| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Is-Dorohoi Lun 08 Aug 2016, 15:26 | |
| - dan tm a scris:
- Poate ar fi bine sa nu folosesti atitea prescurtari.
Pai ce relevanta au prescurtarile. Toata lumea stie ca Is = Iasi, SV - Suceava, sau Bt = Botosani. |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9098 Reputatie : 13003 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 08 Aug 2016, 17:44 | |
| Au relevanta, sint greu de citit in cursivitatea textului.
Si la urma urmei nici in vorbirea curenta nu se folosesc prescurtari
În redactarea unui mesaj este interzisă folosirea exprimării de tip Messenger, gen : " k " în loc de " c ", " tz " în loc de " ţ ", şi aşa mai departe. La fel şi în cazul abrevierilor, nu exageraţi cu folosirea acestora. ( cu excepţia câtorva ) |
|
| |
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 08 Aug 2016, 19:42 | |
| - laurentzu a scris:
- ...Pe unde s-ar fi facut intrarea in gara Botosani? Banuiesc ca nu s-ar fi putut face intrare directa sa zic pe la capatul dinspre Iasi. Ca sa fiu si mai exact banuiesc ca un posibil tren Iasi - Suceava ar fi avut nevoie de rebrusare la Botosani, corect ? Asta daca nu punea Ceauseascu la pamant niste blocuri si case si ce mai este prin zona pe strata Imparat Traian sau fosta 7 Noiembrie.
Din surse demne de încredere știu că, la Botoșani, era prevăzută realizarea unei stații noi, pe un amplasament situat între Hudum și bariera Curtești. În aceste condiții, conexiunea cu secția 511 urma să se facă fie utilizând (aproximativ) traseul liniei industriale spre CET - problema diferenței de nivel dintre șina din zona fostului BJATM și noua stație și-ar fi găsit, cu siguranță, soluții de rezolvare - fie printr-un racord mai larg, realizat eventual prin zona rondului de tramvai dinspre Cătămărăști-Deal. |
|
| |
j o a n t a
Numarul mesajelor : 104 Varsta : 35 Localizare : BOTOSANI Reputatie : 4455 Data de inscriere : 27/12/2012
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 08 Aug 2016, 19:51 | |
| - laurentzu a scris:
- Oricum e ciudat ca nu s-a facut o legatura prin Ungureni dinspre Botosani.
Construcția (cu costuri rezonabile a) unei căi ferate pe acest traseu nu este posibilă din cauza reliefului. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Lun 08 Aug 2016, 21:09 | |
| - j o a n t a a scris:
Din surse demne de încredere știu că, la Botoșani, era prevăzută realizarea unei stații noi, pe un amplasament situat între Hudum și bariera Curtești. În aceste condiții, conexiunea cu secția 511 urma să se facă fie utilizând (aproximativ) traseul liniei industriale spre CET - problema diferenței de nivel dintre șina din zona fostului BJATM și noua stație și-ar fi găsit, cu siguranță, soluții de rezolvare - fie printr-un racord mai larg, realizat eventual prin zona rondului de tramvai dinspre Cătămărăști-Deal. E adevarat ce zici. Era un articol despre inginerul care s-a ocupat de dublarea si electrificarea liniilor din Moldova care spunea ca trebuia sa faca o noua statie la Botosani. Daca se construia noua statie ce s-ar fi intamplat cu actuala statie? Actuala statie are problema ca nu se pot forma trenuri cu lungime mai mare de 600m. Sunt curios cum ar fi arata noua statie. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Botosani Mar 09 Aug 2016, 09:37 | |
| - c2016 a scris:
- j o a n t a a scris:
Din surse demne de încredere știu că, la Botoșani, era prevăzută realizarea unei stații noi, pe un amplasament situat între Hudum și bariera Curtești. În aceste condiții, conexiunea cu secția 511 urma să se facă fie utilizând (aproximativ) traseul liniei industriale spre CET - problema diferenței de nivel dintre șina din zona fostului BJATM și noua stație și-ar fi găsit, cu siguranță, soluții de rezolvare - fie printr-un racord mai larg, realizat eventual prin zona rondului de tramvai dinspre Cătămărăști-Deal. E adevarat ce zici. Era un articol despre inginerul care s-a ocupat de dublarea si electrificarea liniilor din Moldova care spunea ca trebuia sa faca o noua statie la Botosani.
Daca se construia noua statie ce s-ar fi intamplat cu actuala statie? Actuala statie are problema ca nu se pot forma trenuri cu lungime mai mare de 600m. Sunt curios cum ar fi arata noua statie. Oricum la Botosani nu se pune problema unor trenuri mai lungi de 600 de metri. La cat de prost merge industria, nu cred ca se pune problema nici macar a trenurilor de marfa. Acuma daca am fi avut legatura directa cu Iasi-ul, fara rebrusari , poate am fi avut si noi un tren sezonier Botosani - Iasi - Constanta - Mangalia cu vreo 10 vagoane cel putin cum e Satu Mare - Mangalia, si poate ca atunci s-ar fi pus problema unei statii mai lungi. Am mai auzit ideea asta a unei statii in partea de sud a orasului, daca mai sunt colegi care mai au detalii despre aceast proiect ii rugam sa posteze. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Prescurtari Mar 09 Aug 2016, 09:40 | |
| - dan tm a scris:
- Au relevanta, sint greu de citit in cursivitatea textului.
Si la urma urmei nici in vorbirea curenta nu se folosesc prescurtari
În redactarea unui mesaj este interzisă folosirea exprimării de tip Messenger, gen : " k " în loc de " c ", " tz " în loc de " ţ ", şi aşa mai departe. La fel şi în cazul abrevierilor, nu exageraţi cu folosirea acestora. ( cu excepţia câtorva ) Bine voi tine cont de sfat. Nu stiam de aceasta regula pe forum. Multumesc! |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 10 Aug 2016, 11:02 | |
| Cel mai bine ar fi sa-l rogi pe seful de tren sa astepte 1834 trenul 5565. Eu nu am folosit aceste trenuri. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Botosani_Veresti Mier 10 Aug 2016, 20:56 | |
| Stie cineva R5561 cu plecare de la Botosani la 05.08 ce compunere are? daca vine de la Suceava peste noapte sau daca e un automotor ce ramane peste noapte in Botosani?
Am facut un calcul si mie imi ise asa:
Vagoanele de la RE5570 si RE5581 se intorc la Suceava cu R5563 (mereu gol cu 4 vagoane) R5562 aduce vagoanele pentru RE 5582 R5564 aduce vagoanele pentru RE 5571 R5565 pleace cu vagoanele de la RE 5583 R5566 aduce vagoanele pentru RE5584.
Presupunea cineva cand s-a afisat mersul trenului ca s-ar aduce un automotor la coada lui R5566. Stie cineva din zona daca e asa sau daca vine peste noapte ceva din Suceava? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 10 Aug 2016, 22:19 | |
| Vine la coada lui 5566. Deobicei Malaxa 900. |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 11 Aug 2016, 08:50 | |
| - c2016 a scris:
- Vine la coada lui 5566. Deobicei Malaxa 900.
De curiozitate, a ajuns vreodata si vreun Desiro? |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 11 Aug 2016, 10:33 | |
| - laurentzu a scris:
- c2016 a scris:
- Vine la coada lui 5566. Deobicei Malaxa 900.
De curiozitate, a ajuns vreodata si vreun Desiro? Din ce am mai intrebat,nu. Din cauza depoului Suceava care nu are. Nici GM, LVT, Malaxa 1000. A circulat Malaxa 700, etajat 36-16 prin 2010 la trenul de Mangalia, TE cu vreo 20 si ani in urma pe Iasi-Dorohoi-Botosani. A circulat si Timisoara-Iasi pe Veresti-Leorda cu EA la roata. Nu am auzit sa fi ajuns vreo locomotiva electrica in statia Botosani. Anul trecut a ajuns prin comanda un vagon de dormit nou de la Astra 70-91 atasat la Botosani-Bucuresti. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Mier 17 Aug 2016, 21:01 | |
| Halta Bursuceni a trecut prin modernizare. Inainte Si dupa |
|
| |
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3515 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 18 Aug 2016, 10:04 | |
| Probabil ar trebui desfiintata. Eu n-am vazut mai niciodata calatori in aceasta halta. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2599 Varsta : 24 Reputatie : 7370 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 18 Aug 2016, 10:25 | |
| - laurentzu a scris:
- Probabil ar trebui desfiintata. Eu n-am vazut mai niciodata calatori in aceasta halta.
Mai sunt anagajati. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
|
| |
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|