Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani

In jos 
+47
cristian78
ciprian.fecioru.9
MariusM
alliens
Theo A.
ciprian71
cardinal
ECata
teoiasi
ets2oltromânia
laurentzu
LanceR
baiazid
TonyGFR
DAS 2011
TER200
marius_catalin84
mielutu zburator
Katalyn
NIKU24
mishu88
deconectat
bobi
Vitosa
@ndrey
Adrian78
kristi kkk
ldh80
Razvan Tudor
liviulav33
Andrey_tm
razvan - trenuri
Dutzu
NicuS
cristi CFR
dan tm
mureseanu_976
j o a n t a
Cont.dezactivat
florin29sv
IonutCFR2009
Adirmvl
Dr2005
gabrielcr
marius664
COSTACHE MIHAIL
Nesebar
51 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41  Urmatorul
AutorMesaj
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 4 Aug - 16:01

ldh80 a scris:
Intradevar, faptul ca Botosaniul este capatul unei linii secundare, a influientat negativ dezvoltarea sa, si in general volumul traficului feroviar.

Daca era terminata linia Harlau- Botosani, era cu totul alta situatie, si se putea realiza o conexiune feroviara atractiva intre Iasi si Botosani  (sau mai era vehiculata varianta unei cai ferate Botosani- Trusesti pentru aceasta).

Tinand cont de situatia actuala, ce s-ar putea face

-Reparatia si readucerea la VS de 100 km/h a liniei Botosani- Leorda- Veresti.  Tinand cont ca instalatiile SCB din statii sunt de tipul SBW cu semnalizare mecanica si macaze manuale, nu cred ca ar fi posibila o VS mai mare de 100 km/h.

-Reactivarea reviziei de vagoane si a remizei din Botosani.

-Introducerea a 6 perechi trenuri R/zi Botosani- Suceava Nord si Botosani- Dorohoi , care pana si din Leorda sa mearga combinate. Acesta -in functie de numarul de calatori- sa fie compuse fie din automotoare Desiro, fie din locomotiva clasa 82+4 sau 5 vagoane.

-Si mentinerea unor vagoane directe, care sa lege Botosaniul de Bucuresti, Timisoara si vara de Mangalia.


In privinta legaturii feroviare Botosani- Iasi, din pacate, datorita actualei configuratii a liniei , aceasta este greu sa fie facuta atractiva.

Chiar inainte de 1989, când circulau acele doua perechi/zi de trenuri C Botosani-Dorohoi-Iasi (compuse atunci din rame TE), acestea parcurgeau traseul Iasi-Botosani in cca 6 ore (e adevarat- cu opriri mai lungi pentru rebrusari in Leorda si Dorohoi)! In acele conditii, chiar si atunci, nu cred ca erau multi calatori care mergeau cap-coada cu acele trenuri!
Probabil atunci cine vreia sa mearga de la Botosani la Iasi prefera sa ia un autobuz pana in Harlau, iar daca acolo un tren pana la Iasi.

Cel putin in viitorul apropiat, cam atat cred ca se poate face pentru aceasta linie!  Trenul poate fi facut atractiv pentru calatori de la Botosani spre Suceava, Dorohoi, Bucuresti, Timisoara si Mangalia, dar nu cred ca si de la Botosani la Iasi.

Sunt aproape intru totul de acord cu tine. Singurele mentiuni sunt ca:
- Dorohoi-Botosani nu cred ca va mai fi vreodata rentabila avand in vedere rebrusarea de la Leorda si ca pe aceas distanta sunt microbuze si chiar autobuze din ora in
ora.
- Iasi-Botosani ar putea scoate timpi buni prin Veresti, daca legatura s-ar face printr-un Desiro care sa scurteze timpul de rebrusare de la Veresti. Sunt foarte multi calatori care circula cu autocarele pe ruta Iasi-Botosani, daca s-ar pune ceva direct cu timpi buni, sunt sigur ca o parte ar merge la tren. Inca si asa mai sunt, de pilda cand am venit ultima data cu IR1832 din Veresti nu mica mi-a fost mirarea cand de la Veresti au urcat undeva la cel putin 10 calatori care mergeam spre Iasi. S-a mai tot vorbit pe aici, o pereche dimineata si una seara, experimentala pentru cateva luni sa vedem daca chiar nu aduce profit. Plus acest tren ar putea aduce la Botosani si unii calatori de pe magistrala 600 cu schimbare la Iasi.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 4 Aug - 16:42

De curiozitate, RegioTrans nu a fost niciodata interesat de Is-Bt prin Veresti? Sau nu e lasat de CFR care pare sa aibe exclusivitate pe IS-Suceava.
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18746
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24322
Data de inscriere : 05/10/2010

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 4 Aug - 17:00

laurentzu a scris:
De curiozitate, RegioTrans nu a fost niciodata interesat de Is-Bt prin Veresti? Sau nu e lasat de CFR care pare sa aibe exclusivitate pe IS-Suceava.

Nu cred pentru ca plăteau si TUI când pe 608 Letcani-Dorohoi era secția inchiriata de ei și aveau destui calatori
Sus In jos
teoiasi




Numarul mesajelor : 84
Reputatie : 3209
Data de inscriere : 05/05/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 4 Aug - 20:44

ldh80 a scris:
Intradevar, faptul ca Botosaniul este capatul unei linii secundare, a influientat negativ dezvoltarea sa, si in general volumul traficului feroviar.

Daca era terminata linia Harlau- Botosani, era cu totul alta situatie, si se putea realiza o conexiune feroviara atractiva intre Iasi si Botosani  (sau mai era vehiculata varianta unei cai ferate Botosani- Trusesti pentru aceasta).

Tinand cont de situatia actuala, ce s-ar putea face

-Reparatia si readucerea la VS de 100 km/h a liniei Botosani- Leorda- Veresti.  Tinand cont ca instalatiile SCB din statii sunt de tipul SBW cu semnalizare mecanica si macaze manuale, nu cred ca ar fi posibila o VS mai mare de 100 km/h.

-Reactivarea reviziei de vagoane si a remizei din Botosani.

-Introducerea a 6 perechi trenuri R/zi Botosani- Suceava Nord si Botosani- Dorohoi , care pana si din Leorda sa mearga combinate. Acesta -in functie de numarul de calatori- sa fie compuse fie din automotoare Desiro, fie din locomotiva clasa 82+4 sau 5 vagoane.



-Si mentinerea unor vagoane directe, care sa lege Botosaniul de Bucuresti, Timisoara si vara de Mangalia.


In privinta legaturii feroviare Botosani- Iasi, din pacate, datorita actualei configuratii a liniei , aceasta este greu sa fie facuta atractiva.

Chiar inainte de 1989, când circulau acele doua perechi/zi de trenuri C Botosani-Dorohoi-Iasi (compuse atunci din rame TE), acestea parcurgeau traseul Iasi-Botosani in cca 6 ore (e adevarat- cu opriri mai lungi pentru rebrusari in Leorda si Dorohoi)! In acele conditii, chiar si atunci, nu cred ca erau multi calatori care mergeau cap-coada cu acele trenuri!
Probabil atunci cine vreia sa mearga de la Botosani la Iasi prefera sa ia un autobuz pana in Harlau, iar daca acolo un tren pana la Iasi.

Cel putin in viitorul apropiat, cam atat cred ca se poate face pentru aceasta linie!  Trenul poate fi facut atractiv pentru calatori de la Botosani spre Suceava, Dorohoi, Bucuresti, Timisoara si Mangalia, dar nu cred ca si de la Botosani la Iasi.



offtopic Referitor la linia Harlau-Botosani,ce statii trebuia sa aiba,in ce an trebuia terminata linia si daca acum in prezent se mai lucreaza la aceasta linie ??? offtopic offtopic Very Happy Very Happy Smile
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15504
Data de inscriere : 06/03/2009

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeJoi 4 Aug - 21:53

De lucrat nu se mai lucreaza demult. Nu stiu pana unde s-a ajuns cu lucrarile de la Harlau spre Botosani dar la Deleni am vazut ca au construit si un tunel.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeVin 5 Aug - 10:45

COSTACHE MIHAIL a scris:
De lucrat nu se mai lucreaza demult. Nu stiu pana unde s-a ajuns cu lucrarile de la Harlau spre Botosani dar la Deleni am vazut ca au construit si un tunel.

Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi. Din autocar cand vii spre Botosani sunt cateva zone in care se cunoaste foarte bine pe udne trebuia sa vina linia:

- La iesirea din Maxut spre Botosani se vede cum au instalat un pod peste soseaua Hirlau - Botosani:
https://www.google.ro/maps/@47.4451476,26.902819,3a,75y,51.66h,84.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSouVbztVzNdPhVimgBUR4A!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

- Apoi la vreo 2 3 kilometri mai incolo in zona celor 7 iazuri cred ca se vroia constructia unui soi de viaduct; Aici erau stiri prin ziare ca s-a furat cam tot fierul:

https://www.google.ro/maps/place/Deleni+707165/@47.4508538,26.9145753,3a,25.6y,306.74h,85.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1smOYoCrpgJEWkzpWV1g_nrA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x4734d5e67ac51627:0xcb57a3321d55188!8m2!3d47.4572116!4d26.8786953!6m1!1e1

sau de aici se vede de sus cum ar fi trebuit sa fie terasamenul:

https://www.google.ro/maps/place/Deleni+707165/@47.4509384,26.9085747,1352m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4734d5e67ac51627:0xcb57a3321d55188!8m2!3d47.4572116!4d26.8786953!6m1!1e1

si apoi iar se vede un eventual pod intre Frumusica si Flamanzi:

https://www.google.ro/maps/@47.5455081,26.9022657,3a,75y,57.85h,78.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbGjS_NYUWa6Qu7XHjgo1eQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1

Cu siguranta ca mai sunt si altele, asta e asa ce se vede din autocar.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 27/12/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeSam 6 Aug - 10:48

laurentzu a scris:
Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi...

Proiectul a fost intocmit numai pentru traseul dintre Hârlău și Flămânzi, deci numai pe această porțiune s-a lucrat. Flămânzi - Botoșani (sau invers) ar fi reprezentat etapa următoare, care presupunea (zic eu) și realizarea unui tunel în zona Orășeni-Deal, la trecerea din valea Miletinului în bazinul Sitnei. Precum spuneam anterior, în județul Botoșani, dacă nu urmezi valea unei ape curgătoare, proiecția la sol a liniei drepte imaginare care unește oricare două localități nu foarte apropiate se prezintă, în plan vertical, ca o sinusoidă suficient de amplă pentru a exclude construcția unei căi ferate.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 27/12/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeSam 6 Aug - 12:57

Am călătorit recent cu 5583, de la Verești la Botoșani. Deși era o zi caniculară, toate ferestrele se prezentau bine zăvorâte, întrucât de la București până la Verești funcționase (probabil) aerul condiționat. În plus, (mai ales la un capăt al vagonului) persista un miros pătrunzător de urină, dovadă că, în timp, lichidul cu pricina se impregnase în tot și-n toate, fără ca unii sau alții să ia măsuri. Din orice punct de vedere, aerul era irespirabil, mai ales pentru vreo două mame cu bebeluși.
În aceste condiții, viteza de deplasare pe traseu a fost o nouă probă de răbdare pentru nefericiții călători. Sunt restricții severe mai peste tot: înainte de podul peste Siret, între pod și Bucecea, la trecerea la nivel cu drumul Bucecea - Leorda ș.a. În rest, maximum 50 km/h.
Cât de îngăduitor/disperat trebuie să fii ca, în anul 2016, să te supui de bună voie la așa ceva ?!
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeSam 6 Aug - 13:07

Oare nu se poate reglementa prostia asta cu geamurile blocate?
Am vazut vagoane la care se deschi unele geamuri chiar daca functioneaza clima.
Sus In jos
j o a n t a




Numarul mesajelor : 104
Varsta : 35
Localizare : BOTOSANI
Reputatie : 4455
Data de inscriere : 27/12/2012

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeSam 6 Aug - 13:46

dan tm a scris:
In fond resedinde de judet pe linii secundare mai sint
Zalau, Bistrita, Piatra Neamt, Botosani, Tulcea, Calarasi, Slobozia, Giurgiu, Alexandria, Resita, Tirgoviste,

Târgu Mureș
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeLun 8 Aug - 11:01

j o a n t a a scris:
laurentzu a scris:
Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi...

Proiectul a fost intocmit numai pentru traseul dintre Hârlău și Flămânzi, deci numai pe această porțiune s-a lucrat. Flămânzi - Botoșani (sau invers) ar fi reprezentat etapa următoare, care presupunea (zic eu) și realizarea unui tunel în zona Orășeni-Deal, la trecerea din valea Miletinului în bazinul Sitnei. Precum spuneam anterior, în județul Botoșani, dacă nu urmezi valea unei ape curgătoare, proiecția la sol a liniei drepte imaginare care unește oricare două localități nu foarte apropiate se prezintă, în plan vertical, ca o sinusoidă suficient de amplă pentru a exclude construcția unei căi ferate.

Pe unde s-ar fi facut intrarea in gara Botosani? Banuiesc ca nu s-ar fi putut face intrare directa sa zic pe la capatul dinspre Iasi. Ca sa fiu si mai exact banuiesc ca un posibil tren Iasi - Suceava ar fi avut nevoie de rebrusare la Botosani, corect ? Asta daca nu punea Ceauseascu la pamant niste blocuri si case si ce mai este prin zona pe strata Imparat Traian sau fosta 7 Noiembrie.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeLun 8 Aug - 11:27

S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu.
Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeLun 8 Aug - 11:37

dan tm a scris:
S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu.
Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET.

Probabil ca pe acolo, sa se fi intrat in gara pe actuala linie industriala din Zona Iups. (actualmente cred nefolosita). Dar cred ca acesta Iasi-Botosani ar fi deservit doar calatoria spre Iasi cuc ateva perechi. Din cauza rebrusarii de la Podu Iloaiei si posibil de la Botosani , un tren IS-Suceava prin Bt nu cred ca ar fi avut sanse. Ar fi fost misto daca legatura Is-Suceava s-ar fi putut face si prin Bt , fara rebrusari, probabil atunci unul din perechile de trenuri IS-Tm ar fi putut trece prin Bt. Sau de asemenea un Tren Iasi - Buc, cred ca ar fi putut pleca/sosi chiar la Botosani.
Probabil ca la podul Iloaiei s-ar fi putut face o conexiune pe direct intre Iasi si HArlau, fara rebrusare , macar pentru eventuale trenuri IR.
Sus In jos
laurentzu




Numarul mesajelor : 424
Varsta : 39
Localizare : Iasi
Reputatie : 3515
Data de inscriere : 08/06/2016

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Bt-IS   511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeLun 8 Aug - 11:46

dan tm a scris:
S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu.
Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET.

Da ai dreptate, am mai vazut discutii pe forum despre asta. De asemenea stiu ca s-a mai pus in discutie legarea Botosaniului de linia Dorohoi - Iasi parca pe la Todireni..
Oricum e ciudat ca nu s-a facut o legatura prin Ungureni dinspre Botosani. Totusi de la Botosani la Ungureni pe sosea nu sunt mai mult de 25 de km. Poate ca era mai viabila decat solutia Harlau - Botosani.
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9098
Reputatie : 13003
Data de inscriere : 16/07/2014

511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitimeLun 8 Aug - 12:06

Poate ar fi bine sa nu folosesti atitea prescurtari.
Sus In jos
Continut sponsorizat





511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani    511 : Vereşti - Leorda - Botoşani  - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
Sus 
Pagina 20 din 41Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 41  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani
» 511 : Veresti - Botosani
» Leorda (511)
» 512 : Leorda - Dorohoi
» Veresti (500)

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 500-
Mergi direct la: