|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6738 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 12:26 | |
| - Dionis a scris:
- timp in care pleaca alt tren spre Constanta care face doar 2 ore si 10 min.
Chiar doua ore fix conform cfrcalatori.ro. Nu imediat faptic insa. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 18:24 | |
| - DUAL a scris:
- Pai da, ca nu e repartizata treaba cu grupele si trenurile.. Asta ar trebui sa ramana doar Oradea-Mangalia(via Baneasa). Iar in sezon sa circule si raposatul 1631 pana la Bucuresti Nord..
Tu zici mereu ca Bucurestiul generaza cei mai multi calatori.. Luati-va 20-49 2xx ca au 88 de locuri. Reafirm ideea ca unele sezoniere NU AU CE CAUTA IN Bucuresti Nord!!!! Sa zicem ca o solutie de avarie pentru 1932/1931 via Baneasa ar fi ca statia Oradea sa puna la urma cele doua dormitoare pentru Bucuresti Nord urmand a decupla in Baneasa si aduse la Nord cu trasa separata, dar ai cu cine sa faci treaba in CFR-ul asta ? |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13278 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 19:30 | |
| Oradenii isi cam plimba fundul la dormit/cuseta. Anul trecut daca nu ma inseala memoria, a avut 8 astfel de vagoane. Eu zic ca faci un tren de 14 vagoane direct via Baneasa fara grupe spre Bucuresti Nord. Si-l reintroduci pe 1631/1632 chiar in varf de sezon 15 iulie-25 august. Ca atunci chiar nu faci fata cu cele 15 vagoane, pentru ca iti raman calatori pe din afara atat care vor sa mearga la Bucuresti sau care vor sa mearga la mare. Asadar in sezon ai 3 trenuri de Oradea.. din care unul circula via Baneasa. Satu Mare ar fi misto cu grupa Bistrita si Tg Mures. Grupele sa circule efectiv in varf de sezon, nu din Iunie. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 20:53 | |
| Sa mai introduca un IR Cluj Napoca - Mangalia in perioada 15.07 - 31.08.2015. In MT 1997/1998, circulau doua accelerate separat: A 1636/1637 Oradea (16:12) - Mangalia (08:34) (27.06 - 06.09) A 1936/1937 Cluj Napoca (17:55) - Mangalia (06:29) (04.07 - 06.09) |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 21:00 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Sa mai introduca un IR Cluj Napoca - Mangalia in perioada 15.07 - 31.08.2015. In MT 1997/1998, circulau doua accelerate separat:
A 1636/1637 Oradea (16:12) - Mangalia (08:34) (27.06 - 06.09) A 1936/1937 Cluj Napoca (17:55) - Mangalia (06:29) (04.07 - 06.09) BIHOR si ARDEAL |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 21:15 | |
| Daca mai punem la socoteala si R 836/837 „Auto-Litoral” Oradea (15:25) - Eforie Sud (08:30) erau chiar 3 trenuri sezoniere din Ardeal catre litoral, iar azi abia reusesc sa asigure un tren direct. |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 11 Iun 2015, 21:22 | |
| Sa speram ca vor reaparea dupa finalizarea lucrarilor pe M300. Altii vor fi si timpii de mers. Nu-mi fac griji nici de vagoane. Pe Regionala Cluj sunt trenuri ce nu circula in perioada vacantelor scolare iar din cele permanente (rangul regio) se pot inlocui cu desiro (pe masura ce se repara). Dar pana atunci va mai curge multa cerneala... Totusi sunt optimist. Observ ca CFR Calatori si baietii ce fac mersul trenurilor raspund in masura posibilitatilor cerintelor calatorilor. S-a reglat si legatura cu Botosaniul la IR1952/1953, daca mai apare si o legatura de la Piatra Neamt cu 10-15 minute inaintea sosirii lui 1952 in Bacau ar fi perfect. Sper sa vad si minunea asta. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 12 Iun 2015, 02:05 | |
| Pe vremuri era Bicaz-Mangalia cu grupa de la Comanesti, copiii nu stiu istoria cailor ferate romane(mersul trenurilor) si nici "specialistii" |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6640 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 12 Iun 2015, 03:59 | |
| Ehehei, ce vremuri...prin '88-'89, ii zicea A558/857, Bicaz+Comanesti-Mangalia; mai apoi a devenit doar Comanesti-Mangalia in 1993, 1994, si era ramura a 752/861 de Galati; mai apoi a devenit iar tren de sine-statator in 1995, apoi a avut grupa de Suceava din 1997 dar trenul titular era tot de Comanesti, apoi a disparut grupa de Comanesti si a ramas doar trenul de Suceava, "Siret", care era insa diferit de suceveanul clasic...frumoase vremuri, cand sucevenii (si iesenii) aveau cate 2 trenui diferite fiecare catre mare...adica 4 in total...iar apoi a disparut de tot. Ce istorie a avut si trenul asta, daca stai sa o analizezi...parca-i o viata de om: te nasti, te chinui sa inaintezi, dai din coate si pana la urma tot mori. |
| | | AndiCFR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3683 Localizare : Braşov Reputatie : 8758 Data de inscriere : 10/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 12 Iun 2015, 12:42 | |
| IR 1643 a avut ieri un vagon Bar-Bistro la grupa de Brasov. |
| | | bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 12 Iun 2015, 12:50 | |
| - ATM a scris:
- Ehehei, ce vremuri...prin '88-'89, ii zicea A558/857, Bicaz+Comanesti-Mangalia; mai apoi a devenit doar Comanesti-Mangalia in 1993, 1994, si era ramura a 752/861 de Galati; mai apoi a devenit iar tren de sine-statator in 1995, apoi a avut grupa de Suceava din 1997 dar trenul titular era tot de Comanesti, apoi a disparut grupa de Comanesti si a ramas doar trenul de Suceava, "Siret", care era insa diferit de suceveanul clasic...frumoase vremuri, cand sucevenii (si iesenii) aveau cate 2 trenui diferite fiecare catre mare...adica 4 in total...iar apoi a disparut de tot. Ce istorie a avut si trenul asta, daca stai sa o analizezi...parca-i o viata de om: te nasti, te chinui sa inaintezi, dai din coate si pana la urma tot mori.
Intr-adevar, pe vremuri erau 2 perechi de trenuri de la Iasi respectiv acceleratul 666 Iasi-Mangalia cu plecare in jurul orei 21,30-22 si acceleratul 862 Iasi-Constanta cu plecare dimineata in jurul orei 7 .Returul era 665 in jurul orei 13 iar 861 in jurul orei 22. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 13 Iun 2015, 22:44 | |
| Situatia vagoanelor cu spati pentru biciclete la data de azi :
* CFR Calatori are 2 vagoane seria 83-76, 8 vagoane seria 84-96 si 5 vagoane seria 84-83 pentru handicap cu 2 rasteluri de biciclete plus cele 3 etajate 84-16 pentru Regio
1985/1582/1587/1588 = 84-96 003 12621 = 84-96 006 si 84-83 002 1645/1646 = 84-96 001 1746 = 84-96 007 12622 = 83-76 002 si 84-96 004 1643 = 84-96 002 si inca un 84-83 3006 = 83-76 001
Pe Harghita sigur sunt cele 2 care lipsesc din seria 84-96 mai exact 005 si 008 |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 13 Iun 2015, 22:51 | |
| IR 1650 EA1 627+(2*21-76)+(30-76)+(20-76) IR 1774/1773 GM 902+(3*20-83)+(19-83)+GM IR 1662 EA 784+ EA1 122 +(3*20-49.2)+(10-70)+(21-86)+(2*20-76) R 5005/5115/5303 EA 210 +(3*26-16) R 9003 EA+(2*21-80)+(20-76) IR 461 GM+(21-80)+(21-44) R 5006 EA 304+823+(3*26-16) IR 12346+12539 EA+(71-31)+(2*44-31)+(2*21-90)+(5*21-76)+(10-90) IR 1651 EA 359+(4*22-76/96)+(30-76)+(2*21-87)+(2*20-83) IR 1652 EA 717 +(4*22-76/96)+(30-76)+(2*21-76) R 5008 EA 160+TE ACVILA R 5010 EA 781 +TE ACVILA IR 12473 EA 798 +(71-31)+(44-31)+(89-76)+(2*21-76) R 5074 EC/EA+(36-16)+(19-56) R 7365 EC 105+(19-56)+(20-55) R 5110 EA+(4*20-55) R 5011 EA+(3*20-55)
Ultima editare efectuata de catre ALEXCFR in Sam 13 Iun 2015, 23:22, editata de 4 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 13 Iun 2015, 22:53 | |
| IR 12621 : 20-76 027, 10-70 100, 84-96 006 , 84-83 002 , 20-76 047 + Brasov 22-96 049 IR 12622 : 21-76 083, 83-76 002 , 84-96 004 , 10-91 001, 20-76 028 + Brasov 22-96 049 IR 1526 : 20-76 048, 21-76 009, 30-76 007, 20-76 046, 20-76 026 IR 1645 : Brasov 21-70 004, 84-96 001 + TG.Mures 22-76 013, 22-96 035, 22-76 012, 19-83 104 IR 1652 : Suceava 22-76, 22-76, 30-76, 22-96, 22-96 + Piatra Neamt 21-76 052, 21-76 043 IR 1746 : 20-76 033, 30-76 006, 20-76 041, 20-76 019, 20-76 050, 84-96 007 R 3006 : 21-87 020, 21-87 026, 19-83 102, 83-76 001 , 21-87 022, 21-87 030 IR 1643 : 84-96 002 , 84-83 00X ca grupa de Brasov si urmatoarele 4 vagoane pentru Sighet 22-76, 19-76, 22-96, 71-31 IR 10804 : 20-83 002, 20-83 001, 89-76 00X , 19-83 002, 20-83 005 |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 15 Iun 2015, 06:51 | |
| R 11330 Jimbolia-Timisoara, Desiro 2037. R 11332 Jimbolia-Timisoara, Desiro 2081. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |