|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 22:37 | |
| @katalyn Ai vazut pe national geografic documentarele despre bancurile de sardele ? Vom calatorii ca in trenurile Moldovei in zilele de duminica ori in pragul sarbatorilor ! |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 22:53 | |
| - Katalyn a scris:
E foarte greu sa intelegi ce se doreste cu adevarat si de ce se bate pasul pe loc cu niste proiecte incepute care ar fi trebuit sa mearga pe banda rulanta.
Sa vedem ce o sa iasa urmatoarele 3 luni jumate cu sezonierele un lucru e cert vara asta va fi destul de calduroasa automat vor fi si doritori catre litoral care vor folosi trenul.
Foarte de acord. Nu mai ştie stânga ce de fapt vrea dreapta. Dacă vara va fi însorită şi caldă vor fi mii de călători în plus la calea ferată, ori vom avea iar parte de zeci de zile de caniculă şi cu limitări de viteză că "arde şina" şi ne întoarcem la origine, cu tot cu trenuri. Sub origine. 800 va duce greul şi să vedem cum vor strecura călătorii şi marfa pe linia dublă. Încă mai cred şi susţin că o reparaţie capitală pe Buzău-Făurei-Feteşti ar dizolva mare parte a bătăilor de cap şi ar da cale liberă sezonierelor din Ardeal prin Ploieşti Est-Făurei. Eliberănd o parte din traficul Bucureşti-Feteşti. Cumulat o investiţie care scuteşte o altă investiţie (uzura mecanică până la Feteşti pe M 800). |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 08:38 | |
| - Katalyn a scris:
- De fapt acum ne da tzeapa cu promisiuni ca vor lua trenuri noi, ca vor lua tablete pentru nasi ca vagoane vopsite, vagoane modernizate bla bla bla. Ca sa nu mai zic ca se bate pasul pe loc cu modernizarea DWA-urilor in 21-76 900 care au ramas 5 bucati mari si late si cu 21-90 vopsite la SCRL Brasov tot la 4 bucati au ramas, Cuseta 40-70 vopsita express sunt poze pe net de 1 luna jumate dar nici acum nu cred ca a fost achitata ca sa nu mai zic de inceperea modernizari vagoanelor 21-90 proiectul care contine si dotarea lor cu prize.
Macar tu ti-ai dat seama ca acum vorbim de nimic, spui CFR spui nimic. Ma surprinde cum in continuare exista multi creduli care pun botul la ce spune CFRul. Din pacate pentru CFR eu nu pot fi cumparat... Ce a facut CFR pana acum, absolut nimic. Din pacate ce se intampla la SCRL e o gluma proasta, locomotivele vopsite acolo sunt terminate toate tehnic iar vopseaua deja cade de pe ele. Ce s-a facut pana acum? Nimic, absolut nimic, au luat vagoanele bune de circulatie 21-90 si le-au stricat vopsindule cu vopsea de 2 lei deja crapata pe 038. Nu au luat din cele 15 vagoane 21-90 care stau in grivita de ani de zile si care au nevoie de vopsea noua, cu locomotivele la fel. Voi nu vedeti ca nu se intampla nimic? NU s-au repus in circulatie nici locomotive nici vagoane din cele care stau, din contra, cand a fost Pastele am vazut cu totii ce dezastru a fost, marketing egal cu zero. Nu vreau sa discut despre inaptul ala de la marketing care nu stia decat sa dea ochii peste cap la propunerile noastre care erau propuneri de bun simt nu altceva. Spui CFR spui nimic, suntem la jumatatea anului si nu s-a intamplat NIMIC. Trenurile sunt aceleasi, ofertele ca anul trecut, vreti trenuri noi, mai asteptati 5 ani. Imi place ca oamenii au inceput deja sa se revolte pe sursele de web si nu mai inghit bullshiturile si promisiunile CFRului, oamenii vor fapte nu vorbe. Are CFR bani de 4 EMU anul asta? Nu are domnilor nimic, daca avea deja erau aduse. Locomotive modernizate, nici vorba, nu se baga nimeni, prea mult de munca si prea putini bani, cu vagoanele 21-90 modernizate la fel e. CFRul are pretentii dar nu plateste pentru pretentiile alea, voi cine vreti sa lucreze cu CFR? Sa nu va mirati cand si SCRL le va spune mucles CFRului... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 10:25 | |
| - neluadi a scris:
Din ce văd mai sus aş alege un mix de propuneri. Adică un IR 1695/1696 prelungit pe ambele capete ale trasei. Şi spre Arad, transformând eurogara Arad în staţie de îndrumare şi de destinaţie acestui tren. Dar şi spre Galaţi, pe M 700. Şi ar deveni un prim "EST-VEST EXPRESS" în trafic intern peste toate împotrivirile că nu se mai vrea numirea unor trenuri, ajunse la rang de IR. Cu un traseu peste două magistrale şi eliminând criticatele actuale întârzieri la îndrumare din GDN. Un ICN care ar străbate Arad-Timişoara-Craiova-Buc-Urziceni-Galaţi asemănător cu trenurile PKP care leagă extremităţile Poloniei, şi ei chiar au multe asemenea garnituri. Pauza de o oră actual în Timişoara Nord ar putea fi scurtată prin formarea trenului imediat după intrarea vagoanelor de trafic internaţional în ţară, adică în noua gară Arad. Acolo ataşate la un 1696 intern cu dormitoare de Bucureşti şi clase de Galaţi. Din Bucureşti pot pleca doar clasele Arad-Galaţi şi ar avea timp suficient la destinaţie pt igienizare şi împrospătare (vidanjare, completări, aspect interior). Avantajele sunt multiple: tren direct pe o trasă solicitată şi căutată, scutirea de o pereche de IR la materialul rulant pe M 700, eliminarea ruşinoşilor timpi de întărziere la îndrumare pe Bucureşti Nord, startul unor trenuri dedicate şi uşor de reţinut pentru călători. Dacă pleacă doar clasele, nu ai făcut nimic, nu se vor găsi mulţi care să meargă la vagon de clasă 14 ore... În plus, pe M900 se întârzie, singura soluţie ar fi ca 1696 să aibă o staţionare teoretică de minim 80 de minute în Bucureşti Nord. Ca să nu mai vorbesc că vagoanele alea, după 10 - 11 ore în mers vor avea coşurile de gunoi pline şi budele înfundate. Să mai amintim şi numărul de călători foarte diferit de pe 700 faţă de 900? Pe 700 merg trenuri cu 3 - 4 vagoane, pe când 1696 e mai lung şi mai are şi grupa de la Reşiţa la coadă... dacă ajungi în Nord, ce trimiţi la Galaţi? Va trebui în Caransebeş să pui vagoanele de Reşiţa în faţă, dar asta înseamnă că rămân dormitoarele la mijloc... deci cum, necum, în Bucureşti Nord vor trebui manevre multicele pentru un astfel de tren. Bucureşti Nord ar cam trebui să fie cap de linie, iar Bucureşti - Urziceni - Galaţi ar putea să aibă mers cadenţat, cu nişte automotoare mai de Doamne-ajută, ceva gen Desiro ML sau ce s-o cumpăra (să nu vă imaginaţi că automotoarele noi vor merge pe regio-ul de Zimnicea). - alliens a scris:
- legal nu exista, dar daca operatorul declara o viteza pentru a atrage clienti (stiind faptul ca in ziua de azi conteaza timpul in care se ajunge la destinatie, implicit viteza) si in practica viteza e mai mica suna a reclama mincinoasa....pana la urma nu e vorba de 3-4 minute, ci de o imagine care e oricum sifonata si care cu aceste trenuri de 160 km/h si-a mai revenit putin, dar daca clientii vor vedea ca iau tzeapa de fiecare data nu vor mai pune botul si vor alege alte variante...mai cinstit ar fi ca CFR sa nu se mai laude cu acea viteza pe care nu o poate tine, ci sa se limiteze la cat stie ca poate oferi...dar astea sunt utopii, CFR intotdeauna a avut prostul obicei de a-si minti clientii si a le da tzeapa
Operatorul a spus ,,viteze de până la 160 km/h" şi ,,Bucureşti - Constanţa în 2 ore". ,,Până la 160 km/h" poate să fie şi 5 km/h. Condiţia celor 2 ore cred că se respectă, deci unde e reclama mincinoasă? Mai mincinoase mi se par reclamele alea cu ,,minute nelimitate" care, de fapt, sunt 1440 pe zi naţionale şi 3000 pe lună internaţionale. Dar asta scrie într-o notă de subsol scrisă cu font de 2 pe contract. - Jurnal Feroviar a scris:
- Are CFR bani de 4 EMU anul asta? Nu are domnilor nimic, daca avea deja erau aduse
Crezi că astea cresc în copaci? Licitaţia se anunţă cu 60 - 90 de zile înainte. Dacă se va anunţa în august, atunci va avea loc în octombrie. Mai trec 60 zile pentru contestaţii, ajungem la Revelion. După aia vor mai trece câteva luni până se livrează, că nu stă nimeni pe stoc cu ramele electrice (poate doar Softronicul). Aşa că la anul pe vremea asta s-ar putea să ne plimbăm pe Bucureşti - Constanţa cu 160 km/h cu Desiro ML, Coradia, Talent sau Flirt. Sau cu nişte tramvaie Hyperion. _________________ :TTT:
|
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 10:50 | |
| - Dr2005 a scris:
- Aşa că la anul pe vremea asta s-ar putea să ne plimbăm pe Bucureşti - Constanţa cu 160 km/h cu Desiro ML, Coradia, Talent sau Flirt
La cat cere CFR pe un bilet, raman fidel Softrans pe ruta asta, cand nu ma ajuta trenul iau masina si gata. Alstom ar fi in avantaj, are deja hala si utilaje, nu mai vorbim de oameni undeva langa Bucuresti. Softronic mai are la Craiova tot ce trebuie pentru mentananta RES. Ceilalti nu au nimic, nici CFR nu are nimic, nu are hale pentru EMU, ce faci stai cu ele in camp? |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 11:20 | |
| Putem sa ne exprimam nemultumurile fata de un operator sau altul si pe un ton mai relaxat, insa observ ca aici se incurajeaza tocarea CFR Calatori in timp ce sunt ridicati in slavi operatorii privati, adica tocmai aia care sunt primiti ca cersetorii cu doua trase pe zi pe rutele principale, desi CFR Calatori are si de 15 ori mai multe.
Sunt unii useri pe-aici al caror principal scop este sa dea in cap operatorului de stat, desi acesta tine greul pe magistrale, ia sa vina si Softransul cu douazeci de trase pe zi si Regiotransul cu inca douazeci pe Bucuresti-Constanta, voi chiar credeti ca au de unde, au ei material rulant de tot dati in CFR Calatori ca nu are conditii, au venit privatii ca la cehi sau austrieci cu material rulant competitiv astfel incat sa acopere trase toata ziua, sau sunt ei doar niste intrusi care si-au ales cele mai bune programari pentru trenuri ? |
| | | ldh80 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6890 Varsta : 42 Localizare : Pascani Reputatie : 12291 Data de inscriere : 03/11/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 11:27 | |
| Materialul rulant a CFR Calatori, si aici ma refer la vagoane, este unul destul de bun si performant! Iar pe M800, vagoanele folosite de CFR-Calatori ofera conditii absolut acceptabile (as indrazni sa spun mai mult decat acceptabile la trenurile IR).
Insa problemele sunt de alta natura
-Degradarea si distrugerea vagoanelor CFR-Calatori de unii calatori certati cu legea si cu bunul-simt
-Si in general in Romania (si in special pe liniile secundare) starea infrastructurii feroviare |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 11:29 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Dr2005 a scris:
- Aşa că la anul pe vremea asta s-ar putea să ne plimbăm pe Bucureşti - Constanţa cu 160 km/h cu Desiro ML, Coradia, Talent sau Flirt
La cat cere CFR pe un bilet, raman fidel Softrans pe ruta asta, cand nu ma ajuta trenul iau masina si gata. Alstom ar fi in avantaj, are deja hala si utilaje, nu mai vorbim de oameni undeva langa Bucuresti. Softronic mai are la Craiova tot ce trebuie pentru mentananta RES. Ceilalti nu au nimic, nici CFR nu are nimic, nu are hale pentru EMU, ce faci stai cu ele in camp? Softransul ala pe care il lauzi tu atat de mult e ca si omul care a cumparat un apartament cu bani de la banca si a investit si alti bani in el in speranta ca il va vinde cu profit bun, apoi a vazut ca nu are clienti pentru apartament ca sa il vanda din diverse motive, si s-a gandit sa il inchirieze cu ziua ca sa isi plateasca creditul. Nu stiu ce facea Softransul cu automotoarele lor daca nu era primit pe magistralele principale, ca nu e normal ca tu sa ceri doua trase iar altul paisprezece, iar vara treizeci. Asta cu trasele trebuia reglementata intr-un fel, vine CFR Calatori cu paisprezece trase, vine si Softrans cu paisprezece, altfel pa si la gara! Si in niciun caz nu primesti 3 firme pe o magistrala ca sa faca curse nationale, faci licitatie pentru doua companii, astfel incat una sa fie de stat si una privata. Pe international e alta treaba... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 11:42 | |
| - ldh80 a scris:
- Materialul rulant a CFR Calatori, si aici ma refer la vagoane, este unul destul de bun si performant! Iar pe M800, vagoanele folosite de CFR-Calatori ofera conditii absolut acceptabile (as indrazni sa spun mai mult decat acceptabile la trenurile IR).
Insa problemele sunt de alta natura
-Degradarea si distrugerea vagoanelor CFR-Calatori de unii calatori certati cu legea si cu bunul-simt
-Si in general in Romania (si in special pe liniile secundare) starea infrastructurii feroviare Conditile proaste sunt la trenurile care merg mai mult de 7-8 ore, ca nu e normal sa mearga atat ! Face trenul direct 13 ore si jumatate de la Constanta la Arad basca intarzierile, normal ca se impute ca are si ceva opriri pe parcurs, urca lume, coboara lume, lumea mai e si necivilizata prin unele parti, am vazut de atatea ori tot felul de dubiosi primiti prin vagoanele de dormit ca sa mearga doua statii...Un tren long-distance nu trebuie sa aibe atatea opriri, trebuie sa circule ca un tren expres de noapte. |
| | | Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 13:14 | |
| - baiazid a scris:
- Softransul ala
Eu discut de raport calitate-pret, care e foarte bun la Softrans. La CFR sunt si bune si mai putin bune, din Softrans niciodata nu am coborat cu dureri de spate din tren, din CFR am coborat intepenit de am mai stat 15min la peron sa-mi revin ca sa ma pot deplasa pana la tramvai. Nu mai spun de bataia de joc numita bilete fara loc de am stat 90 de oameni intr-un vagon de biciclete... Piata e liberalizata iar din 2022 orice operator feroviar va putea intra in RO cu licenta europeana, nu o sa mai fie nevoie de autorizarile AFER pentru a circula in RO, sa vedem atunci ce va face CFRul. Momentan vad ca se sperie ce cele 2 RES ale Softrans. Cand apare RES 003 sa vezi atunci panica in CFR, sa-ti ia un privat 400 de calatori din tren zilnic nu e de neglijat, degeaba spui ca ST nu conteaza in piata... |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 13:33 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
-
Eu discut de raport calitate-pret, care e foarte bun la Softrans. Nu stiu ce intelegi tu prin calitate, cert este ca rama Softrans are exact confortul unui tren regio civilizat de pe-afara si cam atat. - Jurnal Feroviar a scris:
-
Piata e liberalizata iar din 2022 orice operator feroviar va putea intra in RO cu licenta europeana, nu o sa mai fie nevoie de autorizarile AFER pentru a circula in RO, sa vedem atunci ce va face CFRul. Momentan vad ca se sperie ce cele 2 RES ale Softrans. Cand apare RES 003 sa vezi atunci panica in CFR, sa-ti ia un privat 400 de calatori din tren zilnic nu e de neglijat, degeaba spui ca ST nu conteaza in piata... Piata e liberizata din...2022? Pai suntem deja in 2022 si nu stiu eu? Si nu cred ca intelegi problema, liberalizare nu inseamna ca oricine poate veni si opera oricum pe orice trasa ca in prezent, vor fi reguli mult mai stricte, adica exact ca in tarile vestice. Acum e doar o perioada de pionierat, de indulgenta si intelegere pentru prea multe aspecte... Si da, Softrans nu conteaza pe piata de calatori, ca daca conta punea CFR-ul acelasi tarif la ora la care pleaca ei! Dar n-a pus ! Si nu , nu cred ca cineva se sperie de trenurile Softrans ci dimpotriva, cred ca tu ai o obsesie pentru ele de le faci atata reclama. Sau poate esti platit, ca daca o faci si gratis deja ai o problema... - Jurnal Feroviar a scris:
- orice operator feroviar va putea intra in RO cu licenta europeana,
Licenta europeana ? Esti sigur despre ce vorbesti ? Nu cred ca iti trebuie o astfel de licenta pentru a opera rute interne. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 13:54 | |
| - baiazid a scris:
- Nu stiu ce intelegi tu prin calitate, cert este ca rama Softrans are exact confortul unui tren regio civilizat de pe-afara si cam atat.
Am fost in Ungaria si in Spania cu personale. Ungurii au si DMU si EMU, dar eu am mers cu vagoane. Vechi ca cele de la noi, dar ingrijite. Cele din Spania (Barcelona - Vilanova y la Geltru) au panza peste plasticul sau lemnul din care sint facute banchetele. Cel putin asa e la etajate. Scaunele din Desiro sint mai ok fata de cele din ramele neetajate din Spania. Deci e mult peste, avand scaune pentru durata medie, masute, prize, net. A, da, in Spania au si 5 locuri pe rand. Cel putin etajatele. Parca la fel e si la cele normale, dar nu mai tin minte precis. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 14:06 | |
| - baiazid a scris:
- Nu stiu ce intelegi tu prin calitate, cert este ca rama Softrans are exact confortul unui tren regio civilizat de pe-afara si cam atat.
Atat de cert? Si la CFR Calatori e confort adevarat de IR si la preturi consistent mai mari? Poate pentru tine si ldh80. Miroase ceva aici, dar nu e shaorma mea! Toate vagoanele CFR Calatori de clasa a 2-a nu ofera nimic mai mult decat ce ofera Softrans (nici macar in teorie, dar in practica care lasa de dorit aproape mereu), poate chiar mai putin din punctul de vedere al confortului si al facilitatilor. Si nu e doar parerea mea. Eu am mers ultima data in aceeasi zi cu IR 1581 (matinalul fara opriri pentru calatori, dar opreste oricum) si Hyperion la intoarcere. Experienta calatoriei a fost superioara la Softrans si numarul calatorilor superior si el. - baiazid a scris:
- Si da, Softrans nu conteaza pe piata de calatori, ca daca conta punea CFR-ul acelasi tarif la ora la care pleaca ei! Dar n-a pus!
Au pus pe M300 pe IR 1630, plus pe M900 de ce crezi ca au aparut atatea trenuri IR cu oferta? Chiar si pe M901 tot de la Craiova pana la Bucuresti. Duuuh... Pe M800 CFR crede ca este ruta premium, dar nici rama Hyperion nu circula goala, ci dimpotriva! Si pe langa un IR 1821 (asupra caruia v-am dat motiv de dezbateri si ala e chiar tren "personal" in toata regula) Hyperion chiar pare IR adevarat pentru Romania! E de bun simt sa vezi de ce Softrans conteaza! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 14:14 | |
| - Jurnal Feroviar a scris:
- Eu discut de raport calitate-pret, care e foarte bun la Softrans. La CFR sunt si bune si mai putin bune, din Softrans niciodata nu am coborat cu dureri de spate din tren, din CFR am coborat intepenit de am mai stat 15min la peron sa-mi revin ca sa ma pot deplasa pana la tramvai. Nu mai spun de bataia de joc numita bilete fara loc de am stat 90 de oameni intr-un vagon de biciclete...
Vagonul de biciclete e pentru... biciclete. Deja sunt situaţii când stau oameni fără biciclete pe strapontinele alea şi nu avem unde să punem bicicletele. Odată s-a lăsat cu scandal, nu voiau să elibereze locurile, i-a uşuit elegant naşul de acolo. Altă dată i-a debarcat pe unii, erau nişte minoritari în 1621, i-a dat jos la Buftea că nici bilete nu aveau. - Jurnal Feroviar a scris:
- Piata e liberalizata iar din 2022 orice operator feroviar va putea intra in RO cu licenta europeana, nu o sa mai fie nevoie de autorizarile AFER pentru a circula in RO, sa vedem atunci ce va face CFRul.
Asta e ca aia cu surdul n-aude, dar le potriveşte. Pachetul IV spune ceva de licenţierea operatorilor şi de certificatele de siguranţă. Dar asta n-are nimic a face cu intrarea pe piaţa românească, mai ales că deja licenţa emisă de orice stat UE e valabilă în România şi viceversa. Cât despre licitarea competitivă... nici Germania nu o aplică şi nu cred că o va aplica, aşa că probabil nici noi nu o vom mai aplica, deja se discută la nivelul Comisiei Europene să se proroge termenul până în 2036. Spre disperarea lu' Leo Express din Cehia care vrea subvenţiile grase date acum de nemţi DB-ului măcar pentru câteva linii. - Jurnal Feroviar a scris:
- Momentan vad ca se sperie ce cele 2 RES ale Softrans. Cand apare RES 003 sa vezi atunci panica in CFR, sa-ti ia un privat 400 de calatori din tren zilnic nu e de neglijat, degeaba spui ca ST nu conteaza in piata...
Da, să ia 400 de călători şi tu ţii restul până la 170.000. Ai văzut că după retragerea Regiotransului, volumul total de călători de pe calea ferată a scăzut cu vreo 3%... unde sunt ,,miile" de călători care mergeau Bucureşti - Craiova cu RT? Ştiu destui oameni care au mers cu Softransul o dată şi le-a ajuns... de ce crezi că toţi colegii care se duc cu bicla la munte merg ori cu CFR, ori cu Regiotrans? _________________ :TTT:
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13107 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Mai 2016, 14:17 | |
| AeroX, poate am mers eu cu mai multe trenuri ca tine si am prins destule vagoane mai bune ca cele din Hiperyonul. Inclusiv Desiro cu fotolii are locuri mai bune ca rama de la Craiova. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |