|
| Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
+73Amiralul sorinache96 ldh.ro alex.barac.5 ldh80 rizelgeorgel2004 41-0876-7 riciu lifetec Capsuneanu MariusM bobi baiazid Dionis stefan_br Razvan Tudor Katalyn user dezactivat... qew00 Traveller mtk alex.alexus.tm Mitza_TSR TonyCFR spiderpc Teodor Spartan1948 Livius0202 Katalin4653 Mihay Jhonyla AndreiSV DUAL The Legend didinul Gabry Gabriel kristi kkk Luca tgv alliens decward Sabik cfr500 cristi ar mureseanu_976 mariuscfrbucuresti TonyGFR NicuS ALEXCFR AndiCFR dan tm Norbi COSTACHE MIHAIL AeroX razvan - trenuri IonutCFR2009 cardinal ttavi florin29sv allred gabrielcr Vitosa ATM Dr2005 alex1987 cristy79 matei vulcan 92Dragos Adirmvl Nesebar Adrian78 mielutu zburator Andrey_tm Dutzu 77 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 14:42 | |
| De pe pagina de facebook TFC: UPDATE: Trenul 15055 (Bucuresti Nord - Buzau) va circula dublat azi 05.06.2015. Problemele tehnice au fost remediate si astfel avem posibilitatea de a pune in circulatie doua automotoare. Va multumim ca alegeti sa calatoriti cu TFC!
S-au mișcat repede, dacă-l lăsau cu un AM cum au anunțat era jale și omor. |
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5531 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: malaxa Vin 05 Iun 2015, 18:47 | |
| Doctore, daca sunteti toti asa unde lucrezi tu, adica asa de sustinatori ai Malaxelor, pai avem o problema. Mare. Tu nu intelegi ca aceste automotoare sunt depasite, ca lumea evita sa mearga cu ele, in ciuda modernizarilor pe care ni le tot bagi la inaintare! Stii ce? Uite, foarte serios, o sa sesizez DNA-ul, folosind toate datele legate de modernizarea acestor fiare vechi. Vad ca tot o tii langa cu ideea asta, asa ca hai sa lasam ancheta sa vorbeasca. Parca vorbim din doua dimesiuni diferite. De asemenea, pentru ca veni vorba de sesizari: cam multe atacuri din partea tala adresa orei de religie, pe un forum de trenuri. E de cautat solutii legale si asta... - Dr2005 a scris:
- IonutCFR2009 a scris:
- In general ar trebui reintrodusa clasa 3a la toate trenurile a caror compunere este formata din automotoare, mai putin cele cu Desiro si rame Hiperyon care sunt de constructie mai recenta, in rest toate (inclusiv cele de la operatorii particulari) trebuie incadrate la material rulant de clasa 3a printr-un act normativ dat de la Ministerul Transporturilor.
Vino tu şi dă acte care contravin legislaţiei UE! Trenurile pot avea două clase - clasa I şi clasa a IIa. Clasa a IIIa există la ruşi şi prin India şi Africa.
VT-628? Adică să cumpărăm vechiturile altora? Asta ar fi realizabil, dar în vreo câţiva ani nu o să ne mai lase UE cu ele, că nu corespund la nivelul de poluare (valabil şi pentru DA-uri şi LDH-uri). Şi dacă le revizuieşte Remarul 16 februarie... mai bine nu, Malaxele de bine de rău corespund tuturor standardelor în vigoare, inclusiv cel de poluare. Plus că le avem deja, trebuie amortizate. Oricum, din 2017 nu vor mai avea voie pe interoperabile, nefiind climatizate (valabil şi pentru 20-54, 20-55, 21-80 şi alte vagoane).
Vagoane asemănătoare cu 21-47 circulă bine-mersi prin Ungaria. Cu nişte chedere noi şi o femeie de serviciu şi o cârpă în revizie pentru şters scaunele, ar putea circula la fel de bine şi ale noastre. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 19:37 | |
| - roger a scris:
- Doctore, daca sunteti toti asa unde lucrezi tu, adica asa de sustinatori ai Malaxelor, pai avem o problema. Mare.
Tu nu intelegi ca aceste automotoare sunt depasite, ca lumea evita sa mearga cu ele, in ciuda modernizarilor pe care ni le tot bagi la inaintare! CFR Călători este o societate comercială care operează pe o piaţă liberalizată şi care nu poate primi fonduri de la stat pentru dotări. Deci tot ce se face la CFR Călători se face din fonduri proprii, singurii bani de la stat venind sub forma compensaţiilor pentru pachetul minim social, care au aceeaşi valoare pe călători-km şi tren-km pentru toţi operatorii. Ce face CFR Călători cu banii ei... nu e problema Ministerului Transporturilor, care nu are nicio bază legală să se implice în activitatea CFR Călători! Asta trebuie să înţelegi şi tu şi toţi ceilalţi care o ţineţi sus şi tare că MT trebuie să facă şi să dreagă. Nu, MT nu trebuie să facă şi nici să dreagă, MT emite reglementări, verifică respectarea lor şi atât! MT nu face mersuri de tren, nu face modernizări de locomotive şi nici nu face oferte comerciale pentru bilete. În plus, după cum am mai spus, la nivelul UE există multe reglementări care nu vor mai permite utilizarea de material rulant cu tehnologii vechi. Acele Malaxe pe care le înjuri atâta încalcă o singură normă, cea privind accesul persoanelor cu handicap (dar aici e mult de lucru, că nici măcar DB sau SNCF nu au toate trenurile adaptate şi vor mai trece mulţi ani până se va impune acest lucru şi nu se vor mai da derogări). În rest, corespund tuturor standardelor de confort şi de poluare stabilite prin legislaţia în vigoare. - roger a scris:
- cam multe atacuri din partea tala adresa orei de religie, pe un forum de trenuri. E de cautat solutii legale si asta...
Ce are sula cu prefectura? Din câte îmi aduc aminte, avem alţi oameni mult mai vehemenţi la adresa orei de religie. În altă ordine de idei, trăim într-un stat laic, unde există libertate de exprimare. Aşa că hai să îţi spun părerea mea despre instituţia numită Biserica Ortodoxă Română. Deci sunt liber să susţin impozitarea bisericii şi stoparea ridicării de construcţii megalomanice din banii mei. Statul îmi ia aproape juma' de salariu, iar banii ăia merg în fundul Bisericii... acum o săptămână am fost operat într-un spital. Nu există aer condiţionat, nu există farfurii (nu am putut beneficia de mâncare la spital pentru că nu mi-am adus de acasă farfurie şi tacâmuri!!!!!) şi era o singură asistentă la vreo 30 de pacienţi pe tura de noapte şi câte 2 pe tura de zi. Spirtul şi betadina erau cumpărate din Carrefour de asistente şi doctori! Aşa că, da, îmi menţin părerea de mai sus legată de instituţia Bisericii şi sunt împotriva îndoctrinării religioase în şcoli. Au încercat şi catolicii să facă treaba asta prin Evul Mediu. De aia vreo 400 de ani omenirea a stagnat. _________________ :TTT:
|
| | | user dezactivat...
Numarul mesajelor : 168 Varsta : 45 Localizare : Vatra Moldovitei, Suceava Reputatie : 5531 Data de inscriere : 10/04/2010
| Subiect: n Vin 05 Iun 2015, 19:59 | |
| Si tot de aia in Germania sunt 2 ore de religie pe saptamana. Confesional. Nu vorbim de Istoria Religiilor. In Austria tot 2. Tot confesional. In Olanda 1-confesional. In Norvegia-model educativ european-1 ora. Irlanda: 30 minute zilnic-confesional. Belgia: 1 sau 2 ore, depinde de regiune. Stii care-s tarile unde se oune problema asa cum o pui tu: Franta si tarile din vechiul bloc comunist: Bulgaria, Letonia, Albania, Slovenia. S-ar putea ca tot pe aici sa gasesti si sinonimul Malaxelor. Asa ca mai scoate capu' din Ministerup ala comunist si mai vezi ce se intampla in Europa: si cu trenurile si cu religia. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 20:00 | |
| - roger a scris:
- Doctore, daca sunteti toti asa unde lucrezi tu, adica asa de sustinatori ai Malaxelor, pai avem o problema. Mare.
Tu nu intelegi ca aceste automotoare sunt depasite, ca lumea evita sa mearga cu ele, in ciuda modernizarilor pe care ni le tot bagi la inaintare! Stii ce? Uite, foarte serios, o sa sesizez DNA-ul, folosind toate datele legate de modernizarea acestor fiare vechi. Vad ca tot o tii langa cu ideea asta, asa ca hai sa lasam ancheta sa vorbeasca. Parca vorbim din doua dimesiuni diferite. De asemenea, pentru ca veni vorba de sesizari: cam multe atacuri din partea tala adresa orei de religie, pe un forum de trenuri. E de cautat solutii legale si asta...
Te lupti cu morile de vant, orice ai spune nu ai sanse ca are raspuns la orice si nu conteaza ce zic 10-15 oameni, tot ca ei e bine, auzi replica, ca mortaciunea malaxa corespunde normelor UE, ceeeee? mortcaiunea aia rupta si vai m....i ei este normal sa circule intr-o tara UE in 2015? Daca mortaciunile malaxa sunt conforme si demne de 2015 e clar, suntem o tara de ......... si asta pentru ca acceptam si nimeni nu face reclamatie, in Bulgaria calatorii care nu mai suportau sa faca naveta cu automotoare vechi au blocat calea ferata si nu au plecat de acolo pana nu au primit promisiune ca in scurt timp se scot din exploatare mortaciunile, la noi nu, toti tac si inghit sau dupa cum s-a si intamplat majoritatea au migrat la masina personala sau dube/autocare, de asta pe unde circula malaxa erau goale si dubele pline. Caz concret, Pitesti-Curtea de Arges/Campulung cand era CFR era cu mortaciune/malaxa 900 si nu avea mai mult de 4-5 calatori si aia fara bilet iar dubele erau pline si foarte dese. Deci despre ce vorbim? Lumea nu mai e asa de proasta sa astepte dupa CFR ca vine CFR cu mortaciunea din 1940 zdranga balanga sa iti faca creierii terci cu scaune de plastic. In prezent sunt sectii inchise fara trafic de calatori dar mai bine raman asa si sa duca mortaciunile la casat/topit. Daca x si y e ahtiat dupa vechiturile malaxa asta nu inseamna ca trebuie sa existe in circulatie zi de zi asemenea vechituri zdrenturoase, si mai rau sa ai pretentia de a obliga oamenii sa circule cu asa ceva, culmea, de placere, adica sa si platesc sa merg cu asemenea zdrente. Trebuie sa fi sado maso, sa iti convina sa mergi cu mortaciunea 900 si sa iti si placa la maxim asa ceva. In concluzie asta e Romania si gradul nostru de civilizatie, nu vedem mai departe, nu avem pretentia la mai mult si la mai bine, ne place sa ramanem inapoiati sa traim ca in 1940. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 20:27 | |
| ,,Călătorii" ăia cărora tu le tot iei apărarea distrug tot ce prind. Acum, tot ei se plâng că nu mai au tren. CFR Călători nu avea clienţi pentru că avea orarul prost, nu pentru că lucra cu Malaxa 900. Dovadă că Ploieşti - Urziceni a devenit brusc profitabilă după ce s-au introdus 10 perechi de trenuri, din care vreo 6 erau cu AM 900. Nici Regiotrans n-avea prea mulţi clienţi spre Curtea de Argeş. Problema principală era - şi este - traficul auto, dar şi poziţionarea staţiilor şi punctelor de oprire, departe de orice punct de interes. De aia secţiile construite de MAV sau după model austriac (gen liniile private spre Văleni, Slănic şi Nehoiaşu) au avut şi vor avea mereu clienţi... pentru că tren prin localităţi. Pe când cele construite de CFR evită localităţile, pentru că ţăranii erau convinşi că vine bestia de fier şi le mănâncă sufletul.
Unele linii mai pot fi salvate, pe Piteşti - Curtea de Argeş se mai pot reorganiza punctele de oprire. Altele, gen Slobozia - Ţăndărei nu au nicio şansă în lipsa traficului de marfă şi a fluxurilor de călători directe între capetele de secţie, pur şi simplu nu deservesc nicio localitate cu excepţia capetelor de secţie.
Întotdeauna, trebuie început cu infrastructura. Asta înseamnă linie, dar înseamnă şi staţii (unele trebuie desfiinţate, prin alte puncte trebuie înfiinţate) şi alte instalaţii. Apoi lucrezi la programul de circulaţie. Vehiculele sunt ultimele în ecuaţia asta, altfel păţi cum a păţit RATBul cu autobuzele Citaro... nu avem drumuri bune, iar garajele sunt echipate ca pe vremea TVurilor. Normal că 250 (din 1000) sunt la gard probabil definitiv.
În concluzie, o Malaxa remotorizată îşi poate face treaba decent, dacă i se asigură cele necesare. Îţi garantez că şi dacă pui un tren format din 3 vagoane 10-91 pe trenurile făcute acum cu Malaxa 900, tot aer o să îţi care. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22399 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 21:15 | |
| Si eu iti garantez ca pe calatorul obisnuit il doare in c....r de motorizarea mortaciunii/malaxa, pe om il intereseaza confortul in care calatoreste, pretul platit pentru calatorie si durata calatoriei, nu ce firma a produs motorul.
In 2015 ai conditii din 1940, in ce tara UE mai este asa ceva? E strigator la cer ce se intampla cu aceste cotinete moarte si vai de capu lor. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6764 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 23:03 | |
| IR 1753 EA1 717+(3*22-76/96)+(30-76)+(20-83) IR 1691 EA 732+(2*21-76)+(21-86)+(20-76) IR 1632 EA1 105+(3*20-83)+(19-83) R 3004 EA 587+(2*26-16)+(36-16) IR 1826 EA+(2*26-16)+(36-16) R 7002 GM+(3*21-80) R 8125 LDH+(2*21-80) IR 1580 PHOENIX 004 TRICOLOR/EA +(3*20-83)+(19-83) IR 1526 EA+(3*20-76)+(30-76)+(21-76) IR 1650 EA+(2*21-76)+(20-76)+(30-76) IR 1662 2*EA+(4*20-49.2)+(21-86)+(21-76)+(10-91) R 5006 2*EA+(3*26-16) R 5060 EA+(30-76)+(19-56) R 5008 EA+TE ACVILA R 5105 EA+(20-55)+(26-16) IR 1652 EA+(4*22-76/96)+(30-76)+(2*21-76)
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6992 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 23:20 | |
| Unii călători nu merită nici măcar Malaxa la cum se comportă. Aș face un sondaj pe forum, ce preferați: să se scoată trenul DE TOT sau să rămână cu Malaxa în zonele unde apar vechiturile. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11199 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Vin 05 Iun 2015, 23:30 | |
| Compunerea trenului RE 13808 Mangalia-CT-Buc.Nord tren suplimentar in data de 03 mai cu ocazia mini-vacantei de 1 mai. image hosting services |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 06 Iun 2015, 01:02 | |
| Din pacate nu o sa avem mers cadentat pe linii, chiar si cu malaxe, sa vedem cum se aplica teoria Doctorului. Daca CFR se retrage de pe unele linii materialul in exces e transferat pe altele. Dovada ca au reaparut pe Podu Olt - Piatra Olt - Pitesti.
Da' pune Roger plangere la DNA. Ca toti sintem curiosi care e schema cu AM-urile. Nu doar cu Malaxa 900. Si cu ADH-urile, si cu Desiro-urile... Cat despre religie, cred ca atata timp cat Doctorul a patit ce a patit in spital si mai e si contribuabil, iar biserica e sponsorizata de la buget, cam are voie sa isi spuna nemultumirea. Si da, e indoctrinare, ca la restul materiilor din scoala, vezi cazul istoriei. Socializarea presupune asimilarea de norme si valori, iar aceasta se face inclusiv prin scoala. Ii poti spune asa ori indoctrinare, tot aia e. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20639 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25585 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Sam 06 Iun 2015, 02:01 | |
| Aoleu, şi cu istoria ce am tras... numai Traian, Decebal, Mihai Viteazu, Ştefan cel Mare, Mircea cel Bătrân şi Cuza. Niciun cuvinţel despre comunism, că ,,nu se dă la Capacitate/BAC". Practic, toată istoria se oprea la 1859, urmată de câteva rânduri despre Unirea de la 1918 şi cele două războaie mondiale (câte o lecţie despre fiecare, restul anului făceam daci, romani şi domnitori). Uite d'aia am dat eu şi Capacitatea şi BACul la geografie Mers cadenţat nu vom vedea prea curând, din simplul fapt că nu există voinţă politică pentru a subvenţiona mai multe trenuri. Opinia celor de la MFP e că pachetul minim trebuie să fie minim, nu 10 trenuri pe secţie, eventual de la 3-4 operatori diferiţi. Să vedeţi distracţie când se va trece la licitarea competitivă a traselor, trenurile din pachetul minim vor fi trasate de un organism nou-creat... o să iasă varza de la rutier, unde nu se pot modifica orarele decât o dată la 5 ani (minim), chiar dacă urlă lumea că nu-şi are rostul maşina la 13:45 când liceul termină orele la 13:50. Dar maşina aia nu are voie să plece mai târziu, că altfel ia amendă firma. _________________ :TTT:
|
| | | alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4856 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 07 Iun 2015, 15:35 | |
| Regio 2075 ieri a avun o malaxa 77...trasa de o locomotiva (clasa 60 daca nu ma insel)..asa bune sunt malaxele de le mai dam si o locomotiva..cred ca s-a imbogatit CFR cu trenul asta, din gradina din Ionesti am vazut cel putin 2 oameni in malaxa. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13109 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Dum 07 Iun 2015, 15:49 | |
| De regula 2075 e compus din doua AM-uri. Sint doua variante aici: a fost nevoie sa mearga undeva DA-ul si l-au pus in fata AM-ului ca sa nu mearga izolata, deci sa plateasca mai multa TUI sau s-a defectat conserva.
Si pe Curtici-Arad circula EA cu malaxa 1000 tocmai ca sa nu mearga locomotiva izolata. |
| | | ALEXCFR
Numarul mesajelor : 2205 Varsta : 29 Localizare : Rm.Sarat-Brasov Reputatie : 6764 Data de inscriere : 05/03/2013
| Subiect: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 Lun 08 Iun 2015, 18:56 | |
| IR 1658 EA1 836+(4*20-83)+(19-83) R 5003 EA1 896+TE ACVILA R 5055 EA+(36-16)+(19-47) R 5001 EA+TE ACVILA IR 1661 EA/EC+(20-68)+(20-49.2)+(2*21-86)+(10-70) IR 1655 EA+(2*21-70)+(30-76) R 5071 EA+(20-55)+(26-16)+(36-16) IR 1638 EA+(3*20-83)+(19-83)+(21-87)+(21-86) R 3003 EA+(4*20-54/55)+(19-54/55) IR 1571 EA+(2*21-70)+(19-70)+(20-83)+(21-76) IR 15931 RES 001 HYPERION R 5004 EA+(3*20-83)+(19-83)+(21-70) IR 1583 EA+(4*20-83)+(19-83)+(21-76)
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
| |
| | | | Compunerea trenurilor din Romania - 2015 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |