|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14504 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 11 Sept 2015, 21:32 | |
| Mai taie din ele da-le drequ |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 11 Sept 2015, 21:57 | |
| T-a-i-e-l-e pe toate si asa au mai ramas cateva si in ele bate vantul.
Tot ce spune lumea e prost numai ce spune doctorul e bine. Trezeste-te la viata nu mai dormi pe tine !!! |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| | | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 11 Sept 2015, 22:50 | |
| Nu stiu cum se vede de la butoane/birouri (desi cam am o idee), dar lumea accepta uneori minute in plus daca nu trebuie sa schimbe mijlocul de transport, indiferent ca e vorba de tren sau nu. Accepta si pret mai mare (bine nu dublu/triplu ...) . Trambalarea dintr-un mijloc de transport in altul NU e placuta cu atat mai mult cu cat varsta calatorului creste, are copii in grija, are bagaje samd. Reiterez faptul ca orice om cu ceva "practicalitate" in cap va alege (desigur in functie si de raport pret/timp etc) un transport care impuna cat mai putine schimbari de vehicule.
Daca... te deplasezi din Chitila in Pipera sa zicem.... (pe langa masina personala), ce alegi? 112 cap coada sau iei 45, apoi metroul pana la Basarab, schimbi si la Victoriei si-n final ajungi la Pipera? O sa ziceti ca daca e blocaj s-ar putea sa alegi a doua varianta... nu neg, dar totusi? Care e mai la indemana daca ai 1 copil dupa tine si o geanta (nu poseta!) dupa tine? Daca esti mai in varsta iti arde sa schimbi cateva mijloace de transport sau preferi sa mergi cu unul cap coada?
Sau... Preferam sa mergem cu avionul Paris - Beijing direct sau vrem escala la Praga (Praha) si la Kiev (presupunand ca nu ar fi razboi)? |
| | | Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 11 Sept 2015, 23:00 | |
| R 11559 Sibiu - Sighisoara: AM Desiro R 11542 Sighisoara - Odorhei: AM Desiro R 11543 Odorhei - Cristur: AM Desiro R 11544 Cristur - Odorhei: AM Desiro R 11545 Odorhei - Vanatori: AM Desiro R 11546 Vanatori - Odorhei: AM Desiro R 11547 Odorhei - Sighisoara: AM Desiro R 11548 Sighisoara - Odorhei: AM Desiro R 11557 Odorhei - Sibiu: AM Desiro |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 14:52 | |
| Am mers cu avionul de la Bucureşti la Praga cu schimbare la Milano... că era la jumătate de preţ faţă de avionul direct.
Nu îi costă nimic să pună o hârtie în Slobozia în gară că se poate merge la Bucureşti şi prin Ciulniţa. Cei care merg cu autocarele s-ar putea să prefere să dea câţiva lei în plus şi să meargă cu IR-ul şi să ajungă în 90 minute la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 14:54 | |
| Preferi tu sa schimbi ca e o frustrare sa te trambalezi din tren in tren dar nu toata lumea are frustrarea asta sa schimbe mijloacele de transport ca pe ciorapi, lumea vrea ceva direct si cat mai convenabil si ca pret. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 15:08 | |
| Nu-mi place să fac 3 ore jumate pe drum de o oră jumate, eventual cu ţiganii de la Bărbuleşti în compartiment cu mine. Dacă oamenii ar cunoaşte că au şi alte alternative, o parte ar putea renunţa la autobuze, mai ales că IR-urile de pe Bucureşti - Constanţa oferă condiţii de călătorie mult mai bune. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 15:29 | |
| Mergi tu cu schimbari, noi restul preferam trenurile directe. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 16:00 | |
| - Karpaty a scris:
- Mergi tu cu schimbari, noi restul preferam trenurile directe.
Prefera schimbarea pentru ca oricum nu plateste nimic dar ia sa vedem cat costa acel drum de 90 min pomenit mai sus de Dr2005... Bucuresti Nord (14:10) - Ciulnita - Slobozia Veche(16:03), IR 1585 + R 8586, Tarif: 36,40 Lei la clasa 2a Din cate se observa sunt aproape 2 ore, daca punem si timpul de asteptare in Ciulnita. Bucuresti Nord (10:25) - Urziceni - Slobozia Veche (13:41), R 13825, Tarif: 19 Lei, 3h16min de mers Dar sa vedem si cu regio pe ruta preferata de Dr2005: Bucuresti Nord (04:33) - Ciulnita - Slobozia Veche (09:09), R 8081 + R 8584, Tarif: 20,7 Lei la clasa 2a, adica 4h36min si 1,7 lei in plus... Prefer trenul direct. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 16:41 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Bucuresti Nord (04:33) - Ciulnita - Slobozia Veche (09:09), R 8081 + R 8584, Tarif: 20,7 Lei la clasa 2a, adica 4h36min si 1,7 lei in plus... Prefer trenul direct.
Bucureşti Obor 13:10 - Ciulniţa 15:17, plecare la 15:33 - Slobizia 16:03, R 8003 + R 8586, tarif 15,75 lei, durata 2h57. Şi mai sunt 2 combinaţii din astea: 8001 + 8584 şi 8013 + 8588. Am calculat plecarea din Obor, pentru că de acolo pleacă şi dubele şi autobuzele spre Urziceni şi Slobozia. De ce să mergi cu autobuzul, când trenul face tot atât şi costă mai puţin? Iar dacă chiar ai bani de dat, poţi merge din nord cu IR-ul. Cele două trenuri directe Bucureşti Nord - Slobozia fac 3h16min şi 3h30min... nu-i de mirare că nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele (13825 oricum cară aer pe Bucureşti - Urziceni, abia ajunge cu 15 clienţi la Urziceni). _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 16:50 | |
| Bai nene esti culmea culmilor, Gica contra ce esti. Ai fost tu in Martie cu 8125 Bucuresti-Slobozia si a fost gol ca de abea era introdus in circulatie, am fost cu el in Mai si a fost plin la plecare din Bucuresti si tot plin a ajuns si in Slobozia, pe parcurs au urcat si au coborat iar in comp cu mine unde am fost eu pe toata distanta au mai fost cu mine inca 3 oameni, si in alte compartimente erau oameni care mergeau din Bucuresti la Slobozia direct cap-coada. O ti langa cu ce ai vazut tu acum 10 ani, vezi ca mai multa lume iti zice contrariul tu nu si nu, doar cum vrei tu si cum vrei sa vezi tu lucrurile, uite ca nu e doar cum zici tu mai e si altfel. Lumea cauta trenurile directe in primul rand, daca nu sunt directe cauta mijloc de transport direct si daca are autocar direct merge cu autocarul nu sta la tren sa schimbe trenurile, asta e situatia, lumea vrea sa mearga direct nu sa tot schimbe mijhloacele de transport aiurea ca nu are ce face. Doar daca nu este autocar direct atunci merge cu trenu cu schimbare, este ultima varianta asta. |
| | | traian
Numarul mesajelor : 222 Varsta : 40 Localizare : Eforie Sud Reputatie : 5137 Data de inscriere : 23/06/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 16:57 | |
| Stiti cumva care e compunerea (si care va fi dupa 1 octombrie) a lui 1643 la cuseta? Intreb pt. ca pe infofer zice ca are doar de dormit si cuseta de 4, DAR pe cfrcalatori.ro zice ca: Călătoria la vagon cușetă de 4 locuri se face în cabine dotate cu 6 paturi în care se vând bilete doar pentru 4 călători. Deci pe mine ma taxeaza la cel cu 4 locuri (53 lei), sau la cel cu 6 (35 lei)? |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 16:59 | |
| In mod normal platesti supliment pentru cabina cu 6 locuri. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 12 Sept 2015, 17:07 | |
| - Dr2005 a scris:
Bucureşti Obor 13:10 - Ciulniţa 15:17, plecare la 15:33 - Slobizia 16:03, R 8003 + R 8586, tarif 15,75 lei, durata 2h57. Şi mai sunt 2 combinaţii din astea: 8001 + 8584 şi 8013 + 8588. Am calculat plecarea din Obor, pentru că de acolo pleacă şi dubele şi autobuzele spre Urziceni şi Slobozia. De ce să mergi cu autobuzul, când trenul face tot atât şi costă mai puţin? Iar dacă chiar ai bani de dat, poţi merge din nord cu IR-ul.
Cele două trenuri directe Bucureşti Nord - Slobozia fac 3h16min şi 3h30min... nu-i de mirare că nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele (13825 oricum cară aer pe Bucureşti - Urziceni, abia ajunge cu 15 clienţi la Urziceni). Cumva Bucuresti Obor e la 5 minute de mers pe jos fata de Bucuresti Nord si nu stim noi? De la Bucuresti Nord la Bucuresti Obor e nevoie de mijloc de transport, troleu 85 sau altceva, care costa de la 1,6 lei in sus... si de ce sa mai merg prin aglomeratia urbana a mijloacelor de transport bucurestene cand am trenul direct chiar de la gara centrala a Bucurestiului. 8125, 8123, 8122, 8124 sunt trenuri pline in fiecare zi, pleaca din Gara de Nord cu peste 75 % grad de ocupare iar din Urziceni la Slobozia la 8123 se sta si in picioare. Iar mersul acestor trenuri mai poate fi imbunatatit sa nu mai stea prin toate haltele inutil asteptand trenurile TFC care nu pot fi facute din lipsa de material rulant. Asta e realitatea... CFR Calatori nu doreste atragerea calatorilor ci migrarea lor catre dubari spre o moarte sigura si evident inchiderea cat mai multor linii. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |