| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 17:23 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Asta e tot ce poate obtine Romania dupa zeci de miliarde investitii in acesta linie... 1h52min... distanta care in Franta s-ar parcurge in 30 min cu TGV-ul... dar noua nu ne trebuie, noi ramanem la 160 km/h ...
225 km în 30 minute faci cu avionul, nici măcar cu TGV-ul nu faci atât, mai ales că îţi trebuie vreo câţiva km buni să atingi viteza maximă de circulaţie (care bate spre 300 km/h, că de la 300 încolo te rupe la consumul de electricitate) şi alţi km buni să frânezi. Iar TGV-ul are linie dedicată, pe care nu intră nici regio-ul, nici marfarul. În vreme ce reţeaua TEN-T, mulţumită căreia luăm noi fonduri europene, este pentru marfă. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3707 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 18:01 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Asta e tot ce poate obtine Romania dupa zeci de miliarde investitii in acesta linie... 1h52min... distanta care in Franta s-ar parcurge in 30 min cu TGV-ul... dar noua nu ne trebuie, noi ramanem la 160 km/h ...
30 min cu TGV ? Sunt curios cum ai facut calculul ))). TGV-ul nu are niciun rost in Romania. Pentru ca este foarte scump ca si intretinere. Noi abia reusim (sau nu) sa intretinem linii de 160 sau 140. Pentru Romania deja 160 e de vis crede-ma. Dar ar fi bine si 120 pe magistrale peste tot unde relieful permite. |
|
| |
marius664
Numarul mesajelor : 2938 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 6915 Data de inscriere : 23/01/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 19:22 | |
| Daca s-ar circula peste tot ca pe M800 ar fi bine, dar din pacate acest lucru nu se va intampla ...in era noastra glaciara . Oricum viteza de 160 km/h este arhisuficienta pentru caile noastre ferate, despre linii dedicate doar transportului de calatori nu se poate vorbi vreodata in Romania.Pai daca la o reabilitare ca pe M800 s-a cheltuit 1 mld de euro-cu timpi un pic mai mici ca acum 80 de ani-, ganditi-va cat ar fi cu tot cu spaga o linie noua de TGV??? Pe care sa avem 2 trenuri pe sens...Investitia asta nu ar benefica si nu ar acoeri costurile nici intr-o mie de ani.Bine ar fi benefica pentru aia de iau spaga ))))) |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 21:35 | |
| Micul progres dupa aceasta investitie uriasa e ca se circula cu 160 km/h pe anumite portiuni si ca trenurile fac 2 ore, real chiar si 1h50 minute daca ai masina buna apta de 160 si un mecanic care nu doarme pe el. 2h15 minute scoteau si prin anii 90 cand viteza sectiei era de 140 km/h. Deci despre ce progres vorbim? Apoi legat de Podurile Dunarene am mai spus-o si o mai repet, nu s-a circulat niciodata pe ele cu mai mult de 100 km/h, iar pe cele de la Ecluza Cernavoda nu mai mult de 70 km/h datorita curbelor stranse. Si chiar nu ii inteleg pe unii de ce tot spera sa li se mareasca viteza de circulatie pe ele cand podurile sunt aceleasi de cand s-au construit iar la reparatiile actuale nu le-au facut mare lucru decat sa le aduca la parametrii dinainte !? E tot ce se poate pentru ca se munceste romaneste. Poate daca pe vremea lui Ponta nu pica proiectul cu chinezii aveam si noi linii de mare viteza. De ce a picat proiectul? Pentru ca, chinezul a zis banul e al meu si doar eu il controlez, si cand ai nostrii au vazut ca nu se poate fura un leu le-au zis pas si chinezii s-au orientat spre Turcia. Turcul s-a modernizat si noi am ramas cu des'tiu-n gura. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 22:17 | |
| - Citat :
- Micul progres dupa aceasta investitie uriasa e ca se circula cu 160 km/h pe anumite portiuni
Nu e vorba doar de viteza. Asta e doar cel mai vizibil beneficiu al modernizarii. - Citat :
- Poate daca pe vremea lui Ponta nu pica proiectul cu chinezii aveam si noi linii de mare viteza.
Chiar si asa, ma indoiesc sincer ca ar renta un tren de mare viteza in Romania. Trebuie sa aiba cine sa il foloseasca constant. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 22:35 | |
| Si ti se pare tie ca nu ar avea cine sa le foloseasca constant? Uite studentii de exemplu |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 22:39 | |
| - Vitosa a scris:
- Si ti se pare tie ca nu ar avea cine sa le foloseasca constant? Uite studentii de exemplu
Studentii au gratuit la tariful de baza, la clasa a 2-a. Mi-e foarte greu sa cred ca la potentialele tarife de TGV s-ar extinde gratuitatea si acolo. |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 22:44 | |
| Atunci da-ne dracu, sa ramanem tot la stadiul actual cu EA + malaxe ! |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 23:01 | |
| - Vitosa a scris:
- De ce a picat proiectul? Pentru ca, chinezul a zis banul e al meu si doar eu il controlez, si cand ai nostrii au vazut ca nu se poate fura un leu le-au zis pas si chinezii s-au orientat spre Turcia. Turcul s-a modernizat si noi am ramas cu des'tiu-n gura.
Proiectul a picat pentru că chinezu' a cerut condiţii total contrare legislaţiei naţionale şi UE: atribuire directă, garanţii de stat (dacă nu îşi scoteau banii din TUI în 15 ani, statul plătea diferenţa), zero taxe vamale pentru materialele chinezeşti şi permise de muncă pentru a lucra cu muncitori chinezi, precum şi realizarea liniei după standardele chinezeşti. Bonus, Comisia Europeană ne-a reamintit că dublarea unei linii cu finanţare UE de o linie cu altfel de finanţare atrage restituirea fondurilor europene. -- În plus, prin multe ţări aceste trenuri de mare viteză nu sunt subvenţionate, ceea ce înseamnă că preţurile sunt mai mari, iar facilităţile sunt... de fapt nu sunt (deşi în franţa la TGV angajaţii SNCF călătoresc gratuit şi se acceptă şi FIP Duty pentru feroviarii din alte ţări, dar la Thalys sau Eurostar nu ai "luxul" ăsta). Ceea ce face ca genul ăsta de transport să fie preferat pentru călătoriile în scop de business, în care călătorul nu plăteşte el biletul, deci îl doare la bască de preţul biletului. Lor li se adaugă ,,vânătorii de promoţii" care-şi rezervă biletele cu 3 luni înainte. Deci e vorba de o cu totul altă categorie de călători în aceste trenuri, călători ,,furaţi" de la avioane, nu de la trenurile convenţionale. _________________ :TTT:
|
|
| |
cristi ar
Numarul mesajelor : 866 Varsta : 46 Localizare : Arad Reputatie : 6558 Data de inscriere : 28/05/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 23:40 | |
| De ce nu s-a facut pentru 200. Linia se pare ca permite, catenara de ce nu s-a facut si ea pentru 200? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 12 Mai 2018, 23:47 | |
| Pentru ca s-a mers pe ideea ca vom ramane mult si bine pe sistemul cu indusi dar si cu batrana EA1 ! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 13 Mai 2018, 12:57 | |
| Asadar ramanem cu 160 km/h in timp ce altii merg cu 374 km/h... Bravo. Asta e gandirea care ne-a priponit sa ramanem in urma cu 50 ani fata de restul lumii si ultimii in coada Europei. Noi nu vrem viteza, vrem sa privim peisaje ca sa pierdem timp pe drum... apoi asa nu ne vom misca niciodata si nu putem avea vreodata pretentia sa depasim alte tari civilizate. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 13 Mai 2018, 17:56 | |
| Italo are de vanzare bilete promotionale reduse cu 80% la vreo 20 de euro plus ca au avut pierderi de 200 de mil de euro au ai cumparat vreo 7 Alstom Pendolino
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 13 Mai 2018, 22:47 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Asadar ramanem cu 160 km/h in timp ce altii merg cu 374 km/h...
Cu 374 km/h în serviciu comercial nu îţi merge nimeni, poate pe la japonezi sau chinezi să fie câteva trenuri din astea. Cam tot ce înseamnă rentabilitate la trenurile din "familia" TGV sau altele cu design asemănător se opreşte pe la 300 - 320 km/h, ce e peste e doar moft, pentru că rezistenţa la înaintare dată de frecarea cu aerul îţi creşte cu pătratul vitezei. La japonezi e altceva, acolo vorbim de un design complet diferit al extremităţilor trenului şi de distanţe mai mari între opriri, la care se adaugă liniile în mare parte pe estacade care practic elimină riscul de a lovi vreun animal sau, mai rău, vreun sinucigaş ajuns pe linie. Iar sistemul lor de semnalizare cred că e mult peste ERTMS-ul de nivel 2 şi 3 folosit prin Europa. _________________ :TTT:
|
|
| |
Dionis
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 41 Localizare : Paris Reputatie : 3707 Data de inscriere : 12/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 15 Mai 2018, 10:17 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Asadar ramanem cu 160 km/h in timp ce altii merg cu 374 km/h... Bravo. Asta e gandirea care ne-a priponit sa ramanem in urma cu 50 ani fata de restul lumii si ultimii in coada Europei. Noi nu vrem viteza, vrem sa privim peisaje ca sa pierdem timp pe drum... apoi asa nu ne vom misca niciodata si nu putem avea vreodata pretentia sa depasim alte tari civilizate.
Numai de am avea 160 pe toate magistralele ar fi perfect. Vrabia malai viseaza. TGV-ul e foarte scump. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|