| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12457 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 19:38 | |
| - Katalin4653 a scris:
- R7001, ieri, si 7002 azi, au avut 3x20-76 de Bucuresti Grivita. Se pare ca lucrurile avanseaza, aceste trenuri incepand sa aiba din ce in ce mai multi calatori !
Mai degraba schimbarea are la baza debutul sezonului canicular. Sa mergi 5 ore prin Baragan la +40 grade nu-i usor ... e nevoie de o climatizare cat de cat, ceea ce la 21-80 nu se poate realiza. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 19:40 | |
| Nici 20-76 nu au clima, au doar ventilatie. |
|
| |
Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8444 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 19:53 | |
| R 2061 / 2070 la fel a rămas. Locomotivă + 36-16. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18753 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24331 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 21:23 | |
| - Karpaty a scris:
- Nici 20-76 nu au clima, au doar ventilatie.
Care e o gluma buna la canicula. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 22:54 | |
| - catalin2014 a scris:
- R 5573 Botosani-Suceava (fara oprire in Varatec) DA 20-49 086 (Suceava) 20-49 241 (/Iasi). Vagoanele se descompun din 5564 Suceava -BOtosani care formeaza 5571 grupa pentru 1765. 5571 este preluat de alta locomotiva adusa cu 5562.
Ce era asa greu ca aceste 2 vagoane sa le puna la 1952 in Veresti, oricum se circula cu DA si 2 vagoane Botosani-Suceava special ca tren de legatura pentru Mangalia, trebuia facut in asa fel ca 1952 sa primeasca grupa de la Botosani in Veresti ca tren direct Botosani-Mangalia si totul era perfect. |
|
| |
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6988 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 23:46 | |
| 7001/2 a primit 20-76 pentru că cel mai probabil 21-80-urile respective au ajuns pe la reparații. Erau devastate pur și simplu și nu de călători. 21-80 038-2 avea probleme cu 2 din cele 4 uși, deseori erau imposibil de deschis și rămâneau oamenii în tren, trăgând mai apoi semnalul de alarmă ca să coboare. Același vagon avea 70% din geamuri blocate, deși cuiele fuseseră scoase, și de descuiat m-am ocupat eu însă degeaba. Lipsea un geam la baie, ușa de la tablou era vai de ea, se deschidea non stop, frâna făcea un zgomot puternic. Mai era un 21-80, 036-x parcă, și ăla avea o groază de probleme cu lumina. Ca să nu zic, din nou ,de geamuri. Măcar la 20-76 se pot deschide geamurile fără să faci hernie. Niciunul din vagoane nu avea tahometru funcțional, iar ușile rămâneau deschise și la 85 km/h (cam atât e viteza maximă a trenului). |
|
| |
92Dragos Moderator si Fotograful anului
Numarul mesajelor : 2943 Localizare : Targu Mures / Gheorgheni Reputatie : 8374 Data de inscriere : 24/05/2010
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Mier 17 Iun 2015, 23:56 | |
| 1765/1766 are zilnic un vagon de dormit si clasa I. Le vom afisa la compunerile. |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3931 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 00:16 | |
| - alex.alexus.tm a scris:
- Pai in curand il anuleaza iar, parca vad ... Macar daca ar pleca din Timisoara cu 2 vagoane pt. Sighet, 2 vagoane pt. Bistrita si 2 vagoane pt. Targu Mures care pe distanta Razboieni - Tg Mures sa circule in regim de Regio si sa inlocuiasca R 4532 (ca sa isi justifice grupa celor 2 vagoane si eventual sa plece din Timisoara cu o ora mai tarziu ca sa circule fix pe trasa actuala a lui R 4532). Eu o vad ca pe o solutie de redresare ...
Nu este o solutie sa pui grupa pentru Tirgu Mures. Am fost recent pe aceasta ruta , si calatori pentru Tirgu Mures in afara de mine nu a mai fost nimeni. Plus ca R4532 a fost full , cu oameni in picioare. Plus ca daca ar fi sa atasezi grupa la R4532 cum arata : grupa de Timisoara cu 20-49 si vagoanele de laRegio sa fie 22-96. Plus ca as fi invadat de navetisti si populatia din acel tren nu este cea mai educata. Si IR1843 nu se justifica mai mult de 2 vagoane si acelea destul de goale sub 50% calatori . Si a mers de 4 ori in ultimele 9 luni cu acest tren , adica nu vobesc din auzite sau din ce am vazut de pe peron ci chiar din situatia de calator al acestui tren. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 00:31 | |
| Nici eu nu vorbesc din auzite. Am calatorit anul trecut de doua ori cu el. Ultima data pe relatia Timisoara -Teius. Si la plecarea din Arad erau toate 6 locuri ocupate. M-am mai plimbat prin vagon si aproape toate locurile erau ocupate. Iar prima data am nimerit in vagonul 20-49 si erau cam 5 locuri ocupate in fiecare compartiment.
Tu in ce perioada l-ai folosit si pe ce relatii? Eu l-am folosit vara, intre Timisoara si Teius/Alba Iulia si de fiecare data a fost aglomerat. Poate ne ofera Dragos niste cifre oficiale.
Ultima editare efectuata de catre Andrey_tm in Joi 18 Iun 2015, 00:32, editata de 1 ori |
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6556 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 00:32 | |
| 17.06.2015, IR 1843 : 20-49.0(1) 19-54(2). |
|
| |
qew00
Numarul mesajelor : 77 Varsta : 31 Localizare : Timisoara Reputatie : 3931 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 01:04 | |
| - Andrey_tm a scris:
- Nici eu nu vorbesc din auzite. Am calatorit anul trecut de doua ori cu el. Ultima data pe relatia Timisoara -Teius. Si la plecarea din Arad erau toate 6 locuri ocupate. M-am mai plimbat prin vagon si aproape toate locurile erau ocupate. Iar prima data am nimerit in vagonul 20-49 si erau cam 5 locuri ocupate in fiecare compartiment.
Tu in ce perioada l-ai folosit si pe ce relatii? Eu l-am folosit vara, intre Timisoara si Teius/Alba Iulia si de fiecare data a fost aglomerat. Poate ne ofera Dragos niste cifre oficiale. 4 septembrie - Timisoara Nord- Cluj Napoca 26 decembrie - Timisoara Nord - Teius 16 aprilie - Timisoara Nord - Razboieni 27 mai - Timisoara Nord - Razboieni Si o prietena a mers tot cu el pe 28 mai pe Timisoara Nord- Razboieni si mi-a zis ca a fost destul de liber. Idem , o alta prietena a mers si pe 29 mai dar pe Timisoara Nord - Teius si aceiasi situatie. Si pot spune ca erau si compartimente goale(1-2) sau compartimente cu 1-2 persoane inauntru. Putine compartimente cu 4+ persoane. In 1 iunie am venit cu 1765 - si toata lumea din tren(6 vagoane prin care am trecut eu) si-a permis sa stea maxim 2 in compartiment sa se intinda la somn si tot mai erau compartimente libere. Noi am fost 8 persoane si in Razboieni am gasit lejer 4 compartimente libere , chiar unu langa altu. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9103 Reputatie : 13010 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 08:19 | |
| - cristi ar a scris:
- 17.06.2015, IR 1843 : 20-49.0(1) 19-54(2).
20 49 069 9 +15 55 007 3 formau ieri pe 2605 2610 daca nu ma insel din astea se formeaza seara 1843. |
|
| |
bobi
Numarul mesajelor : 733 Localizare : Iasi Reputatie : 4629 Data de inscriere : 06/05/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 11:11 | |
| - 92Dragos a scris:
- 1765/1766 are zilnic un vagon de dormit si clasa I. Le vom afisa la compunerile.
De cand are si vagon de dormit,parca avea doar cuseta? |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11657 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 11:16 | |
| Si pe infofer apare cu dormitor. Ma voi duce azi pe la gara sa vad compunerea exacta. |
|
| |
MariusM V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2221 Varsta : 36 Localizare : Bucureşti Reputatie : 8342 Data de inscriere : 27/08/2008
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Joi 18 Iun 2015, 11:34 | |
| R 9025 de ieri: GM + Blee 2055 + Blee 2054 + Bmee 2180 + Amee 1980
Turnus: R 9025 București Basarab(15:52) - Pitești(18:34) R 9477(*) Pitești(19:48) - Piatra Olt(22:02) R 9470(*) Piatra Olt(3:30) - Pitești(5:50) R 9024 Pitești(6:30) - București Nord(9:14)
(*) - Nu circulă în zile de sărbători legale!
Se pare că revizia Craiova este în criză mare de vagoane, motiv pentru care unele curse de pe Pitești - Piatra Olt sunt azi făcute din garnituri de București. Alt exemplu:
R 9021 București Nord(6:30) - Pitești(9:15) R 9473(*) Pitești(13:22) - Piatra Olt(15:49) R 9476(*) Piatra Olt(16:25) - Pitești(18:43) R 9028 Pitești(19:58) - București Basarab(22:26)
(*) - nu circulă în zile de sărbători legale! |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
|
| |
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|