Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

In jos 
+73
Amiralul
sorinache96
ldh.ro
alex.barac.5
ldh80
rizelgeorgel2004
41-0876-7
riciu
lifetec
Capsuneanu
MariusM
bobi
baiazid
Dionis
stefan_br
Razvan Tudor
Katalyn
user dezactivat...
qew00
Traveller
mtk
alex.alexus.tm
Mitza_TSR
TonyCFR
spiderpc
Teodor
Spartan1948
Livius0202
Katalin4653
Mihay
Jhonyla
AndreiSV
DUAL
The Legend
didinul
Gabry Gabriel
kristi kkk
Luca tgv
alliens
decward
Sabik
cfr500
cristi ar
mureseanu_976
mariuscfrbucuresti
TonyGFR
NicuS
ALEXCFR
AndiCFR
dan tm
Norbi
COSTACHE MIHAIL
AeroX
razvan - trenuri
IonutCFR2009
cardinal
ttavi
florin29sv
allred
gabrielcr
Vitosa
ATM
Dr2005
alex1987
cristy79
matei vulcan
92Dragos
Adirmvl
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Andrey_tm
Dutzu
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 60 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14504
Data de inscriere : 08/01/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 21:32

Mai taie din ele da-le drequ What a Face
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11195
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 21:57

T-a-i-e-l-e pe toate si asa au mai ramas cateva si in ele bate vantul.

Tot ce spune lumea e prost numai ce spune doctorul e bine. Trezeste-te la viata nu mai dormi pe tine !!!
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 22:34

In mod normal trenurile regio directe Bucuresti-Slobozia trebuie sa aiba mers de IR intre Bucuresti si Urziceni pentru ca exista destule regio care opresc in toate statiile pana la Urziceni si asa e plina de blatisti ruta si nu merita alte trenuri in plus. In acest caz R 8123, 8125, 8122, 8124 ar face distanta Bucuresti-Slobozia Veche in maxim 2h20min, devansand astfel multe curse auto Slobozia-Bucuresti care sunt la pret de 25 lei nu 30 lei. (Dr2005, banuiesc ca te-ai inspirat dupa acel site actualizat dupa soare)  Laughing  Cool
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6665
Data de inscriere : 27/06/2010

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 22:50

Nu stiu cum se vede de la butoane/birouri (desi cam am o idee), dar lumea accepta uneori minute in plus daca nu trebuie sa schimbe mijlocul de transport, indiferent ca e vorba de tren sau nu. Accepta si pret mai mare (bine nu dublu/triplu ...) . Trambalarea dintr-un mijloc de transport in altul NU e placuta cu atat mai mult cu cat varsta calatorului creste, are copii in grija, are bagaje samd.
Reiterez faptul ca orice om cu ceva "practicalitate" in cap va alege (desigur in functie si de raport pret/timp etc) un transport care impuna cat mai putine schimbari de vehicule.

Daca... te deplasezi din Chitila in Pipera sa zicem.... (pe langa masina personala),  ce alegi? 112 cap coada sau iei 45, apoi metroul pana la Basarab, schimbi si la Victoriei si-n final ajungi la Pipera? O sa ziceti ca daca e blocaj s-ar putea sa alegi a doua varianta... nu neg, dar totusi? Care e mai la indemana daca ai 1 copil dupa tine si o geanta (nu poseta!) dupa tine? Daca esti mai in varsta iti arde sa schimbi cateva mijloace de transport sau preferi sa mergi cu unul cap coada?

Sau... Preferam sa mergem cu avionul Paris - Beijing direct sau vrem escala la Praga (Praha) si la Kiev (presupunand ca nu ar fi razboi)?
Sus In jos
Norbi
V.I.P Member
V.I.P Member
Norbi


Numarul mesajelor : 2636
Varsta : 31
Localizare : Bistrita
Reputatie : 8671
Data de inscriere : 19/04/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeVin 11 Sept 2015, 23:00

R 11559 Sibiu - Sighisoara: AM Desiro
R 11542 Sighisoara - Odorhei: AM Desiro
R 11543 Odorhei - Cristur: AM Desiro
R 11544 Cristur - Odorhei: AM Desiro
R 11545 Odorhei - Vanatori: AM Desiro
R 11546 Vanatori - Odorhei: AM Desiro
R 11547 Odorhei - Sighisoara: AM Desiro
R 11548 Sighisoara - Odorhei: AM Desiro
R 11557 Odorhei - Sibiu: AM Desiro
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 14:52

Am mers cu avionul de la Bucureşti la Praga cu schimbare la Milano... că era la jumătate de preţ faţă de avionul direct.

Nu îi costă nimic să pună o hârtie în Slobozia în gară că se poate merge la Bucureşti şi prin Ciulniţa. Cei care merg cu autocarele s-ar putea să prefere să dea câţiva lei în plus şi să meargă cu IR-ul şi să ajungă în 90 minute la Bucureşti.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 14:54

Preferi tu sa schimbi ca e o frustrare sa te trambalezi din tren in tren dar nu toata lumea are frustrarea asta sa schimbe mijloacele de transport ca pe ciorapi, lumea vrea ceva direct si cat mai convenabil si ca pret.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 15:08

Nu-mi place să fac 3 ore jumate pe drum de o oră jumate, eventual cu ţiganii de la Bărbuleşti în compartiment cu mine. Dacă oamenii ar cunoaşte că au şi alte alternative, o parte ar putea renunţa la autobuze, mai ales că IR-urile de pe Bucureşti - Constanţa oferă condiţii de călătorie mult mai bune.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 15:29

Mergi tu cu schimbari, noi restul preferam trenurile directe. Wink

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 16:00

Karpaty a scris:
Mergi tu cu schimbari, noi restul preferam trenurile directe. Wink

Prefera schimbarea pentru ca oricum nu plateste nimic dar ia sa vedem cat costa acel drum de 90 min pomenit mai sus de Dr2005...
Bucuresti Nord (14:10) - Ciulnita - Slobozia Veche(16:03), IR 1585 + R 8586, Tarif: 36,40 Lei la clasa 2a
Din cate se observa sunt aproape 2 ore, daca punem si timpul de asteptare in Ciulnita.
Bucuresti Nord (10:25) - Urziceni - Slobozia Veche (13:41), R 13825, Tarif: 19 Lei, 3h16min de mers
Dar sa vedem si cu regio pe ruta preferata de Dr2005:
Bucuresti Nord (04:33) - Ciulnita - Slobozia Veche (09:09), R 8081 + R 8584, Tarif: 20,7 Lei la clasa 2a, adica 4h36min si 1,7 lei in plus... Prefer trenul direct. Laughing
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25568
Data de inscriere : 17/08/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 16:41

IonutCFR2009 a scris:
Bucuresti Nord (04:33) - Ciulnita - Slobozia Veche (09:09), R 8081 + R 8584, Tarif: 20,7 Lei la clasa 2a, adica 4h36min si 1,7 lei in plus... Prefer trenul direct. Laughing

Bucureşti Obor 13:10 - Ciulniţa 15:17, plecare la 15:33 - Slobizia 16:03, R 8003 + R 8586, tarif 15,75 lei, durata 2h57. Şi mai sunt 2 combinaţii din astea: 8001 + 8584 şi 8013 + 8588. Am calculat plecarea din Obor, pentru că de acolo pleacă şi dubele şi autobuzele spre Urziceni şi Slobozia. De ce să mergi cu autobuzul, când trenul face tot atât şi costă mai puţin?
Iar dacă chiar ai bani de dat, poţi merge din nord cu IR-ul.

Cele două trenuri directe Bucureşti Nord - Slobozia fac 3h16min şi 3h30min... nu-i de mirare că nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele (13825 oricum cară aer pe Bucureşti - Urziceni, abia ajunge cu 15 clienţi la Urziceni).

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22395
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 16:50

Bai nene esti culmea culmilor, Gica contra ce esti. Ai fost tu in Martie cu 8125 Bucuresti-Slobozia si a fost gol ca de abea era introdus in circulatie, am fost cu el in Mai si a fost plin la plecare din Bucuresti si tot plin a ajuns si in Slobozia, pe parcurs au urcat si au coborat iar in comp cu mine unde am fost eu pe toata distanta au mai fost cu mine inca 3 oameni, si in alte compartimente erau oameni care mergeau din Bucuresti la Slobozia direct cap-coada.
O ti langa cu ce ai vazut tu acum 10 ani, vezi ca mai multa lume iti zice contrariul tu nu si nu, doar cum vrei tu si cum vrei sa vezi tu lucrurile, uite ca nu e doar cum zici tu mai e si altfel.
Lumea cauta trenurile directe in primul rand, daca nu sunt directe cauta mijloc de transport direct si daca are autocar direct merge cu autocarul nu sta la tren sa schimbe trenurile, asta e situatia, lumea vrea sa mearga direct nu sa tot schimbe mijhloacele de transport aiurea ca nu are ce face. Doar daca nu este autocar direct atunci merge cu trenu cu schimbare, este ultima varianta asta.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Bdeem_8496_a
Sus In jos
traian

traian


Numarul mesajelor : 222
Varsta : 40
Localizare : Eforie Sud
Reputatie : 5137
Data de inscriere : 23/06/2011

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 16:57

Stiti cumva care e compunerea (si care va fi dupa 1 octombrie) a lui 1643 la cuseta? Intreb pt. ca pe infofer zice ca are doar de dormit si cuseta de 4, DAR pe cfrcalatori.ro zice ca:
Călătoria la vagon cușetă de 4 locuri se face în cabine dotate cu 6 paturi în care se vând bilete doar pentru 4 călători.

Deci pe mine ma taxeaza la cel cu 4 locuri (53 lei), sau la cel cu 6 (35 lei)? cheers
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13105
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 16:59

In mod normal platesti supliment pentru cabina cu 6 locuri.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12457
Data de inscriere : 09/07/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitimeSam 12 Sept 2015, 17:07

Dr2005 a scris:

Bucureşti Obor 13:10 - Ciulniţa 15:17, plecare la 15:33 - Slobizia 16:03, R 8003 + R 8586, tarif 15,75 lei, durata 2h57. Şi mai sunt 2 combinaţii din astea: 8001 + 8584 şi 8013 + 8588. Am calculat plecarea din Obor, pentru că de acolo pleacă şi dubele şi autobuzele spre Urziceni şi Slobozia. De ce să mergi cu autobuzul, când trenul face tot atât şi costă mai puţin?
Iar dacă chiar ai bani de dat, poţi merge din nord cu IR-ul.

Cele două trenuri directe Bucureşti Nord - Slobozia fac 3h16min şi 3h30min... nu-i de mirare că nu merge nimeni de la un capăt la altul cu ele (13825 oricum cară aer pe Bucureşti - Urziceni, abia ajunge cu 15 clienţi la Urziceni).

Cumva Bucuresti Obor e la 5 minute de mers pe jos fata de Bucuresti Nord si nu stim noi? De la Bucuresti Nord la Bucuresti Obor e nevoie de mijloc de transport, troleu 85 sau altceva, care costa de la 1,6 lei in sus... si de ce sa mai merg prin aglomeratia urbana a mijloacelor de transport bucurestene cand am trenul direct chiar de la gara centrala a Bucurestiului. 8125, 8123, 8122, 8124 sunt trenuri pline in fiecare zi, pleaca din Gara de Nord cu peste 75 % grad de ocupare iar din Urziceni la Slobozia la 8123 se sta si in picioare. Iar mersul acestor trenuri mai poate fi imbunatatit sa nu mai stea prin toate haltele inutil asteptand trenurile TFC care nu pot fi facute din lipsa de material rulant. Asta e realitatea... CFR Calatori nu doreste atragerea calatorilor ci migrarea lor catre dubari spre o moarte sigura si evident inchiderea cat mai multor linii. Mad
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 55 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015
Sus 
Pagina 55 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 29 ... 54, 55, 56 ... 60 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: