|
| 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
+47cristian78 ciprian.fecioru.9 MariusM alliens Theo A. ciprian71 cardinal ECata teoiasi ets2oltromânia laurentzu LanceR baiazid TonyGFR DAS 2011 TER200 marius_catalin84 mielutu zburator Katalyn NIKU24 mishu88 deconectat bobi Vitosa @ndrey Adrian78 kristi kkk ldh80 Razvan Tudor liviulav33 Andrey_tm razvan - trenuri Dutzu NicuS cristi CFR dan tm mureseanu_976 j o a n t a Cont.dezactivat florin29sv IonutCFR2009 Adirmvl Dr2005 gabrielcr marius664 COSTACHE MIHAIL Nesebar 51 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Botosani-Constanta Joi 16 Iun 2016, 10:22 | |
| In aceasta vara nu va fi pus in circulatie tren direct spre mare din Botosani? A fost la fel si in ultimii ani, Stie cineva? |
| | | ets2oltromânia
Numarul mesajelor : 957 Localizare : - Reputatie : 4081 Data de inscriere : 15/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 16 Iun 2016, 12:26 | |
| - laurentzu a scris:
- In aceasta vara nu va fi pus in circulatie tren direct spre mare din Botosani? A fost la fel si in ultimii ani, Stie cineva?
ai in Veresti la 18 minute legatura la dus(R 5565 IR 1952) retur ai IR 1953 si R 5562 tot in Veresti si ai 37 minute pentru legatura |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Botosani-Constanta Joi 16 Iun 2016, 13:25 | |
| Da. Asta am vazut ca este legatura buna in Veresti. Dar eram doar curios daca mai sunt si vagoane de Botosani. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Veresti Vin 17 Iun 2016, 09:10 | |
| De ce R-5561 pleaca asa devreme din Botosani? Daca ne uitam la mersul trenurilor din Veresti, urmatorul tren e abia peste o ora si ceva. Daca ar pleca dupa 6 de pilda din Botosani ai avea o legatura buna pentru IR-1833 spre Cluj, Timisoara sau legatura spre Bacau pentru R 5542. Nu cred ca sunt asa multi calatori care vor sa mearga la Suceava la 5 dimineata. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 17 Iun 2016, 09:43 | |
| R5563 pleaca un pic tarziu si pierde legatura in Veresti pentru Bucuresti la 5 minute si esti nevoit sa iei 5561. 5571 rateaza la 10 minute legatura pentru Bucuresti cu 381. R5566 nu prinde legatru de la Bucuresti, Timisoara cu 1834, Bacau si Iasi cu 1837. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 17 Iun 2016, 09:44 | |
| - laurentzu a scris:
- De ce R-5561 pleaca asa devreme din Botosani? Daca ne uitam la mersul trenurilor din Veresti, urmatorul tren e abia peste o ora si ceva. Daca ar pleca dupa 6 de pilda din Botosani ai avea o legatura buna pentru IR-1833 spre Cluj, Timisoara sau legatura spre Bacau pentru R 5542. Nu cred ca sunt asa multi calatori care vor sa mearga la Suceava la 5 dimineata.
Cand am mers ultima data cu 5561 erau doar angajati in automotor. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Vin 17 Iun 2016, 10:02 | |
| - c2016 a scris:
- R5563 pleaca un pic tarziu si pierde legatura in Veresti pentru Bucuresti la 5 minute si esti nevoit sa iei 5561. 5571 rateaza la 10 minute legatura pentru Bucuresti cu 381. R5566 nu prinde legatru de la Bucuresti, Timisoara cu 1834, Bacau si Iasi cu 1837.
Ai perfecta dreptate. Daca s-ar revizui putin mersul inspre si dinspre Botosani cu acelasi numar de trenuri s-ar putea creea legaturi mult mai bune si astfel ar creste cu siguranta numarul de calatori. Mereu se plang ca nu sunt calatori la BT dar nici nu fac nimic. Prefera sa scoata din trenuri si sa lase unele la ore inutile, decat sa incerce sa faca legaturi cat mai bune la Veresti. Oricum am ramas placut surprins de calitatea vagoanelor care sunt tractate spre Botosani. Am mers ultima data la Paste pe ruta IS - Bt si retur. Pana la Veresti am mers cu IR de Timisoara de la 6 dimineata si la retur am venit din Veresti cu IR de Cluj - Galati. In ambele situatii vagoanele de la BT au fost mai ok decat cele de pe trenurile IR. E drept la intoarcere am venit cu RE expres care in fond merg direct la Timisoara. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Linie Electrica Vin 17 Iun 2016, 10:55 | |
| - ldh80 a scris:
- c2016 a scris:
La ce trebuie la un oras mic ca Vasluiul cale ferata dubla electrificata (Iasi-Tecuci) si un oras cu peste 100 000 locuitori sa ramana cu o linie neelectrificata. Tu ai vrei la Husi TGV-ul. Vasluiul are ca transport in comun o linie de troleibuze utilizata de 3 SH. Botosaniul are 2 linii de tramvai operate de 28 de tramvaie. Evident nu toate circula la strada, multe din ele stau rezerva ca nu se stie când vor ajunge altele.
Vasluiul nu este un oras chiar asa mic- este totusi resedinta de judet! Si Vasluiul se afla pe o magistrala de cale ferata, pe cand Botosaniul este capatul unei sectii secundare!
Nicioadata nu am spus ca as vrea TGV la Husi, am spus doar ca as vrea un lucru absolut firesc si normal- reconstructia caii ferate 604 pentru o VS de 100 km/h intre Crasna si Cretesti si de 40 km/h intre Cretesti si Husi, si reinfiintarea statiei Cretesti (cu instalatie SBW si semnalizare mecanica) si a HM Podgoriile Husului (cu instalatie CED), reconstructia si modernizarea statiei Husi (cu instalatie CED), si constructia unei linii noi Podgoriile Husului HM- Chisinau. La Botosani nu cred ca trebuie musai linie electrica, cu sau fara linie electrica tot atata ai face pana la Veresti. Si nici nu cred ca se inghesuie prea multe marfare la Botosani/Dorohoi/Leorda sau Bucecea. Cred ca mai util ar fi sa se refaca/repare linia pentru a creste viteza de deplasare. Am mers de curand cu trenul spre Botosani si la intrare in Leorda dinspre Veresti merge mai incet decat ai merge pe jos. De asemenea in zona Cervicesti din cauza alunecarilor de teren aceeasi restrictie probabil de 5 - 10 km pe ora. Doar aceste zone daca s-ar repara cred ca s-ar castiga pe putin 5 minute. Cat despre Vaslui, e drept ca Vasluiul impreuna cu Barladul la un loc is cat Botosaniul, dar au norocul ca is pe o linie principala Iasi - Tecuci - Bucuresti N si de asta ar fi bine ca acea linie sa fie electrificata si eventual dublata pe unde nu e. In plus aceste 2 orase nu au un transport de calatori auto la fel de bine dezvoltat precum Botosaniul. La transportul auto cred ca stam mai bine si decat Iasi-ul. Probabil daca atunci cand a fost facut linia Bucuresti N - Plovesti - Buzau - Adjud - Bacau - Roman - PAscani - Suceava - Vicsani, ar fi fost deviata putin mai spre nord prin Botosani sau daca linie Harlau - Botosani ar fi fost finalizata si astfel legatura Iasi - Suceava se putea face si prin Botosani , probabil atunci am fi putut vorbi ca Botosaniul e pe o linie mai importanta si s-ar putea vorbi despre o eventuala electrificare a liniei. |
| | | laurentzu
Numarul mesajelor : 424 Varsta : 39 Localizare : Iasi Reputatie : 3519 Data de inscriere : 08/06/2016
| Subiect: Iasi - Botosani Joi 23 Iun 2016, 09:29 | |
| Aveti idee daca a fost vreodata vreun tren direct Iasi - Botosani prin Veresti ? Stiu ca prin Dorohoi a fost intr-o vreme si facea vreo 6 ore daca nu ma insel. Cand eram student dupa 2000 am facut vreo 2 3 ani naveta cu trenul din Botosani la Iasi. Imi amintesc ca luam vinerea dupa-amiaza Is-Pascani, apoi luam un alt personal din Pascani spre Veresti (probabil venea de la Marasesti sau Bacau) si la urma Veresti - Botosani. Un drum de vreo 4 ore si ceva cu tot cu timpii de asteptare. La intoarcere schimbam doar la Veresti. Am mai vazut la acest topic propuneri facute de voi pentru punerea unuia macar experimental. Totusi sunt foarte multi studenti din Botosani care merg la Iasi. E drept sunt si 3 firme din Botosani care au autocare moderne si in 2 ore esti la Iasi, dar nu la toti studentii se deconteaza biletele , iar cum pe calea ferata studentii platesc jumatate, probabil cativa din ei vor fi atrasi de tren. Cu schimbare in Veresti sunt cateva trenuri bune cu timp de asteptare sub 20 de minute cu care am si mers in ultima perioada, dar de pilda dupa-amiaza de la Iasi spre Botosani este doar cu timp de asteptare de peste o ora. De asemenea, aveti idee daca Regiotrans a fost interesat de aceasta ruta? Mai ales ca automotoarele lor nu au nevoie de rebrusare la Veresti. Probabil astfel timpul de asteptare la Veresti ar putea fi de maxim 5 minute, fata de cel putin 20 cand vine vorba de rebrusare. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Joi 23 Iun 2016, 15:02 | |
| In mersul din 2002-2003 Iasi-Putna si retur, actualelele 5601 si 5606 fost 5602 aveau grupa Iasi-Botosani. Regiotransul a avut in 2013 Iasi-Dorohoi-Botosani,dar in iulie 2013 Iasi-Botosani a fost limitat pana la Leorda. Botosani-Iasi avea 2-3 pana la Dorohoi si de la Dorohoi sau Trusesti se mai adauga un automotor. Atata timp cat s-a electrificat Pascani-Tg. Neamt ar fi bine sa sa faca si Veresti -Botosani. Ce rost are sa te complici cu 2 tipuri de locomotiva??? |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 25 Iun 2016, 09:31 | |
| Electrificarea cat mai multor sectii, doamne ajuta, nu sunt impotriva, impune si cresterea numarului de locomotive electrice ori rame electrice. Ori la ora actuala CFR Calatori nu prea ar face fata cu materialul rulant aflat in dotare si cred ca nici cu vagoanele, sau risti sa vezi loco + 1 vagon si iar apar interminabilele nemultumiri pe aici ori pe facebook. Bineinteles ca pana atunci ar avea timp sa mai repare din ele ori sa achizitioneze altele noi, bani sa fie dar si vointa. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 25 Iun 2016, 10:39 | |
| - Vitosa a scris:
- Electrificarea cat mai multor sectii, doamne ajuta, nu sunt impotriva, impune si cresterea numarului de locomotive electrice ori rame electrice. Ori la ora actuala CFR Calatori nu prea ar face fata cu materialul rulant aflat in dotare si cred ca nici cu vagoanele, sau risti sa vezi loco + 1 vagon si iar apar interminabilele nemultumiri pe aici ori pe facebook. Bineinteles ca pana atunci ar avea timp sa mai repare din ele ori sa achizitioneze altele noi, bani sa fie dar si vointa.
CFR Calatori are in plan achizitia a 83 rame electrice si 23 Diesel si modernizarea a 20 de locomotive electrice. O locomotiva Diesel are o durata de viata mica fata de una electrica si actualele DA sunt extrem de vechi si daca erau prin Germania erau demult topite. Noroc ca mai sunt cateva GM si LDH 82.Pacat ca Desiro stau la gard si sunt folosite Malaxa 900. Cele 120 Desiro o sa fie toate functionale cand vor avea vreo 70 de ani. Un Desiro e mai economic decat DA + 2 vagoane. Nu intelg logica celor de la CFR Calatori. |
| | | cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 25 Iun 2016, 10:56 | |
| |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 25 Iun 2016, 12:30 | |
| - c2016 a scris:
- Vitosa a scris:
- Electrificarea cat mai multor sectii, doamne ajuta, nu sunt impotriva, impune si cresterea numarului de locomotive electrice ori rame electrice. Ori la ora actuala CFR Calatori nu prea ar face fata cu materialul rulant aflat in dotare si cred ca nici cu vagoanele, sau risti sa vezi loco + 1 vagon si iar apar interminabilele nemultumiri pe aici ori pe facebook. Bineinteles ca pana atunci ar avea timp sa mai repare din ele ori sa achizitioneze altele noi, bani sa fie dar si vointa.
CFR Calatori are in plan achizitia a 83 rame electrice si 23 Diesel si modernizarea a 20 de locomotive electrice. O locomotiva Diesel are o durata de viata mica fata de una electrica si actualele DA sunt extrem de vechi si daca erau prin Germania erau demult topite. Noroc ca mai sunt cateva GM si LDH 82.Pacat ca Desiro stau la gard si sunt folosite Malaxa 900. Cele 120 Desiro o sa fie toate functionale cand vor avea vreo 70 de ani. Un Desiro e mai economic decat DA + 2 vagoane. Nu intelg logica celor de la CFR Calatori. Mai exact 87 de EMU si 23 DMU dar alea nu vor veni toate odata ci in timp in decursul catorva ani si nu te culca pe ideea ca atunci va curge lapte si miere la CFR Calatori pentru ca prioritatile la vremea respectiva vor fi, vor nu vor, sa inlocuiasca MR uzat, copt, ori de inlocuire a trenurilor formate din loco + 1-2 vag. Tine minte ce rahat mananc eu pe-aci si poate iti vei aminti la vremea respectiva "ba, avea dreptate unul candva". |
| | | @ndrey V.I.P Member
Numarul mesajelor : 902 Varsta : 37 Localizare : Iasi Reputatie : 6456 Data de inscriere : 26/09/2009
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani Sam 25 Iun 2016, 13:36 | |
| In mersul din 2002-2003 Iasi-Putna si retur, actualelele 5601 si 5606 fost 5602 aveau grupa Iasi-Botosani. Nu a existat asa ceva . Botosani-Iasi avea 2-3 pana la Dorohoi si de la Dorohoi sau Trusesti se mai adauga un automotor. NNam inteles ce ai vrut sa zici exact dar probabil : -> avea doar un sigur motor din Botosani,si se mai atasa in Dorohoi,functie de cati calatori avea,in Dorohoi;pe sectie se maidadea al treiela ,dar mai rar. Atata timp cat s-a electrificat Pascani-Tg. Neamt ar fi bine sa sa faca si Veresti -Botosani. Ce rost are sa te complici cu 2 tipuri de locomotiva??? [/quote] Nu e complicat ,ba chiar ar fi foarte usor sa ai grupe la toate trenurile de Bucuresti/Timisoara/Constanta/Iasi/Galati ,atasarea si detasarea fiind facute intrun timp rezonabil,incarcat 10 min+5 proba,cu LDH ce se detaseaza de la dep Suceava la prestatie pe Botosani,ochiometric pe mersul actual cu 3 h-uri faci treaba ! Mult mult mai eficient e si un Desiro direct din Iasi/Botosani dimineata, pendula pe Veresti si apoi seara invers,atat pentru trafic atat dar si pentru mentenata . |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
| |
| | | | 511 : Vereşti - Leorda - Botoşani | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |