|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
alex1987
Numarul mesajelor : 283 Reputatie : 4854 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Mai 2016, 21:35 | |
| S-a vorbit de proces pentru finalizarea garilor Ciulniza si Fetesti.Stie cineva in ce stadiul e? E pe terminate? Are numarul cauzei?Poate s-a terminat totusi, si CFR nu face nimic sa intre in normal. |
| | | baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 11:09 | |
| - Adrian78 a scris:
- Tarifele la Pendolino în Polonia încep de la 49 de zloti echivalentul a 49 de lei
Perfect adevarat, atat e tariful tip oferta daca iei biletul din timp la trenurile care circula in perioade de varf sau tariful tip oferta last minute pentru cele care nu circula in aceste perioade! Si asta pentru ca au servicii zilnice cu Pendolino din doua in doua ore la 160-200km/h pe CMK (Varsovia-Cracovia) si sunt intervale orare in care nu se pot vinde biete scumpe. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 14:17 | |
| - riciu a scris:
- 1821 e un tren care este foarte bun, si are calatori si pe partea cu Petrosaniul.
Am circulat des cu perechea lui, cap-coada intre Arad si Buc. 1822 are multi calatori incepand de la Deva si pana la destinatie. Isi face bine treaba. Nu am motive sa-l consider epava nici eu. Nu are vagoane de RJ, insa este solicitat de calatori. Face ce trebuie sa faca un IR de lung parcurs, sa inlesneasca deplasarea oamenilor intre diferite zone ale tarii, la ore potrivite. Faptul ca este utilizat demonstreaza inca o data avantajul trenurilor trasate sa ajunga dimineata devreme in GDN. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 15:28 | |
| N-am contestat utilitatea lui, dar cred ca ar trebui sa fie evident la ce ma refeream. |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 15:52 | |
| - AeroX a scris:
- N-am contestat utilitatea lui, dar cred ca ar trebui sa fie evident la ce ma refeream.
Am prins ideea. Un IC Arad-Constanta ziua si/sau un ICN noaptea, si in sezon. Dar un IR pe Deva-Petrosani-Craiova-Buc tot trebuie sa-l pastrezi. Sunt calatori de noapte suficienti, pe acest segment. Poate asa revine si 1821/1822 la clasicul de unde provine, doar pana la Deva. Si asa in prezent intre Arad si Deva si retur nu este prea folosit. Cu exceptia a cativa de Radna si Savarsin, slab grad de ocupare. Din Deva/Simeria se schimba treaba, iar din Petrosani mai departe este cu adevarat util. Ca nu ar mai circula all time pe 800 asta este alta istorie daca facem ICN Arad-Constanta pe coridor. Sau - de ce nu - se poate reinvia Budapesta-Constanta, dar pe linia reabilitata. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18759 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24339 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 21:32 | |
| - neluadi a scris:
- AeroX a scris:
- N-am contestat utilitatea lui, dar cred ca ar trebui sa fie evident la ce ma refeream.
Am prins ideea. Un IC Arad-Constanta ziua si/sau un ICN noaptea, si in sezon. Dar un IR pe Deva-Petrosani-Craiova-Buc tot trebuie sa-l pastrezi. Sunt calatori de noapte suficienti, pe acest segment. Poate asa revine si 1821/1822 la clasicul de unde provine, doar pana la Deva. Si asa in prezent intre Arad si Deva si retur nu este prea folosit. Cu exceptia a cativa de Radna si Savarsin, slab grad de ocupare. Din Deva/Simeria se schimba treaba, iar din Petrosani mai departe este cu adevarat util. Ca nu ar mai circula all time pe 800 asta este alta istorie daca facem ICN Arad-Constanta pe coridor. Sau - de ce nu - se poate reinvia Budapesta-Constanta, dar pe linia reabilitata. Poate ar fi bun tren sprinten Arad Deva Sibiu Făgăraș Brașov București și în sezon până la Constanta Multa lume întreabă în Deva de tren direct la Oradea si așa 1821 merge gol de la Deva poate ar fi bine ca 2 vagoane să meargă mai departe la Oradea |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Mai 2016, 21:50 | |
| - Adrian78 a scris:
- Poate ar fi bun tren sprinten Arad Deva Sibiu Făgăraș Brașov București și în sezon până la Constanta
Până la Bucureşti nu sunt deja 3 trenuri pe ruta asta (Dacia, Ister şi 1622)? _________________ :TTT:
|
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 06:06 | |
| Dacia si Ister se vor întoarce până la urmă pe 300, iar 200 tot rămâne fără tren de noapte Arad-Făgăraș-București. Subscriu la propunerea ca Arad-Buc-Constanta ar trebui făcut prin Sibiu si Făgăraș în loc de Petroșani. Evident cu limitarea lui 1821/1822 la Deva. Pe mersurile vechi asa deserveau mai bine. Dacia si Ister-ul sunt mult prea târziu din Arad ca să fie utile pentru călătorii aradeni. Cu atât mai mult până pe 800. La întoarcere prea devreme pentru CT-GDN-AR. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 09:45 | |
| Mai bine ar muta 1821/1822 la Galati via M700 Urziceni-Faurei si bagat Arad-Deva-Sibiu-Brasov-Buc.Nord-Constanta pe trasa lui 1821/1822 de acum. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 11:00 | |
| - neluadi a scris:
- Subscriu la propunerea ca Arad-Buc-Constanta ar trebui făcut prin Sibiu si Făgăraș în loc de Petroșani. Evident cu limitarea lui 1821/1822 la Deva. Pe mersurile vechi asa deserveau mai bine.
Dacia si Ister-ul sunt mult prea târziu din Arad ca să fie utile pentru călătorii aradeni. Cu atât mai mult până pe 800. La întoarcere prea devreme pentru CT-GDN-AR. Arad - Bucureşti ar trebui făcut pe 900, pe acolo e drumul cel mai scurt. Dar, din motive doar de CFR ştiute, se refuză prelungirea lui 1695 la Arad. Acum, de bine, de rău, câteva vagoane de clasă merg până la Arad, dar dormitoarele rămân la Timişoara. În situaţia asta, 1821/2 ar putea fi limitat la Deva, numai că se pune problema salubrizării garniturii în Deva... ceea ce e cam greu. Şi decât să ne trezim cu garnitura ataşată la cine ştie ce Regio până la Arad (cum erau vagoanele de Sighişoara pentru Dacia, care mergeau la Arad pentru vidanjare), mai bine îl lăsăm la Arad. _________________ :TTT:
|
| | | dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 11:17 | |
| Mergeau la vidanjare la Timisoara prin faget apoi cind au inchis podul prin Arad, dar ce e asa de complicat la salubrizarea si vidanjarea asta a vagoanelor. Am vazut pe interent (dar nu am salvat) o poza cu o masina de vidanjare a trenului in parcurs undeva in Ungaria.
Nu neaparat vidanjarea si salubrizarea ar fi o problema cu limitarea la Deva ci conceptia CFR Calatori de a opri trenurile in orice halta ca pe vremuri, asa ca ei cred ca or fi calatori de la Arad pentru Radna, Savirsin, Ilia. Dar nu e nimeni, poate un intirziat si cite un pasionat ca noi care umbla. In rest ceferistii.
Salubrizarea vagoanelor oricum e un serviciu externalizat al CFR catre o firma a unui sef din ... CFR care cu 2-6 amarasteni cica spala vagoanele. In primul rind iau cele mai ieftine solutii si le mai si diliueaza ca sa le ajunga la mai multe trenuri. Din solutiile alea mai ciupesc si ,,angajatii".
Desi au tarife mari, platesc oamenii vai si amar, de aceea vedem doar oameni care au o conditie sociala mizera si se complac in situatie, acceptind salarii mici si probabil ca sint angajati fara sa stie la 1/2 norma.Situatia am vazut ca e aceeasi si la marile magazine. Asa ca imediat cineva isi poate incropi o firma de salubrizare care poate duce 3 maturatori si o vidanja in Deva la trenul asta |
| | | neluadi
Numarul mesajelor : 369 Localizare : Timisoara Reputatie : 3519 Data de inscriere : 12/04/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 21:47 | |
| Tot mai interesante ideile de pe această pagină. Rolul unui forum în care se dezbat opinii, politicos şi cu argumente. "Ieşirea" lui 1821/1822 AR-BUC-CT de pe M 800, unde nu prea îşi mai gaseşte locul în actuala configuraţie de compuneri, oferă ocazia unor inovaţii ce pot deveni şi de succes. Pot, fiindcă cum va reacţiona publicul care călătoreşte va rămâne mereu necunoscută până la 2-3 luni după implementarea unui nou mers.
Din ce văd mai sus aş alege un mix de propuneri. Adică un IR 1695/1696 prelungit pe ambele capete ale trasei. Şi spre Arad, transformând eurogara Arad în staţie de îndrumare şi de destinaţie acestui tren. Dar şi spre Galaţi, pe M 700. Şi ar deveni un prim "EST-VEST EXPRESS" în trafic intern peste toate împotrivirile că nu se mai vrea numirea unor trenuri, ajunse la rang de IR. Cu un traseu peste două magistrale şi eliminând criticatele actuale întârzieri la îndrumare din GDN. Un ICN care ar străbate Arad-Timişoara-Craiova-Buc-Urziceni-Galaţi asemănător cu trenurile PKP care leagă extremităţile Poloniei, şi ei chiar au multe asemenea garnituri. Pauza de o oră actual în Timişoara Nord ar putea fi scurtată prin formarea trenului imediat după intrarea vagoanelor de trafic internaţional în ţară, adică în noua gară Arad. Acolo ataşate la un 1696 intern cu dormitoare de Bucureşti şi clase de Galaţi. Din Bucureşti pot pleca doar clasele Arad-Galaţi şi ar avea timp suficient la destinaţie pt igienizare şi împrospătare (vidanjare, completări, aspect interior). Avantajele sunt multiple: tren direct pe o trasă solicitată şi căutată, scutirea de o pereche de IR la materialul rulant pe M 700, eliminarea ruşinoşilor timpi de întărziere la îndrumare pe Bucureşti Nord, startul unor trenuri dedicate şi uşor de reţinut pentru călători. Mai ales că după numere doar feroviarii şi pasionaţii îşi cunosc trenurile. Este doar o idee la ce am citit acum în forum, desigur acceptă orice îmbunătăţire de la colegi. Dar, ca şi alţii, simt lipsa unor nume date trenurilor de referinţă. Şi dacă nu există am putea încerca să propunem acele trenuri. În speranţa că mai sunt unii în fotolii pluşate care citesc acest forum ... dedicat muncii lor. |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 22:10 | |
| - Dr2005 a scris:
- Orice contract de transport presupune doar distanţa şi orele de plecare, nicăieri nu e precizată viteza maximă, mai ales că ea e... maximă, nu obligatorie. Nici la avion nu scrie pe bilet că va merge cu 900 km/h, că poate pilotul o să meargă cu 800 km/h ca să consume mai puţin, câtă vreme se încadrează în timpii de parcurs.
Nu cred că există pe undeva vreo obligaţie de a se circula cu viteza maximă. legal nu exista, dar daca operatorul declara o viteza pentru a atrage clienti (stiind faptul ca in ziua de azi conteaza timpul in care se ajunge la destinatie, implicit viteza) si in practica viteza e mai mica suna a reclama mincinoasa....pana la urma nu e vorba de 3-4 minute, ci de o imagine care e oricum sifonata si care cu aceste trenuri de 160 km/h si-a mai revenit putin, dar daca clientii vor vedea ca iau tzeapa de fiecare data nu vor mai pune botul si vor alege alte variante...mai cinstit ar fi ca CFR sa nu se mai laude cu acea viteza pe care nu o poate tine, ci sa se limiteze la cat stie ca poate oferi...dar astea sunt utopii, CFR intotdeauna a avut prostul obicei de a-si minti clientii si a le da tzeapa |
| | | Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14506 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 22:15 | |
| @Dr2005 In cazul in care 1821/1822 ar ramane limitat la Deva NU ar ramane garnitura in Deva pentru ca toate trenurile cu destinatia Deva au GG spre si de la Simeria. Si nu ar fi cazul ca garnitura sa ajunga la Arad pentru salubrizare pentru ca, sa zicem, in cazul asta, i-ar putea schimba statia de domiciliu in Bucuresti Grivita sau Constanta.
Un alt aspect legat de trenul asta si pe care tot il citesc prin comentariile tale, tot afirmi cum ca 1822 aglomereaza sectia Bucuresti-Constanta in zilele cand intarzie, si acestea rare pana in prezent, iar eu zic ca nu are cum sa aglomereze sectia deoarece sunt doua fire de circulatie, trenurile se pot depasi simultan ori cel iesit din trasa sa astepte pe undeva vitezomanul. Si tot acest aspect ar putea fi reglat de CFR SA prin inversarea trenurilor, adica 1592 introdus in trasa lui 1822, evident doar in relatia Craiova-Bucuresti, 1822 adus in trasa lui 1592, dar NU sa plece din Arad ori Deva in graficul actual, iar plecarea spre Constanta la sa zicem 7.20, si vitezomanul 1581 (1981 vara) pus sa plece la 6.20. Sau varianta 2 la graficul actual, cu exceptia sezonului estival, G1822 ramane in Grivita si pleaca la 9.30 (tren 1583) retur 1584 si e timp de salubrizare in Grivita pana pleaca IR1821 la 23.45, 1581 ramane in forma actuala iar pe trasa lui 1821-2 pus un tren 168x. Cu ocazia asta ar primi si 1821/1822 vagoane mai bune. Dar cum CFR SA procedeaza tot cum stie ne batem capul aiurea si intram pe un taram interzis pasionatilor... Nu mai bine le spalam locomotivele incontinuare ?
Si mai lasa-ne cu malaxele alea ca ne-ai acrit ! A trecut vremea lor.
Ultima editare efectuata de catre Vitosa in Joi 19 Mai 2016, 22:43, editata de 1 ori |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Mai 2016, 22:34 | |
| De fapt acum ne da tzeapa cu promisiuni ca vor lua trenuri noi, ca vor lua tablete pentru nasi ca vagoane vopsite, vagoane modernizate bla bla bla. Ca sa nu mai zic ca se bate pasul pe loc cu modernizarea DWA-urilor in 21-76 900 care au ramas 5 bucati mari si late si cu 21-90 vopsite la SCRL Brasov tot la 4 bucati au ramas, Cuseta 40-70 vopsita express sunt poze pe net de 1 luna jumate dar nici acum nu cred ca a fost achitata ca sa nu mai zic de inceperea modernizari vagoanelor 21-90 proiectul care contine si dotarea lor cu prize.
E foarte greu sa intelegi ce se doreste cu adevarat si de ce se bate pasul pe loc cu niste proiecte incepute care ar fi trebuit sa mearga pe banda rulanta.
Sa vedem ce o sa iasa urmatoarele 3 luni jumate cu sezonierele un lucru e cert vara asta va fi destul de calduroasa automat vor fi si doritori catre litoral care vor folosi trenul.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |