Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Compunerea trenurilor din Romania - 2015

In jos 
+73
Amiralul
sorinache96
ldh.ro
alex.barac.5
ldh80
rizelgeorgel2004
41-0876-7
riciu
lifetec
Capsuneanu
MariusM
bobi
baiazid
Dionis
stefan_br
Razvan Tudor
Katalyn
user dezactivat...
qew00
Traveller
mtk
alex.alexus.tm
Mitza_TSR
TonyCFR
spiderpc
Teodor
Spartan1948
Livius0202
Katalin4653
Mihay
Jhonyla
AndreiSV
DUAL
The Legend
didinul
Gabry Gabriel
kristi kkk
Luca tgv
alliens
decward
Sabik
cfr500
cristi ar
mureseanu_976
mariuscfrbucuresti
TonyGFR
NicuS
ALEXCFR
AndiCFR
dan tm
Norbi
COSTACHE MIHAIL
AeroX
razvan - trenuri
IonutCFR2009
cardinal
ttavi
florin29sv
allred
gabrielcr
Vitosa
ATM
Dr2005
alex1987
cristy79
matei vulcan
92Dragos
Adirmvl
Nesebar
Adrian78
mielutu zburator
Andrey_tm
Dutzu
77 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 55 ... 66  Urmatorul
AutorMesaj
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 12:39 pm

Mai elibereaza o linie in Mangalia, au si pasionati ce poza/filma ca doar nu prinzi tot anul GM cu 13 etajate.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9001
Reputatie : 12844
Data de inscriere : 16/07/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 12:50 pm

Karpaty a scris:
RE 2801 ajunge in Mangalia la 8:02, se matura si se spala repede de echipa tiganeasca dupa care toate vagoanele formeaza trenul R 8804 Mangalia 9:01 - Constanta 10:35. Eu asta am zis, ce rost are ca toate vagoanele sa fie duse pana la CT si inapoi cand anul trecut desfaceau 3 vagoane din 2801 si doar 3 trimiteau la CT, anu asta nu, trimit toata garnitura de 10 etajate.
R 8801 Constanta 14:10 - Mangalia 15:40, dupa care formeaza RE 2802 Mangalia 18:16 - Sibiu, asta e turnusul in Mangalia la aceste etajate, sunt plimbate la CT toate.


Nu desfaceau nici anul trecut ca m-am intilnit eu cu el in Neptun eu mergind la Mangalia cu cel ce e acuma 1962.

Aici se si vede acest aspect 1862 trece spre Mangalia urmat la 8802 filmarea este chiar in ziua cind am mers eu.
https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 12:58 pm

dan tm a scris:


Nu desfaceau nici anul trecut ca m-am intilnit eu cu el in Neptun eu mergind la Mangalia cu cel ce e acuma 1962.

Aici se si vede acest aspect 1862 trece spre Mangalia urmat la 8802 filmarea este chiar in ziua cind am mers eu.
https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw

Cand am fost eu anul trecut a fost desfacut, ultimile 3 vagoane de la 2801 plecau la CT. Wink

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_a
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9001
Reputatie : 12844
Data de inscriere : 16/07/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:17 pm

Partea interesanta este ca la intoarcerea de la Mangalia cu 2801 in Costinesti am facut cruce cu un regio Constanta -Mangalia format din garnitura Iasi-Mangalia.
Sus In jos
ldh.ro

ldh.ro


Numarul mesajelor : 116
Varsta : 46
Localizare : Baia Mare
Reputatie : 3870
Data de inscriere : 24/06/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 1:23 pm

Și eu țin minte că prin 18 sau 19 (+- 1 -2 zile) august 2014 tot cu 3 etajate am plecat de la Mangalia la Constanța, dimineață, de la linia 1.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22331
Data de inscriere : 06/12/2009

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 2:10 pm

dan tm a scris:
Partea interesanta este ca la intoarcerea de la Mangalia cu 2801 in Costinesti am facut cruce cu un regio Constanta -Mangalia format din garnitura Iasi-Mangalia.

Am spus undeva la un topic cum se fac aceste compuneri, anul asta garnitura lui Suceava-Mangalia face un Regio local Mangalia-CT-Mangalia. Anul trecut era ala de Iasi.

_________________
595423Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_aCompunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13041
Data de inscriere : 06/04/2012

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 7:41 pm

Cateva de zilele astea:

R 2079: 20-54/5 20-54/5
R 2076: 20-54/5 20-54/5
R 2436: 20-54/5 20-54/5
R 2063: 20-54/5 20-54/5

De precizat cateva lucruri:

- mai scapa un 19-47 in compunerea garniturilor clasice;
- nu am mai vazut compuneri din doua malaxe, respectivele trenuri avand un singur AM;
- 201 e DALand, din 4 sau 5 garnituri clasice doar una avand in compunere o portocala hidraulica.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi Iul 23, 2015 9:58 pm

Ieri

R 5072 : 26-16, 26-16, 20-76

Azi

IR 1746 : 20-76, 30-76, 20-76, 20-76, 20-76, 83-76, 21-76, 21-76.
IR 1621 : 5 vagoane full, o gramada de calatori in picioare.
IR 1638 : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 10-91.
La IR 1945 in seara asta vagonul de dormit era 70-91.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeVin Iul 24, 2015 8:32 am

Nesimtire maxima la trenul local 5072/5071 Buzau-Brazi-Buzau.

R 5071 = EC 105 + 21-70, 20-76, 20-83, 19-56 002.
R 5004 = 20-83, 19-83 10X, 84-83, 22-76, 21-70.

Macar 5004 nu opreste decat in Mizil, PL.Sud si Buftea pe cand Cursa de Brazi opreste in toate birturile si crasmele. Primele 2 vag ale 'Cursei' sunt de la IR 10601/10602 iar ultimele 2 sunt de Galati si cel mai probabil azi vor baga inca o cursa la Pl.Sud pe 5060/5059.

Regio cu tarife de inghetata si conditi de mercedes iar la IR e fix invers, tarife de avion si conditi de Ikarus 260.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeSam Iul 25, 2015 8:55 pm

Ieri

IR 1655 : 21-70, 19-70, 21-70.
IR 1571 : 21-70, 19-83.1, 21-70.
IR 1572 : 21-70, 19-70, 21-70.
IR 1659 : 20-76, 21-76, 10-91, 21-76 + 21-76, 20-83.
R 5058 : 26-16, 20-55.

Azi

IR 1631 : 21-87, 21-87, 83-76, 19-83, 21-87. Full
1621 : 20-76, 10-90, 84-96, 21-76, 20-76 + 21-70, 20-55. 120%
R 3001 : 84-16, 26-16, 36-16 + 26-16, 21-80. Full
R 3008 : 36-16, 26-16, 84-16, primele 3 vagoane de la 3001.
R 5074/5073 : EC 100 + 19-56 001, 19-56 002, 20-55.
IR 1656/1664 : 21-70, 19-70, 21-70 + 20-76, 84-87 001, 30-76, 22-96, 22-96. Full
R 5009 : 22-76, 84-83 002, 19-83 103, 20-83 015. 80%
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2192
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6683
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeDum Iul 26, 2015 1:44 pm

R 5003 EA1 823+TE ACVILA
IR 1932 EA 236+(71-70)+(40-31)+(40-31)+(40-31)+(20-49)+(20-49.2)+(19-54)+(20-49.)+(89-76)+(71-70)+(40-31)+(21-86)+(30-76)+PHOENIX 004 TRICOLOR
R 5004 EA 908+(22-76/96)+(84-83)+(19-83)+(20-83)
R 3004 EA 512 (2*26-16)+(36-16)
IR 1621 EA 690+(3*20-76)+(20-55)+(2*22-76/96)+(84-83)+(10-91)
IR 1934 EA +(21-80)+(19-80)+(2*20-49)+(2*71-31)+(2*44-31)
IR 10804 EA 363+(20-83)+(20-83)+(89-87)+(19-83)+(20-83)+EA 583
R 8082 EA+(2*26-16)
IR 1826 EA1 292+(19-80)+(3*21-80)
IR 12196 EA 392+EA1 898+(2*44-31)+(2*71-31)+(2*21-87)+(30-76)+(2*20-76)
R 13702 DA 1142+(21-80)+(20-76)+(19-80)
IR 1580 EA 364+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(22-76/96)
IR 1526 EA 551+(2*20-76)+(30-76)
IR 1753 EA 899+(3*22-76/96)+(30-76)+(20-76)
IR 1645 EA1 056+(20-83)+(21-76)+(3*22-76/96)+(19-83)
IR 1663 EA1 806+(4*21-76)
IR 1658 EA+(4*20-83)+(30-76)
IR 1650 EA1 627+(2*21-76)+(10-91)+(20-76)
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeLun Iul 27, 2015 9:17 am

Ieri :

R 3010 : 36-16, 84-16, 26-16, 26-16, 26-16, la plecarea din Breaza hc nu mai gaseai niciun loc in cele 5 vagoane.

IR 1639 : 10-91, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83. Vagonul 19-83 suplimentar pe post de vagon de clasa 2-a. Trenul a sosit in Campina cu peste 20 calatori in picioare in fiecare vagon, cam vreo 120-140 calatori fara loc parcurgand cei 33 km dintre Campina si Ploiesti Vest in 19 minute pe ceas nu 22 minute cum a fost raportat de catre IDM.

Azi :

IR 1932 : Cuseta, 71-70, 71-70, 4 cusete, 20-49.2, 20-49.2, 19-5X, 20-49.2, 20-49, 89-76, 71-70, Cuseta. 15 vagoane toate pline ochi.

IR 1638 : 20-76 + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 10-91. Vagonul 20-76 grupa Buc.Nord-Brasov.
Sus In jos
ALEXCFR

ALEXCFR


Numarul mesajelor : 2192
Varsta : 29
Localizare : Rm.Sarat-Brasov
Reputatie : 6683
Data de inscriere : 05/03/2013

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeLun Iul 27, 2015 11:08 pm

IR 1639 EA1 305+(20-76)+(10-91)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(19-83)+EA 538
IR 1586 PHOENIX 003 CFR+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(21-87)+(30-76)+ (21-87)
R 5010 EA1 406 TE ACVILA
IR 1557 EA1 873+TE ACVILA
IR 1553/1556 EA 669 TE ACVILA
R 5009 EA1 908+(21-70)+(22-76/96)+(84-83)+(19-83)+(20-83)
IR 12775 GM 1349 +(21-76)+(20-83)
IR 1597 EA1 241+(4*20-49.2)
IR 1595 EA1 329 +(2*20-76)
IR 402 EA1 567+(2*20-76)+6 VAGOANE CFM
Sus In jos
sorinache96




Numarul mesajelor : 61
Varsta : 28
Localizare : Brasov
Reputatie : 3459
Data de inscriere : 05/06/2015

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeMier Iul 29, 2015 8:40 pm

Astazi 29.07.2015:

IR 12741(suplimentar) PHONiX 003 Cfr Calatori+(20-49 007)+(20-49 020)+(19-55 027)+(20-49 027)+(71-31 043)+(44-31 013)+(40-31 009). Asta era compunerea la plecarea din constanta. A plecat ocupat in proportie de 40%.

IR 14039 91 53 0 425517-6 + Rio 09. Grad de ocupare de 55-60%.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11131
Data de inscriere : 09/10/2014

Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitimeVin Iul 31, 2015 11:25 am

Ieri

IR 1639 : 10-91, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83. Intre Campina si Ploiesti Vest gradul de ocupare era aproape de 95-100%
IR 1746 : 20-76, 20-76, 30-76, 20-76, 20-49.2, 20-49, 84-96, 20-83
R 3010 : 36-16, 84-16, 26-16. Intre Breaza si Campina maxim 70%.

Azi

IR 1621 : 20-76, 10-91, 84-96, 20-49, 20-76 + 20-76, 20-76. Deci trenul asta in special la ultimele 4 vagoane arata ca un autobuz la orele de varf, om langa om nu stiu pe unde o mai trece nasul. Bataie de joc tipic CFR Calatori, vara cand lumea merge la munte si mai ales in zi de vineri la un astfel de tren sa nu pui vagoane de capacitate mare 84 locuri. Pai eu bagam 2 etajate macar aveau toti loc dar de unde etajate ca e criza mare de vagoane.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015   Compunerea trenurilor din Romania - 2015 - Pagina 45 Icon_minitime

Sus In jos
 
Compunerea trenurilor din Romania - 2015
Sus 
Pagina 45 din 66Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 55 ... 66  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Info trafic - trenurile întârziate
» Propuneri pentru noul mers al trenurilor 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din România - 2016

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: