Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 44 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 10:07

Ok .. chiar cred ca brasovu nu duce lipsa de EA1.. iar aici e vorba de curent;nu de motorina ..
Cea mai multa energie se consuma la demarat .. Deci atat timp cat trenul un opreste,e perfect!Isi pastreaza energia miscarii,iar aportul supt din retea este pentru a invinge frecarea cu aerul si cu sinele .. Nimic mai mult.
Un tren ca 1944 are opriri inutile in Fetesti,Cernavoda Pod...
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8692
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 10:11

90% din trenurile de CT au opriri inutile.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 10:55

DUAL a scris:
Ok .. chiar cred ca brasovu nu duce lipsa de EA1.. iar aici e vorba de curent;nu de motorina ..
Cea mai multa energie se consuma la demarat ..
Am vorbit la modul general, că nici curentul nu e gratis.
Într-adevăr, la demaraj se consumă cea mai multă energie, însă menţinerea unei viteze maxime mai ridicate duce la consumuri suplimentare de energie, datorate rezistenţei aerului, care e proporţională cu pătratul vitezei. Asta e valabil la orice vehicul, şi la bicicletă simţi că trebuie să pedalezi mult mai repede ca să treci de la 49 la 50 km/h şi ca să menţii viteza asta, chiar dacă eşti pe coborâre, faţă de circulaţia cu 30 - 35 km/h.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7575
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 11:01

dan tm a scris:
Atunci ce cistiga 10192 ca nu intra in Bucuresti Nord? nu puteau repara linia aia sa fie utila si la marfare?
S-a reparat de nenumărate ori si de fiecare dată s-a furat la cateva ore de la remediere. Sau nici nu ajungeau SCB-istii la birou ca in urma lor "baietii" acţionau...zona aia e cu probleme si se stie demult treaba asta...
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 13:14

Eh Smile .. stiu si eu formulele alea,pentru calcul ideal.. In realitate se consuma mai multa energie decat idealu... dar,nu era obiectul discutiei .. Obiectul era,de ce se tot trag pe fund sa dea Vmax pe un tronson?! Cand zac locomotivele EA1 morman,vagoanele sunt absolut toate apte 140 km/h .. De ce?!
Sa nu zici consumul de energie .. ca nu cred ca ne tragem pe fund la un tren care va avea 11 vagoane,din care 4 dormitoare,si bilete/cabina de 700 de lei,sa zicem ca facem economie .. Daca la un astfel de tren,care iti genereaza venituri uriase,faci economie,las-o dracu.. iti bati joc de calatori atunci.
Sus In jos
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20627
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25570
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 13:44

DUAL a scris:
Daca la un astfel de tren,care iti genereaza venituri uriase,faci economie,las-o dracu.. iti bati joc de calatori atunci.

Dacă poţi face economie şi încasa bani mulţi din bilete, de ce să nu o faci?

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 13:57

Pentru ca eu zic ca trebuie sa fie un echilibru intre conditiile oferite si pretul cerut .. Nu zice nimeni sa nu faci economie ..
Dar nu faci asta subjugand calatorul .. Trebuie sa te gandesti ce oferi .. cati bani ceri .. si pentru ce-i ceri.Trenul asta pur si simplu face foarte mult.. 21 de ore e enorm.Se poate umbla la timpul parcurs.. Si mai vine si chestia asta cu Vmax scazut pe un tronson unde se mai putea reteza din alea 21 de ore.. Sa fim seriosi .. Nu se face cine stie ce reducere de energie(economie) la 35 de km din totalul de +900 care ii parcurge..
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 15:13

Era bine macar cand e intarziat sa circule cu 140
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 17:49

Dragos a scris:
dan tm a scris:
Atunci ce cistiga 10192 ca nu intra in Bucuresti Nord? nu puteau repara linia aia sa fie utila si la marfare?
S-a reparat de nenumărate ori si de fiecare dată s-a furat la cateva ore de la remediere. Sau nici nu ajungeau SCB-istii la birou ca in urma lor "baietii" acţionau...zona aia e cu probleme si se stie demult treaba asta...

Atunci sa repare linia pentru alta viteza, sa puna dracului un semnal mecanic de iesire si unul de intrare si sa stie o treaba, pleaca din Baneasa cu bratul ridicat, circula VS pina la Chiajna unde e primit cu semnalul mecanic pe liber, si gata fara restrictii ca nu merge BLA, fara ordin.Daca nu sint in stare.

La situatii extreme, masuri extreme.Ca doar asa e si in triajul Ronat , intri pe mecanic si iesi pe BLA, semnalele sint unul linga altul.


Ultima editare efectuata de catre dan tm in Vin 27 Iun 2014, 18:08, editata de 1 ori
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 18:07

@adrian78, te referi la IR1944/1945 ? si cate minute scoti din intarziere pe cei 35 km pe unde se poate circula cu 140 la ora intre Fetesti si Palas ?

@Dual, esti atat de sigur ca vara trecuta ai circulat cu Regio 2801/2802 cu mai mult de 100 km/h ? eu nu cred. Si nici anul asta.
Referitor la mersul lui IR 1944 se puteau reduce inca minim 60 de minute din stationarile alea prelungite. Una din ele ar fi la Beclean pe Somes (15 din totalul de 17) unde nu se ataseaza nicio grupa de Sighet cat timp exista legaturi la Bucuresti atat dimineata cat si seara 1980/1643. Alte 15 min se puteau reduce la Deda daca atasau grupa de Targu Mures cu GM/DA la urma trenului si nu cum se procedeaza acum. Alte minim 10-13 la Constanta iar diferenta pana la 60 ar fi constat din suprimarea stationarii la unele cruci cu trenuri regio (4314, 4086) sau cu alte trenuri IR intalnite in cale. Si cate si mai cate functioneaza de-andoaselea in cfr-ul asta  Evil or Very Mad 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 18:12

Marius de ce la altii se poate si la noi nu?In Suedia cand trenurile au intarziere circula cu 205km/h in loc de 200km/h deja vorbim de OZNuri  Laughing ..Sau dupa aia intervine birocratia mecanicul tre sa se justifice poate e pus sa mai faca si ceva hartogaraie si alte cele
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 19:50

Sunt sigur .. A calcat-o maxim pana la Ploiesti! Senzatia la 120 in etajate,e unica Smile) Trenul fusese partial intarziat,si cred ca o sa-mi gasesc postarile de anul trecut .. ca sunt pe aici pe forum pe undeva .. Anul trecut se circula cu GM(clasa 65) direct din Bucuresti .. sunt curios anul asta cum o sa fie.
Cu etajatele am mai fost cu 120 km/h cu A1824/1823 acum cativa ani buni Smile.. pe M900
Sus In jos
Vitosa




Numarul mesajelor : 9075
Reputatie : 14505
Data de inscriere : 08/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 19:58

Vorbeam de 2801/2802 spre Pitesti iar acum deviem spre Ploiesti ?  Smile 
Anul asta tot GM-uri vor fi atat pe Buc-Pitesti-Buc cat si pe Sibiu-Pitesti-Sibiu. In niciun caz nu pupi mai mult de 100 la ora  Smile 
Sus In jos
Adrian78
Administrator
Administrator
Adrian78


Numarul mesajelor : 18757
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 24336
Data de inscriere : 05/10/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 20:25

Pai daca era GM 65 mai mult de 100 nu putea si cred ca le numeri pe degete cate GM 63 mai is
Bucuresti Pitesti pe un fir e cu 100km/h si pe altu cu 70 doar Bucuresti-Chitila e cu 120km/h
Sus In jos
DUAL
Administrator
Administrator
DUAL


Numarul mesajelor : 7874
Localizare : Hunedoara
Reputatie : 13279
Data de inscriere : 05/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitimeVin 27 Iun 2014, 20:29

Ca sa ajungi la Pitesti din Bucuresti .. nu trebuie sa mergi spre Ploiesti ? . :roll:  Cum deviem ? 2802 nu are cum sa circule cu 120 la dupa ce iasa din Chitila ca nu e firul de 120 ..
Acum vad ca am scris la in loc de spre.. De asta poate ti s-a parut ca am deviat.. Tre sa-mi caut postul de anul trecut sa vad ce masina a fost la tractiune ca nu stiu.Dar cred ca un 65.
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 20 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 20 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 44 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: