Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 54 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
cristi ar




Numarul mesajelor : 866
Varsta : 46
Localizare : Arad
Reputatie : 6558
Data de inscriere : 28/05/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 23:32

Care e termenul pentru finalizarea lucrarilor la poduri?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 08:36

cristy79 a scris:
Rangul IC nu mai exista - conform celebrului OMT de anul trecut mai exista in Romania doar doua ranguri: R si IR.
Citeşte mai bine ordinul, există şi IC, ba chiar şi IC-N.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
AeroX
V.I.P Member
V.I.P Member
AeroX


Numarul mesajelor : 2162
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6768
Data de inscriere : 25/05/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 11:48

Un IC Arad - Mangalia via Brasov ar putea avea sens cand va fi gata tot coridorul. Iar asta doar vara.
Eventual scapam de o epava ca IR 1821.
La ce tarife actuale sunt la IR ar trebui deja sa avem conditiile de mers pe care le asteptam sa fie finalizate. La IC cine sa mai mearga? Doar opulentii care nu dau navala nici ei la tren? Fiti mai realisti!
Pentru o tara ca a noastra conditiile de calatorie decente raportate la preturi rezonabile rezulta in succes.
Trenurile IR cu oferta ale CFR Calatori au dat o lectie importanta anul asta! Sper ca a inteles-o si toata lumea de pe aici macar.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/AdiMNET
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 12:47

1821 e un tren care este foarte bun, si are calatori si pe partea cu Petrosaniul.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 13:33

@Aerox o sa imbatranim pana termina coridorul cat despre IC daca ai confort si viteza nu mai conteaza pretul ridicat s-ar gasi cine sa mearga mai ales vara.

Sus In jos
Jurnal Feroviar

Jurnal Feroviar


Numarul mesajelor : 340
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 27/05/2015

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 16:11

Katalyn a scris:
Brasov-Buc.Nord-Constanta unde avem viteza si linie "silentioasa" cu oprire doar la Predeal, Sinaia, Pl.Vest, Buc.Nord si atat nici macar Fetesti care e laudat in ultima perioada cu numar mare de calatori la trenurile IR.

Nici vorba, EMU cu maxim 10min oprire in Bucuresti Nord si Sinaia, ce e Ploiestiul, e oprire pentru navetisti si atat. V.max 160km/h pe M800 si pe M300 pana la Campina si aia e.

Cat despre un eventual IC pe ruta Buc.Nord - Suceava cu opriri doar la Pl.Sud, Buzau, Focsani, Bacau si Pascani ar face fix 6 ore cu 1 ora mai putin decat face un IR. Deja ai descris un mers civilizat de IR, vrei IC pe ruta asta, oprire doar in Bacau si gata.

Ori sunt IC'uri ori nu mai sunt. Indicativele vechi erau perfecte pentru RO, aveam P, A, R, IC, acum avem accelerate redenumite in IR cu tarife de R(apid) spre IC. Nu poti sa numesti un tren IR cum e 1621 care de la Bucuresti la Timisoara are 28 de opriri in 650km, o oprire la 23km...si nu e singurul tren in situatia asta.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 17:02

1. Trenuri intercity cu opriri din 200 in 200 de km nu prea exista nici macar in tarile consacrate, tendinta este spre opriri la distanta mare pentru trenurile de mare viteza, si nu pentru cele clasice. In primul rand ca serviciul ar fi foarte scump deci tarife mari, asa cum era in anii 60'-80', cand nu prea existau trenuri de mare viteza in Europa, apoi ar fi si faptul ca trenurile intercity trebuie sa asigure o viteza medie de deplasare cap-coada de cca 90km/h, ceea ce pe Bucuresti-Constanta s-ar rezolva si cu 8 opriri la 160km/h.

De aceea eu nici nu vad viitor la trenurile fara oprire de pe m800, dimpotriva, eu cred ca se urmareste un mers cadentat pentru trenurile cu opriri, iar trenurile fara oprire sa fie programate doar la orele de varf. Evident ca pe viitor ar fi mai multe trenuri fara opriri decat sunt acum, adica vreo 4 perechi in loc de 2.

2.Nu cred ca CFR Calatori a renuntat la ideea de a introduce trenuri intercity, este doar o strategie fie pana vom avea un tarif unitar pentru toate rangurile, fie pana va veni noul material rulant care sa asigure cadentarea, dar sa nu uitam si un eventual scop de rebranding. Adica IC-uri dar facute si din clasice dar si din EMU de ultima generatie cu confort bun. Cadentare bineinteles pot asigura si acum cu loco plus vagoane, doar ca nu ar fi mai economic decat o rama electrica.

3.Trenurile gen 1821/1822 nu sunt o prostie atata vreme cat sunt trenuri de noapte si se asigura viteze corespunzatoare si confort pe intreaga distanta. Acum insa sunt, mai bine se incerca o legatura la trenul cu plecare la ora 07.30 din Nord.

4.EMU pe distanta Brasov-Constanta NU, in niciun caz ! In primul rand ca e un tren care se cere, deci trebuie confort superior si vagoane, inclusiv un vagon de biciclete si restaurant, adica sa fie un tren reprezentativ, cel putin cum era Brasovia pe vremuri! In al doilea rand la EMU le sta mult mai bine sa faca serviciu cadentat doar intre Bucuresti si Constanta in afara orelor de varf, adica o gramada de trase unde avem acum 4 vagoane.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 17:07

cristi ar a scris:
Care e termenul pentru finalizarea lucrarilor la poduri?

2017.


Jurnal Feroviar a scris:
ce e Ploiestiul, e oprire pentru navetisti si atat

In Austria Sankt Polten e pe linie de mare viteza, orasul are doar 50000 de locuitori, si toate trenurile de mare viteza opresc acolo fara exceptie, desi frecventa trenurilor normale  e mult peste ce avem noi.

Tot noi vedem ,,marea viteza'' in Romania ca si cum avem lejer 4-5 orase de peste 1 milion de locuitori si pe-astea trebuie sa le legam intre ele, Ceea ce nu e adevarat, nicio linie de mare viteza Bucuresti-Brasov si mai departe nu ar lasa pe dinafara Ploiestiul, daramite o banala ruta intercity. Si daca stai in Buzau ce faci, iei trenul normal pana in Bucuresti Nord in loc sa schimbi cu trenul de mare viteza in Ploiesti pentru Brasov ?
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 17:55

Jurnal Feroviar a scris:

Nici vorba, EMU cu maxim 10min oprire in Bucuresti Nord si Sinaia, ce e Ploiestiul, e oprire pentru navetisti si atat. V.max 160km/h pe M800 si pe M300 pana la Campina si aia e.
Braşov - Predeal - Buşteni (iarna şi Azuga) - Sinaia - Câmpina - Ploieşti Vest - Bucureşti Nord - Ciulniţa - Feteşti - Medgidia - Constanţa, iar unul din 2 trenuri să oprească şi la Comarnic şi Lehliu

Asta ar fi o listă bună de opriri pentru trenuri cadenţate. Mă refer la trenuri IR, că IC-uri nu vom vedea prea curând, nefiind subvenţionate.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 18:36

Chiar daca in Ordinul 723/2015 poate mai apar acele ranguri, Contractul de servicii publice al CFR Calatori pe perioada 2016-2020 semnat in primavara asta spune clar ca - citez:

"Oferta de servicii se structureaza pe urmatoarele categorii de trenuri:
a) Inter-Regio IR;
b) Regio R".

Sigur ca se poate schimba - ca orice act normativ, dar... cum poate cineva sa creada ca - in actualele conditii - CFR Calatori isi poate permite aventura sa puna in circulatie trenuri IC nesubventionate? Acestea nu se pot sustine numai din incasari. Sigur ca ne putem imagina orice aici - dar ma intreb cei ce imagineaza IC-uri vor si merge cu ele platind pretul biletelor la acest rang? Ca asa si mie imi place sa imi imaginez lucruri...Ce va fi peste 5-10 ani om trai (sper) cu totii si om vedea, eu vorbesc de ce este acum.

Si pentru cei ce isi imagineaza diverse chestii... am gasit intamplator pe Google - noroc cu memoria lui de elefant - acest articol tot asa despre ce si-a imaginat la un moment dat un anume domn Noaptes ca vor da navala oamenii de afaceri sa calatoreasca la tarife de avion cu niste vagoane botezate pompos "Business" - in fapt inca o mega-tzeapa si o gaura neagra pt CFR Calatori. Chiar crede cineva ca mai avem nevoie de inca o astfel de aventura? Acum cand zborurile low-cost sunt tot mai dese si incep sa reprezinte o reala amenintare pe unele rute pt CFR - chiar are cineva impresia ca asta ar trebui sa fie raspunsul CFR? Si s-au terminat toate problemele, infrastructura merge brici si nu mai avem alta problema decat pe unde sa bagam IC-uri.

https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/vagoanele-de-business-gaura-neagra-a-lui-alexandru-noaptes

Cititi va rog asta inainte de a va imagina IC-uri de 80km/h pentru a fraieri lumea...
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 18:52

cristy79 a scris:
Chiar daca in Ordinul 723/2015 poate mai apar acele ranguri, Contractul de servicii publice al CFR Calatori pe perioada 2016-2020 semnat in primavara asta spune clar ca - citez:

"Oferta de servicii se structureaza pe urmatoarele categorii de trenuri:
a) Inter-Regio IR;
b) Regio R".

Sigur ca se poate schimba - ca orice act normativ, dar... cum poate cineva sa creada ca - in actualele conditii - CFR Calatori isi poate permite aventura sa puna in circulatie trenuri IC nesubventionate? Acestea nu se pot sustine numai din incasari. Sigur ca ne putem imagina orice aici - dar ma intreb cei ce imagineaza IC-uri vor si merge cu ele platind pretul biletelor la acest rang? Ca asa si mie imi place sa imi imaginez lucruri...Ce va fi peste 5-10 ani om trai (sper) cu totii si om vedea, eu vorbesc de ce este acum.

Si pentru cei ce isi imagineaza diverse chestii...  am gasit intamplator pe Google - noroc cu memoria lui de elefant - acest articol tot asa despre ce si-a imaginat la un moment dat un anume domn Noaptes ca vor da navala oamenii de afaceri sa calatoreasca la tarife de avion cu niste vagoane botezate pompos "Business" - in fapt inca o mega-tzeapa si o gaura neagra pt CFR Calatori. Chiar crede cineva ca mai avem nevoie de inca o astfel de aventura? Acum cand zborurile low-cost sunt tot mai dese si incep sa reprezinte o reala amenintare pe unele rute pt CFR - chiar are cineva impresia ca asta ar trebui sa fie raspunsul CFR? Si s-au terminat toate problemele, infrastructura merge brici si nu mai avem alta problema decat pe unde sa bagam IC-uri.

https://ziaruldeinvestigatii.ro/blog/posts/vagoanele-de-business-gaura-neagra-a-lui-alexandru-noaptes

Cititi va rog asta inainte de a va imagina IC-uri de 80km/h pentru a fraieri lumea...

Cu banii aia cumpărau zece bucăți 18-91 de la OBB http://www.vagonweb.cz/fotogalerie/CZ/RJ_Ampz.php
Până la urmă și vagoanele Business au fost un mare tun
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 18:57

Poate putini cunosc faptul ca serviciile ICE din anii 90' au fost realizate in urma unui parteneriat public privat in care intra atat CFR Calatori, cat si unele firme private.

Acest lucru (parteneriatul) se poate face si acum, daca CFR Calatori nu stie cum sa propuna un plan de tarifare unitar sau o tarifare de tip oferta dupa modelul biletelor de avion. E foarte simplu, la trenul cu cerere mare de bilete pretul calatoriei creste odata cu apropierea datei calatoriei, in timp ce la trenul fara cerere de bilete tariful ramane apropiat de cel de anticipatie.


cristy79 a scris:
Chiar daca in Ordinul 723/2015 poate mai apar acele ranguri, Contractul de servicii publice al CFR Calatori pe perioada 2016-2020 semnat in primavara asta spune clar ca - citez:

"Oferta de servicii se structureaza pe urmatoarele categorii de trenuri:
a) Inter-Regio IR;
b) Regio R".

Sigur ca se poate schimba - ca orice act normativ, dar... cum poate cineva sa creada ca - in actualele conditii - CFR Calatori isi poate permite aventura sa puna in circulatie trenuri IC nesubventionate? Acestea nu se pot sustine numai din incasari. Sigur ca ne putem imagina orice aici - dar ma intreb cei ce imagineaza IC-uri vor si merge cu ele platind pretul biletelor la acest rang? Ca asa si mie imi place sa imi imaginez lucruri...Ce va fi peste 5-10 ani om trai (sper) cu totii si om vedea, eu vorbesc de ce este acum.


Nu inteleg de ce crezi tu ca tarifele vor creste atata vreme cat noi vom cumpara material rulant si vom oferi servicii la nivelul Ungariei, si nu cel al Poloniei. Apropo de Polonia, la ei oferta (nu tariful normal) la Pendolino e 10Euro pentru 350km parcursi in 2h20', deci eu cred ca mai degraba la noi e rost de scadere la tarife si nu de crestere, pentru ca orice crestere semnificativa inlatura clientul fidel de la tren

Si da, contractul de servicii se poate modifica daca CFR Calatori doreste sa introduca un nou rang de tren.

cristy79 a scris:
Si s-au terminat toate problemele, infrastructura merge brici si nu mai avem alta problema decat pe unde sa bagam IC-uri.


Pai pe Bucuresti-Constanta cam merge...si nu avem IC-uri, ci trenuri IR care au cea mai mare viteza medie din Europa. Ori diferenta intre un tren care are viteza comerciala de peste 120km/h (asa va fi din 2017) si unul cu 45km/h ar cam trebui sa se vada si in denumire.


Ultima editare efectuata de catre baiazid in Mar 17 Mai 2016, 19:18, editata de 1 ori
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 19:17

Sa dea Dumnezeu sa fie asa cum spui - crezi ca eu nu mi-as dori asemenea oferte si in Romania? Very Happy

Eu pornesc de la ce avem acum - si anume viteze de melc gen 40 km/h la tarife aberante. Uitati-va de curiozitate la asa-zisele IR de pe Valcea-Sibiu cum parcurg 99 km in 2 ore si ceva. Si pentru aceasta rusine se cer tarife de IR. No No Comparati asta cu oferta specificata de Dvs Sad

Si eu cred ca orice crestere de tarife acum ar fi pur si simplu sinucidere curata, tendinta este intr-adevar de reducere a tarifelor combinata cu imbunatatirea conditiilor de calatorie - obiectivul fiind readucerea calatorilor la tren pe cat mai e posibil in conditiile actuale si fidelizarea calatorilor asa cum am mai spus. Eu am spus doar ca la preturi de IC si nesbventionate este o aberatie sa puna astfel de trenuri pentru ca nu se pot sustine si vor deveni o noua gaura neagra pe care o vom acoperi cu totii. Sa nu uitam CFR Calatori este societate de stat.

Scuze de off topic - suntem la linia 800 totusi.
Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 19:31

cristy79 a scris:
Sa dea Dumnezeu sa fie asa cum spui - crezi ca eu nu mi-as dori asemenea oferte si in Romania? Very Happy

Pai vor fi, ca nici in Polonia nu erau. Cadentarea aduce deobicei astfel de tarife, ca atunci ai si trenuri pe care nu vrei sa le plimbi goale. Cat e biletul pe Bucuresti-Constanta acum ? 60 de lei ? Daca trenul e ocupat sau e la 80-90% trebuie sa-i dau, daca nu pretul corect e 30 de lei ! Asa va fi oferta, functie de cerere, de programul trenurilor...

cristy79 a scris:
Eu pornesc de la ce avem acum - si anume viteze de melc gen 40 km/h la tarife aberante. Uitati-va de curiozitate la asa-zisele IR de pe Valcea-Sibiu cum parcurg 99 km in 2 ore si ceva. Si pentru aceasta rusine se cer tarife de IR. No No Comparati asta cu oferta specificata de Dvs Sad



Acum vreo cativa ani faceam vreo 5 ore cu trenul de la Bucuresti la Constanta si nimeni nu credea ca vom cobora timpul sub 2 ore si ca vom merge chiar cu 160km/h.. Iar unii ziceau ca nu se va mai circula niciodata pe podurile Saligny... Asta inseamna sa crezi. E adevarat ca tarifele sunt mari la interregio comparativ cu viteza comerciala, dar nu uita ca eu sustin tariful unic bazat pe o medie astfel incat tariful regio sa nu mai fie atat de mic, iar prostia cu plata suplimentului de viteza si cu obligativitatea rezervarii trebuie sa dispara. Bineinteles ca asta inainte de a ne ocupa de tariful tip oferta, care va fi distinct. Acum e sistemul ala comunist in care ne incurcam in cifre pentru a raporta cat mai mult, dar pentru platitorul de bilet e durere de cap.



cristy79 a scris:
Si eu cred ca orice crestere de tarife acum ar fi pur si simplu sinucidere curata, tendinta este intr-adevar de reducere a tarifelor combinata cu imbunatatirea conditiilor de calatorie - obiectivul fiind readucerea calatorilor la tren pe cat mai e posibil in conditiile actuale si fidelizarea calatorilor asa cum am mai spus. Eu am spus doar ca la preturi de IC si nesbventionate este o aberatie sa puna astfel de trenuri pentru ca nu se pot sustine si vor deveni o noua gaura neagra pe care o vom acoperi cu totii. Sa nu uitam CFR Calatori este societate de stat.

Scuze de off topic - suntem la linia 800 totusi.  

Pai si care e pretul ala mare de IC, ca deocamdata nu exista un asemenea tarif ...Dar daca tariful de regio, interregio si IC ar fi acelasi, te mai bate capul pe tine ce se subventioneaza ? Si din cate imi amintesc eu IC-urile sunt trenurile care se cer, care ofera confort si viteza, deci au platitori!
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18759
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24339
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitimeMar 17 Mai 2016, 20:03

Tarifele la Pendolino în Polonia încep de la 49 de zloti echivalentul a 49 de lei
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 40 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 40 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 39, 40, 41 ... 54 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: