Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 10:18

Katalyn a scris:

In cazul asta intreb si eu daca maine spre exemplu s-ar termina lucrarile la podurile Dunarene week-end-ul viitor cam cat ar socate un tren dasta fara oprire ? S-ar modifica mersul/livretul de la 2h sa zicem la 1h55' sau mai putin ?


Dupa finalizarea podurilor dunarene in mersul trenurilor timpii vor scadea la 1h50' ,desi probabil vor pune 1h49' ca sa dea mai bine din punct de vedere comercial. Evident ca si asa vor ajunge trenurile mai devreme cu cateva minute, dar in mersul ofical garantez ca va fi cum am precizat mai-sus.

Mai sunt cateva chestii de pus la punct pe linia asta chiar si in conditiile actuale, cel putin vreo 5' mai pot scadea timpii daca se rezolva problema intrarii in Nord, la Constanta, plus garile Ciulnita si Fetesti.

Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 10:24

Katalyn a scris:


Si o ultima intrebare ca tot suntem la topicul potrivit cand ar trebui sa se incheie aceste lucrari la podurile Dunarene ?






Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului „Lucrari de reabilitare a
podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF
Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta" (Utilitati)
Acordarea Contractului
Tweet
LinkedIn ShareThis
Text
Informaţii generale
Ţara: România
Numărul Anunţului/Contractului: rou:ca:148602
Data publicării: Iulie 30, 2014
Cumparator: Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Limba de publicare a anunţului: Română
Informaţii de Contact
Adresa: dlui Marin Valentin
str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1
Bucuresti 010873
România
Telefon +40 213199528/122946
Fax: +40 213158549
E-mail: Faceţi clic aici
Bunuri, lucrări, servicii
Lucrări de construcţii de poduri feroviare Servicii de formare a angajaţilor
Textul original
Anunt de atribuire (utilitati) numarul 148602/30.07.2014
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Compania Nationala de Cai Ferate "CFR" - SA
Adresa postala: str. Dinicu Golescu nr. 38, sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod
postal: 010873 , Romania , Punct(e) de contact: CNCF CFR SA Directia Achizitii
Proiecte Europene , Tel. +40 213199528/122946 , In atentia: dlui Marin Valentin ,
Email: valentin.marin@cfr.ro , Fax: +40 213158549 , Adresa internet (URL):
Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) a(le) entitatii contractante
- Servicii feroviare
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului „Lucrari de reabilitare a
podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF
Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta"
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor
sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Raza de activitate a SRCF Constanta, linia de cale
ferata Bucuresti-Constanta, pod km 152+149 si pod km 165+817.
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lucrari de constructii si instalatii aferente obiectivului „Lucrari de reabilitare a
podurilor de cale ferata peste Dunare – km 152+149 si km 165+817, linia CF
Bucuresti –Constanta, SRCF Constanta".Pentru repararea celor doua poduri, inclusiv
viaductele de acces, respectiv pod km 152+149 (Pod Borcea)
L=1x(49.50+50.00+49.50)+3x140+2x(50.00+49.50+49.50+50.50)si pod km
165+817(PodCernavoda)L=5x(60.40+60.90+60.40)+2x68.50+140.00+190.00+140.00
+68.50, va trebui închisa alternativ circulatia feroviara pe cele doua fire total. În
aceasta situatie, pentru a mentine conditiile normale de desfasurare a traficului
feroviar se pun în functiune podurile vechi (Anghel Saligny) pe perioada executarii
lucrarilor la podurile noi.Deoarece o parte din lucrarile ce vor fi executate reprezinta
noutati pentru personalul de intretinere, este necesar ca acest personal sa fie instruit
cu privire la modul de exploatare si verificare a urmatoarelor lucrari: - suprastructura
CF cu prinderi directe elastice, pe un strat de rasina epoxidica - sistem de securizare
si supraveghere video - sistem de semnalizare fluviala - instalatii electrice de iluminat
din interiorul tablierelor viaductelor, de forta pentru alimentarea utilajelor electrice;
pentru ventilarea casetelor viaductelor; Pentru activitatea de instruire, antreprenorul
va avea in vedere un numar cuprins intre 25 si 30 de persoane din randul angajatilor
CNCF”CFR”SA - revizori cale muncitori, instructori linii, instructori instalatii, ingineri
cu functie de control din cadrul CREIR Constanta si centralul CNCF”CFR”SA.
Instruirea va fi teoretica si practica. Valoarea aferenta cheltuielilor diverse si
neprevazute este de 13668100 lei, care reprezinta 9,67% din valoarea estimata a
contractului de achizitie publica, fara diverse si neprevazute.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45221112-0 - Lucrari de constructii de poduri feroviare (Rev.2)
80511000-9 - Servicii de formare a angajatilor (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
122,630,482.54 RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18/1/1596/04.12.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2013/S251-440978 din 28.12.2013
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 72 Denumirea: Lucrari de reabilitare a podurilor de cale ferata peste
Dunare km 152+149 si km 165+817
V.1) Data atribuirii contractului 19.06.2014
V.2) Numarul de oferte primite 4
Numarul de oferte admisibile 2
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
Asocierea formata din SC Arcada Company SA – SC Metabet C.F. SA – SC
Compania Constructii Feroviare SA
Adresa postala: România str. Brailei c/c Constructorilor, Galati, judetul Galati ,
Localitatea: Galati , Cod postal: 800371 , Romania , Tel. 0236/462695 , Fax:
0236462695
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 154987060.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 122630482.54 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri
comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Proiectul urmareste obiectivele
Domeniului Major de Interventie 2 – Modernizarea si dezvoltarea infrastructurii
feroviare de-al lungul Axei Prioritare TEN-T 22 din cadrul Axei Prioritare 1 a POS-T -
Modernizarea si dezvoltarea axelor prioritare TEN-T in scopul dezvoltarii unui sistem
durabil de transport si integrarii acestuia in retelele de transport ale Uniunii Europene.
VI.2) Alte informatii
Limba care guverneaza contractul este limba romana.Toate comunicarile intre
Antreprenor si Autoritatea Contractanta vor fi in limba romana.Ca urmare
antreprenorul va include in onorariile expertilor costurile traducatorilor autorizati(daca
este cazul).Toate documentele ofertei in alta limba, vor fi insotite de traducere
autorizata in limba romana. In cazul ofertelor declarate admisibile care prezinta
preturi egale situate pe primul loc, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor o
noua propunere financiara în plic închis sigilat, caz în care contractul va fi atribuit
ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. In
documentatia postata pe SEAP, se gasesc atat partile scrise cat si partile desenate
din proiectul tehnic. Deoarece o parte din lucrarile ce vor fi executate reprezinta
noutati pentru personalul de intretinere, este necesar ca acest personal sa fie instruit
cu privire la modul de exploatare si verificare a urmatoarelor lucrari: - suprastructura
CF cu prinderi directe elastice, pe un strat de rasina epoxidica - sistem de securizare
si supraveghere video - sistem de semnalizare fluviala - instalatii electrice de iluminat
din interiorul tablierelor viaductelor, de forta pentru alimentarea utilajelor electrice;
pentru ventilarea casetelor viaductelor; Pentru activitatea de instruire, antreprenorul
va avea in vedere un numar cuprins intre minim 25 si maxim 30 de persoane din
randul angajatilor CNCF”CFR”SA - revizori cale muncitori, instructori linii, instructori
instalatii, ingineri cu functie de control din cadrul CREIR Constanta si centralul
CNCF”CFR”SA. Instruirea va fi teoretica si practica. În cazul în care oferta este
depusa de un grup de operatori economici, oferta trebuie sa cuprinda un acord de
asociere (Formularul 17),care va include, obligatoriu, si urmatoarele clauze: toti
asociatii îsi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, liderul
asociatiei este împuternicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si în numele
tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asociatiei este responsabil pentru
executia contractului, inclusiv platile. Întelegerea trebuie sa stipuleze de asemenea
ca toti asociatii din Asociatie/Consortiu sunt obligati sa ramâna în asociatie/consortiu
pe întreaga durata a contractului. In cazul ofertei declarate castigatoare, la incheierea
contractului de achizitie publica, autoritatea contractanta va solicita viitorului
contractant legalizarea acordului de asociere. Autoritatea Contractanta are dreptul de
a exclude din procedura de atribuire orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie:
ofertantul/ofertantul asociat/subcontractor/tert sustinator are relatii cu
supervizorul/consultantul de natura sa afecteze impartialitatea supervizorului/
consultantului (relatii comerciale, membrii in consiliul de administratie/ organul de
conducere, parti sociale/ parti de interes actiuni). In acest sens ofertantul/ofertantul
asociat/subcontractor/tert sustinator va depune o Declaratie pe proprie raspundere in
original (Formular 3.1). Autoritatea Contractanta va verifica inainte de semnarea
contractului, respectarea de catre ofertantul castigator a dispozitiilor privind relatiile
intre supervizor si antreprenor (dupa caz) de natura sa afecteze impartialitatea
supervizorului.Pentru vizualizarea documentatiei de atribuire disponibila în SEAP,
trebuie utilizata o aplicatie care permite deschiderea si verificarea oricarui tip de
document semnat electronic, indiferent de furnizorul certificatului si aplicatiei cu care
au fost semnate documentele, în conditiile respectarii prevederilor Legii 455/2001
privind semnatura electronica.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti , Localitatea: Bucuresti ,
Cod postal: 030084 , Romania , Tel. +40 213104641 , Email: office@cnsc.ro , Fax:
+40 213104642 / +40 218900745 , Adresa internet (URL): http://www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
CNCF CFR SA Directia Asistenta Juridica
Adresa postala: Adresa postala:B-dul Dinicu Golescu nr.38, sector 1 Bucuresti ,
Localitatea: Bucuresti , Cod postal: 010873 , Romania , Tel. +40 213151117 , Fax
+40 213151117 , Adresa internet (URL): www.cfr.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.07.2014 11:41
Sus In jos
dan tm
V.I.P Member
V.I.P Member



Numarul mesajelor : 9104
Reputatie : 13013
Data de inscriere : 16/07/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 11:44

Cam ce lucrari ar impolica si mai ales de la ce distanta de Bucuresti Nord, ca trenurile de 160 km/h si implicit si celelalte sa nu se mai tirie minute bune pina la intre in statie? stiu ca trebuie sa aiba o viteza redusa deoarece intra in statie infundata insa mi se pare ca circula cu viteza redusa prea de departe, pina unde ar putea veni cu o viteza mai mare daca s-ar repara liniile? desigur nu ma refer sa vina cu 160 km/h pina la ultimul macaz, dar cred ca exista solutii de a scadea progresiv viteza odata cu apropierea de peroane.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 13:26

brutusel a scris:
ai calatorit cu rapidu 1588 ieri?
Nu am mai călătorit cu trenuri rapide din 2010, da' parcă ele aveau numere cu 3 cifre, cele cu 4 erau accelerate Smile)
Trenul tău este InterRegio.

brutusel a scris:
eu in schimb am calatorit cu rapidu 1588 ieri si stiu ce am vazut. ceasu de la iphone imi arata 20:54 cand trenu a oprit in gara de nord. iar cand am plecat din constanta ceasu imi arata 18:50 fix pe iphone.
Şi ce te-a deranjat pe tine întârzierea aia de, să-i zicem 4 minute, deşi oficial a fost de 3. Bine că ai iphone, că asta contează cel mai mult.

katalyn a scris:
poate omul vrea sa scoata in evidenta ca se pot tine timpi si cu locomotiva care merge cu 145-150 desi livretul e pentru viteza maxima de 160 km/h.
Omul se plânge tot timpul de ,,rapidu" 1588, ba ajunge prea devreme, ba întârzie... are el ceva cu trenul ăsta.

baiazid a scris:
Nu exista un contract cadru intre calator si operator ca trenul ala merge cu 140, 150 sau 160km/h.
Tocmai, există un singur contract între călător şi transportator - biletul de călătorie. Iar 3 - 4 minute nici nu se consideră întârziere. Statistica CFR-ului privind trenurile întârziate începe de la 5 minute în sus, iar regulamentele europene am impresia că impun despăgubiri doar de la 30 minute în plus, deşi acolo e loc de derogări (acordate deja atât României, cât şi unor state precum Austria, Germania sau Republica Cehă, deci reţele feroviare cu ani lumină în faţa celei de la noi), dar deja o dăm în off-topic.

baiazid a scris:
Exista posibilitatea totodata ca trasele din afara orelor de varf sa fie facute cu rame electrice noi, astfel incat sa avem 160km/h la toate trenurile care vor cfircula strict intre Bucuresti Nord si Constanta. Pana atunci, e posibil sa avem noroc chiar din acest an sa vedem primele 2 rame electrice livrate pentru CFR Calatori facand servicii pe acesta linie, asta daca vom avea parte curand de licitatie. Tot din 2017, functie de ce se intampla la podurile dunarene, maximum decembrie 2017, timpii vor scadea la 1h50' pentru trenurile fara opriri, si la 2h10'-2h15' la cele cu opriri.
Cu ocazia asta poate scăpăm şi de 1821/2 pe M800 în extra-sezon, care încurcă toată secţia când vine întârziat. Tot ce trebuie e ca rama pusă pe trasa lui şi cu următoarea ramă (în caz că vine întârziat 1822) să oprească şi la Ciulniţa, Feteşti, Cernavodă şi Medgidia.
Mă gândesc că ramele electrice au altă caracteristică de tracţiune şi frânare faţă de trenurile clasice, teoretic ar putea ţine timpi mai strânşi decât trenurile clasice.

baiazid a scris:
cu imbunatatiri minime la nivelul caii de rulare
Nu ar trebui nişte îmbunătăţiri şi la nivelul catenarei? Aveam impresia că aceasta nu permite mai mult de 160 km/h.

dan tm a scris:
Cam ce lucrari ar impolica si mai ales de la ce distanta de Bucuresti Nord, ca trenurile de 160 km/h si implicit si celelalte sa nu se mai tirie minute bune pina la intre in statie? stiu ca trebuie sa aiba o viteza redusa deoarece intra in statie infundata insa mi se pare ca circula cu viteza redusa prea de departe, pina unde ar putea veni cu o viteza mai mare daca s-ar repara liniile? desigur nu ma refer sa vina cu 160 km/h pina la ultimul macaz, dar cred ca exista solutii de a scadea progresiv viteza odata cu apropierea de peroane.
Deocamdată de la Ram. Pajura trebuie să faci abaterea cu 30 km/h dacă vii pe firul II, după care curba o abordezi cu 80 km/h. Deci, teoretic, cu 160 km/h ai putea merge până la ieşirea din Bucureşti Băneasa spre Pajura, dar mă îndoiesc că se va merge cu 160 km/h pe la trecerea la nivel din Pipera (unde trec şvabii cu Maybach-uri prin faţa trenului - unii o mai şi păţesc din când în când) sau pe Podul Herăstrău (pe unde trec toţi din parc, că nu există alt pod).
ERTMS-ul va putea corela viteza maximă pentru mai multe blocuri de linie în faţa trenului, ţinând cont şi de procentul de frânare al trenului, toată informaţia se va transmite direct mecanicului.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 13:40

Dr2005 a scris:
brutusel a scris:
ai calatorit cu rapidu 1588 ieri?
Nu am mai călătorit cu trenuri rapide din 2010, da' parcă ele aveau numere cu 3 cifre, cele cu 4 erau accelerate Smile)
Trenul tău este InterRegio.

Parca in 2011 s-a trecut la noile ranguri Regio, InterRegio in locul personalelor, acceleratelor si rapidelor, am avut si rapide cu 5 cifre cele care circulau suplimentar. Ce daca e IR atata timp cat si acum la 5 ani distanta atat calatori cat si angajati CFR inca mai folosesc vechile denumiri. Oricum el zice bine rapid era mai rau daca spunea accelerat in loc de rapid dar corect ar fi sa spunem IR.

Dr2005 a scris:

katalyn a scris:
poate omul vrea sa scoata in evidenta ca se pot tine timpi si cu locomotiva care merge cu 145-150 desi livretul e pentru viteza maxima de 160 km/h.
Omul se plânge tot timpul de ,,rapidu" 1588, ba ajunge prea devreme, ba întârzie... are el ceva cu trenul ăsta.

Nu are nimic asta e trenul cu care calatoreste odata la 1-2 saptamani poate are omul pretenti sa ajunga si timpuriu nu doar intarziat Wink


Sus In jos
baiazid
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat



Numarul mesajelor : 2232
Reputatie : 6740
Data de inscriere : 05/10/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 14:13

Dr2005 a scris:


baiazid a scris:
Nu exista un contract cadru intre calator si operator ca trenul ala merge cu 140, 150 sau 160km/h.
Tocmai, există un singur contract între călător şi transportator - biletul de călătorie.

Pe biletul de calatorie nu scrie cu ce viteza merge trenul, eu asta am vrut sa evidentiez. Bineinteles ca biletul de calatorie poate fi considerat un contract, si poate produce mai mult sau mai putin efecte juridice, insa nu acela era contextul.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 15:00

Orice contract de transport presupune doar distanţa şi orele de plecare, nicăieri nu e precizată viteza maximă, mai ales că ea e... maximă, nu obligatorie. Nici la avion nu scrie pe bilet că va merge cu 900 km/h, că poate pilotul o să meargă cu 800 km/h ca să consume mai puţin, câtă vreme se încadrează în timpii de parcurs.

Nu cred că există pe undeva vreo obligaţie de a se circula cu viteza maximă.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 19:06

Sa ne amintim expresul de altadata...
Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 13244244_1730438557204230_2073921265556510370_o
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24337
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 19:51

Odată a fost și ICE
Sus In jos
brutusel




Numarul mesajelor : 302
Reputatie : 5202
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 20:48

Dr2005.

eu sint nostalgic si de aia folosesc denumirile vechi. e vorba de amintiri din copilarie. n-am sa uit in viata mea epoca aia.

hai sa fim sinceri. denumirile vechi erau mai bune pentru ca stiai cu certitudine daca trenu era cu sau fara opriri.
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 21:16

Nimeni nu-i retine sa bage din nou IC problema e ca nu se subventioneaza acest rang adica asa spunea Dr2005 dar pana acolo sa ne gandim daca avem vagoane, locomotive si rute pe care sa circule IC. Ar trebui niste vagoane cu 6 locuri salon/compartiment gen 21-70, 22-96, 21-90 de preferabil 21-90 dotate cu prize si mai nou cu wifi care sa circule pe rute gen Brasov-Buc.Nord-Constanta unde avem viteza si linie "silentioasa" cu oprire doar la Predeal, Sinaia, Pl.Vest, Buc.Nord si atat nici macar Fetesti care e laudat in ultima perioada cu numar mare de calatori la trenurile IR.

Ar mai merge si un Buc.Nord-Suceava opriri numai la Pl.Sud, Buzau, Focsani, Bacau si Pascani.

Dar toate astea la un pret modificat cu diferenta foarte mica intre IR si IC.

Dar mai bine revenim cu picioarele pe pamant decat sa visam...
Sus In jos
marius_catalin84
V.I.P Member
V.I.P Member
marius_catalin84


Numarul mesajelor : 579
Reputatie : 6197
Data de inscriere : 23/08/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 21:27

Katalyn a scris:
Nimeni nu-i retine sa bage din nou IC problema e ca nu se subventioneaza acest rang adica asa spunea Dr2005 dar pana acolo sa ne gandim daca avem vagoane, locomotive si rute pe care sa circule IC. Ar trebui niste vagoane cu 6 locuri salon/compartiment gen 21-70, 22-96, 21-90 de preferabil 21-90 dotate cu prize si mai nou cu wifi care sa circule pe rute gen Brasov-Buc.Nord-Constanta unde avem viteza si linie "silentioasa" cu oprire doar la Predeal, Sinaia, Pl.Vest, Buc.Nord si atat nici macar Fetesti care e laudat in ultima perioada cu numar mare de calatori la trenurile IR.

Ar mai merge si un Buc.Nord-Suceava opriri numai la Pl.Sud, Buzau, Focsani, Bacau si Pascani.

Dar toate astea la un pret modificat cu diferenta foarte mica intre IR si IC.

Dar mai bine revenim cu picioarele pe pamant decat sa visam...

Dupa parerea mea ar cara aer daca vor fi doar acele opriri pe M 500 unde viteza de circulatie intre Ploiesti si Adjud lasa de dorit;sa fim seriosi tren IC cu viteza maxima de 80 km\h ???
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 21:34

Daca studiem putin mersul trenului IR 1755 care pleaca aproape zilnic intarziat din Buc.Nord si recupereaza pana la 25 minute cu oprire in toate orasele am scoate un timp destul de frumusel pentru un asa zis IC chiar si cu 80 km/h intre Pl.Sud si Adjud plus putinele opriri nu stiu cat s-ar scoate ca nu am calculat dar ar fi ceva frumos.
Sus In jos
cristy79

cristy79


Numarul mesajelor : 1539
Varsta : 44
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5872
Data de inscriere : 27/02/2013

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 21:48

Rangul IC nu mai exista - conform celebrului OMT de anul trecut mai exista in Romania doar doua ranguri: R si IR.

La infrastructura actuala din Romania acest rang este o gluma amara (si proasta).
Sus In jos
Katalyn

Katalyn


Numarul mesajelor : 7376
Varsta : 34
Localizare : Rugby, UK.
Reputatie : 11197
Data de inscriere : 09/10/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitimeLun 16 Mai 2016, 22:13

Un eventual IC pe ruta Buc.Nord - Suceava cu opriri doar la Pl.Sud, Buzau, Focsani, Bacau si Pascani ar face fix 6 ore cu 1 ora mai putin decat face un IR.

Nu este nicio gluma avem infrastructura pentru Brasov-Buc.Nord-Constanta cu oprire doar la Predeal, Sinaia, Pl.Vest si Buc.Nord cu 140 km/h pe Floresti.Ph-Buc.Nord si cu 160 km/h pe M800 cu podurile dunarene finalizate si toate conditile adica vagoane silnetioase 21-90 modernizate cu prize si cu stationare de maxim 15 minute in Buc.Nord cu doar 15 lei mai mult decat IR nu are cum sa fie o gluma proasta.

Apropo de M800 ieri IR 1585 cu 6 vagoane a facut 2h12' cu opriri la Ciulnita, Fetesti, Cernavoda Pod si Medgidia plecand intarziat din Buc.Nord cu 22' a ajuns la destinatie cu doar 6' recuperand 16'.

E clar ca dupa terminarea lucrarilor la podurile dunarene un IR fara oprire intre Buc.Nord si Constanta ar scoate lejer 1h45' cred ca mai mult de atat nu se poate decat teleportarea Very Happy
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 39 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 39 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 21 ... 38, 39, 40 ... 53 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: