| | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25356 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:20 | |
| - Karpaty a scris:
- Bai nene esti culmea culmilor, Gica contra ce esti. Ai fost tu in Martie
... şi în mai şi în iunie şi în iulie. E drept, m-am nimerit pe lângă el doar sâmbăta sau duminica, poate în cursul săptămânii pleacă cu mai mult de 10 călători. Nu am zis că gara Obor e ultra-centrală, doar că mulţi preferă transportul auto care tot acolo îi duce. Or dacă le convine zona aia, poate le e mai uşor să ia tren tot de acolo. Un bilet pentru 85 e 1,3 lei, cel puţin acum 2 zile când am apelat ultima dată la serviciile RATB atât costa. Iar unul care lucrează în Bucureşti s-ar putea să aibă deja abonament RATB. Dacă omul lucrează în Titan sau Pantelimon, de ce să vină la Gara de Nord, când poate lua trenul din Obor? Problema e că nu ştie, că alternativele nu-i sunt cunoscute, că nu se oboseşte nimeni să îi dea un fluturaş în 13823 sau 13825 în care să-i spună că poa' să meargă şi de la Obor. Şi, totuşi, trenurile Slobozia - Ciulniţa sunt destul de pline (mă rog, dacă ne raportăm la capacitatea totală de 120 locuri a celor două vagoane)... oamenii ăia se duc undeva de la Ciulniţa, nu rămân acolo, că nu au ce face acolo. Şi mă îndoiesc că toţi se duc la Călăraşi (care, dpdv economic, e la fel de mort ca şi Slobozia). _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6546 Reputatie : 12355 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:29 | |
| Daca e asa de profitabila ruta prin Ciulnita, de ce n-a introdus CFR Calatori una sau doua perechi de IR facute cu Desiro, ca inainte de modernizarea M800 era un accelerat care pleca dupa-amiaza la Slobozia si Calarasi Sud, via Ciulnita. Se gaseau destui care sa dea banii pentru un mers foarte rapid de maxim 90 min poate si destui navetisti posesori de abonamente, fa niste propuneri la CFR Calatori, ca-s prea multe sageti IR care cara aer pe Pitesti si Targoviste, mai e si sageata de Tulcea care ramane pe liber din 14 septembrie. Sa le trimitem si pe alte rute, poate merg acolo...
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Sam 12 Sept 2015, 17:39, editata de 1 ori |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13041 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:37 | |
| - Dr2005 a scris:
- Problema e că nu ştie, că alternativele nu-i sunt cunoscute, că nu se oboseşte nimeni să îi dea un fluturaş în 13823 sau 13825 în care să-i spună că poa' să meargă şi de la Obor.
Din pacate aici are dreptate Doctoru'. Prin comparatie, acum doi ani in AM-urile TFC-ului de pe Cluj - Oradea era afisat mersul trenurilor de pe relatia aia. Parca la fel si la Regionalul de pe Cluj - Bistrita. Deci se poate. Chiar si la CFR se poate: am vazut in presa locala din Valcea acum trei ani, cand a fost bagat Sibiu-Mangalia, in cateva locuri comunicatul companiei in legatura cu trenul asta. La fel ca banner-ul din gara din R. Valcea se punea accentul pe pretul extrem de bun, mai ales pentru elevi sau studenti. Acum nu avem toti copii, catel, purcel si soacra. Si unii mai sintem si tineri, ne putem misca dosurile cu rucsacul imens dintr-un tren in altul. Stiu oameni care fac drumetii si de o saptamana pe munte, cu haine, incaltari, mancare, sac de dormit, izopren si cort in spinare si in maini. Nu sintem toti piftii. Dar nici nu pot ignora faptul ca, din cate am vazut, R-urile Bucuresti Obor - Fetesti sint teroare. Vagoanele sint distruse, sint pline de tigani, etc. Nu am fost niciodata pe ruta aia, dar sint destule imagini si marturii in privinta asta pe forum. De ce as alege varianta asta avand in vedere conditiile oferite? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6546 Reputatie : 12355 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:41 | |
| Pai vorbeste de tiganii de la Barbulesti (care mai nou si-au luat masini nu mai merg cu caruta CFR) dar despre cei de la Sarulesti, Lehliu nimic... acolo e zona cea mai sigura. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22331 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:50 | |
| - traian a scris:
- Stiti cumva care e compunerea (si care va fi dupa 1 octombrie) a lui 1643 la cuseta? Intreb pt. ca pe infofer zice ca are doar de dormit si cuseta de 4, DAR pe cfrcalatori.ro zice ca:
Călătoria la vagon cușetă de 4 locuri se face în cabine dotate cu 6 paturi în care se vând bilete doar pentru 4 călători.
Deci pe mine ma taxeaza la cel cu 4 locuri (53 lei), sau la cel cu 6 (35 lei)? De la 1 Octombrie 1643/1644 va fi Bucuresti-Siculeni-Bucuresti. Pentru Sighet se va mnerge prin Cluj cu 1741 si va avea grupa directa pentru Sighet, posibil sa fie cu 2 vagoane clasa si un dormitor, la dormitor se vand si bilete pentru cuseta de 4 locuri, cuseta de 6 nu exista, deci doar cuseta de 4 si este in vagon de dormit cabina cu 3 paturi. Din Bucuresti se va pleca la 18 si in Sighet ajungi la 12-13 ziua asta in caz fericit. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5073 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 18:28 | |
| Am vazut si nu mi-a venit sa cred cum l-au forfecat l-au pus exact la ala de Oradea, prin Cluj (cum era 931 in vara 2004/2005). Problema nu e la dus, ci la intors, ca e Oradea ala care mereu intarzie de dimineata cel putin 90 minute (vad pe tabela live) si deci s-ar putea sa nu mai prind legatura de Cta de 9:35-9:45..si urmatoarea e abia dupa amiaza tarziu! In cazuri de-astea poate anunta conductorul maretului tren de Oradea sa astepte trenul de Cta sa preia calatorii? Sau raman cu buza umflata? Nu inteleg ce dracu' s-au tampit, cum sa scoti un tren direct care are aceeasi ruta de mai bine de 25 de ani si sa-l bagi prin CJ? Sa zicem ca ar avea mai multa cerere desi ma indoiesc -si cu astia care mergeau mereu pe traseul standard ce faci? Cerere din partea cui, cine era nebun sa ceara sa ocoleasca prin CJ in loc s-o ia de-a dreptul? Vorba ta, mai ajunge si pe la 12 la Sight (si la 9 si ceva in Viseu fata de 5:00). Pute, pute rau de tot, am impresia ca vor sa le desfiinteze si pe astea si le cauta motive, bagandu-le pe rute unde nu au cerere care sa justifice ruta (si ei ne mint ca da). Atata vreme cat aveai personalurile CJ-Sighet, nu e nicio justificare logica si de bun simt pt. care sa rerutezi un tren direct, cu aceeasi ruta de 25 de ani pe la dracu-n praznic! Niste jeguri, cand trebuiau sa-l puna cu vagoane de Sighet acum vara, nu l-au pus, in schimb il baga in timpul anului si n-o sa mearga nimeni cu el! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25356 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 18:51 | |
| Este o situaţie temporară, din cauza unor lucrări. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8991 Reputatie : 14356 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 21:35 | |
| @traian Foloseste cu incredere trenul de Oradea la intoarcere. Desigur, ia legatura cu seful de tren sa anunte la Bucuresti retinerea lui IR 1583 (plecare 9.35) in caz ca trenul tau intarzie putin peste ora celui ce pleaca spre Constanta. Pana la 15/20 minute am vazut ca se asteapta legaturile in Bucuresti Nord. Acum vreo doua saptamani a stat IR 1641 pana la 21.25 asteptand sageata de Tulcea IR 1682, si nu e singurul caz, bine, acum e diferenta intre intarzierea lui 1682 si cele de la 1932 (sau 1742 in curand). Si sa speram ca n-o fi draq atat de negru sa-ti soseasca trenul dupa ora 10. PS urmatorul tren spre Constanta e IR 1585 la 14.10, chiar atat de tarziu dupa-amiaza nu cred ca e, poate daca te referi la cel de 16.00...
@IonutCFR2009 Sa ne furnizeze Dr2005 o statistica cu biletele vandute la trenurile 8081/2/3/4 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor dar eu n-am avut ocazia sa vad ca se urca sau coboara cineva din acele trenuri. Se stie situatia din Bucuresti cu traficul infernal la anumite ore cand RATB nu-si mai respecta intervalele de circulatie iar in cazul de fata eventualii calatori pentru regiourile de pe M800 folosesc metroul chiar daca ii lasa departe de gara apoi tramvaiul 1 pana la intersectia cu Bulevardul Ferdinand 1 apoi troleele 69 si/sau 85 (blatismul e la moda in Bucuresti in ciuda controalelor zilnice) sau traverseaza prin piata, ies pe strada Ziduri-Mosi care continua apoi ca Soseaua Pantelimon pana la intersectia cu B-dul Ferdinand (timp de mers ~15/20 min) apoi cu troleul pana la gara. Desigur ca e la moda si taxiul sau sa te aduca la gara vreun prieten. Acum sa fim seriosi chiar sa nu cheltui niciun ban nu se poate ca doar d-aia sunt facuti. Chiar pe moccangeala nu se poate sa ajungi (si repede) la Slobozia sau oriunde in alta parte... Cum sa fie folosite trenurile alea cand fac o ora de la Nord la Obor si invers plus vreo 30 minute stationarea din Obor ?? Cine sa fie dus cu pluta sa plece de acasa pe la un 12.30/13 sa ia trenul de 14.35 din Nord care apoi pleaca din Obor tocmai la 16.15 cand poti pleca lejer de acasa la un 14.30/15 si sa iei direct trenul de 16.15 de la Obor ?? Trenurile alea circula mai mult din motive tehnice, desfiintarea reviziei de vagoane de la Obor, locomotivele trebuiesc revizuite in depoul Bucuresti-Calatori iar personalul de tren (fetestean) sa intre la odihna. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25356 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 23:23 | |
| - Mario 076 a scris:
- Sa ne furnizeze Dr2005 o statistica cu biletele vandute la trenurile 8081/2/3/4 Bucuresti Nord - Bucuresti Obor dar eu n-am avut ocazia sa vad ca se urca sau coboara cineva din acele trenuri. Se stie situatia din Bucuresti cu traficul infernal la anumite ore cand RATB nu-si mai respecta intervalele de circulatie iar in cazul de fata eventualii calatori pentru regiourile de pe M800 folosesc metroul chiar daca ii lasa departe de gara apoi tramvaiul 1 pana la intersectia cu Bulevardul Ferdinand 1 apoi troleele 69 si/sau 85 (blatismul e la moda in Bucuresti in ciuda controalelor zilnice) sau traverseaza prin piata, ies pe strada Ziduri-Mosi care continua apoi ca Soseaua Pantelimon pana la intersectia cu B-dul Ferdinand (timp de mers ~15/20 min) apoi cu troleul pana la gara. Desigur ca e la moda si taxiul sau sa te aduca la gara vreun prieten. Acum sa fim seriosi chiar sa nu cheltui niciun ban nu se poate ca doar d-aia sunt facuti. Chiar pe moccangeala nu se poate sa ajungi (si repede) la Slobozia sau oriunde in alta parte...
Ar fi trebuiut să evite Oborul de la bun început. Din Bucureşti pleacă doar cu ceferişti care fac naveta spre Feteşti şi care-s fericiţi că nu mai trebuie să dea bani la RATB. _________________ :TTT:
|
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 8991 Reputatie : 14356 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 13 Sept 2015, 09:25 | |
| @Dr2005 Poate ca ar fi evitat aceste trenuri de Obor dar exista si o pătură sociala in tara asta care datorita veniturilor mici nu își permit sa meargă cu tren de rang interregio. Ma refer la cei ce merg pe distante mai lungi gen Slobozia, Călărași, Fetești (dau aceste exemple apropo de discuțiile recente) si nu la navetiștii de Branesti, Fundulea, Sărulești, Lehliu (doar câteva IR-uri opresc aici dar nici trafic mare de călători nu generează localitatea asta), Dor Marunt care n-au încotro si trebuie sa folosească trenuri de rang regio. Si stai tu liniștit ca nu sunt numai ceferiști pe trenurile astea iar prin București nu doar ei se bucura ca nu mai dau bani la RATB. Îți recomand sa mergi mai des cu trenul prin tara asta si nu doar din an in paste si-apoi sa ne-o ti langa ca anumite trenuri nu sunt rentabile. Ba chiar unele ar trebui suplimentate cu vagoane. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25356 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 13 Sept 2015, 16:26 | |
| Zi-mi tu cam câţi km ar trebui să fac cu trenul şi pe unde, că eu zic că 8000 km sunt ceva. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22331 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 13 Sept 2015, 16:31 | |
| Daca ai mers la cuseta si ai dormit tot drumu degeaba ai mers sau daca 7000 de km sunt facuti doar pe Bucuresti-Brasov este egal cu 0 ca ai facut tu 8000 de km. De cate ori ai ajuns la Satu Mare anu asta la vagon clasa si sa calatoresti cu mai multe trenuri din zona pentru a vedea adevarul de zi cu zi nu statistica din vanzarea biletelor pe o hartie? De cate ori ai ajuns la Timisoara la vagon clasa si ai calatorit in zona cu mai multe trenuri sa vezi adevarul din trenuri? De cate ori ai ajuns la Suceava anu asta si ai calatorit cu trenurile din zona sa vezi cum se calca lumea in picioare la unele trenuri Regio ca nu sunt vagoane suficiente? Asa ca degaba ai 8000 km daca ai mers doar aici pe langa Bucuresti sau ai mers la cuseta si ai dormit tot drumul ca nu ai vazut nici 20% din ce se intampla in trenurile CFR zi de zi. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20478 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25356 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 13 Sept 2015, 16:45 | |
| La Suceava de vreo 3 ori... dar niciodată nu am avut ca scop să mă opresc câteva ore în oraş, doar între trenuri. Şi da, am stat în picioare de la Dorna la Suceava, în vreme ce o babă tot mânca kkt prin tren că ,,e unu' de la minister în capul vagonului, care are 50 de milioane salariu şi trenul din faţă a întârziat 3 ore". După aia ea se plângea că are 1400 lei pensie. Păi eu muncesc şi am 870 lei şi nu am reducere la RATB, nu am medicamente gratuite, nu am CAR cu dobândă mică şi nici nu pot să stau acasă toată ziua fără să fac nimic. M-am abţinut cu greu să n-o zbor din tren... E drept, Ardealul şi Banatul le-am cam neglijat, o singură dată anul ăsta am trecut de Simeria (şi atunci cu Dacia, la vd, în interes de serviciu). În afară de ăsta, cu excepţia unui drum la Vatra Dornei, am mers doar la vagoane de clasă, că vineri când plec eu nu mai găsesc locuri la cuşetă/VD, iar când plecam în cursul săptămânii mă trezeam că trebuie să folosesc chestii gen 1688, care merg noaptea şi nu au cuşete. Plus că nici nu încape bicicleta la cuşetă, aşa că ori VD, ori clasă (dar cu preferinţe către clasă, că la VD e scump, pentru Bucureşti - Vatra Dornei am plătit 78 lei, pe când la clasă mă costa doar 35). Dar, în rest, pe la Roşiori, Craiova, Giurgiu, Tulcea, litoral, Buzău, Piteşti, Târgovişte, Valea Jiului, Suceava, Vatra Dornei am tot trecut. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22331 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 13 Sept 2015, 16:54 | |
| Pai vezi, ai mers prea putin pentru a vedea adevarul de zi cu zi din trenuri si de problemele cu care se confrunta lumea. Medicamente gratuite ai si tu dreptul, depinde de boala care o ai si ce medicamente trebuie administrate. Nu te plange ca nu ai medicamente gratuite, zi mersi ca esti sanatos si nu ai nevoie de ele. Normal ca pentru o boala banala platesti medicamentele dar o boala grava unde tratamentul este foarte scump, statul iti ofera tratamentul gratuit. |
| | | Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11593 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 14 Sept 2015, 09:09 | |
| 1646: - zile impare: (22-96) (22-96) (21-70) (19-83) - zile pare: (22-96) (22-96) (22-96) (19-83) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |