Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt

In jos 
+93
Ionut31
Daniel18
t1972
George CFR
cristi_tgv
CalinIonMihai
riciu
Vale_ntin
AeroX
laurentzu
laur 133
ciprian71
ets2oltromânia
mihaitzateo
florin94
Dionis
Michael
Norbi
florin.lifticariu
mielutu zburator
marius664
dan tm
sibiustation
Parazitii
DUAL
Nycolas Gabriel
gtavicecity
DB Robert
sovidiu
vatmanul
alex.barac.5
marcelbanu
NicuS
Rarau
cosmin_regiotrans
Radu
Sergiu rmn
Katalin4653
Czirjak Arpad
allred
Desiro256
halmarius
Luna
membru exclus
Adirmvl
cfr500
basa
TVlad
Kriszti219
Dr2005
Teodor
srazvi
Andrey_tm
ana imfinity
AndiCFR
Goanga
mishu88
Gabry Gabriel
kristi kkk
didinul
razvan - trenuri
Adrian78
Mircea Condilescu
Silviu Sintea
Jhonyla
bogdan srl
cont dezactivat .
lovekomotive
ionut_te
Vitosa
Rabbit
ldh80
cristi CFR
sorinucu
Nesebar
ionyx82
mardaryroby
Tomi13leu
cata
ionutzzz
dan ciprian
Amiralul
LascuB_1980
jionutz
mariuscfr90
Semafor
Vlad
loryjonel
IonutCFR2009
MariusM
COSTACHE MIHAIL
tudor_vl
myster2008
97 participanți
Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 26 ... 52  Urmatorul
AutorMesaj
myster2008
Administrator
Administrator
myster2008


Numarul mesajelor : 1387
Varsta : 42
Localizare : Roquetas de Mar , Almeria , Spania
Reputatie : 7076
Data de inscriere : 15/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeVin 15 Aug 2008, 02:02

Aici veti posta tot ce este legat de aceasta ruta. Tot ce este off-topic va fi sters!
Sus In jos
http://www.forumtrenuri.com
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeSam 16 Mai 2009, 22:54

Ce este interesant pe acest sector este linia dubla de la Valcea pana la statia Cozia. Apoi, pe alocuri, se vede ca terasamentul era pregatit pentru montarea celei de-a doua linii (cum ar fi in zona comunei Racovita, in apropiere de Caineni). Fiind una dintre cele mai vechi linii din tara (construita inainte de 1900), multe statii si lucrari de arta au fost declarate monumente istorice, cum ar fi statia Lotru, tunelul de la Cornet sau podul vechi de la Lotru (pe care la un moment dat doreau sa il demonteze dar apoi s-au razgandit). Apoi mai sunt cateva depouri de locomotive cu aburi abandonate la Caineni si la Calimanesti. Intre Babeni si Dragasani, unele statii au fost mutate. De exemplu statia Ionesti mai demult era pe partea stanga (cum se merge spre Piatra Olt) iar acum este pe partea dreapta (tot spre Piatra Olt). Ce mai, aceasta linie este plina de istorie.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeSam 16 Mai 2009, 23:28

Pod peste Olt in apropiere de Daesti
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt 4984190

Cele doua poduri de la Lotru. In prim-plan podul vechi, in spate podul nou
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt 6058432

Pod peste Olt la Raul Vadului
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Raul_vadului_1_258

Gara din Dragasani
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt 4612616
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeSam 11 Iul 2009, 14:57

In ziua de 7 iulie 2009, ma aflam pe sectia 201, in apropiere de Rm. Valcea, in trenul personal 2064. A inceput o vijelie foarte puternica, urmata si de o ploaie torentiala. Au cazut 2 copaci pe linia ferata. Controlorii impreuna cu unii calatori din tren, s-au dat jos si au dat copacii la o parte. Iata o poza facuta de mine din tren, cand vagonul meu trecea chiar prin dreptul unui pom cazut.
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt P7060023
Sus In jos
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeLun 13 Iul 2009, 10:24

Sectia feroviara cu indicativul 201, are o lungime de 164 de Km. si circula paralel cu Raul Olt, intre Piatra Olt si Raul Olt. Strabate cateva orase, cum ar fi Dragasani, Babeni, Govora, Calimanesti, insa cel mai mare oras este Rm. Valcea, resedinta de judet a Judetului Valcea. Linia porneste din Jud. Olt, strabate tot jud. Valcea, si se opreste la intrarea in Jud. Sibiu. Pe aceasta sectie, de regula locomotivele si trenurile de persoane, apartin depourilor Piatra Olt, Craiova si Pitesti. Toate garniturile de pe aceasta sectie circula cu un nr. redus de vagoane, formate din 2, 3 sau 4 vagoane cel mult. Garniturile cu 4 vagoane, circula pe relatia Craiova - Sibiu. Vagoanele sunt din seriile 21-47, 20-57 iar din cand in cand si cate un vagon rosu cu dunga alba, folosite pe personalele care au in compunere vagoane de Craiova. Pe aceasta sectie, dimitroave se vad din ce in ce mai rar. In urma cu un an, unele trenuri personale, erau compuse din 3 automotoare Desiro, insa anul acesta Desiro circula doar pe trenuri de ranguri superioare. Ma refer la trenurile rapid Bucuresti-Pausa si Bucuresti Rm. Valcea care au in compunere Desiro de la Bucuresti, iar acceleratul Caracal - Sibiu, cu automotor de la depoul Sibiu . Eu am impartit aceasta sectie in 2: Prima parte de la Piatra Olt la Calimanesti, unde atat transportul de marfa cat si cel de calatori este putin mai dezvoltat, dat fiind si faptul ca sunt si mai multe orase, apoi partea a doua de la Calimanesti pana la Podu Olt, unde transportul de marfa este aproape inexistent, iar cel de calatori foarte redus. Insa este bogat in peisaje, pentru ca de la Calimanesti, Valea Oltului se ingusteaza, apar muntii, linia ferata circula foarte aproape de raul Olt, sunt peste 10 tunele in aceasta a 2-a parte, chiar daca unele au ferestre, peisajul este superb, insa se circula mult mai incet din cauza restrictiilor, fata de prima parte a acestei sectii 201 .Cat am fost plecat, ma duceam in fiecare seara in Halta Manastirea Turnu, si asteptam personalul 2464 Podu Olt - Babeni, care sosea in halta, exact cand ziua se apropia de sfarsit si incepea sa se intunece. Garnitura sosea la ora 21:33, formata dintr-un Sulzer si 2 vagoane 21-47. Numaram calatorii de fiecare data, si cel mai mult au fost 11, iar cel mai putin 7. Foarte putini! Ce am mai remarcat: Pe aceasta sectie nu se fac intarzieri aproape deloc, iar de la Calimanesti (Jiblea) spre Podu Olt, nu mai circula LDH-URI, ci numai Sulzere, chiar daca au in compunere garniturile numai cate 2 vagoane!
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeVin 07 Aug 2009, 03:28

Intr-o vreme, personalul 2437 Ramnicu Valcea - Lotru era alcatuit dintr-un automotor Malaxa (946 daca imi aduc bine aminte). O vreme a stationat in apropierea garii Ramnicu Valcea iar acum nu stiu unde a ajuns. Sper din tot sufletul ca nu l-au dus la casat Crying or Very sad . Este un personal facut strict pentru navetisti, fiind folosit mai ales de elevii care ies de la scoala. Este alcatuit numai din doua vagoane, de regula 21-47, dar din cand in cand mai strecoara si cate un 20-47. In ceea ce priveste prezenta TE-urilor, Valcea cred ca nu a mai vazut asa ceva de cel putin 10 ani.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeVin 28 Aug 2009, 16:00

De precizat faptul că multă vreme, pe această linie au circulat și automotoare Malaxa 77. Acestea aparțineau(inițial) depoului Piatra Olt, după care au fost preluate de depoul Pitești. Circulau de la Râmnicu Vâlcea spre Băbeni, Alunu, Călimănești, Lotru, Câineni și Turnu Roșu.

În 1996/1997, a circulat RM 923/924 Craiova - Râmnicu Vâlcea - Craiova. Acesta era compus dintr-un automotor Duewag. Un an mai târziu, aceeași rută(cu trasa puțin schimbată) a fost făcută de un accelerat compus tot dintr-un automotor Duewag.
În perioada 1994(??) - 2005, a circulat și un sezonier pe această rută: A 285/286 "Constanța - București Băneasa - Pitești - Călimănești". Din 1996, acesta a devenit R 721/722 "Cozia". În 1998, a fost limitat la Râmnicu Vâlcea, iar din 1999 a început să aibă grupă "Constanța - Pitești". Compunerea era astfel: LDE + 2B + A + 4B + A + 2B.
Un alt tren interesant care a deservit această rută, a fost A 255/256, devenit ulterior A 1923/1924, pe ruta "Craiova - Iași/Sibiu". Era compus din 10 vagoane, din care primele trei se detașau la Podu Olt și mergeau la Sibiu, după care se atașau alte 3 vagoane care făceau ruta "Sibiu - Iași".
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
COSTACHE MIHAIL

COSTACHE MIHAIL


Numarul mesajelor : 7990
Reputatie : 15505
Data de inscriere : 06/03/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeJoi 15 Oct 2009, 16:49

Scena din filmul romanesc Pentru ca se iubesc, difuzat pe TELE7ABC, poza este facuta pe peronul garii din Lotru





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt PA150008
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6584
Reputatie : 12456
Data de inscriere : 09/07/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeJoi 15 Oct 2009, 20:55

MariusM a scris:
De precizat faptul că multă vreme, pe această linie au circulat și automotoare Malaxa 77. Acestea aparțineau(inițial) depoului Piatra Olt, după care au fost preluate de depoul Pitești. Circulau de la Râmnicu Vâlcea spre Băbeni, Alunu, Călimănești, Lotru, Câineni și Turnu Roșu.

În 1996/1997, a circulat RM 923/924 Craiova - Râmnicu Vâlcea - Craiova. Acesta era compus dintr-un automotor Duewag. Un an mai târziu, aceeași rută(cu trasa puțin schimbată) a fost făcută de un accelerat compus tot dintr-un automotor Duewag.
În perioada 1994(??) - 2005, a circulat și un sezonier pe această rută: A 285/286 "Constanța - București Băneasa - Pitești - Călimănești". Din 1996, acesta a devenit R 721/722 "Cozia". În 1998, a fost limitat la Râmnicu Vâlcea, iar din 1999 a început să aibă grupă "Constanța - Pitești". Compunerea era astfel: LDE + 2B + A + 4B + A + 2B.
Un alt tren interesant care a deservit această rută, a fost A 255/256, devenit ulterior A 1923/1924, pe ruta "Craiova - Iași/Sibiu". Era compus din 10 vagoane, din care primele trei se detașau la Podu Olt și mergeau la Sibiu, după care se atașau alte 3 vagoane care făceau ruta "Sibiu - Iași".

Am calatorit in 2001 cu Rapidul Cozia 722 de la Constanta la Titu . Am plecat din Constanta pe la 9 dimineata si am ajuns in Titu pe la 13.00 . Am primit loc in grupa de Ramnicu Valcea . Trenul avea vagoane compartimentate nemodernizate (8 locuri) . Nu se deosebea cu nimic de un personal pe ruta Bucuresti Obor - Constanta la capitolul confort . Singurul avantaj a fost ca n-am mai schimbat trenul in Bucuresti . A stat vreo 10 minute in Bucuresti Baneasa pana i-au pus LDE . Avea o singura oprire la Medgidia , si apoi vitezoman pina la Bucuresti Baneasa cu peste 100 km/h . Daca nu ma insel avea cel mai bun timp de mers pentru un rapid intre Constanta si Bucuresti .
Sus In jos
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeJoi 15 Oct 2009, 21:56

IonutCFR2009 a scris:
MariusM a scris:
De precizat faptul că multă vreme, pe această linie au circulat și automotoare Malaxa 77. Acestea aparțineau(inițial) depoului Piatra Olt, după care au fost preluate de depoul Pitești. Circulau de la Râmnicu Vâlcea spre Băbeni, Alunu, Călimănești, Lotru, Câineni și Turnu Roșu.

În 1996/1997, a circulat RM 923/924 Craiova - Râmnicu Vâlcea - Craiova. Acesta era compus dintr-un automotor Duewag. Un an mai târziu, aceeași rută(cu trasa puțin schimbată) a fost făcută de un accelerat compus tot dintr-un automotor Duewag.
În perioada 1994(??) - 2005, a circulat și un sezonier pe această rută: A 285/286 "Constanța - București Băneasa - Pitești - Călimănești". Din 1996, acesta a devenit R 721/722 "Cozia". În 1998, a fost limitat la Râmnicu Vâlcea, iar din 1999 a început să aibă grupă "Constanța - Pitești". Compunerea era astfel: LDE + 2B + A + 4B + A + 2B.
Un alt tren interesant care a deservit această rută, a fost A 255/256, devenit ulterior A 1923/1924, pe ruta "Craiova - Iași/Sibiu". Era compus din 10 vagoane, din care primele trei se detașau la Podu Olt și mergeau la Sibiu, după care se atașau alte 3 vagoane care făceau ruta "Sibiu - Iași".

Am calatorit in 2001 cu Rapidul Cozia 722 de la Constanta la Titu . Am plecat din Constanta pe la 9 dimineata si am ajuns in Titu pe la 13.00 . Am primit loc in grupa de Ramnicu Valcea . Trenul avea vagoane compartimentate nemodernizate (8 locuri) . Nu se deosebea cu nimic de un personal pe ruta Bucuresti Obor - Constanta la capitolul confort . Singurul avantaj a fost ca n-am mai schimbat trenul in Bucuresti . A stat vreo 10 minute in Bucuresti Baneasa pana i-au pus LDE . Avea o singura oprire la Medgidia , si apoi vitezoman pina la Bucuresti Baneasa cu peste 100 km/h . Daca nu ma insel avea cel mai bun timp de mers pentru un rapid intre Constanta si Bucuresti .

Multă vreme, a avut printre cei mai buni timpi fiindcă nu oprea între București Băneasa și Constanța(cel puțin, așa știu din MT-urile anilor 90).
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
loryjonel




Numarul mesajelor : 17
Reputatie : 5513
Data de inscriere : 07/11/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: m200-201   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeDum 08 Noi 2009, 14:21

pe magistrala 201 am aflat ca au fost sau mai sunt 20 linii secundare este vorba de raureni(sau govora nu stiu exact de unde se desparte linia) ocnele mari si de asemena linia lotru brezoi imi poate spune cineva daca exista aceste 2 linii au existat si care este starea lor se circula si ce anume sau sunt inchise va multumesc pt ajutor
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeDum 08 Noi 2009, 16:35

loryjonel a scris:
pe magistrala 201 am aflat ca au fost sau mai sunt 20 linii secundare este vorba de raureni(sau govora nu stiu exact de unde se desparte linia) ocnele mari si de asemena linia lotru brezoi imi poate spune cineva daca exista aceste 2 linii au existat si care este starea lor se circula si ce anume sau sunt inchise va multumesc pt ajutor

Acea linie de Ocnele Mari de care zici este de fapt linia industriala Oltchim - Ocnele Mari. Linia este lucioasa, semn ca mai circula trenul pe ea, cu toate ca nu am vazut niciodata trenul trecand pe acolo, ceea ce inseamna ca circula destul de rar. Legat de Lotru - Brezoi, de asemenea cale ferata industriala, linia exista si se circula pe ea pe vremea cand functiona fabrica de cherestea de la Brezoi ca apoi lemnul sa fie transportat cu trenul la combinatul de prelucrare a lemnului din Ramnicu Valcea pentru fabricarea mobilei (CPL-ul din Valcea avea contract inclusiv cu IKEA). Avand in vedere ca cele doua obiective industriale sunt acum inchise, acelasi lucru s-a intamplat si cu linia. Sinele inca mai exista insa vegetatia a pus stapanire pe terasament, linia fiind inchisa de vreo 10 ani, daca nu mai mult. De remarcat este ca pe linia Lotru - Brezoi sunt doua poduri de fier destul de mari, unul peste raul Olt si al doilea peste raul Lotru, amandoua intr-o stare destul de buna, avand in vedere ca nu s-a mai circulat de ceva vreme pe ele.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
loryjonel




Numarul mesajelor : 17
Reputatie : 5513
Data de inscriere : 07/11/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeDum 08 Noi 2009, 17:32

Ms mult dar despre linia alunu carbunesti ce sti sa finalizat? sau inca nu este terminata?
Sus In jos
tudor_vl
V.I.P Member
V.I.P Member
tudor_vl


Numarul mesajelor : 447
Varsta : 34
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6293
Data de inscriere : 04/05/2009

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeDum 08 Noi 2009, 20:23

loryjonel a scris:
Ms mult dar despre linia alunu carbunesti ce sti sa finalizat? sau inca nu este terminata?

Constructia liniei a fost inceputa prin 1987 - 1988. Pana in 1989 au reusit sa pregateasca terasamentul, sa strapunga un tunel (Rosia) din cele trei si aproape sa termine un viaduct. In 1989 inca mai era de lucru: trebuiau strapunse celelalte doua tunele (Seciuri si Dobrana), trebuia terminat viaductul si mai trebuia inceputa constructia unui al doilea. Oricum, se stie ca sinele nu au fost niciodata puse. Din pacate, "Revolutia" a stat in cale si aceasta linie a ramas neterminata, cele doua tunele ramanand cu frezele inauntru, acel viaduct a ramas neterminat iar valea unde trebuia construit al doilea a fost umplut de deseuri miniere de la mina Alunu. Am fost asta-vara prin zona iar ce am vazut m-a lasat tablou. La viaduct mai era destul de lucru (schelele inca erau montate) iar terasamentul fie s-a prabusit fie a fost transformat in drum de tara. Asemenea liniei Valcele - Ramnicu Valcea, cea mai parte a terasamentului era construita pe rambleu. Din pacate, timpul nu mi-a permis sa ajung la tunele. Oricum, daca linia era sa fie terminata, era foarte greu sa fie intretinuta, intreaga zona din vecinatatea comunei Alunu fiind aproape ca o gelatina din perspectiva compozitiei solului (adica foarte argilos). Am vazut numeroase drumuri surpate si case prabusite din cauza alunecarilor de teren. De altfel, si linia Babeni - Alunu a fost intens afectata de alunecarile de teren.
Sus In jos
http://www.infrastructura-cfr.myfreeforum.ro
MariusM
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 2221
Varsta : 36
Localizare : Bucureşti
Reputatie : 8341
Data de inscriere : 27/08/2008

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitimeDum 13 Dec 2009, 19:16

Gara din Râmnicu Vâlcea(sau "Hai, vino iar în gara noastră mică....")

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Imgp1129

201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt GoogleSearchIconShadow201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt SuperSearchIconShadow
Sus In jos
http://mionulescu.blogspot.com
Continut sponsorizat





201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Empty
MesajSubiect: Re: 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt   201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt Icon_minitime

Sus In jos
 
201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
Sus 
Pagina 1 din 52Mergi la pagina : 1, 2, 3 ... 26 ... 52  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» 219 : Valcele - Ramnicu Valcea
» Excursie Ramnicu Valcea - Blidari (pe calea ferata Valcea - Valcele)
» Utilizarea vehiculelor pe linia 201 Piatra Olt–Băbeni–Podu Olt
» Ramnicu Valcea - Sibiu 12.08.2009
» Plecari/sosiri Ramnicu Valcea

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 200-
Mergi direct la: