| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 22:36 | |
| Da, sunt pentru Regio, dar să nu uităm că avem Regio formate din 1 vagon + loco pe 201, pe Urziceni încă avem Regio trase de Sulzer + 3 vagoane, iar exemplele pot continua. De ce-au ales să sacrifice un tren bun, care începuse să adune oameni, și era format din loco cu 3 vagoane, în loc să trimită șobolanii ăia pentru trenurile de care vorbesc mai sus?! Sunt atâtea trenuri formate din locomotivă diesel + 1/2 vagoane, încât cei 2 șobolani ar fi găsit imediat de muncă. Sper ca după sezon să se revină la o compunere omenească pentru un tren care merge 5!!! ore. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:05 | |
| Daca e Desiro cu fotolii atunci ce nevoie ai de vagoane 21-80, confortul din Desiro cu fotolii e mult mai mare fata de 21-80. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:15 | |
| Om trăi și-om vedea. La drum lung, după mine, nimic nu bate vagoanele, dar poate e o măsură de durată medie, pentru a rezolva criza de vagoane. Oricum or să se strice pe undeva niște șobolani (sau chiar ăștia) și o să-i schimbe cu ce a fost.
De azi: R 7573 - Malaxa 700 R 7366 - EA + 26-16 + 20-55 R 15418/15413 - DH2 IR 12773 - EGM + 20-83 + 19-83 + 20-83 R 7361 - EA + 26-16
Bonus: la revizia de vagoane Galați a fost adusă o ramă Z, ceea ce e neobișnuit căci în mod normal ele sunt trimise la depoul de locomotive.
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:17 | |
| E vorba si de economie la consum una e sa bagi GM/DA + 3 vagoane si alta e cu Desiro. Daca vor mai repara din automotoarele Desiro s-ar putea sa mai vedem si alte trenuri care trec de la Loc + vagoane pe Desiro. Cele cu fotoli sunt mai confortabile decat DWA-urile problema ar fi ca nu mai poti deschide geamurile ca la vagoane. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:21 | |
| - kerpeten ali a scris:
- E vorba si de economie la consum una e sa bagi GM/DA + 3 vagoane si alta e cu Desiro. Daca vor mai repara din automotoarele Desiro s-ar putea sa mai vedem si alte trenuri care trec de la Loc + vagoane pe Desiro. Cele cu fotoli sunt mai confortabile decat DWA-urile problema ar fi ca nu mai poti deschide geamurile ca la vagoane.
Aici e vorba și de gusturi, n-am nimic cu șobolanii dacă sunt puși pe rute de 50-100-150 de km, 2-3 ore, dar nu 5! Dacă-ți pică clima, cum se întâmpla foarte des anul trecut, te-ai ars la propriu. În plus, mi se par zgomotoși, și toți cu care am mers scârțâiau în draci. Dezavantajul mare e că n-ai cum să ții picioarele ca lumea, eu întotdeauna le rezem de calorifer, ca să pot sta cât de cât comod, dar la desiro e rotunjit și n-ai cum. Ca să nu mai zic de duhoare, dar asta ține de cum sunt curățate băile la revizii și depouri, Galațiul în general are destulă grijă iar surprize neplăcute am avut doar la Sibiu. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:25 | |
| Nu te plange ca sunt IR care merg 7 ore cu Desiro de 120 locuri deci alea cu scaunele normale/tari si pe timp de noapte, asa ca e lux in alea cu fotolii pe Regio. Acel IR de noapte cu Desiro a ajuns la 1 Desiro ca a fugit lumea de la tren, prefera autocarul , barem in autocar se stinge lumina si scaunele sunt mai confortabile pentru 5-6-7 ore fata de Desiro cu 120 locuri.
|
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 02 Iul 2015, 23:30 | |
| E Regio deci cele mai mici tarife mai ales pentru cei cu 50% reducere, asta e situatia. Ultima data cand am mers cu Desiro cu fotoli a fost pe Fieni-Targoviste si a fost foarte ok, un var de-al 2-lea din Fieni a renuntat la duba si a mers cu Desiro la Bucuresti in fiecare week-end cand pleca la facultate. Pe vremuri se mergea cu Desiro pe IC de peste 6 ore singurul avantaj de atunci a fost ca erau noi ca in rest locul lor e doar pe Regio si IR de sub 100 km. |
|
| |
cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5870 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 07:37 | |
| IR sub 100 de km nici nu ar trebui sa existe fiind o aberatie si prosteala pe fatza.
IC pe vremuri adica acum 5 ani sa zicem nu avea preturi asa nesimtite, am gasit intamplator un bilet la IC 531 Bucureesti-Baile Tusnad la 83 de lei dus-intors, deci relativ decent. Acum acest rang la infrastructura din Romania starneste cel mult rasul. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 11:10 | |
| Pe 201, culmea, cele mai mari sanse sa prinzi un vagon decent le ai daca mergi intr-un 21-47. 20-55-urile, 19-47-urile, cele mai multe sint praf. La modul la care ori au jegul de un deget, ori n-au tetiere, etc. A, da, sau se face economie la consum si la TUI cu malaxe cu doua osii! |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 11:26 | |
| Pare-se ca 1833 a revenit la compunerea clasica. Ieri, a avut 4 vagoane 20-49. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 11:33 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Pare-se ca 1833 a revenit la compunerea clasica. Ieri, a avut 4 vagoane 20-49.
Da, asa era si saptamana trecuta cand l-am vazut eu atat in Timisoara cat si in Vama. |
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 12:03 | |
| Vagoanele 22-96 de pe 1833/1834 sunt acum pe 1992/1991. |
|
| |
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 12:03 | |
| Deci 1834 are doar 20-49?
|
|
| |
Norbi V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2636 Varsta : 31 Localizare : Bistrita Reputatie : 8671 Data de inscriere : 19/04/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 12:04 | |
| |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 03 Iul 2015, 12:06 | |
| E de vreo doua saptamani cu 20-49 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|