| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 15:53 | |
| Pe racordul de marfa Bucurestii Noi Gr.C - Post 17 - racordare Pajura se circula la cale libera de foarte multa vreme...de aici si intarzierea permanenta a sezonierului... |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 16:34 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Se pare ca intr-adevar s-a circulat la cale libera in dimineata asta, altfel 30' sunt perfect recuperabile din Baneasa pana in Constanta, 1589 a reusit cu succes sa faca asta in cateva randuri.
Am si eu o curiozitate, daca vor mai fi IR-uri estivale cu vagoane limitate la 120kmh pe M800. Pe vremuri, cand eram mai tanar, erau Ac-uri care veneau din tara cu vagoane ce nu duceau mai mult de 120kmh, asa ca rulau in ritm de sageata albastra. Si vechile vagoane 20-54 si seriile mai vechi au viteza maxima 140km/h probabil atuncea si viteza de circulatie era de 120km/h |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 17:08 | |
| Singurele vagoane limitata la 120 sunt TE Acvila si 26/36/84-16 .. Deci sezonier limitat la 120 ,va fi cel de Sibiu.. Dar ala nu e IR. Vagoanele etajate 26/36/84-16 au avut o tentativa de ridicare a vitezei,insa probele de frana s-au dovedit a fi fara succes.Poate daca boghiurile erau echipate cu frana pe disc( si nu saboti poate reuseau altceva, dar tot nu cred ca era posibil 160 km/h datorita greutati mari a vagonului,si centru de greutate mult mai sus pentru curbe .. Oricum etajatele au fost proiectate ca vagoane de scurt parcurs si naveta .. Am avut etajate de 140 serie 26-47,dar sunt fier vechi..
Ultima editare efectuata de catre DUAL in Joi 26 Iun 2014, 21:52, editata de 1 ori |
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 17:28 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Le e greu, mai bine baga timpi suplimentari decat sa faca ceva spre binele calatorului. Alt exemplu, azi 10192 a stat 31 min in Baile Herculane (sosit timpuriu 29 min) pentru ca la Bucuresti Baneasa sa fie pe +27 min intarziere din care cu greu a recuperat 17 min pana la Mangalia...
14min le-a facut intre Chiajna si Ram Pajura |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 18:27 | |
| n-am livretele la îndemăna dar etajatele 84/36/26-16 chiar merg cu 120 ? Întreb pentru că la 3008 când s-a modificat mersul a apărut livretul cu maxim 100. Ori e diferenta intre magistrale ori intre trenuri 3008 oprind peste tot iar RE-ul avand mers de IR pe o bucata buna de drum ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 18:42 | |
| Prin anii trecuţi erau Regio-uri de 120 km/h pe Bucureşti-Constanţa, dar acum s-a renunţat. Cred că singurul regio al CFR care circulă cu 120 km/h e 2021/2022. _________________ :TTT:
|
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 19:53 | |
| pe mine ma interesează daca la ora asta e in RO un tren sau mai multe care e cu etajate albastre si merge cu mai mult de 100 km/h. De 2021/2 nu vorbim iar pe 2801/2 nu ne bagam. Asta e intrebarea exista R in RO cu mai mult de 100 care are in compunere etajate ? si alta intrebare : in afara de R-urile sprintene gen 2021/2/6 sau care or mai fi indiferent de compunere are vrunul mai mult de 100 ? |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 20:05 | |
| - Capsuneanu a scris:
- Se pare ca intr-adevar s-a circulat la cale libera in dimineata asta, altfel 30' sunt perfect recuperabile din Baneasa pana in Constanta, 1589 a reusit cu succes sa faca asta in cateva randuri.
Am si eu o curiozitate, daca vor mai fi IR-uri estivale cu vagoane limitate la 120kmh pe M800. Pe vremuri, cand eram mai tanar, erau Ac-uri care veneau din tara cu vagoane ce nu duceau mai mult de 120kmh, asa ca rulau in ritm de sageata albastra. -1862/1861, 1870/1871, 1944/1945 cu 120 km/h -1681/1682 desiro siemens, 14081/14082 rama regiotrans srl cu 120 km/h (desi scopul intrebarii este altul am zis totusi sa-l evidentiez) -2801/2802 cu 100 km/h @Dr2005, bine zis. |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 22:10 | |
| Astea sunt vitezele din livret ? Daca se da drumul cu 160,s-ar putea sa se mareasca vitezele si la astea .. 2801/2802 putea sa circule cu 120 pe tronsonul M800 cu opriri putine si 100 pe tronsonul pana la Constanta unde opreste ca o caruta... Anul trecut circula cu 120 spre Pitesti,dar M800 e mai speciala .. circulam cu 100 sa nu facem concurenta,la dubari.. Desirourile puteau si ele 160 km/h .. asta pana sa fie facute praf patinele,in dunele.. aa.. pardon, sinele patriei.. Nu inteleg ce-i cu limitarile astea .. gen la 1944 cu 120 pe M800.. |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4791 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 22:32 | |
| Da, vad ca sunt cele care trec pe 702. Ma tem ca 120 sau 140kmh pe Fetesti-Constanta nu pot compensa prapadul de pe Fetesti-Buzau. Cand intra linia asta in reabilitare? Peste trei ore pe nici 130km, chiar ca trebuie sa deschizi geamul de la locomotiva sa iei o gura de aer, sa nu adormi. |
|
| |
Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 22:59 | |
| Atunci ce cistiga 10192 ca nu intra in Bucuresti Nord? nu puteau repara linia aia sa fie utila si la marfare?
Acusi o sa fie mai rentabil sa bage trenurile Ploiesti Sud -Urziceni (Ciulnita sau Tandarei) ca sa compenseze circulatia proasta pe dincolo pe 702.
Lipsa de interes dar vorba aia, cita vreme trenurile sint pline... |
|
| |
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14505 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 23:19 | |
| @Dual Astea sunt vitezele reale. Esti sigur de 120 spre Pitesti ? hm... 1944/1945 il fac mecanicii buzoieni, si pentru 35 km vrei cu 140 ? vrei sa stai mai mult in gara Constanta ? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 00:35 | |
| Spre Piteşti e 120 km/h doar pe Bucureşti Nord - Chitila. Automotoarele Regiotransului şi Desiro-urile ce circulă la rang de IR au 120 în livret pe bucata aia. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13279 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 00:46 | |
| Si 2802.. anul trecut rupea sina acolo. Sunt foarte curios ce e cu limitarile astea,caci materialul rulant e foarte apt .. @Marius,in orice tara,chiar si pentru 5 km daca e 160,ai merge cu Vmax.. doar in Romania e greu sa admiti viteza maxima pe un tronson .. De ce vad pagini peste pagini de calcul doar la trenurile Bucuresti-Constanta si la 1944,se zice .. las ca e ok cu 120 .. ? Cum vine asta?Sau crezi ca daca faci 21 de ore, sau 21 de ore si-un sfert nu conteaza? ... Aia 35 de km sunt ~15 % din M800 .. Daca vre-un tren bucurestean ar merge cu 120 pe 15% din M800,s-ar sarii de fund in sus pe aici, si s-ar scrie pagini mai multe decate are biblia.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20627 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25570 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 27 Iun 2014, 08:31 | |
| E posibil ca procentul de frânare să nu permită circulaţia cu o viteză mai mare de 120 km/h. Sau să fie nerentabil din cauza numărului mai mare de opriri. Sau trenurile să fie făcute cu EA, pentru că nu sunt EA-1 disponibile. Deci motive sunt multe, iar 15 minute în plus sau în minus la 21 de ore e o nimica toată, să fim serioşi. Important e ca trenul să ajungă la destinaţie la ora de pe bilet (sau mai devreme, dar în niciun caz mai târziu).
Apropo de consum, prin locomotivele DB aduse din Anglia scrie că diferenţa între treapta 6 şi treapta 8 e de vreo 200 litri de motorină la suta de km. Având în vedere timpii foarte largi de la CFR Călători, n-ar strica să se impună un mod mai economic de conducere atunci când timpii de mers o permit. _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|