|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 23:57 | |
| Si firmele de casa ar minca o piine. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 00:03 | |
| Ori blamatul 1822, sau 1932. Ce salubrizări şi igienizări au? Îşi păstreză numărul, e acelaşi tren. Dar contează? Pe liniile MAV sau OeBB vedem oamenii cu mănuşi, şorţ şi cu sacul de folie care se asigură că se golesc coşurile şi se strânge ce este vizibil de prin vagoane. În mers şi fără menajamente. Şi nu sunt foarte departe geografic, sigur sesizaţi şi de alţi colegi de forum. Probabil organizarea noastră mioritică este încă prea îndepărtată de ce se face pe alte administraţii. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 00:17 | |
| Nu cred că cu 1585 se cară paporniţe şi burdufuri de brânză ca în trenurile de noapte.
MAV încă are bude cu descărcare între şine, iar ungurii nu fumează în tren să înfunde budele cu chiştoace. Pe când la noi un tren de 10 ore ajunge cu măcar un sfert din bude înfundate la destinaţie. De aia nu pot vagoanele alea să plece din nou în cursă imediat. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 11:44 | |
| ASta e intradevar o problema cu buzile si cu fumatul, dar pentru a folosi mai mult vagoanele cred ca trebuie umblat si la timpii de manevra din gara in revizie ca uneori sta garnitura cite o ora la peron pina o trag in revizie. Apoi probabil ca e nevoie de o alta abordare la curatenie ca doar in citeva minute femeile alea ,,dau cu matura" in vagoane. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 12:07 | |
| Doctore, la MAV, unele vagoane au WC-urile cu descarcare pe sine, cel putin astea pe care le trimit la noi, deci nu prea ai cum sa le infunzi cu chistoace. Si au si manere de care tragi putin si se deschid usile. Fraieri ungurii, n-au prins schema cu bude cu vacuum si dutoane la usi, cum a facut-o CFR-ul. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 17:44 | |
| Interesant. Eu chiar detin TrenPlus si daca am Hyperion la indemana la ora la care vreau sa plec pe rutele acestuia nu ma duc la trenurile CFR Calatori, chiar daca am acest card de „fidelitate”. Tocmai pentru ca Softrans isi merita banii pentru ceea ce ofera mai mult decat toate reducerile CFR. Eu incerc sa va explic acest aspect chiar daca unii dintre voi tineti cu o inversunare prea mare sa nu intelegeti.
TrenPlus e din punctul meu de vedere un card pentru cei care calatoresc cel putin la cateva zile cu CFR, chiar daca iti scoti parleala de pe el la 3-4 drumuri lungi pe timp de vara, sa zicem. Eu il vad insa ca un card pentru „plimbareti”. Iar acestia reprezinta o minoritate (ca si biciclistii, de altfel), daca facem abstractie de cei prea plimbareti, care sunt practic navetisti cu abonamente. Calatorii ocazionali nu au in general treaba cu asemenea chestiuni si e normal sa prefere alternativa mai ieftina. Deci nu e chestia de facut reclame, pur si simplu ce este adevarat este adevarat. Iar eu, chiar si cu TrenPlus, tot as alege Hyperion, intrucat imi ofera o experienta de calatorie superioara uneia dintr-un tren CFR Calatori. Pana la urma sunt tot aceiasi bani, deci nu ma afecteaza.
Referitor si la vagoane, daca stai mai bine in 22-96 si 21-76 decat in Hyperion...ei bine, eu n-am stat niciodata si am avut suficiente drumuri cu ele si probabil ca voi mai avea! Sau 20-83 care sunt si mai rele. Poponetul meu sta chiar bine pe scaunele de la Hyperion, la care am grija sa-mi rezerv anticipat locurile ideale, tocmai ca sa nu am de ce ma plange din acest punct de vedere. Singurele vagoane (cls 2) care-mi plac pe IR-urile CFR Calatori sunt 21-87. Pe distanta oricat de lunga, indiferent de momentul zilei, ca e zi sau noapte. Si mi se par chiar „underrated”. Dar chiar si in cazul acestora Hyperion tot ofera mai mult la pachet in stil „combo”, aici incerc sa bat. Dai niste bani si primesti ceva mai generos ca la CFR, pentru care aproape intotdeauna trebuie sa platesti mai mult, mai ales pentru cei care nu au vreun fel de reducere. Si daca tot sunt nu stiu ce trenuri Regio de la CFR cu scaune mai bune decat Hyperionul, ei bine, in aceeasi situatie se afla si destule IR tot la CFR. Intre un 20-54/55 si un 21-76 sau 20-83 e clar care are scaune mai comode, ma rog, atat timp cat nu sunt vandalizate. Sau chiar si 19-80, dar bine, asta e teoretic clasa 1, chiar daca circula in ziua de azi la a 2-a pe Regio pentru toti tiganii. Am mai povestit experientele mele pe forum de-a lungul timpului. Nu imi place sa ma repet. Nu are Hyperion scaunele ideale sau pe cele mai bune, dar sunt chiar decente pentru drumurile pe care le efectueaza. Asta ar trebui inteles. N-a zis nimeni ca are fotolii regesti. Iti ofera oricum cate ceva din toate la un pret rezonabil. Nu stiu ce poponet are Adirmvl dar sunt peste Desiro (in ambele configuratii). Degeaba incercati sa-i cautati nod in papura pentru anumite gafe temporare, cand ei au tot dat in rest lectii celor de la CFR Calatori prin modul in care isi trateaza clientii, deci e o absurditate sa spui ca Softrans nu conteaza. De aia isi merita laudele. Numarul de calatori care aleg sa foloseasca Hyperion este destul de definitoriu la ordinea zilei. N-are nimeni de ce sa tina doar CFR-ul in brate daca altii chiar stiu sa faca mai placut mersul cu trenul in Romania. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 18:36 | |
| La 1,82m şi 92 kg stai foarte bine în 22-96.
Apropo de călătorii ocazionali, parcă am demonstrat eu că pe Bucureşti - Braşov un bilet dus întors la CFR Călători, luat în ziua trenului, e mai scump doar cu vreo 5 lei pe sens decât unul la Hyperion. Da, la CFR Călători n-ai Wi-Fi. _________________ :TTT:
|
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Mai 2016, 19:05 | |
| Cred ca AeroX chiar a subliniat cel mai bine de ce tot mai multi aleg Hyperionul: este vorba de atmosfera din acest tren, ei chiar au reusit sa schimbe perceptia unora (nu asa de multi pe cat mi-as dori eu de exemplu) despre mersul cu trenul in Romania. Este ceea ce incearca mai timid, mai cu poticneli si CFR Calatori in ultima vreme.
NU a fost nimeni care sa mearga cu el si sa nu recunoasca asta: chiar nu se astepta sa fie tratat asa in Romania. Cei care nu au niciun fel de reduceri ca mine si sunt calatori ocazionali nu au de ce sa aleaga CFR la pret aproape dublu. Daca am nevoie la o alta ora la care nu e Hyperionul - bineinteles ca examinez si celelalte variante. Altfel - nu, pe aceasta ruta cel putin. NU am de ce , oricat de simpatici mi-ar fi si CFR-ul care dau semne ca macar vor sa faca ceva - fie si pe ultima suta de metri. Totusi seara de dragul vremurilor de glorie ale CFR-ului mai merg cu R 3012 care imi ofera o placuta calatorie in timp pe vremea copilariei si amintirilor din acele vagoane compartimentate. Ca o paranteza: nu inteleg inversunarea contra acestor vagoane, sunt printre cele mai confortabile, iarna sunt perfecte, la fel si noaptea sau pe distante mai lungi, deci nu ma deranjeaza deloc ca se incearca repararea lor.
Fiecare are nisa lui de calatori - in fond fiecare merge cu cine si cu ce vrea. Dar nici sa fie unii asa orbiti de ura nu e normal. Daca Hyperion e asa mic si amarat - de ce Dumnezeu a provocat atata deranj si suparare? Scaunele - ca vad ca asta e mai nou ultima problema - mi se par fara exagerare printre cele mai confortabile si ergonomice, chiar si pentru calatorii mai lungi de 4 ore.
Iar pe Bucuresti-Constanta - cei ce inca aleg CFR-ul de ex IR1583 (trenul concurent sa zicem) sunt cei cu reduceri care le e frica probabil ca la privat nu li se accepta "facilitatile", cei ce au impresia ca la privat e mai scump (da - am mai auzit si din astia) sau cei ce pur si simplu nu stiu de existenta privatului. Oricum vine sezonul si va fi cat de curand neincapator. La intoarcere din Constanta nu are concurent direct si e alta situatie.
Dupa parerea mea si am mai spus-o - pe Constanta singurele trenuri IR care isi merita banii 60 RON pret intreg sunt cele de 2 ore. Atat. Restul - e prosteala care sa vedem cat va mai tine, mai ales in extrasezon. Autocarele chiar isi merita banii pe ruta asta. Am vazut asta inclusiv in mini-vacanta de 1 Mai cand marketingul CFR Calatori fiind zero barat si-a trimis potentialii clienti fix la autocare care nu m-au dezamagit deloc. Cu 54 de lei am fost in fix 4 ore in Mangalia - bilet luat de la sofer la plecare, deci fara anticipatii de en-spe zile si alte mega-oferte. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 24 Mai 2016, 23:26 | |
| - Dr2005 a scris:
- Jurnal Feroviar a scris:
- Are CFR bani de 4 EMU anul asta? Nu are domnilor nimic, daca avea deja erau aduse
Crezi că astea cresc în copaci? Licitaţia se anunţă cu 60 - 90 de zile înainte. Dacă se va anunţa în august, atunci va avea loc în octombrie. Mai trec 60 zile pentru contestaţii, ajungem la Revelion. După aia vor mai trece câteva luni până se livrează, că nu stă nimeni pe stoc cu ramele electrice (poate doar Softronicul). Aşa că la anul pe vremea asta s-ar putea să ne plimbăm pe Bucureşti - Constanţa cu 160 km/h cu Desiro ML, Coradia, Talent sau Flirt. Sau cu nişte tramvaie Hyperion. Nu cred că îți permiți să spui tramvaie Hyperion după ce ai enumerat câteva trenuri, o parte din ele fiind exclusiv de navetă, și fiind niște dezastre dpdv al comfortului. Mie mi-ar fi rușine cu o astfel de afirmație, să numesc Hyperion tramvai (ca fapt divers, e singurul EMU în care chiar m-am simțit comod și bine, și am mers cu Flirt, Talent și Desiro) după ce am înșirat niște tramvaie în adevăratul sens al cuvântului. Eu momentan folosesc trenul, însă dacă CFR se va tâmpi iar (precum au făcut-o sârbii cu Flirturile lor, le-au trântit la IC exact cum am făcut noi cu mizeriile alea de Desiro în 2004-5) am să trec foarte rapid la mașina personală sau la autocar. Nu dau 60 de lei până la Constanța ca să stau în ceva la fel de incomod ca un minibus sau ca un tramvai occidental. Mi-a ajuns că m-a durut spatele 2 zile după ce am mers cu Dezastro pe Brașov - Sibiu 4 ore, de-am regretat că m-am zgârcit la 15 lei (3 bidoane de bere) ca să nu iau IR 1621. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 25 Mai 2016, 08:51 | |
| Cam toate IC-urile din Belgia sunt făcute cu Desiro ML. E drept, poţi să mergi şi cu maşina personală, dar îţi ia minim o oră să intri în Bruxelles cu ea, iar parcare sub 4 euro pe oră nu găseşti. Aşa că Desiro-urile de pe Bruxelles - Anvers sunt full, cu oameni în picioare (bine că eu merg la clasa I). Iar IC-urile care nu sunt cu Desiro sunt cu etajate. Vagoane mai de Doamne-ajută sunt doar pe IC-urile internaţionale Bruxelles - Amsterdam, alea sunt din oră în oră.
Nu înţeleg de ce românul are pretenţii exagerate pentru drumuri de 3 ore. _________________ :TTT:
|
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 25 Mai 2016, 09:15 | |
| Desiro ML are si optiune interregio, nu insa si intercity. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 25 Mai 2016, 10:21 | |
| Nu inseamna ca daca altii au etajate pe IC trebuie sa avem si noi. Nu stiu cum iau romanii numai tampeniile din vest. Lucrurile bune nu le pot lua! |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 25 Mai 2016, 10:44 | |
| - riciu a scris:
- Nu inseamna ca daca altii au etajate pe IC trebuie sa avem si noi. Nu stiu cum iau romanii numai tampeniile din vest. Lucrurile bune nu le pot lua!
Altii folosesc etajate si pe IC-uri sau IR-uri pentru ca nu fac fata cererii, deci nu e tocmai o tampenie. Etajate au inceput sa circule de ceva vreme si ca trenuri de viteza, fara a avea un confort senzational... In Elvetia, sa vezi astfel de trenuri compuse din 10-12 etajate si ocupate 100% la ore de varf e ceva normal. Desi sunt incomode, pentru unii solutia a mers si merge in continuare. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 25 Mai 2016, 11:43 | |
| - Dr2005 a scris:
- Nu înţeleg de ce românul are pretenţii exagerate pentru drumuri de 3 ore.
Ar fi cateva motive: -salariile sint exagerat de mici comparativ cu cele din Vest; -cu multe trenuri de rang superior 3 ore inseamna 120 de kilometri sau mai putin; -la 5 persoane, daca nu la 4, cu masina acoperi si benzina, si taxa de drum, si asigurarea, si amortizezi din pretul masinii fata de banii pe care-i dai pentru un bilet la tren la tren. Crezi ca eu as stramba din bot sa fac 4 ore de la Cluj la Valcea in etajat? Dar fac aproape 7. Si inca recent au pus Desiro cu fotolii, ca inainte era cu clasa I. Ia uite un drum de 3 ore si un sfert. In practica de vreo 3h30'. |
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6990 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Mai 2016, 00:23 | |
| Am pretenții pentru că raportul dintre preț și salariu este altul decât în Belgia. Plus că Belgia e o flegmă de țară, o străbați în 5 ore dacă vrei. În plus, la noi trenul doarme pe drum, deci măcar condiții să am. Ok, dau 60 de lei, dar vreau să am scaun comod (22-96, 21-86, 20-83 unele, 21-70, 21-76 9xx, etc.), vreau să am priză, vreau să am climă funcțională, și dacă se poate să pot să deschid geamul (22-96, 20-76) sunt cel mai fericit. Uită-te și tu pe ce vrei, întreabă pe cine vrei, de când au dispărut dezastrele pe M700 Galați - București a crescut nr de călători considerabil! Până și rudele mele, care m-au luat la înjurături acum vreo 2 ani că le-am convins să ia trenul (pe atunci, tramvai, că Desiro nu e tren pentru IR, 4 ore și 62 de lei) s-au întors la el odată ce le-am arătat că are vagoane cum trebuie.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |