| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 09:09 | |
| Si o singura locomotiva si o singura garnitura sa fie, sa vedem numa cele doua ore, respectiv o ora 58 de minute ca se fac. O sa fie o zi istorica, si primul pas spre readucerea CFR in prim planul transportului de calatori, cel putin pe M800. |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7375 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 10:07 | |
| De ce pe Bucuresti -Ploiesti- Campina nu se circula si cu 160 km/h? |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 10:09 | |
| Pentru ca...marfare. Si restrictii la mai toate macazurile tot pentru ca...marfare. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 10:50 | |
| de pe facebook Construim Romania |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 11:00 | |
| IR 1987
0 Bucuresti Nord Gr. A 09:00 Real 225 Constanta 10:56 Estimat -2
Sosit timpuriu cu 2 minute |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 11:26 | |
| Montana, 'mancaiash' asincronele ei |
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 12:23 | |
| Unde esti, baiazide, sa-ti vezi visul realizat? |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 13:17 | |
| ok .. clasele sunt cu Vmax .. ca 302 e limitata la 120 datorita bandajelor,a starii tehnice proaste,si alte probleme care apar in exploatare,e o alta discutie... Repet,clasa 42 are Vmax 200 ... toate masinile care au trecut prin clasa 42,au fost apte la un moment dat apte de 200.42-302 are probabil inca angrenajele de 200,si de aia nu a fost retrogradata.. sau poate nu s-au mai abosit sa-i schimbe placutele... si in ea e trecut Vmax=120,din diverse motive.. Clasa 477 din cate stiu eu toate sunt apte 200 km/h(tehnic) ,dar au fost limitate de AFER la 160.. Asta o stiu de la un domn ce lucreaza pentru AFER si apartinea zonei Brasov.. care se ocupa cu omologarea materialului rulant pentru AFER... |
|
| |
mariuscfrbucuresti
Numarul mesajelor : 566 Varsta : 27 Localizare : Bucuresti,Constanta,Cluj Napoca Reputatie : 5434 Data de inscriere : 09/09/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 15:22 | |
| |
|
| |
didinul
Numarul mesajelor : 865 Reputatie : 6471 Data de inscriere : 31/08/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 16:29 | |
| Cred că e prima filmare din cabina locomotivei la 160.
http://www.tare.ro/user-nariomaru/6281631-tren-care-circula-cu-160-kmh-pe-ruta-bucuresti-constanta
|
|
| |
alex.barac.5
Numarul mesajelor : 324 Varsta : 36 Localizare : Sibiu Reputatie : 4531 Data de inscriere : 21/05/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 16:34 | |
| E mai vechi clipul, nu stiu cat de vechi dar l-am mai vazut pe undeva pe forum aici acu vreo saptamana parca...
In alta ordine de idei,
IR1986 0 Constanta 13:10 Real 221 Bucuresti Nord Gr. A 15:06 Real -4
Sosit timpuriu cu 4 minute |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 17:14 | |
| - AlexD a scris:
- Ar fi frumos sa vedem o garnitura de 6/7 x 21-90 sau chiar mai multe dar o vor strica cu 10-91 ca sa aiba si vagon de clasa 1
Azi trenurile au fost formate din 3 vagoane 10-91 (1, 2, 3), un 21-76 (4) şi două 21-90 (5, 6). E posibil ca toate garniturile să rămână aşa, pentru că cu mai mult de un 21-76 nu se mai asigură procentul de frânare (că 21-76 nu are patine), iar călătoria cu 160 km/h, la urma urmei, nu-i pentru sărăntoci, de unde şi cele 3 vagoane de clasa I. Lăsând gluma la o parte, chiar nu ştiu cum vor arăta aceste trenuri de mâine... 3 vagoane de clasa I clar nu or să aibă clienţi, 22-96 nu se pot folosi pentru că au climatizarea proastă şi intră mirosul de discuri încinse în salon, iar cele 2 AVA200 sunt rezervele pentru Dacia. Astăzi, la perechea 1986/7, vagonul 1 a fost rezervat pentru oficialităţi (se glumea pe acolo că dacă deraiază, se decapitează toată conducerea sistemului feroviar românesc, fiind în vagon directorii generali de la CFR Călători, Marfă şi Infrastructură, AFER, preşedintele SNCFR, un secretar de stat şi alte oficialităţi), vagonul 2 pentru presă (unde a fost şi Mihai Crăciun, de a făcut acel print screen de pe telefon), iar celelalte vagoane pentru muritorii de rând. Însă aceeaşi garnitură a plecat şi cu a doua pereche, remorcată de 473 004 (şi un mecanic cunoscut de mulţi). Trebuie să recunosc că 10-91 chiar e un vagon confortabil! Se vor folosi 2 locomotive, a doua pereche se va forma la peron din vagoanele sosite cu 1986. - DUAL a scris:
- Clasa 477 din cate stiu eu toate sunt apte 200 km/h(tehnic) ,dar au fost limitate de AFER la 160.. Asta o stiu de la un domn ce lucreaza pentru AFER si apartinea zonei Brasov.. care se ocupa cu omologarea materialului rulant pentru AFER...
Toate au angrenaje de 160 km/h. A, că poate (şi subliniez poate) or fi făcut una de 200 km/h e altă mâncare de peşte. - didinul a scris:
- Cred că e prima filmare din cabina locomotivei la 160.
http://www.tare.ro/user-nariomaru/6281631-tren-care-circula-cu-160-kmh-pe-ruta-bucuresti-constanta E de la probele din 13.06.2014. Nu ştiu cine a filmat-o, au fost vreo 6 oameni în locomotivă. Dar a fost deja postată pe Youtube. _________________ :TTT:
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 17:54 | |
| E ciudat ca nu au vagoane 21-90 si in Arad zac pe acolo vreo 4-5 fara 21-90-023 |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 18:18 | |
| La 1h56min de mers cred ca exista si pe Constanta - Fetesti, portiuni de linie unde se circula cu 160 km/h. |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4792 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 04 Iul 2014, 18:20 | |
| E momentul sa celebram macar virtual ziua de azi, asta dupa vreo 9 ani de asteptare.
1989 e afisat ca sosit in Constanta la 17:55 -> 1h55' si cea mai buna performanta all-time in regim comercial pe B-Cta. Ma bucura revenirea 21-90 in compunerea trenurilor pe ruta spre mare. Sunt vagoane reconditionate ? Si daca da s-a pastrat compartimentarea originala sau au devenit si ele bou-vagon ?
Sambata am treaba in Constanta, dar trebuie sa iau masina, miercuri plec din nou in concediu la mare, dar din nou cu masina. Va trebui sa mai astept vreo trei saptamani sa ma bucur si eu de o calatorie "premium" cu 10-91. In conditiile astea cred ca isi merita cu prisosinta pretul de 92 lei/calatorie.
LE: Ionut - din ce vad pe timpi banuiesc ca se merge si Cernavoda-Cta cu 160, altfel nu vad cum poti sa faci Medgidia-Cernavoda in 12-13'. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|