| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 10:07 | |
| Ok .. chiar cred ca brasovu nu duce lipsa de EA1.. iar aici e vorba de curent;nu de motorina .. Cea mai multa energie se consuma la demarat .. Deci atat timp cat trenul un opreste,e perfect!Isi pastreaza energia miscarii,iar aportul supt din retea este pentru a invinge frecarea cu aerul si cu sinele .. Nimic mai mult. Un tren ca 1944 are opriri inutile in Fetesti,Cernavoda Pod... |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8692 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 10:11 | |
| 90% din trenurile de CT au opriri inutile. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 10:55 | |
| - DUAL a scris:
- Ok .. chiar cred ca brasovu nu duce lipsa de EA1.. iar aici e vorba de curent;nu de motorina ..
Cea mai multa energie se consuma la demarat .. Am vorbit la modul general, că nici curentul nu e gratis. Într-adevăr, la demaraj se consumă cea mai multă energie, însă menţinerea unei viteze maxime mai ridicate duce la consumuri suplimentare de energie, datorate rezistenţei aerului, care e proporţională cu pătratul vitezei. Asta e valabil la orice vehicul, şi la bicicletă simţi că trebuie să pedalezi mult mai repede ca să treci de la 49 la 50 km/h şi ca să menţii viteza asta, chiar dacă eşti pe coborâre, faţă de circulaţia cu 30 - 35 km/h. _________________ :TTT:
|
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 11:01 | |
| - dan tm a scris:
- Atunci ce cistiga 10192 ca nu intra in Bucuresti Nord? nu puteau repara linia aia sa fie utila si la marfare?
S-a reparat de nenumărate ori si de fiecare dată s-a furat la cateva ore de la remediere. Sau nici nu ajungeau SCB-istii la birou ca in urma lor "baietii" acţionau...zona aia e cu probleme si se stie demult treaba asta... |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 13:14 | |
| Eh .. stiu si eu formulele alea,pentru calcul ideal.. In realitate se consuma mai multa energie decat idealu... dar,nu era obiectul discutiei .. Obiectul era,de ce se tot trag pe fund sa dea Vmax pe un tronson?! Cand zac locomotivele EA1 morman,vagoanele sunt absolut toate apte 140 km/h .. De ce?! Sa nu zici consumul de energie .. ca nu cred ca ne tragem pe fund la un tren care va avea 11 vagoane,din care 4 dormitoare,si bilete/cabina de 700 de lei,sa zicem ca facem economie .. Daca la un astfel de tren,care iti genereaza venituri uriase,faci economie,las-o dracu.. iti bati joc de calatori atunci. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 13:44 | |
| - DUAL a scris:
- Daca la un astfel de tren,care iti genereaza venituri uriase,faci economie,las-o dracu.. iti bati joc de calatori atunci.
Dacă poţi face economie şi încasa bani mulţi din bilete, de ce să nu o faci? _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 13:57 | |
| Pentru ca eu zic ca trebuie sa fie un echilibru intre conditiile oferite si pretul cerut .. Nu zice nimeni sa nu faci economie .. Dar nu faci asta subjugand calatorul .. Trebuie sa te gandesti ce oferi .. cati bani ceri .. si pentru ce-i ceri.Trenul asta pur si simplu face foarte mult.. 21 de ore e enorm.Se poate umbla la timpul parcurs.. Si mai vine si chestia asta cu Vmax scazut pe un tronson unde se mai putea reteza din alea 21 de ore.. Sa fim seriosi .. Nu se face cine stie ce reducere de energie(economie) la 35 de km din totalul de +900 care ii parcurge.. |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 15:13 | |
| Era bine macar cand e intarziat sa circule cu 140 |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 17:49 | |
| - Dragos a scris:
- dan tm a scris:
- Atunci ce cistiga 10192 ca nu intra in Bucuresti Nord? nu puteau repara linia aia sa fie utila si la marfare?
S-a reparat de nenumărate ori si de fiecare dată s-a furat la cateva ore de la remediere. Sau nici nu ajungeau SCB-istii la birou ca in urma lor "baietii" acţionau...zona aia e cu probleme si se stie demult treaba asta... Atunci sa repare linia pentru alta viteza, sa puna dracului un semnal mecanic de iesire si unul de intrare si sa stie o treaba, pleaca din Baneasa cu bratul ridicat, circula VS pina la Chiajna unde e primit cu semnalul mecanic pe liber, si gata fara restrictii ca nu merge BLA, fara ordin.Daca nu sint in stare. La situatii extreme, masuri extreme.Ca doar asa e si in triajul Ronat , intri pe mecanic si iesi pe BLA, semnalele sint unul linga altul.
Ultima editare efectuata de catre dan tm in Vin 27 Iun 2014, 18:08, editata de 1 ori |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 18:07 | |
| @adrian78, te referi la IR1944/1945 ? si cate minute scoti din intarziere pe cei 35 km pe unde se poate circula cu 140 la ora intre Fetesti si Palas ? @Dual, esti atat de sigur ca vara trecuta ai circulat cu Regio 2801/2802 cu mai mult de 100 km/h ? eu nu cred. Si nici anul asta. Referitor la mersul lui IR 1944 se puteau reduce inca minim 60 de minute din stationarile alea prelungite. Una din ele ar fi la Beclean pe Somes (15 din totalul de 17) unde nu se ataseaza nicio grupa de Sighet cat timp exista legaturi la Bucuresti atat dimineata cat si seara 1980/1643. Alte 15 min se puteau reduce la Deda daca atasau grupa de Targu Mures cu GM/DA la urma trenului si nu cum se procedeaza acum. Alte minim 10-13 la Constanta iar diferenta pana la 60 ar fi constat din suprimarea stationarii la unele cruci cu trenuri regio (4314, 4086) sau cu alte trenuri IR intalnite in cale. Si cate si mai cate functioneaza de-andoaselea in cfr-ul asta |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 18:12 | |
| Marius de ce la altii se poate si la noi nu?In Suedia cand trenurile au intarziere circula cu 205km/h in loc de 200km/h deja vorbim de OZNuri ..Sau dupa aia intervine birocratia mecanicul tre sa se justifice poate e pus sa mai faca si ceva hartogaraie si alte cele |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 19:50 | |
| Sunt sigur .. A calcat-o maxim pana la Ploiesti! Senzatia la 120 in etajate,e unica ) Trenul fusese partial intarziat,si cred ca o sa-mi gasesc postarile de anul trecut .. ca sunt pe aici pe forum pe undeva .. Anul trecut se circula cu GM(clasa 65) direct din Bucuresti .. sunt curios anul asta cum o sa fie. Cu etajatele am mai fost cu 120 km/h cu A1824/1823 acum cativa ani buni .. pe M900 |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 19:58 | |
| Vorbeam de 2801/2802 spre Pitesti iar acum deviem spre Ploiesti ? Anul asta tot GM-uri vor fi atat pe Buc-Pitesti-Buc cat si pe Sibiu-Pitesti-Sibiu. In niciun caz nu pupi mai mult de 100 la ora |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 20:25 | |
| Pai daca era GM 65 mai mult de 100 nu putea si cred ca le numeri pe degete cate GM 63 mai is Bucuresti Pitesti pe un fir e cu 100km/h si pe altu cu 70 doar Bucuresti-Chitila e cu 120km/h |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 20:29 | |
| Ca sa ajungi la Pitesti din Bucuresti .. nu trebuie sa mergi spre Ploiesti ? . :roll: Cum deviem ? 2802 nu are cum sa circule cu 120 la dupa ce iasa din Chitila ca nu e firul de 120 .. Acum vad ca am scris la in loc de spre.. De asta poate ti s-a parut ca am deviat.. Tre sa-mi caut postul de anul trecut sa vad ce masina a fost la tractiune ca nu stiu.Dar cred ca un 65. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|