|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Joi 4 Aug - 16:01 | |
| - ldh80 a scris:
- Intradevar, faptul ca Botosaniul este capatul unei linii secundare, a influientat negativ dezvoltarea sa, si in general volumul traficului feroviar.
Daca era terminata linia Harlau- Botosani, era cu totul alta situatie, si se putea realiza o conexiune feroviara atractiva intre Iasi si Botosani (sau mai era vehiculata varianta unei cai ferate Botosani- Trusesti pentru aceasta).
Tinand cont de situatia actuala, ce s-ar putea face
-Reparatia si readucerea la VS de 100 km/h a liniei Botosani- Leorda- Veresti. Tinand cont ca instalatiile SCB din statii sunt de tipul SBW cu semnalizare mecanica si macaze manuale, nu cred ca ar fi posibila o VS mai mare de 100 km/h.
-Reactivarea reviziei de vagoane si a remizei din Botosani.
-Introducerea a 6 perechi trenuri R/zi Botosani- Suceava Nord si Botosani- Dorohoi , care pana si din Leorda sa mearga combinate. Acesta -in functie de numarul de calatori- sa fie compuse fie din automotoare Desiro, fie din locomotiva clasa 82+4 sau 5 vagoane.
-Si mentinerea unor vagoane directe, care sa lege Botosaniul de Bucuresti, Timisoara si vara de Mangalia.
In privinta legaturii feroviare Botosani- Iasi, din pacate, datorita actualei configuratii a liniei , aceasta este greu sa fie facuta atractiva.
Chiar inainte de 1989, când circulau acele doua perechi/zi de trenuri C Botosani-Dorohoi-Iasi (compuse atunci din rame TE), acestea parcurgeau traseul Iasi-Botosani in cca 6 ore (e adevarat- cu opriri mai lungi pentru rebrusari in Leorda si Dorohoi)! In acele conditii, chiar si atunci, nu cred ca erau multi calatori care mergeau cap-coada cu acele trenuri! Probabil atunci cine vreia sa mearga de la Botosani la Iasi prefera sa ia un autobuz pana in Harlau, iar daca acolo un tren pana la Iasi.
Cel putin in viitorul apropiat, cam atat cred ca se poate face pentru aceasta linie! Trenul poate fi facut atractiv pentru calatori de la Botosani spre Suceava, Dorohoi, Bucuresti, Timisoara si Mangalia, dar nu cred ca si de la Botosani la Iasi. Sunt aproape intru totul de acord cu tine. Singurele mentiuni sunt ca: - Dorohoi-Botosani nu cred ca va mai fi vreodata rentabila avand in vedere rebrusarea de la Leorda si ca pe aceas distanta sunt microbuze si chiar autobuze din ora in ora. - Iasi-Botosani ar putea scoate timpi buni prin Veresti, daca legatura s-ar face printr-un Desiro care sa scurteze timpul de rebrusare de la Veresti. Sunt foarte multi calatori care circula cu autocarele pe ruta Iasi-Botosani, daca s-ar pune ceva direct cu timpi buni, sunt sigur ca o parte ar merge la tren. Inca si asa mai sunt, de pilda cand am venit ultima data cu IR1832 din Veresti nu mica mi-a fost mirarea cand de la Veresti au urcat undeva la cel putin 10 calatori care mergeam spre Iasi. S-a mai tot vorbit pe aici, o pereche dimineata si una seara, experimentala pentru cateva luni sa vedem daca chiar nu aduce profit. Plus acest tren ar putea aduce la Botosani si unii calatori de pe magistrala 600 cu schimbare la Iasi. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Joi 4 Aug - 16:42 | |
| De curiozitate, RegioTrans nu a fost niciodata interesat de Is-Bt prin Veresti? Sau nu e lasat de CFR care pare sa aibe exclusivitate pe IS-Suceava. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18746 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24322 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 4 Aug - 17:00 | |
| - laurentzu a scris:
- De curiozitate, RegioTrans nu a fost niciodata interesat de Is-Bt prin Veresti? Sau nu e lasat de CFR care pare sa aibe exclusivitate pe IS-Suceava.
Nu cred pentru ca plăteau si TUI când pe 608 Letcani-Dorohoi era secția inchiriata de ei și aveau destui calatori |
| | | teoiasi
Numarul mesajelor : 84 Reputatie : 3209 Data de inscriere : 05/05/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 4 Aug - 20:44 | |
| - ldh80 a scris:
- Intradevar, faptul ca Botosaniul este capatul unei linii secundare, a influientat negativ dezvoltarea sa, si in general volumul traficului feroviar.
Daca era terminata linia Harlau- Botosani, era cu totul alta situatie, si se putea realiza o conexiune feroviara atractiva intre Iasi si Botosani (sau mai era vehiculata varianta unei cai ferate Botosani- Trusesti pentru aceasta).
Tinand cont de situatia actuala, ce s-ar putea face
-Reparatia si readucerea la VS de 100 km/h a liniei Botosani- Leorda- Veresti. Tinand cont ca instalatiile SCB din statii sunt de tipul SBW cu semnalizare mecanica si macaze manuale, nu cred ca ar fi posibila o VS mai mare de 100 km/h.
-Reactivarea reviziei de vagoane si a remizei din Botosani.
-Introducerea a 6 perechi trenuri R/zi Botosani- Suceava Nord si Botosani- Dorohoi , care pana si din Leorda sa mearga combinate. Acesta -in functie de numarul de calatori- sa fie compuse fie din automotoare Desiro, fie din locomotiva clasa 82+4 sau 5 vagoane.
-Si mentinerea unor vagoane directe, care sa lege Botosaniul de Bucuresti, Timisoara si vara de Mangalia.
In privinta legaturii feroviare Botosani- Iasi, din pacate, datorita actualei configuratii a liniei , aceasta este greu sa fie facuta atractiva.
Chiar inainte de 1989, când circulau acele doua perechi/zi de trenuri C Botosani-Dorohoi-Iasi (compuse atunci din rame TE), acestea parcurgeau traseul Iasi-Botosani in cca 6 ore (e adevarat- cu opriri mai lungi pentru rebrusari in Leorda si Dorohoi)! In acele conditii, chiar si atunci, nu cred ca erau multi calatori care mergeau cap-coada cu acele trenuri! Probabil atunci cine vreia sa mearga de la Botosani la Iasi prefera sa ia un autobuz pana in Harlau, iar daca acolo un tren pana la Iasi.
Cel putin in viitorul apropiat, cam atat cred ca se poate face pentru aceasta linie! Trenul poate fi facut atractiv pentru calatori de la Botosani spre Suceava, Dorohoi, Bucuresti, Timisoara si Mangalia, dar nu cred ca si de la Botosani la Iasi. Referitor la linia Harlau-Botosani,ce statii trebuia sa aiba,in ce an trebuia terminata linia si daca acum in prezent se mai lucreaza la aceasta linie ??? |
| | | COSTACHE MIHAIL
Numarul mesajelor : 7990 Reputatie : 15504 Data de inscriere : 06/03/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 4 Aug - 21:53 | |
| De lucrat nu se mai lucreaza demult. Nu stiu pana unde s-a ajuns cu lucrarile de la Harlau spre Botosani dar la Deleni am vazut ca au construit si un tunel. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Vin 5 Aug - 10:45 | |
| - COSTACHE MIHAIL a scris:
- De lucrat nu se mai lucreaza demult. Nu stiu pana unde s-a ajuns cu lucrarile de la Harlau spre Botosani dar la Deleni am vazut ca au construit si un tunel.
Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi. Din autocar cand vii spre Botosani sunt cateva zone in care se cunoaste foarte bine pe udne trebuia sa vina linia: - La iesirea din Maxut spre Botosani se vede cum au instalat un pod peste soseaua Hirlau - Botosani: https://www.google.ro/maps/@47.4451476,26.902819,3a,75y,51.66h,84.08t/data=!3m6!1e1!3m4!1sSouVbztVzNdPhVimgBUR4A!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1 - Apoi la vreo 2 3 kilometri mai incolo in zona celor 7 iazuri cred ca se vroia constructia unui soi de viaduct; Aici erau stiri prin ziare ca s-a furat cam tot fierul: https://www.google.ro/maps/place/Deleni+707165/@47.4508538,26.9145753,3a,25.6y,306.74h,85.29t/data=!3m6!1e1!3m4!1smOYoCrpgJEWkzpWV1g_nrA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x4734d5e67ac51627:0xcb57a3321d55188!8m2!3d47.4572116!4d26.8786953!6m1!1e1 sau de aici se vede de sus cum ar fi trebuit sa fie terasamenul: https://www.google.ro/maps/place/Deleni+707165/@47.4509384,26.9085747,1352m/data=!3m1!1e3!4m5!3m4!1s0x4734d5e67ac51627:0xcb57a3321d55188!8m2!3d47.4572116!4d26.8786953!6m1!1e1 si apoi iar se vede un eventual pod intre Frumusica si Flamanzi: https://www.google.ro/maps/@47.5455081,26.9022657,3a,75y,57.85h,78.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sbGjS_NYUWa6Qu7XHjgo1eQ!2e0!7i13312!8i6656!6m1!1e1 Cu siguranta ca mai sunt si altele, asta e asa ce se vede din autocar. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 6 Aug - 10:48 | |
| - laurentzu a scris:
- Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi...
Proiectul a fost intocmit numai pentru traseul dintre Hârlău și Flămânzi, deci numai pe această porțiune s-a lucrat. Flămânzi - Botoșani (sau invers) ar fi reprezentat etapa următoare, care presupunea (zic eu) și realizarea unui tunel în zona Orășeni-Deal, la trecerea din valea Miletinului în bazinul Sitnei. Precum spuneam anterior, în județul Botoșani, dacă nu urmezi valea unei ape curgătoare, proiecția la sol a liniei drepte imaginare care unește oricare două localități nu foarte apropiate se prezintă, în plan vertical, ca o sinusoidă suficient de amplă pentru a exclude construcția unei căi ferate. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 6 Aug - 12:57 | |
| Am călătorit recent cu 5583, de la Verești la Botoșani. Deși era o zi caniculară, toate ferestrele se prezentau bine zăvorâte, întrucât de la București până la Verești funcționase (probabil) aerul condiționat. În plus, (mai ales la un capăt al vagonului) persista un miros pătrunzător de urină, dovadă că, în timp, lichidul cu pricina se impregnase în tot și-n toate, fără ca unii sau alții să ia măsuri. Din orice punct de vedere, aerul era irespirabil, mai ales pentru vreo două mame cu bebeluși. În aceste condiții, viteza de deplasare pe traseu a fost o nouă probă de răbdare pentru nefericiții călători. Sunt restricții severe mai peste tot: înainte de podul peste Siret, între pod și Bucecea, la trecerea la nivel cu drumul Bucecea - Leorda ș.a. În rest, maximum 50 km/h. Cât de îngăduitor/disperat trebuie să fii ca, în anul 2016, să te supui de bună voie la așa ceva ?! |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 6 Aug - 13:07 | |
| Oare nu se poate reglementa prostia asta cu geamurile blocate? Am vazut vagoane la care se deschi unele geamuri chiar daca functioneaza clima. |
| | | j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 6 Aug - 13:46 | |
| - dan tm a scris:
- In fond resedinde de judet pe linii secundare mai sint
Zalau, Bistrita, Piatra Neamt, Botosani, Tulcea, Calarasi, Slobozia, Giurgiu, Alexandria, Resita, Tirgoviste, Târgu Mureș |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Lun 8 Aug - 11:01 | |
| - j o a n t a a scris:
- laurentzu a scris:
- Lucrarile au ajuns pana cel putin la Flamanzi...
Proiectul a fost intocmit numai pentru traseul dintre Hârlău și Flămânzi, deci numai pe această porțiune s-a lucrat. Flămânzi - Botoșani (sau invers) ar fi reprezentat etapa următoare, care presupunea (zic eu) și realizarea unui tunel în zona Orășeni-Deal, la trecerea din valea Miletinului în bazinul Sitnei. Precum spuneam anterior, în județul Botoșani, dacă nu urmezi valea unei ape curgătoare, proiecția la sol a liniei drepte imaginare care unește oricare două localități nu foarte apropiate se prezintă, în plan vertical, ca o sinusoidă suficient de amplă pentru a exclude construcția unei căi ferate. Pe unde s-ar fi facut intrarea in gara Botosani? Banuiesc ca nu s-ar fi putut face intrare directa sa zic pe la capatul dinspre Iasi. Ca sa fiu si mai exact banuiesc ca un posibil tren Iasi - Suceava ar fi avut nevoie de rebrusare la Botosani, corect ? Asta daca nu punea Ceauseascu la pamant niste blocuri si case si ce mai este prin zona pe strata Imparat Traian sau fosta 7 Noiembrie. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 8 Aug - 11:27 | |
| S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu. Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Lun 8 Aug - 11:37 | |
| - dan tm a scris:
- S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu.
Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET. Probabil ca pe acolo, sa se fi intrat in gara pe actuala linie industriala din Zona Iups. (actualmente cred nefolosita). Dar cred ca acesta Iasi-Botosani ar fi deservit doar calatoria spre Iasi cuc ateva perechi. Din cauza rebrusarii de la Podu Iloaiei si posibil de la Botosani , un tren IS-Suceava prin Bt nu cred ca ar fi avut sanse. Ar fi fost misto daca legatura Is-Suceava s-ar fi putut face si prin Bt , fara rebrusari, probabil atunci unul din perechile de trenuri IS-Tm ar fi putut trece prin Bt. Sau de asemenea un Tren Iasi - Buc, cred ca ar fi putut pleca/sosi chiar la Botosani. Probabil ca la podul Iloaiei s-ar fi putut face o conexiune pe direct intre Iasi si HArlau, fara rebrusare , macar pentru eventuale trenuri IR. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Bt-IS Lun 8 Aug - 11:46 | |
| - dan tm a scris:
- S-a mai adus in discutie problema asta, cred ca proiectul trebuie sa fie arhivat undeva, ISPCF, MT sau Arhivele Nationale si se gaseste cineva sa il ceara la studiu.
Poate ca intrarea s-ar fi facut pe linga CET. Da ai dreptate, am mai vazut discutii pe forum despre asta. De asemenea stiu ca s-a mai pus in discutie legarea Botosaniului de linia Dorohoi - Iasi parca pe la Todireni.. Oricum e ciudat ca nu s-a facut o legatura prin Ungureni dinspre Botosani. Totusi de la Botosani la Ungureni pe sosea nu sunt mai mult de 25 de km. Poate ca era mai viabila decat solutia Harlau - Botosani. |
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 8 Aug - 12:06 | |
| Poate ar fi bine sa nu folosesti atitea prescurtari. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |