Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni

In jos 
+70
AeroX
laurentzu
NIKU24
ciprian71
Luna
cfr500
rayldegm
aris86
Davee91
TudorVD
cristy79
traian
alinutz23
AndiCFR
mielutu zburator
marius664
COSTACHE MIHAIL
alliens
vatmanul
billy752-istu
riciu
didinul
Vlad Singeorzan
dan tm
Amiralul
Silviu Sintea
adascalu
Balto
membru dezactivat ,
maris.constantin
cardinal
Andrey_tm
Sabik
IonutCFR2009
DUAL
Katalin4653
iuli.hard
razvan - trenuri
halmarius
lapsanszkitamas
Adirmvl
mureseanu_976
Vale
Czirjak Arpad
Dr2005
Nesebar
liviulav33
nenuandrei
ionutz85
Kriszti219
rizelgeorgel2004
92Dragos
bvio88
TVlad
Adrian78
alex.alexus.tm
Vitosa
David Marius
Norbi
Ioan
Vlad
Ionutz
Gabry Gabriel
mardaryroby
kristi kkk
KQQ
cortexedge
Shinkasen
cristi CFR
myster2008
74 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Urmatorul
AutorMesaj
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9099
Reputatie : 13004
Data de inscriere : 16/07/2014

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 22:19

Exista cadrul legislativ?exista deschidere la CFR SA si flexibilitate?
nu exista de aceea stau atitea linii pe marginile oraselor nefolosite. CFR isi permite sa darime, inchida, caseze sau sa tina inchis ceva decit sa aiba deschidere spre cooperare si colaborare.

cite aprobari iti trebuie pentru ceva la CFR? 106 764 de avize si avizulete.

Sus In jos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5430
Data de inscriere : 27/06/2011

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeVin 09 Oct 2015, 23:11

Dr2005 a scris:
Dar primăria din Tg. Mureş dă vreun leu pentru tren?

Pai actuala legislatie permite? Din cate stiu nu preau au voie sa dea bani pentru ceva ce nu le apartine (vezi subventionarea cluburilor de fotbal).....Eu zic ca buba e tot la minister si guvern, care nu e dleoc interesat de transportul feroviar, ca altfel ar fi gasit solutii legislative sa permita/incurajeze/oblige autoritatile locale sa contribuie cu bani pentur trnapsortul feroviar
Sus In jos
Adirmvl
V.I.P Member
V.I.P Member
Adirmvl


Numarul mesajelor : 8302
Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea
Reputatie : 13103
Data de inscriere : 06/04/2012

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 01:01

Imi plac comparatiile dintre situatia din Romania si cea din Germania, Olanda ori Belgia. Chiar comparati urbanizarea de la noi cu cea din zona aia a Europei?

Mai din topor noi avem 238.000 de kmp si o populatie de 20.000.000 de locuitori. In Germania 80.000.000 de oameni traiesc pe 357.000 de kmp. Deci o populatie de 4 ori mai mare pe o suprafata de 1,5 ori mai mare. Olanda are o suprafata de cinci ori si ceva mai mica (41.500 kmp) si o populatie cu vreo 15% mai mica (17.000.000). Deci despre ce vorbim?

A, da, mobilitatea de la noi e o gluma fata de ce se intampla la ei. Si aici tine si de conditiile socio-economice, nu doar de mijloacele de transport in comun, fie ele auto sau feroviare.
Sus In jos
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 02:17

cortexedge a scris:
Traficul nu se invarte doar in jurul capitalei, lucru pe care multi refuza sa-l accepte.

Eu cand am zis ca tren nu inseamna doar Bucuresti-Brasov si Bucuresti-Constanta nu a zis nimeni nimic. Cand m-am zbatut sa propun un mers echilibrat sa aibe toate orasele trenuri cu legaturi bune la fel, nimeni nu a zis nimic.
Domnul nostru a sarit si sare din start se cearta cu toata lumea si tine in brate CFR, de ce sa ti in brate un putregai, ceva ce este praf si pulbere. El e impotriva la tot si ne spune dar si incearca sa ne convinga ca CFR are malaxa si cu aia sa defilam, altceva mai bun nu ne trebuie.
Iar nimeni nu zice nimic, tace si inghite, maine poimaine vine malaxa si la Tg Mures pentru Deda si Razboieni si sa va vad daca va convine ca in 2016 sa mearga lumea ca in '50.
Ne uitam la altii ca au trenuri din 30 in 30 de minute, conditii de iti pica fata si curatenia ca in farmacie, pai cand va fi la noi asa ceva? Nu va fi, nici peste 10 ani, nici peste 20, ca asta e mentalitatea si nimeni nu comnteaza, nimeni nu riposteaza.
In Bulgaria calatorii saturati de conditiile trenurilor automotoare vechi s-au pus pe linie si au blocat traficul, scurt, "noi nu plecam de aici pana nu schimbati vagoanele vechi si automotoarele vechi cu ceva modern, in cateva zile au scos vechiturile si au facut pe draq in patru sa schimbe, in prezent in Bulgaria se modernizeaza vagoane la greu ca bani de automotoare nu ai si modernizeaza vagoane sa compuna trenuri cu vagoane curate si moderne.
Problema este atat la infrastructura cat si la conditiile din trenuri plus lipsa legaturilor si colac peste pupaza acolo unde nu este tren direct, stai prin gari dupa legaturi de inebunesti si 5-6 ore poate chiar mai mult un exemplu ar fi in Dej ca de la 19 pana dimineata la 6 nu ai nimic spre Baia Mare in conditiile in care prin Dej noaptea trec x trenuri de lung parcurs dar lumea nu are legatura spre Maramures iar exemple de genu asta sunt o gramada in tara, deci dupa ce ca stai in gara 6 ore mai platesti si 150 pe un drum, pe bune? 150 de lei un bilet si s ate chinui cu stat 6 ore intr-o gara insalubra fara caldura, fara sala de asteptare adecvata, plina de boschetari si imputiti, pentru asta ceri tu 150 de lei raportat la salariul nostru de 1200 pe luna.
Cum adica sa nu ti preturile in frau??? E compania de stat, este transport in comun sustinut de stat pentru populatie!!!!
In Germania la DB un bilet de tren luat cu anticipatie scade si la 50% sa mai zic ca relatiile externe Munchen-Budapesta si Berlin-Budapesta sunt cu 29 euro daca le iei cu anticipatie, noi ce avem, 25% la anticipatie si atat.
Anticipatia trebuia sa creasca sa o ridice undeva pe la 40%, fidelitatea ca nu ai tren direct si schimbi trenurile sa creasca si asta ca din cauza lor nu ai tren direct atunci sa iti acorde reducere ca te obliga sa schimbi trenul, deci sa atraga lumea cu ceva, nu cu 10 % la 2 trenuri si 15% la 3 trenuri, e frectie la piciorul de lemn. Biletul dus-intors, iti acorda 10%, pai asta trebuia sa fie cu 25%sa simta si calatorul ca a obtinut o reducere, ce e aia 10 lei din 100, nici un pachet de tigari nu iei. Bataie de joc, prosteala pe fata, efectiv transportul asta feroviar din Romania este o prosteala pe fata, ceva fara cuvinte. Normal ca lumea merge la autocare, e logic e ceva normal, atata timp cat un autocar merge nu doarme pe drum ca trenul si poate iti ofera si un pret mai decent plus legatura directa ce rost are sa stau dupa tren sa schimbi, sa astepti prin gari 6 ore si sa platesti sacosa de bani.

Ca fapt divers FANY opereaza tot timpul anului cursa Satu Mare-Constanta, este si Satu Mare-Iasi, trenuri nu sunt ca cica nu ne trebuie, normal ca nu ne trebuie, lasa ca lumea merge cu autocarul ca e direct nu sta nimeni sa schimbe trenuri aiurea prin diverse gari, in jeg si boschetari.

Oricum vorbim degeaba, ei fac tot ce vor si ce ii taie capul total impotriva populatiei, daca cere cineva ceva se trimite raspuns NU se poate, asta asa ca si politete ca daca ar putea ar zice "bai prostule, ce vrei tu atatea trenuri, noi iti oferim atat tu plateste sacosa de bani"............

Spui CFR si tragi apa!

_________________
595423405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9360
Data de inscriere : 20/08/2008

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 10:57

Asta asa e. Dar parca aveam si multe Desiro, alea ar merge perfect pe Regio. Oricum, nu rezolvam nimic cu vorba pe forum, CFR ramane tot CFR.

Si Tg Mures-Bucuresti este autocar odata la 2 ore, in 6 ore jumate esti in capitala. Cu trenul faci cu vreo 2 ore in plus. Bine, ca-i mai lung traseul pe calea ferata decat pe drum, dar pe oameni nu intereseaza traseul, ci faptul ca ajung mai repede la destinatie.
Si eu as alege trenul in multe situatii, dar momentan nu se poate. Pe langa faptul ca nu prea sunt trenuri, cu unele ti-e si frica sa calatoresti, in special Regio.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 12:40

Iar comparatii cu rutierul... un autocar are maxim 50locuri. Un tren cu50locuri nu este rentabil, poate doar daca e Desiro. Ati merge cu Desiro 15 ore?

Cum sa favorizezi compania de stat?! Suntem in UE, riscam amenzi de milioane de euro pentru asta! In viitor se va face mersul de tren centralizat si licitat fiecare trasa, ca asa ne obliga directiva 34. Atunci nu vor mai exista trenuri la 10mim unul de altul, de la mai multi operatori pe aceeasi ruta.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 12:54

Tu ai vrea Desiro 15 ore, nu m-ar mira s-o aud pe-asta Smile)
Cel mai matur ar fi să cumpărăm câteva rame care să ofere cel puțin ce oferă un vagon 22-76/96, și aici mă gândesc la rame care să fie cel puțin la fel de bune ca Hyperionul. Cu ăla aș merge și 12 ore, e silențios, fotoliile sunt cel puțin la fel de bune ca cele din 21-86, am loc de bagaje, am loc de picioare (marea mea problemă), personalul trenului se plimbă prin tren să nu facă nimeni acte de vandalism, curățenie bec... așa da, așa nu aș mai comenta la rame/automotoare pe rute de 12 ore. Dar până atunci defilăm cu dezastrele Desiro, care la o cursă de 12 ore ar crăpa de 12 ori, sau cu ramele Z, făcute în Franța prin 60-70.
Apare problema următoare: rame n-avem și n-avem bani, AM, la fel, dar nu umplem 2 vagoane? Ne gândim atunci CUM să le umplem, că lumea n-a fugit de la tren fără motiv. Exemplu, 13701: faci 5 ore pe un drum pe care, la dus, faci 4 și 10 - 15 minute, și tot ai călători de 4 vagoane! Nu e rentabil încă? Foarte bine, reduci timpii de mers, faci reclamă (m-am trezit ieri cu unul, îmi zice că ăia din TFC l-au gonit de la casă, așa că a venit la 13701 dar NICI măcar nu știa de existența trenului sau de prețul foarte avantajos; a zis că nu mai calcă prea curând la TFC) și faci un orar care să avantajeze navetiștii dar și călătorii de lung parcurs! Asiguri legături (de exemplu, legătura spre Tecuci, Ivești, Independența, localități mari și destul de bogate, se pierde pentru 7 minute la Barboși!!!) și mai câștigi clienți. Acum o să vină cineva să spună că nu se poate, că n-o să meargă, că n-avem x, y și z, dar nici măcar nu va considera să încerce așa ceva.
Alt exemplu: dacă în martie 2014 IR 1776 (pe nr vechi, 1674) plimba un șobolan care abia prin Brăila se umplea la 70-80%, din cauza condițiilor oferite (0 barat la cei 62 de lei pe bilet), acum umple 3 vagoane la același procent. Oferi condiții, câștigi clienți; stai și te plângi că nu se poate, că aia n-avem aia nu merge, dar nu faci nimic, pa clienți.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5868
Data de inscriere : 27/02/2013

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 13:06

Cata dreptate ai mielutule Sad

Lumea fuge ca dracu de asa-zisa sageata  - mai ales taxata IR e o rusine sa plimbi asa ceva la drum de 4-5 ore.  

Automotorul TFC arata bec pe dinafara (l-am vazut si eu odata in gara la plecarea spre Galati) dar nici R 13701 nu se lasa mai prejos: are o compunere foarte buna si cu putin creier poate deveni un concurent de temut pt TFC. Trei sobolani legati la acest tren este exact ce trebuie pentru a il distruge, in cateva luni ar fi anulat din lipsa de calatori.

Lumea nu stie de el tocmai pt ca specialistii din CFR au tot interesul sa nu stie lumea de trenurile ieftine, ei tot imping oamenii catre cele scumpe.

Cat despre Hyperion - in ciuda tuturor hater-ilor de aici, ma bucur ca ti-a placut. Eu il vad ca pe o oaza (mica, e drept) de normalitate si ca pe o gura de aer proaspat pe liniile ferate oropsite din Romania... Sad
Sus In jos
cortexedge
Administrator
Administrator
cortexedge


Numarul mesajelor : 3087
Reputatie : 9360
Data de inscriere : 20/08/2008

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 13:22

Eu ziceam de Desiro puse pe Regio, clar ca trenurile de lung parcurs sa fie compuse din vagoane SALON cu scaune confortabile.

_________________
https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 13:29

cristy79 a scris:
Lumea nu stie de el tocmai pt ca specialistii din CFR au tot interesul sa nu stie lumea de trenurile ieftine, ei tot imping oamenii catre cele scumpe.

Eu nu pot intelege treaba asta. Daca nu au interesul sa stie lumea de trenurile ieftine. atunci de ce l-a mai introdus, pt. ca este un tren introdus relativ recent, nu de foarte multi ani si cu o compunere foarte buna pentru un tren Regio (confort sporit = mai multi calatori). Care este explicatia logica? Ca pentru mine nu e logic (exista un Regio pentru oamenii mai modesti si restul IR pentru cei care isi permit mai mult). Si nu cred ca a fost doar pt. a incurca TFC-ul pentru ca mai sunt rute in tara unde cei 2 operatori opereaza sau operau in paralel (gen Cluj-Oradea sau Cluj-Bistrita) si CFR-ul nu a introdus nici un astfel de tren precum este cel spre Galati.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12455
Data de inscriere : 09/07/2009

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 14:40

Perechea R 13701/13702 a fost special introdusa pentru a falimenta TFC-ul, mai ales pe sensul Galati-Bucuresti sa-i determine sa renunte, ca ulterior CFR Calatori sa anuleze RE 13701/13702 si toti calatorii sa revina la oferta lor de 3 perechi IR via Urziceni si una prin Buzau. Lucrarea a continuat sustinut cu decizia transformarii in IR a trenurilor regio ce nu opresc in minim 70 % din statii (vizati in principal fiind operatorii privati) Oare ce piedici le vor mai pune in continuare privatilor? Ar mai fi varianta trasarii trenurilor IR cu cat mai multe incrucisari pe parcurs... marind astfel timpul de mers. Laughing
Sus In jos
alex.alexus.tm

alex.alexus.tm


Numarul mesajelor : 1311
Varsta : 34
Localizare : Doha - Qatar
Reputatie : 7105
Data de inscriere : 28/03/2009

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 15:25

IonutCFR2009 a scris:
Lucrarea a continuat sustinut cu decizia transformarii in IR a trenurilor regio ce nu opresc in minim 70 % din statii (vizati in principal fiind operatorii privati)

I-a obligat doar sa schimbe denumirea trenului, nu si tarifele. Mai ales clientii fideli nu cred ca au avut vreo problema sa nu aleaga in continuare trenurile privatilor.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20626
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25566
Data de inscriere : 17/08/2011

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 16:50

IonutCFR2009 a scris:
Lucrarea a continuat sustinut cu decizia transformarii in IR a trenurilor regio ce nu opresc in minim 70 % din statii (vizati in principal fiind operatorii privati) Oare ce piedici le vor mai pune in continuare privatilor? Ar mai fi varianta trasarii trenurilor IR cu cat mai multe incrucisari pe parcurs... marind astfel timpul de mers. Laughing
Erau rute pe care erau trenuri R şi IR între care nu era nicio diferenţă de confort sau de timp de parcurs. Asta era inadmisibil, în plus trebuie făcut clar diferenţierea între transportul social - care înseamnă mers la serviciu şi la şcoală - şi turism, care nu mai e transport social.
Nu a pus nimeni nicio piedică nimănui, condiţiile sunt aceleaşi pentru toţi operatorii. Dovadă că există şi acum trenuri IR taxate ca R. Chiar se încurajează concurenţa, fără a fi favorizaţi unii operatori (de fapt privaţii erau favorizaţi, pentru că aveau trenuri cu opriri puţine şi subvenţie de R). În câţiva ani se va face mersul centralizat, ca să nu mai existe favoritisme. O să fie mers cadenţat, cu trase de IR şi R, care se vor da la licitaţie, iar adjudecatarii vor stabili cum le taxează - dacă folosesc tarifele maxime sau altele mai mici. La ora actuală fiecare îşi ia tren când vrea, de aia avem situaţii ca pe Braşov - Bucureşti cu 3 trenuri la intervale de 15 minute între ele şi alte intervale orare cu 3 ore pauză.

Nu-mi răstălmăciţi vorbele. Trenul Satu Mare - Constanţa ar fi putut fi rentabil doar dacă era făcut cu Desiro, în niciun caz cu 2 -3 vagoane. Dar compunerea lui cu Desiro nu ar fi fost posibilă, din motive de lipsă Desiro, de autonomie a automotorului, cheltuieli mari cu autorizarea personalului... şi nici prea atractiv nu ar fi fost. Aşa că e chiar bine că l-au anulat, se poate schimba trenul la Bucureşti foarte simplu.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6986
Data de inscriere : 07/09/2014

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 18:38

Dr2005 a scris:

Nu-mi răstălmăciţi vorbele. Trenul Satu Mare - Constanţa ar fi putut fi rentabil doar dacă era făcut cu Desiro, în niciun caz cu 2 -3 vagoane. Dar compunerea lui cu Desiro nu ar fi fost posibilă, din motive de lipsă Desiro, de autonomie a automotorului, cheltuieli mari cu autorizarea personalului... şi nici prea atractiv nu ar fi fost. Aşa că e chiar bine că l-au anulat, se poate schimba trenul la Bucureşti foarte simplu.

Să ferească toți zeii să ajungi în ceva poziție decizională la CFR, dacă principalele motive pentru care nu ai băga șobolan pe tren de 16 ore sunt că nu ai destui și că nu are autonomie suficientă, IAR NU CĂ NIVELUL DE CONFORT ESTE SUB ORICE CRITICĂ LA TREN DE PESTE 3 ORE! Înainte de orice când faci un tren gândești cum să-l faci atractiv și cum să aduci oamenii la el, ori tu tocmai ai omorât cu sălbăticie acest capitol.
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
Nesebar
Administrator
Administrator
Nesebar


Numarul mesajelor : 16278
Localizare : Бухарест
Reputatie : 22393
Data de inscriere : 06/12/2009

405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitimeSam 10 Oct 2015, 18:41

Pentru el nu conteaza ce confort ofera calatorilor, nu ai inteles asta? Pentru el conteaza sa iasa compania aia pe profit sa raporteze profit, atat si nimic mai mult, conditiile oferite calatorilor nu conteaza, daca baga lumea in vagoane G si pret de IC e foarte perfect pentru el. Very Happy

_________________
595423405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Bdeem_8496_a
Sus In jos
Continut sponsorizat





405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Empty
MesajSubiect: Re: 405 : Deda - Targu Mures - Razboieni   405 : Deda - Targu Mures - Razboieni - Pagina 32 Icon_minitime

Sus In jos
 
405 : Deda - Targu Mures - Razboieni
Sus 
Pagina 32 din 44Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 38 ... 44  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 408 : Targu Mures - Baile Sovata (linie ingusta)
» Târgu Mureş Nord (405)
» Filmulete din Targu Mures
» 407 : Targu Mures - Band - Lechinta si Band - Mihesu de Campie
» Lucrări de modernizare în gara Târgu Mures

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 400-
Mergi direct la: