|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 12:39 | |
| Mai elibereaza o linie in Mangalia, au si pasionati ce poza/filma ca doar nu prinzi tot anul GM cu 13 etajate. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 12:50 | |
| - Karpaty a scris:
- RE 2801 ajunge in Mangalia la 8:02, se matura si se spala repede de echipa tiganeasca dupa care toate vagoanele formeaza trenul R 8804 Mangalia 9:01 - Constanta 10:35. Eu asta am zis, ce rost are ca toate vagoanele sa fie duse pana la CT si inapoi cand anul trecut desfaceau 3 vagoane din 2801 si doar 3 trimiteau la CT, anu asta nu, trimit toata garnitura de 10 etajate.
R 8801 Constanta 14:10 - Mangalia 15:40, dupa care formeaza RE 2802 Mangalia 18:16 - Sibiu, asta e turnusul in Mangalia la aceste etajate, sunt plimbate la CT toate. Nu desfaceau nici anul trecut ca m-am intilnit eu cu el in Neptun eu mergind la Mangalia cu cel ce e acuma 1962. Aici se si vede acest aspect 1862 trece spre Mangalia urmat la 8802 filmarea este chiar in ziua cind am mers eu. https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 12:58 | |
| - dan tm a scris:
Nu desfaceau nici anul trecut ca m-am intilnit eu cu el in Neptun eu mergind la Mangalia cu cel ce e acuma 1962.
Aici se si vede acest aspect 1862 trece spre Mangalia urmat la 8802 filmarea este chiar in ziua cind am mers eu. https://www.youtube.com/watch?v=u3P7aKb2jXw Cand am fost eu anul trecut a fost desfacut, ultimile 3 vagoane de la 2801 plecau la CT. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 13:17 | |
| Partea interesanta este ca la intoarcerea de la Mangalia cu 2801 in Costinesti am facut cruce cu un regio Constanta -Mangalia format din garnitura Iasi-Mangalia. |
| | | ldh.ro
Numarul mesajelor : 116 Varsta : 47 Localizare : Baia Mare Reputatie : 3934 Data de inscriere : 24/06/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 13:23 | |
| Și eu țin minte că prin 18 sau 19 (+- 1 -2 zile) august 2014 tot cu 3 etajate am plecat de la Mangalia la Constanța, dimineață, de la linia 1. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 14:10 | |
| - dan tm a scris:
- Partea interesanta este ca la intoarcerea de la Mangalia cu 2801 in Costinesti am facut cruce cu un regio Constanta -Mangalia format din garnitura Iasi-Mangalia.
Am spus undeva la un topic cum se fac aceste compuneri, anul asta garnitura lui Suceava-Mangalia face un Regio local Mangalia-CT-Mangalia. Anul trecut era ala de Iasi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 19:41 | |
| Cateva de zilele astea:
R 2079: 20-54/5 20-54/5 R 2076: 20-54/5 20-54/5 R 2436: 20-54/5 20-54/5 R 2063: 20-54/5 20-54/5
De precizat cateva lucruri:
- mai scapa un 19-47 in compunerea garniturilor clasice; - nu am mai vazut compuneri din doua malaxe, respectivele trenuri avand un singur AM; - 201 e DALand, din 4 sau 5 garnituri clasice doar una avand in compunere o portocala hidraulica. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 23 Iul 2015, 21:58 | |
| Ieri
R 5072 : 26-16, 26-16, 20-76
Azi
IR 1746 : 20-76, 30-76, 20-76, 20-76, 20-76, 83-76, 21-76, 21-76. IR 1621 : 5 vagoane full, o gramada de calatori in picioare. IR 1638 : 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 10-91. La IR 1945 in seara asta vagonul de dormit era 70-91. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 24 Iul 2015, 08:32 | |
| Nesimtire maxima la trenul local 5072/5071 Buzau-Brazi-Buzau.
R 5071 = EC 105 + 21-70, 20-76, 20-83, 19-56 002. R 5004 = 20-83, 19-83 10X, 84-83, 22-76, 21-70.
Macar 5004 nu opreste decat in Mizil, PL.Sud si Buftea pe cand Cursa de Brazi opreste in toate birturile si crasmele. Primele 2 vag ale 'Cursei' sunt de la IR 10601/10602 iar ultimele 2 sunt de Galati si cel mai probabil azi vor baga inca o cursa la Pl.Sud pe 5060/5059.
Regio cu tarife de inghetata si conditi de mercedes iar la IR e fix invers, tarife de avion si conditi de Ikarus 260. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 25 Iul 2015, 20:55 | |
| Ieri
IR 1655 : 21-70, 19-70, 21-70. IR 1571 : 21-70, 19-83.1, 21-70. IR 1572 : 21-70, 19-70, 21-70. IR 1659 : 20-76, 21-76, 10-91, 21-76 + 21-76, 20-83. R 5058 : 26-16, 20-55.
Azi
IR 1631 : 21-87, 21-87, 83-76, 19-83, 21-87. Full 1621 : 20-76, 10-90, 84-96, 21-76, 20-76 + 21-70, 20-55. 120% R 3001 : 84-16, 26-16, 36-16 + 26-16, 21-80. Full R 3008 : 36-16, 26-16, 84-16, primele 3 vagoane de la 3001. R 5074/5073 : EC 100 + 19-56 001, 19-56 002, 20-55. IR 1656/1664 : 21-70, 19-70, 21-70 + 20-76, 84-87 001, 30-76, 22-96, 22-96. Full R 5009 : 22-76, 84-83 002, 19-83 103, 20-83 015. 80% |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 26 Iul 2015, 13:44 | |
| R 5003 EA1 823+TE ACVILA IR 1932 EA 236+(71-70)+(40-31)+(40-31)+(40-31)+(20-49)+(20-49.2)+(19-54)+(20-49.)+(89-76)+(71-70)+(40-31)+(21-86)+(30-76)+PHOENIX 004 TRICOLOR R 5004 EA 908+(22-76/96)+(84-83)+(19-83)+(20-83) R 3004 EA 512 (2*26-16)+(36-16) IR 1621 EA 690+(3*20-76)+(20-55)+(2*22-76/96)+(84-83)+(10-91) IR 1934 EA +(21-80)+(19-80)+(2*20-49)+(2*71-31)+(2*44-31) IR 10804 EA 363+(20-83)+(20-83)+(89-87)+(19-83)+(20-83)+EA 583 R 8082 EA+(2*26-16) IR 1826 EA1 292+(19-80)+(3*21-80) IR 12196 EA 392+EA1 898+(2*44-31)+(2*71-31)+(2*21-87)+(30-76)+(2*20-76) R 13702 DA 1142+(21-80)+(20-76)+(19-80) IR 1580 EA 364+(20-83)+(19-83)+(20-83)+(22-76/96) IR 1526 EA 551+(2*20-76)+(30-76) IR 1753 EA 899+(3*22-76/96)+(30-76)+(20-76) IR 1645 EA1 056+(20-83)+(21-76)+(3*22-76/96)+(19-83) IR 1663 EA1 806+(4*21-76) IR 1658 EA+(4*20-83)+(30-76) IR 1650 EA1 627+(2*21-76)+(10-91)+(20-76) |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 27 Iul 2015, 09:17 | |
| Ieri :
R 3010 : 36-16, 84-16, 26-16, 26-16, 26-16, la plecarea din Breaza hc nu mai gaseai niciun loc in cele 5 vagoane.
IR 1639 : 10-91, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83. Vagonul 19-83 suplimentar pe post de vagon de clasa 2-a. Trenul a sosit in Campina cu peste 20 calatori in picioare in fiecare vagon, cam vreo 120-140 calatori fara loc parcurgand cei 33 km dintre Campina si Ploiesti Vest in 19 minute pe ceas nu 22 minute cum a fost raportat de catre IDM.
Azi :
IR 1932 : Cuseta, 71-70, 71-70, 4 cusete, 20-49.2, 20-49.2, 19-5X, 20-49.2, 20-49, 89-76, 71-70, Cuseta. 15 vagoane toate pline ochi.
IR 1638 : 20-76 + 19-83, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 10-91. Vagonul 20-76 grupa Buc.Nord-Brasov.
|
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 27 Iul 2015, 23:08 | |
| IR 1639 EA1 305+(20-76)+(10-91)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(20-83)+(19-83)+EA 538 IR 1586 PHOENIX 003 CFR+(20-83)+(20-83)+(19-83)+(21-87)+(30-76)+ (21-87) R 5010 EA1 406 TE ACVILA IR 1557 EA1 873+TE ACVILA IR 1553/1556 EA 669 TE ACVILA R 5009 EA1 908+(21-70)+(22-76/96)+(84-83)+(19-83)+(20-83) IR 12775 GM 1349 +(21-76)+(20-83) IR 1597 EA1 241+(4*20-49.2) IR 1595 EA1 329 +(2*20-76) IR 402 EA1 567+(2*20-76)+6 VAGOANE CFM |
| | | sorinache96
Numarul mesajelor : 61 Varsta : 28 Localizare : Brasov Reputatie : 3523 Data de inscriere : 05/06/2015
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 29 Iul 2015, 20:40 | |
| Astazi 29.07.2015:
IR 12741(suplimentar) PHONiX 003 Cfr Calatori+(20-49 007)+(20-49 020)+(19-55 027)+(20-49 027)+(71-31 043)+(44-31 013)+(40-31 009). Asta era compunerea la plecarea din constanta. A plecat ocupat in proportie de 40%.
IR 14039 91 53 0 425517-6 + Rio 09. Grad de ocupare de 55-60%. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 31 Iul 2015, 11:25 | |
| Ieri
IR 1639 : 10-91, 20-83, 20-83, 20-83, 20-83, 19-83. Intre Campina si Ploiesti Vest gradul de ocupare era aproape de 95-100% IR 1746 : 20-76, 20-76, 30-76, 20-76, 20-49.2, 20-49, 84-96, 20-83 R 3010 : 36-16, 84-16, 26-16. Intre Breaza si Campina maxim 70%.
Azi
IR 1621 : 20-76, 10-91, 84-96, 20-49, 20-76 + 20-76, 20-76. Deci trenul asta in special la ultimele 4 vagoane arata ca un autobuz la orele de varf, om langa om nu stiu pe unde o mai trece nasul. Bataie de joc tipic CFR Calatori, vara cand lumea merge la munte si mai ales in zi de vineri la un astfel de tren sa nu pui vagoane de capacitate mare 84 locuri. Pai eu bagam 2 etajate macar aveau toti loc dar de unde etajate ca e criza mare de vagoane. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |