| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13105 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 03.07.15 12:07 | |
| Fix cand sa-l folosesc si eu... Eh, poate reusesc sa bag somn pe canapelele alea, ca tot plec cu noaptea-n cap din Timisoara si apoi lucrez pana la 12. |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6909 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 03.07.15 15:08 | |
| Nu cred ca isi puteau gasi o perioada mai proasta ca sa scoata acele 22-96. Ieri m-a luat naiba de cald in tren... . Am facut sauna tot drumul. De putoare...nu mai vorbesc, noroc ca sunt "tare" de stomac". |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 03.07.15 18:43 | |
| - Razvan Tudor a scris:
- Ar trebui sa ne intrebam de ce trenuri IR sunt facute cu Desiro de 120 locuri in loc de 70: Bucuresti - Pitesti - Craiova, Bucuresti - Valcea/Pausa, Bucuresti - Tulcea,Cluj - Timisoara etc. Aici vad eu o problema foarte mare, nu ca 7001 este facut cu Sageata. IR-urile alea merg 4-5 -6 ore si au aceleasi conditii ca 7001. In fond Desiro a fost conceput pentru Regio si acum este folosit ca atare. Asa ca nu va mai plangeti. Din punctul meu de vedere este foarte bine ca s-a eliminat compunerea paguboasa cu loco+vagoane si s-a bagat Desiro. Cine nu este multumit are varianta TFC sau de ce nu IR.
IR de Tulcea e făcut cu Desiro de 72 locuri. Cele de pe Bucureşti - Piteşti - Craiova nu sunt gândite să meargă cineva de la un cap la altul cu ele (cu excepţia ălora care nu au ce face), mai ales că pe Bucureşti - Craiova sunt trenuri prin Videle din oră în oră, care fac mai puţin, ba unele (gen 9001, 2021) chiar costă la jumate. _________________ :TTT:
|
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 03.07.15 23:11 | |
| IR 1585 EA1 121+(21-87)+(30-76)+(21-87)+(20-83)+(20-83)+(19-83 102)+(20-83) IR 1582/1587 EA+(84-76)+(21-90)+(89-76)+(10-91)+(22-96)+(22-96)+EA IR 1657 EA1 836 +(4*20-83)+(30-76) IR 346/1539+(2*21-90)+(88-96)+(40-70)+(71-31)+(70-91)+(3*21-76)+(10-91) R 5008 EA TE ACVILA R 5010 EA TE ACVILA R 5059 EC1 92+(30-76)+(19-54) R 5074 EA1 552+(19-55)+(21-70)+(20-76) IR 347 EA+(2*21-90)+(40-70)+(71-31)+(70-91) R 9109 DA 1120+(19-80)+(3*20-55) IR 1825 EA+(3*21-80)+(19-80) R 8083 EA+(2*26-16) IR 1527 EA+(3*20-76)+(21-76)+(30-76) IR 1572 EA+(2*21-70)+(19-70) |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 04.07.15 22:48 | |
| IR 18472/3 - VT 624 IR 1870 - EA1 + 20-83 + 20-83 R 7567 - EC 43-0122-2 + 26-16 + 20-49.2 + 20-55 R 7568 - Ramă Z, 58 R 7371 - EA + EA +26-16 + 20-55 + 20-83 + 20-83 (!) IR 1771 - EGM 65-0944 + 21-70 + 19-70 + 21-70 IR 1772 - EGM + 21-76 + 21-76 R 13733 - DA + 20-55 + 20-54 + 21-80 + 19-80
|
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 10:21 | |
| Stie cineva daca trenul regio 5712 (Ilva Mica - Vatra Dornei) este compus tot dintr-un vagon/vagoane 20-49? |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18754 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24332 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 10:33 | |
| Ieri 1825/1826 19-80 3x20-80 |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 12:20 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Stie cineva daca trenul regio 5712 (Ilva Mica - Vatra Dornei) este compus tot dintr-un vagon/vagoane 20-49?
Da. Saptamana trecuta parca era cu 20-55, dar tot 1 vagon. Si 5721/5720/5723/5722 sunt cu 1 vagon. Nu mai zic ca pe 900 deci pe magistrala sunt EA cu 1 vagon, pe 201 la fel, toata tara e plina de trenuri cu aceasta compunere, loco.+1 vagon. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11195 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 22:19 | |
| Sambata 4 iulie
R 5003 : TE Acvila 005. IR 1650 : 21-76, 30-76, 21-76, 20-76 IR 1753 : 22-96, 22-96, 30-76, 22-96, 84-96. IR 1663 : 4 x 21-76 IR 1662 : 243, 244, 245, 10-70.101, 20-76, 20-76, 246. IR 1646 : 21-87, 21-70 + 19-83.104, 22-76, 22-96, 22-96.
Duminica 5 iulie
IR 1526 : 84-83, 84-83 + 20-76, 21-76, 30-76. IR 1527 : 20-76, 20-76 + 30-76, 20-76, 20-76.
IR 1527/1526 de aproape o saptamana a ramas cu 3 vagoane pe Brasov-Sibiu-Brasov, in loc sa schimbe Alstomul cu un 21-76 sa fie 168 locuri cls 2-a au schimbat pe 21-76 cu Alstom acum sunt numai 120 locuri la cls 2-a intre Brasov si Sibiu in timp ce pana saptamana trecuta cele 4 vag de cls a 2-a asigurau 264 locuri. |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 22:24 | |
| R 5005/5115/5303 EA+(3*26-16) IR 1657 EA1 836+(3*20-83)+(21-76)+(30-76) IR 1752 EA1 359+(20-76)+(4*22-76/96)+(21-87)+(10-70)+(21-76) IR 1665 EA+(4*20-49.2)+(2*20-76)+(10-91) R 5059/7365 EC 105+(19-56)+(20-55) IR 1659 EA+(4*21-76)+(20-76)+(30-76) IR 1732 EA 009+(2*20-83)+(19-83) R 5007 EA+TE ACVILA IR 1553 EA+TE ACVILA R 5023 EA+(2*26-16)+(36-16) IR 10601 EA+(20-76) R 5009 EA+PHOENX 004 TRICOLOR+(20-76)+(3*20-83)+(19-83)+(21-90)+(2*VAGOANE REGIO JET CEHIA) |
|
| |
ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6760 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 05.07.15 22:25 | |
| 05.07.2015 R 5005/5115/5303 EA+(3*26-16) IR 1657 EA1 836+(3*20-83)+(21-76)+(30-76) IR 1752 EA1 359+(20-76)+(4*22-76/96)+(21-87)+(10-70)+(21-76) IR 1665 EA+(4*20-49.2)+(2*20-76)+(10-91) R 5059/7365 EC 105+(19-56)+(20-55) IR 1659 EA+(4*21-76)+(20-76)+(30-76) IR 1732 EA 009+(2*20-83)+(19-83) R 5007 EA+TE ACVILA IR 1553 EA+TE ACVILA R 5023 EA+(2*26-16)+(36-16) IR 10601 EA+(2*20-76) R 5009 EA+PHOENX 004 TRICOLOR+(20-76)+(3*20-83)+(19-83)+(21-90)+(2*VAGOANE REGIO JET CEHIA) IR 1586 EA1 004+(20-83)+(20-83)+(19-83 102)+(20-83)+(20-83)+(21-87)+(30-76)+(21-87) IR 1597 EA+(4*20-49.2) |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 06.07.15 9:58 | |
| Oare compunerile astea ale lui ALEXCFR nu se repeta la doua trei zile date fiind turnusurile garniturilor? |
|
| |
Razvan Tudor V.I.P Member
Numarul mesajelor : 649 Varsta : 33 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5902 Data de inscriere : 10/01/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 06.07.15 22:44 | |
| - Dr2005 a scris:
- Razvan Tudor a scris:
- Ar trebui sa ne intrebam de ce trenuri IR sunt facute cu Desiro de 120 locuri in loc de 70: Bucuresti - Pitesti - Craiova, Bucuresti - Valcea/Pausa, Bucuresti - Tulcea,Cluj - Timisoara etc. Aici vad eu o problema foarte mare, nu ca 7001 este facut cu Sageata. IR-urile alea merg 4-5 -6 ore si au aceleasi conditii ca 7001. In fond Desiro a fost conceput pentru Regio si acum este folosit ca atare. Asa ca nu va mai plangeti. Din punctul meu de vedere este foarte bine ca s-a eliminat compunerea paguboasa cu loco+vagoane si s-a bagat Desiro. Cine nu este multumit are varianta TFC sau de ce nu IR.
IR de Tulcea e făcut cu Desiro de 72 locuri. Cele de pe Bucureşti - Piteşti - Craiova nu sunt gândite să meargă cineva de la un cap la altul cu ele (cu excepţia ălora care nu au ce face), mai ales că pe Bucureşti - Craiova sunt trenuri prin Videle din oră în oră, care fac mai puţin, ba unele (gen 9001, 2021) chiar costă la jumate. Tin sa te contrazic. IR de Tulcea nu este cu Desiro de 72 locuri, ci cu varianta de 120. Tocmai ce l-am folosit miercurea trecuta (1.07). Perfect adevarat ce zici tu cu Bucuresti - Pitesti - Craiova, dar de un Cluj - Timisoara, Baia Mare - Timisoara, ia zi, ce spunem? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 06.07.15 23:20 | |
| Pe 20.06.2015 a fost Desiro cu 72 locuri (că doar am văzut în ce mi-am urcat colegii), la fel şi cel puţin o săptămână după aceea. Acum într-adevăr văd că apare şi în sistem cu mai multe locuri. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 07.07.15 8:25 | |
| Ieri la plecarea din Timisoara Nord, am remarcat ca la 1766 de la grupa de Botosani s-a scos un 20 49 2XX
L 242+Botosani(20 49 235 6+20 49 089 7)+20 68(002 6+006 1)+ 20 49 030 1+ 44 31016+71 ** 006
de asememea am remarcat un 2068 in revizie in compunerea lui 12838 |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|