| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 10 Mai 2016, 08:07 | |
| Nu este chiar asa cum spui ca pui ce locomotiva ai. Pai nu se face un grafic acolo la depou? Un turnus , locomotiva 104 pleaca la trenul cutare pina la bacau se intoarce cu cutare pleac la Brasov apoi la un personal de Sighisoara vine indarat cu ceva ajunge aici si pleaca colo. Ce e asa care cum i se scoala ia o locomotiva si pleaca la tren apoi c eramine sau ce gasim bagam la trenul de 160 km/h?
Normal nefiind multe trenurile de 160 km/h trebuie sa existe o planificare asa incit sa nu ajunga la el locomotive de 145 km/h Pentru ca trenul trebuie sa isi tina timpii ca poate eu am legatura din Bucuresti Nord si fiecare minut conteaza mai ales ca pe unu il primeste la 13 si celalalt pleaca de la 2 peron.
Acuma sint de acord ca timpii sint largi si nu o sa se simta ca merge mai incet dar nu e firesc. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 10 Mai 2016, 09:32 | |
| Există o planificare, numai că locomotivele din planificare se mai şi strică uneori, alteori trebuie să meargă la revizii... deci uneori trebuie înlocuite cu altceva. _________________ :TTT:
|
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 10 Mai 2016, 10:12 | |
| Cite locomotive sint apte pentru trenul de 160km /h?
doar una? sau sint doua? reviziile nu sint planificate? de marti pina joi locomotiva 1 va fi in revizie. deci intra locomotiva 2 care nu mai pleaca la Marasesti.
Ca doar nu se strica mereu. |
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 13 Mai 2016, 22:53 | |
| - Dr2005 a scris:
- Există o planificare, numai că locomotivele din planificare se mai şi strică uneori, alteori trebuie să meargă la revizii... deci uneori trebuie înlocuite cu altceva.
cand iti faci reclama ca ai trenuri de 160 km/h nu te gandesti inainte ca trebuie sa ai si material rulant cu care sa le faci? inclusiv luand in calcul revizii, si defectiuni....asa nu e mai corect sa spui ca ai trenuri de 145 km/h si daca au noroc unii calatori circula cu 160 km/h? sau vireza aia de 160 e facultativa, doar pentru prostit fraierii? calatorii sunt greu de adus la tren,d ar usor d epierdut, mai ales cei car eplatesc pret intreg fara tot felul de reduceri/gratuitati, iar daca vad de 2-3 ori ca le-ai dat teapa promitandu-le 160 km/h - 2 ore d emers si realitatea e diferita, nu le e greu sa schimbe mijlocul de transport...cunosc mai multe persoane care atunci cand calatoresc pe Bucuresti-Constanta cu trenul o fac doar la unul din cele 2 trenuri de 160 km/h, decat sa mearga la celelalte prefera masina...asemenea oameni , dupa cateva tepe nu se vor mai urca asa usor in tren... |
|
| |
dan tm V.I.P Member
Numarul mesajelor : 9104 Reputatie : 13013 Data de inscriere : 16/07/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 13 Mai 2016, 23:20 | |
| Asta e greu de inteles la calatori, ca intr-o zi nu o sa mai aiba musterii. Lumea isi face calcule la urma urmei, si daca stai cu teama ca nu mai prinzi legatura nu e in regula, data viitoare cauti alternativa.
Toata lumea stie ca locomotivele merge la revizie sau se strica dar asta nu inseamna sa ii dai ce ai?
Programezi reviziile si locomotive easa incit sa ai la program. Acuma daca 1-2 ori pe an se defecteaza nu ai ce face dar si atunci trebuie sa gasesti solutii ca daca ti se strica la trenul care e legatura la 1695 ce faci ca urmatorul e abia dimineata. Daca oamenii vor sta cu teama ca nu prind legaturile mai degraba merg la autocare sau masina. |
|
| |
ravers75
Numarul mesajelor : 427 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 15/12/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Mai 2016, 18:06 | |
| Am si eu o intrebare. Se mai are in vedere finalizarea statiei Ciulnita (peron + linii) sau e abandonata definitiv? |
|
| |
Jurnal Feroviar
Numarul mesajelor : 340 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 27/05/2015
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Mai 2016, 19:57 | |
| Vor fi terminate din banii proprii ai CFR...nici o sansa sa mai fie facute pe bani europeni...
|
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Mai 2016, 20:20 | |
| Până nu se termină proecesele, nu se pot finaliza nici din banii CFR. _________________ :TTT:
|
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Mai 2016, 22:52 | |
| azi cand am calatorit cu rapidu 1588 iarasi era locomotiva aia de 145 km/h.
trenu a facut 2:04h azi. cu 160 faceam sub 2 ore dar desteptii de la cfr nu stiu cum sa ajunga in groapa cat mai repede. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Mai 2016, 23:00 | |
| Cât timp scria pe bilet că trebuie să faci? Ai făcut cu 3 minute mai mult (nu 4) din cauza macazurilor de intrare în Gara de Nord. Ce te deranjează? _________________ :TTT:
|
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5202 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Mai 2016, 09:35 | |
| ai calatorit cu rapidu 1588 ieri? daca nu, e de recomandat sa nu te exprimi.
eu in schimb am calatorit cu rapidu 1588 ieri si stiu ce am vazut. ceasu de la iphone imi arata 20:54 cand trenu a oprit in gara de nord. iar cand am plecat din constanta ceasu imi arata 18:50 fix pe iphone. |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Mai 2016, 09:42 | |
| - Dr2005 a scris:
- Cât timp scria pe bilet că trebuie să faci?
Ai făcut cu 3 minute mai mult (nu 4) din cauza macazurilor de intrare în Gara de Nord. Ce te deranjează? Gica Contra care esti mereu poate omul vrea sa scoata in evidenta ca se pot tine timpi si cu locomotiva care merge cu 145-150 desi livretul e pentru viteza maxima de 160 km/h. Cand se ajunge regulat sau timpuriu se trece peste acele macaze de la intrarea din Gara de Nord, zboara trenul peste ele ? Off ce rau e cand ne dam singuri in spectacol... |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Mai 2016, 09:51 | |
| Nu conteaza cu ce viteza merge trenul, atata vreme cat se respecta timpii afisati pe bilet sau sunt intarzieri minore. Nu exista un contract cadru intre calator si operator ca trenul ala merge cu 140, 150 sau 160km/h.
Important de retinut, desi se executa in prezent lucrari de reabilitare:
1.trenurile care circula fara oprire au ramas trasate la 2 ore si timpii se respecta sau sunt mai mici in peste 90% din cazuri 2.trenurile cu opriri ajung mai devreme sau la timp la destinatie tot in 90% din cazuri.
Pe m800 se executa anual lucrari de intretinere, de foarte multa vreme nu au mai existat furturi , deci trenurile circula cu viteze apropiate de performantele liniei . Din 2017 vom avea cadentare perfecta, adica trenurile vor sosi si pleca din toate slatiile la intervale matematice corelate, tot atunci se vor finaliza si lucrarile la podurile dunarene, vor fi trenuri care vor circula la interval de 2 ore in extrasezon si la 1 ora in sezon.
Exista posibilitatea totodata ca trasele din afara orelor de varf sa fie facute cu rame electrice noi, astfel incat sa avem 160km/h la toate trenurile care vor cfircula strict intre Bucuresti Nord si Constanta. Pana atunci, e posibil sa avem noroc chiar din acest an sa vedem primele 2 rame electrice livrate pentru CFR Calatori facand servicii pe acesta linie, asta daca vom avea parte curand de licitatie. Tot din 2017, functie de ce se intampla la podurile dunarene, maximum decembrie 2017, timpii vor scadea la 1h50' pentru trenurile fara opriri, si la 2h10'-2h15' la cele cu opriri.
Viitorul indepartat e si mai frumos, pentru ca linia se pregateste pentru instalare de ETCS/ERTMS nivel 2, ceea ce inseamna viteze de pana la 200km/h pentru trenuri electrice in trafic mixt, cu imbunatatiri minime la nivelul caii de rulare. Deci foarte probabil un serviciu de trenuri de mare viteza va intra pe aceasta linie undeva la nivelul anului 2025, reducand distanta intre Bucuresti Nord si Constanta la 1h35' (etapa I de upgrade fiind Bucuresti Nord - Fetesti).
Ultima editare efectuata de catre baiazid in Lun 16 Mai 2016, 10:00, editata de 2 ori |
|
| |
baiazid Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 2232 Reputatie : 6740 Data de inscriere : 05/10/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Mai 2016, 09:57 | |
| - Katalyn a scris:
poate omul vrea sa scoata in evidenta ca se pot tine timpi si cu locomotiva care merge cu 145-150 desi livretul e pentru viteza maxima de 160 km/h.
Timpii sunt foarte largi numai datorita lucrarilor la poduri. Din mersul trenurilor anii 70'-80': Fetesti-Cernavoda Pod cu tren accelerat se facea in cca 14' In prezent: Fetesti-Cernavoda Pod cu tren interregio avand oprire se face in cca 25' Dupa finalizarea podurilor dunarene timpii de mers ar trebui sa scada la cca 12' |
|
| |
Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11197 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Mai 2016, 10:02 | |
| Eu am mers iarna cu Phoenixul 2004 ( locomotiva tricolora cum i spun unii ) cu IR 1581/1582 la dus pe cronometru am scos 1h52' la intoarcere 1h55' inainte sa se apuce de podurile Dunarene. Am pornit/oprit cronometrul cand a inceput sa se miste roata respectiv cand s-a oprit de tot la capat de traseu.
In cazul asta intreb si eu daca maine spre exemplu s-ar termina lucrarile la podurile Dunarene week-end-ul viitor cam cat ar socate un tren dasta fara oprire ? S-ar modifica mersul/livretul de la 2h sa zicem la 1h55' sau 1h50' daca nu-s prea lacom ?
Cam cum s-ar proceda in cazul in care sa zicem maine se termina lucrarile la poduri sau hai peste ceva timp ca poate le trebuie cateva zile/saptamani sa dea drumul la viteza mai amre pe poduri.
Si o ultima intrebare ca tot suntem la topicul potrivit cand ar trebui sa se incheie aceste lucrari la podurile Dunarene ?
Va dati seama ce ar insemna o campanie powered by CFR Calatori Bucuresti - Constanta sub 2 ore 1h50'-1h55' ar mai castiga ceva calatori, pacat ca sezonierele de anul asta la fel ca si anul trecut opresc toate fara 1983/1582/1587/1589 in stati ca Ciulnita, Fetesti, Cernavoda Pod sau Medgidia desi sunt trenuri apropiate intre ele puteau sa-l lase pe 1981 fara oprire intre Bucuresti si Constanta iar la intoarcere la fel puteau sa-l lase fara oprire pe 1982 adica sa fie strict pentru bucuresteni acest tren ceilalti din Medgidia, Cernavoda Pod, Fetesti si Ciulnita oricum au destule trenuri chiar si in intervalul la care circula 1981/1982. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|