Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi 26 Mai 2016, 15:31

Subscriu la ceea ce ai zis.
Stiu ca lucrurile trebuie modernizate etc, dar nu inseamna sa renuntam si la putinul ok care a mai ramas.

Sus In jos
mielutu zburator

mielutu zburator


Numarul mesajelor : 3172
Varsta : 29
Reputatie : 6990
Data de inscriere : 07/09/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeVin 27 Mai 2016, 00:33

Modernizarea nu înseamnă neapărat să copiem tot ce e la alții sau să renunțăm complet la capitolul comfort sau estetică.
Noi (românii) nu am înțeles că NU tot ce e din Occident ni se potrivește. E logic, suntem o nație cu alte tradiții (bune, rele, nu discut) și cu altă educație față de nemți sau franțuji. Trebuie să nu mai importăm tot ce e în afară DOAR pentru că e în afară, fără a trece prin filtrul rațiunii deciziile respective. Nu tot ce-i în UE e și bun (de fapt, o părere personală e că UE e chiar o entitate dăunătoare, dar...).
Sus In jos
http://theliteratelamb.blogspot.ro/
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeVin 27 Mai 2016, 06:28

Lumea nu vine la tren din cauza peroanelor de lumea a treia (nu e cazul M800 si 300 care sunt modernizate). Cand ai scara vagonului la o inaltime de 60... 70 cm fata de peron nu va calca mai nimeni prin gara respectiva. Pana cand CFR Calatori si CFR SA nu vor intelege asta, trenurile vor circula in continuare cu 1-2 vagoane, mai ales pe sectiile secundare. Restul conditiilor din tren se pot rezolva pe parcurs si cu maxima atentie din partea angajatilor CFR Calatori.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeVin 27 Mai 2016, 11:59

Cum zicea acum n ani Maiorescu: sa nu mai importam forma fara fond.... Asta e traditie veche la romani, din pacate.
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeLun 06 Iun 2016, 21:10

am calatorit adineauri cu rapidu 1588.

in sfarsit am mers cu locomotiva de 160.

la mircea voda am trecut cu 120 in loc de 160.

inainte de lehliu a scazut trenu la 70 si a schimbat firu. s-a mers pe celalt fir pana dupa sarulesti. de aia am si trecut cu 50 prin sarulesti.

am parcurs 2:06h azi. s-a pierdut neobisnuit de mult timp la intrare la bucuresti. s-a mers chiar cu 20-30 la un momendat.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeDum 30 Oct 2016, 19:40

Zig-zag-uri pe M800...
Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 14889888_1803023509945734_3945813772620993638_o
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Cris_Cr




Numarul mesajelor : 204
Varsta : 43
Localizare : Pelendava
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 06/10/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi 03 Noi 2016, 02:19

Ieri 02.11 IR 1581 a facut 1h53 ?! Wow !
Sus In jos
marius664




Numarul mesajelor : 2938
Varsta : 45
Localizare : Alexandria
Reputatie : 6915
Data de inscriere : 23/01/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeJoi 03 Noi 2016, 17:46

Cris_Cr a scris:
Ieri 02.11 IR 1581 a facut 1h53 ?! Wow !
Ai fost in el? Ca daca ne luam dupa IRIS se stie ca nu e un de luat in seama 100% in ceea ce priveste acuratea datelor...
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeDum 06 Noi 2016, 21:57

am sosit adineauri cu rapidu 1588 din constanta.

azi am facut 2:04.

trenu era full.
am fost nevoit sa iau la clasa 1 ca la clasa 2 nu mai erau bilete. la clasa 1 erau doar cateva locuri libere.

si vineri seara cand am plecat din bucuresti era lume multa la acceleratu 1635.
Sus In jos
Cris_Cr




Numarul mesajelor : 204
Varsta : 43
Localizare : Pelendava
Reputatie : 3177
Data de inscriere : 06/10/2016

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeVin 18 Noi 2016, 03:00

marius664 a scris:
Cris_Cr a scris:
Ieri 02.11 IR 1581 a facut 1h53 ?! Wow !
Ai fost in el? Ca daca ne luam dupa IRIS se stie ca nu e un de luat in seama 100% in ceea ce priveste acuratea datelor...
Pe iris m am uitat abur
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 05:37

am calatorit ieri cu acceleratu de ora 17 bucuresti-constanta.

am plecat la ora 17:02 din gara de nord de la linia 9. trenu a mers vreo 4 minute cu nici 10 km/h la iesire din gara.

totu a fost cum stim.

rotile s-au oprit la 19:27 in gara constanta.

mi-au placut vagoanele. garnitura de tren avea 4 vagoane noi/reconditionate din 5. vagoanele erau curate si puse la punct. la fiecare usa era un tv care indica destinatia si nr trenului. am inspectat wc-u si pana si wc-u era ok. la fiecare compartiment erau 2 prize. vagonu unde am stat era si silentios.

gps-ul de pe telefon imi arata 143-144 km/h.
ar putea sa mearga cu 160 de la pantelimon pana la ciulnita dupa parerea mea. mai ales ca trenu avea vagoane noi.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 07:12

Compartimente ?
Sus In jos
AndiCFR
V.I.P Member
V.I.P Member
AndiCFR


Numarul mesajelor : 3683
Localizare : Braşov
Reputatie : 8760
Data de inscriere : 10/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 09:36

Probabil se refera la 21-76 9xx, dar care e salon.
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 11:32

numaru de la vagon era 21-76 913-0.
scaunele erau pozitionate 2 si cu 2 viza avi unu de altu gen open landscape. in sfarsit vazusem si eu in romania vagoane puse la punct.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitimeSam 03 Dec 2016, 20:46

O raita pe M800 Bucuresti-Constanta si retur cu vouchere -45% reducere de la CFR Calatori. Am zis sa vad ultima oara marea inainte de venirea adevarata a iernii. 

La dus - IR 1583 cu 4 vagoane: 21-86; 19-83; 2*21-76 - in unul din ele am stat si eu. Conditii impecabile, trenul aproape plin, s-a mers bine pana la Sarulesti, apoi cam un sfert de ora abia s-a tarat (am inteles ca iar au fost probleme cu furturile pe acolo) dupa care a reintrat in normal si a alergat bine pana la Constanta. Nasul foarte OK, le explica in engleza unor straini unde au locurile, ajuta pe toata lumea sa se aseze, a fost si supracontrol dupa Fetesti. 

La intors - IR 1586 cu 5 vagoane: 4 vagoane modernizate seria 21-76 nr 905; 909; 907; 902 si 1*19-83 105. Grad de ocupare mai slab dar oricum OK pt sambata seara, cam 70%. Am stat in  vagonul 21-76 905 cu tetiere rosii (culoarea mea preferata), scaunele un pic mai tari decat la venire - dar pt astfel de rute de 2 ore sunt foarte bune. Lumea comenta langa mine ca nu mai mersesera cu trenul de ani de zile si erau foarte incantati de ce au gasit. Mie imi plac foarte mult vagoanele acestea modernizate la Grivita in 2016, sunt si folosite cu un turnus foarte bun - pe Buzau cu tarife Regio si pe Constanta ca IR, pe astfel de rute scurte de zi sunt ideale. 

Sosit si plecat punctual, conditii impecabile, toate dotarile perfect functionale, curatenie bec la toaleta, iar la tariful platit de 66 de lei dus-intors (cate 33 de lei pe sens cu voucherul) a fost o ieseala pe cinste, plus ca vremea a fost superba desi rece. Am avut atat la dus cat si la intors locuri la geam in sensul de mers Very Happy . Masuta, prize, loc berechet, curatenie bec, caldura exact cat trebuie - nimic de comentat. Pe Constanta e una din putinele rute, daca nu singura unde CFR Calatori isi merita tarifele IR si chiar nu vad de ce ai alege duba, afara daca esti constrans de orar.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 45 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 45 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 24 ... 44, 45, 46 ... 56 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: