|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 13:37 | |
| am calatorit ieri cu rapidu 1588.
trenu era mai mult decat full. pe culoar nu era loc deloc.
stie cineva daca e restrictie la murfatlar? de la valu traian pana inainte la poarta alba am mers cu 60-70.
apoi banuiesc ca era locomotiva din aia care are viteza maxima 145 ca mai mult decat 143 n-a sarit niciodata gps-u. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 13:48 | |
| Pe acel sector trenul a intarziat doar 2 minute. La tractiune a fost delfin 477-888 cu 11 vagoane pline si locomotiva limitata la 145 km/h. 9 minute intarziere la sosirea in Buc.Nord nu conteaza la noi. Astept sa vad cat va scoata dupa terminarea lucrarilor la podurile dunarene. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22397 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 13:56 | |
| Gratuitatea s-a dat in ideea de a merge mai usor la scoala dar ei profita si se plimba non-stop. Daca inainte cand trebuia sa plateasca bilet trenurile erau pline in prima zi pe dus si ultima zi pe intors, acum cu gratuitatea toate trenurile au fost pline atat pe dus cat si pe intors in fiecare zi. De fumat prin tren nu mai vorbim, nici politia nu le mai facea nimic dar cu toate astea au fost acordate si ceva amenzi, atat pentru fumat cat si pentru jignirea oraganului CFR. |
| | | brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 14:00 | |
| am uitat ceva.
trenu a mers naspa si intre halta ovidiu pana dupa gara fetesti.
stiu ca inainte trenu accelera ceva dupa podu borcea dar ieri nu. |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4792 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 14:48 | |
| Ce sa mai accelereze, inainte era 80kmh prin Fetesti, acum se taraie cu 50-60kmh. Bine nici macazurile nu mai duc. Proiect de reabilitare facut fara minte, directele trebuiau schimbate, asa o sa ajungem in curand cu 30kmh....
La Valu e 70kmh pe firul 1, restrictie de ceva vreme. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 15:26 | |
| - AeroX a scris:
- Dar raspunsul directorului CFR Calatori postat de AndiCFR de ce-l ignori si vezi doar ce realitate iti place tie?
Fiindca nu cumva contrazice toate teoriile si supozitiile tale? Bine ca lipsa de organizare e raspunsul care-ti convine tie. Pai in raspunsul ala a zis clar ca nu a primit subventia, adica aia ce se acorda indiferent daca calatorii sunt platitori de bilete intregi sau nu. Ca sa inteleaga lumea mai exact, operatorii de transport feroviar primesc 2 categorii diferite de bani de la stat: 1. subventia pe costuri, se acorda tuturor trenurilor aprobate, nu conteaza cati calatori sunt sau ca sunt cu bilete intregi, 50%, gratuite, etc. - aceasta acopera cam 65-85% din costurile de circulatie a trenurilor 2. decontrea calatoriilor pentru biletele gratuite sau reduse 50% (studenti, pensionari, elevi, parlamentari, politisti, etc.) - asta se acorda in functie de cati calatori sunt in acel tren cu astfel de facilitati. Banii de la punctul 2 au venit la timp fara probleme, s-a zis ca sunt deja decontati cei pentru calatoriile din luna martie in 2-3 saptamani vor veni probabil si cei din luna aprilie. Cei de la punctul 1 insa reprezinta grosul, adica sumele mari si aia nu au sosit, statul e restantier la ei. La categoria lipsa de organizare am zis pe alt topic ce se putea/poate face. Si care e partea directorului de vina. - Kapпaтй a scris:
- Gratuitatea s-a dat in ideea de a merge mai usor la scoala dar ei profita si se plimba non-stop. Daca inainte cand trebuia sa plateasca bilet trenurile erau pline in prima zi pe dus si ultima zi pe intors, acum cu gratuitatea toate trenurile au fost pline atat pe dus cat si pe intors in fiecare zi.
De fumat prin tren nu mai vorbim, nici politia nu le mai facea nimic dar cu toate astea au fost acordate si ceva amenzi, atat pentru fumat cat si pentru jignirea oraganului CFR. Si daca unii studenti merg si in alte locuri bine fac, nu vad o problema din asta. Cfr trebuie sa se bucure pentru asta. Cu fumatul e o greseala a autoritatilor ca nu pot exista locuri/vagoane de fumat in trenuri sa nu fie astfel de probleme. Dar unde e lege nu e tocmeala, la fel si cu jignirile, nu sunt de acord cu ele. Oricum cel mai des alea sunt facute de o etnie discriminata ce nu prea au bilete.
Ultima editare efectuata de catre Luna in Mar 2 Mai - 15:35, editata de 1 ori |
| | | LanceR V.I.P Member
Numarul mesajelor : 6378 Varsta : 57 Localizare : NordulBucurestiului Reputatie : 11403 Data de inscriere : 17/02/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 15:31 | |
| parlamentarii si politistii, au reducere la mersul pe tren,inteleg....
|
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 15:36 | |
| Au gratuit 100% de multi ani, ca si studentii. |
| | | Cipri Andrei Neculai
Numarul mesajelor : 387 Localizare : M400, km 130 Reputatie : 3367 Data de inscriere : 29/09/2016
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 16:52 | |
| - Luna a scris:
- Oricum cel mai des alea sunt facute de o etnie discriminata ce nu prea au bilete.
Nu neaparat.. colegii mei de camera de la camin nu-s din categoria aia sociala, ba chiar ai pretentii de la ei sa se comporte civilizat, mai ales ca provin din familii care sunt privite bine in societate... Mai concret: ei imi povesteau cum fumau in toalete la 1539 de la Brasov la Cluj si cum s-au luat in gura cu controlorul pe chestia asta... au scapat neamendati, dar atitudinea de genul asta creeaza precedente pentru incidente mai nasoale pe viitor... Si eu sunt fumator, dar nu procedez astfel... mai ales cand merg spre casa cu 10642. Fie fumez in Monor Gledin daca ajunge regulat unde sta la cruce cu 406-1, fie abia la Siculeni si la Brasov... deci pot rezista fara tigari 5-6 ore sau echivalentul a 200-300 km, pe cand colegii mei de camera pe care i-am amintit mai sus, mai bagau doua - trei tigari in intervalul asta, in toaleta trenului... |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 17:16 | |
| - Luna a scris:
- La categoria lipsa de organizare am zis pe alt topic ce se putea/poate face. Si care e partea directorului de vina.
Ploua cu pietre pe acolo pe la tine? Ce anume ai zis tu? Ce cunosti tu de pe teren? Aoleu. Vad ca esti parerist specialist pe aici pe forum. Stii tu cum si ce sa organizezi. Dl director a zis clar ca n-are bani sa plateasca firmele pentru a repara vagoane, iar tu Batman Batman ca nu e organizare. Cum sa se organizeze daca sunt foarte restransi de numarul de vagoane? Daca era lipsa totala, in sensul ca-i durea in cot de 1 mai, as fi zis, dar chiar au facut ce le-a stat in putinta. Pai da, fix din grosul ala de 400 milioane aloca ei pentru revizii sau investitii, de unde sa aloce, din banii de studenti din care poate isi mai platesc si ei salarii si costuri de exploatare? De grevele lor ai auzit ceva lunile astea? Nu, in capul tau e setat doar programul: studentii, salvarea caii ferate.
Apropo, 38 milioane din februarie + martie. Aprilie sigur scoate pe putin 25 milioane cu Pastele si 1 Mai. Deci 100 milioane bugetul, ah? Va fi atins pragul deja pana la 1 iulie. Dar lasa sa se plimbe studentii, dragii de ei. Si ca sa inteleaga si Dr2005 faza cu Trenul Tineretului de anul trecut - atunci nu se distribuiau vagoane in asa hal pentru a prelua studentii in numar mai mare de acasa (ca da, n-au plecat toti studentii pe litoral) si avea si tarife Regio, deci era mai ieftin pentru altii. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 19:39 | |
| Uite zic si aici, pe sectia M202 o parte din trenurile regio au avut si 3 vagoane in minivacanta de 1 mai, dar calatori sigur nu asa multi. In 2 din ele am vazut personal. 2 vagoane numa de aici puteau transfera temporar pentru litoral. Si daca as fi avut timp sa mai fi calatorit sigur as mai fi vazut vagoane in plus si la alte trenuri. Ca nu are bani nu e si vina directorului? Provizioane? Imprumuturi? Studentii sunt un ajutor pentru calea ferata, dar salvare mai greoi cu doar 3% crestere a nr. de calatori. Crezi ca a crescut atat de mult nr de calatori de 1 mai pe litoral? Conform compunerilor postate de katalin trebuie ca au fost in total cam 100 de vagoane, daca inmultim cu sa zic mediu 120 de calatori pe vagon, deci aglomerat calumea rezulta doar 12000 de calatori. Pe o sectie reabilitata sa nu se poata trasnporta 12000 de calatori/zi? Lasa-o incolo de treaba, si s-au platit pe reabilitatea acestei sectii cat pe calatoriile studentilor timp de 30-40 de ani: https://ro.wikipedia.org/wiki/Magistrala_CFR_800
Edit: Daca crezi ca solutia pentru a nu mai fi aglomeratii la tren este sa fie calatori mai putini hai sa incepem sa facem reclama negativa la trenuri, sa gonim din calatori. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 19:56 | |
| Imi permit sa intervin si eu, intrucat am fost fix pe M800 in mini-vacanta de 1 Mai.
Desi am lipsit cateva zile mi-am mai aruncat un ochi si pe forum si din cate vad unii chiar nu isi dau seama de gravitatea situatiei la care s-a ajuns. Ba chiar, asa cum spunea chir D-l DG Szentes, s-a ajuns in punctul in care daca nu se intampla ceva se pune in pericol insasi existenta caii ferate romanesti. In schimb ce vad aici - discutii ca vai, de ce au doua vagoane trenurile R 300x, ca de ce nu sunt vagoane de biciclete sau de ce IR 1986 are etajate si 20-55, de parca la tarife zero nu ar fi prea bune si astea. Oameni buni - nu intelegeti ca pur si simplu nu mai au bani nici sa treaca strada? De unde sa scoata vagoane daca nu au cu ce sa plateasca reparatia si revizuirea lor? Nu mai e decat o luna pana la sezon si ei sunt intr-o situatie disperata, se fac eforturi supraomenesti sa o scoata la capat cu avalansa de studentei care au dat navala la pomenile ciumei rosii pe care o scuipau pana ieri. Deci tot aud aici pe colegul Luna ca ii trage cu nu stiu ce calcule de eficienta si de organizare - voi nu intelegeti ca in curand nu va mai fi ce organiza??? Sa organizezi ce, cand rahatul e cat casa? Situatia de zilele astea se va repeta zilnic la vara, ba poate mai rau in unele zile.
Luna vad ca iar trollezi la greu, ai solutii geniale bazate pe calcule extroardinare cu logaritmi, mi-e si mila de D-l Szentes... ca sa iasa din necaz e suficient sa iti citeasca tie calculele si sa ne dea afara pe noi fraierii platitori de bilete si sa mearga doar studenteii cu i-phoane de mii de euro - tot pe banii nostri ai tuturor. Tu nu intelegi ca situatia e foarte grava si ca in curand vor ramane si fara locomotive si fara vagoane? Cu ce se vor plimba studenteii tai atunci? Banii pentru aceasta pomana prevazuti in buget pt tot anul aproape ca se vor epuiza pana la inceputul verii. Ce va fi atunci?
Ce am putut sa vad in aceste zile m-a umplut de sila si de tristete, daca asa arata noua generatie atunci e clar, putem sa stingem lumina, sa tragem apa si sa plecam linistiti acasa. Am vazut multa boschetareala, manelism, nesimtire, MIZERIE ingrozitoare facuta de aceste lacuste avide de pomeni. Cantitatea de bere varsata pe jos, sticlele si paharele din care s-au adapat formau la destinatie un covor ce acoperea lesne toata podeaua vagonului. Manere rupte, scaune patate de diverse fluide, nu mai zic de grohaieli, injuraturi urlate in gura mare, tipete si urlete ca la balamuc. Nu e de mirare ca oamenii normali s-au orientat catre altceva si au lasat maimutzele urlatoare sa se desfasoare in voie. Ei au inteles ca daca e gratis inseamna ca sunt la ei acasa sau in club si pot merge cu cracii pe tavan sau sa isi verse fluidele corporale peste tot.
Lasand la o parte paranteza asta (ca nu e vina CFR ca studenteii sunt asa cum sunt) eu zic ca s-au descurcat onorabil in situatia data, au facut fatza si nu au fost sincope majore. Ce daca IR 1986/7 a avut aceasta compunere, care e problema ??? La tarife ZERO (nu IR ca acest tren a avut practic tarife zero anul acesta) inca se mai emit pretentii??? Ce daca trenurile R300x de pe Brasov au 2 vagoane? Voi nu ati aflat ca lacustele pomanagii s-au orientat catre lux si viteza la trenurile IR si cele R sunt mai goale, de unde inainte nu le mai nimereau? Chiar astea sunt problemele reale - nu va dati seama de gravitatea situatiei, si daca cititi raspunsul D-lui Szentes de ieri va dati seama ca e practic un strigat de disperare. Si unii inca mai zic ca salvarea sunt studentii...
Inca o data - Luna te rog din suflet sa iti revii, inca mai sper ca e posibil, incearca sa nu iti mai iei informatiile doar dintr-o singura sursa si apoi sa fii un fel de trompeta. Sa organizezi inseamna sa ai niste resurse suficiente pe care sa le distribui - dar cand nu le ai oricate calcule ai face te asigur ca pur si simplu nu ai ce organiza. Deci te rog - ia-ti informatiile din mai multe surse, s-ar putea sa fii uimit de ce vei descoperi. |
| | | cristy79
Numarul mesajelor : 1539 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5872 Data de inscriere : 27/02/2013
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 20:06 | |
| Si ca sa va descretesc fruntea iata ce m-a intrebat un spalatel din acesta cu un puternic accent moldovenesc exact cand trenul intra in gara Mangalia: She oras este aiesta, domnule?
Multumim ciumei rosii ca le-a dat unora posibilitatea sa iasa in fine din satul lor si sa mai cunoasca lume. |
| | | AeroX V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2162 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6768 Data de inscriere : 25/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 20:21 | |
| Tot sambata era aglomeratie mare in gara Constanta (ma rog, nu asa mare ca ieri) si majoritatea isi luau bilete de retur. Ma duc doar sa examinez putin automatul de bilete (care nu folosea nimanui) si vreo 2 studenti vin si ma intreaba daca nu pot sa-si ia si ei bilet, au vrut sa le si arat ca nu se poate. Deci din februarie pana acum unii nu stiu absolut nimic, in ce gara opreste trenul, daca si la privati e gratis, s.a.m.d. Foarte slab informati.
Tot referitor la studentele alea trei care erau langa mine, cand vorbeam cu tovarasul meu de o aplicatie Android/Java la care lucram si au zarit cod pe ecranul laptopului, mai sa le vina rau. Incepusera sa chicoteasca de ce tocilari fraieresteni s-au asezat langa cracii lor asa intinsi. Sau cand ne auzeau vorbind de trenuri la modul general. Erau poker face. Sunt chestii pe care le-am remarcat in fundal, nu m-am bagat in vorba. In general omul nesimtit nici nu isi da seama cand se remarca/observa de ceilalti. |
| | | Luna
Numarul mesajelor : 3274 Reputatie : 8304 Data de inscriere : 18/03/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 2 Mai - 20:50 | |
| Altcineva in locul tau se baga in seama cu ele, era bucuros ca e placut de fete. - cristy79 a scris:
- Imi permit sa intervin si eu, intrucat am fost fix pe M800 in mini-vacanta de 1 Mai.
1. Desi am lipsit cateva zile mi-am mai aruncat un ochi si pe forum si din cate vad unii chiar nu isi dau seama de gravitatea situatiei la care s-a ajuns. Ba chiar, asa cum spunea chir D-l DG Szentes, s-a ajuns in punctul in care daca nu se intampla ceva se pune in pericol insasi existenta caii ferate romanesti. In schimb ce vad aici - discutii ca vai, de ce au doua vagoane trenurile R 300x, ca de ce nu sunt vagoane de biciclete sau de ce IR 1986 are etajate si 20-55, de parca la tarife zero nu ar fi prea bune si astea. Oameni buni - nu intelegeti ca pur si simplu nu mai au bani nici sa treaca strada? De unde sa scoata vagoane daca nu au cu ce sa plateasca reparatia si revizuirea lor? Nu mai e decat o luna pana la sezon si ei sunt intr-o situatie disperata, se fac eforturi supraomenesti sa o scoata la capat cu avalansa de studentei care au dat navala la pomenile ciumei rosii pe care o scuipau pana ieri.
2. Deci tot aud aici pe colegul Luna ca ii trage cu nu stiu ce calcule de eficienta si de organizare - voi nu intelegeti ca in curand nu va mai fi ce organiza??? Sa organizezi ce, cand rahatul e cat casa? Situatia de zilele astea se va repeta zilnic la vara, ba poate mai rau in unele zile.
3. Tu nu intelegi ca situatia e foarte grava si ca in curand vor ramane si fara locomotive si fara vagoane? Cu ce se vor plimba studenteii tai atunci? Banii pentru aceasta pomana prevazuti in buget pt tot anul aproape ca se vor epuiza pana la inceputul verii. Ce va fi atunci?
4. Ce am putut sa vad in aceste zile m-a umplut de sila si de tristete, daca asa arata noua generatie atunci e clar, putem sa stingem lumina, sa tragem apa si sa plecam linistiti acasa. Am vazut multa boschetareala, manelism, nesimtire, MIZERIE ingrozitoare facuta de aceste lacuste avide de pomeni. Cantitatea de bere varsata pe jos, sticlele si paharele din care s-au adapat formau la destinatie un covor ce acoperea lesne toata podeaua vagonului. Manere rupte, scaune patate de diverse fluide, nu mai zic de grohaieli, injuraturi urlate in gura mare, tipete si urlete ca la balamuc. Nu e de mirare ca oamenii normali s-au orientat catre altceva si au lasat maimutzele urlatoare sa se desfasoare in voie. Ei au inteles ca daca e gratis inseamna ca sunt la ei acasa sau in club si pot merge cu cracii pe tavan sau sa isi verse fluidele corporale peste tot.
5. Chiar astea sunt problemele reale - nu va dati seama de gravitatea situatiei, si daca cititi raspunsul D-lui Szentes de ieri va dati seama ca e practic un strigat de disperare. Si unii inca mai zic ca salvarea sunt studentii...
6. Inca o data - Luna te rog din suflet sa iti revii, inca mai sper ca e posibil, incearca sa nu iti mai iei informatiile doar dintr-o singura sursa si apoi sa fii un fel de trompeta. Sa organizezi inseamna sa ai niste resurse suficiente pe care sa le distribui - dar cand nu le ai oricate calcule ai face te asigur ca pur si simplu nu ai ce organiza. Deci te rog - ia-ti informatiile din mai multe surse, s-ar putea sa fii uimit de ce vei descoperi. 1. Eu am zis clar si am propus primul sau printre primii pe aici ca la studenti sa se puna orice serie de vagoane, nu e nici o problema daca e 20-54/55, etajate sau seriile cu vinil maro ori dimitroave, singura conditie ce trebuie asigurata de vagoanele pentru studenti este sa nu puna in pericol viata sau siguranta lor prin deraieri, etc. Dar nu sunt de acord sa mearga si calatori platitori de bilete, spre exemplu eu in conditii dealea. Daca nu sunt bani cine e de vina? Eu? Studentii care folosesc un drept legal? Cfr-ul? Vagoane sa scoata din redistribuiri, simplu. 2. De ce e rahatul cat casa si nu e ce organiza? Si oare chiar sa nu ia masuri cfr-ul pana la vara? Sti ceva ce nu stim noi, publicul? Vagoanele de anul trecut unde sunt? 3. De ce sa ramana fara locomotive si vagoane? Incasari sunt, trebuie sa le intretina. Eu nu vad nici o situatie disperata, am circulat cu destule/vazut destule trenuri goale. Cu privire la buget se va suplimenta daca chiar va fi nevoie, dar poate abea la toamna sau inceput de iarna. 4. Tot ziceai ca nu sunt bani, uite o sursa buna de facut bani, sa vina tf-ul si sa amendeze cu de 3 ori valoarea readucerii vagonului in starea anterioara pe cei ce fac asa ceva si suplimentar sa fie obligati sa plateasca 10 bilete intregi pe ruta aia, astfel incat amenda sa ajunga pe la 1000-2000 lei, sanctiune aplicata tuturor ce strica ceva la tren, indiferent daca sunt sau nu studenti. 5. Raspunsul lui nu are legatura cu studentii. Si nu vad nimic de disperare. Ar trebui cineva sa il intrebe provizioane pentru riscuri si cheltuieli de ce nu are. 6. Vezi ca doar eu am vazut 2 resurse (vagoane) ce nu au fost folosite eficient pe sectia 202 la trenurile regio, alea nu puteau fi trimise pe m800 daca tot au circulat goale? |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |