare la unele trenuri Regio ca nu sunt vagoane suficiente?
Asa ca degaba ai 8000 km daca ai mers doar aici pe langa Bucuresti sau ai mers la cuseta si ai dormit tot drumul ca nu ai vazut nici 20% din ce se intampla in trenurile CFR zi de zi.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20478
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25356
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 13 Sept 2015, 16:45

La Suceava de vreo 3 ori... dar niciodată nu am avut ca scop să mă opresc câteva ore în oraş, doar între trenuri. Şi da, am stat în picioare de la Dorna la Suceava, în vreme ce o babă tot mânca kkt prin tren că ,,e unu' de la minister în capul vagonului, care are 50 de milioane salariu şi trenul din faţă a întârziat 3 ore". După aia ea se plângea că are 1400 lei pensie. Păi eu muncesc şi am 870 lei şi nu am reducere la RATB, nu am medicamente gratuite, nu am CAR cu dobândă mică şi nici nu pot să stau acasă toată ziua fără să fac nimic. M-am abţinut cu greu să n-o zbor din tren...
E drept, Ardealul şi Banatul le-am cam neglijat, o singură dată anul ăsta am trecut de Simeria (şi atunci cu Dacia, la vd, în interes de serviciu). În afară de ăsta, cu excepţia unui drum la Vatra Dornei, am mers doar la vagoane de clasă, că vineri când plec eu nu mai găsesc locuri la cuşetă/VD, iar când plecam în cursul săptămânii mă trezeam că trebuie să folosesc chestii gen 1688, care merg noaptea şi nu au cuşete. Plus că nici nu încape bicicleta la cuşetă, aşa că ori VD, ori clasă (dar cu preferinţe către clasă, că la VD e scump, pentru Bucureşti - Vatra Dornei am plătit 78 lei, pe când la clasă mă costa doar 35).
Dar, în rest, pe la Roşiori, Craiova, Giurgiu, Tulcea, litoral, Buzău, Piteşti, Târgovişte, Valea Jiului, Suceava, Vatra Dornei am tot trecut.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeDum 13 Sept 2015, 16:54

Pai vezi, ai mers prea putin pentru a vedea adevarul de zi cu zi din trenuri si de problemele cu care se confrunta lumea.

Medicamente gratuite ai si tu dreptul, depinde de boala care o ai si ce medicamente trebuie administrate. Nu te plange ca nu ai medicamente gratuite, zi mersi ca esti sanatos si nu ai nevoie de ele. Normal ca pentru o boala banala platesti medicamentele dar o boala grava unde tratamentul este foarte scump, statul iti ofera tratamentul gratuit. Wink

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Andrey_tm
Moderator si Regizorul anului
Moderator si Regizorul anului
Andrey_tm


Numarul mesajelor : 5864
Reputatie : 11593
Data de inscriere : 08/09/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitimeLun 14 Sept 2015, 09:09

1646:
- zile impare: (22-96) (22-96) (21-70) (19-83)
- zile pare: (22-96) (22-96) (22-96) (19-83)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 56 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015
Sus 
Pagina 56 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 55, 56, 57 ... 61 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: