|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:36 | |
| - solomon1984 a scris:
- Parazitii a scris:
Peste un milion de romani isi petrec vacantele anual in Bulgaria, Romania fiind principala sursa de turisti pentru tara vecina. Pe ruta Bucuresti - Constanta, durata unei calatorii cu trenul este de 2 ore si 50 de minute. Iar ei doresc sa construiasca linia tip proiect cu unda verde , iar intre Bucuresti si Varna sa faca 3 ore , pentru turistii de vor sa petreaca vara si estivalurile la Nisipurile de Aur si Albena . Nu stiu exact cu cat va circula garnitura , dar cu siguranta peste 130 /ora ..tinanad cont ca proiectul nu depasete orarul de 3 ore , intre cele doua statii !!
Esti gresit informat, 3 ore va fi durata calatoriei intre Ruse si Varna. Bucurestiul nu are nicio treaba cu proiectul lor ci cu ex-coridorul IX care s-ar putea sa nu-l mai vedem in secolul asta. Pare socant dar este adevarat , deja este implememntat si distanta intra Bucuresti si Varna este estimata la max 3 ore , sunt informat la zi si corect . Si nu intre Varna si Ruse 3 ore sau alte bucati de tronson , situatia tiam spus este transata si publicata la parametrii normali de proiect Bucuresti - Varna doar 3 ore |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:41 | |
| - Parazitii a scris:
- solomon1984 a scris:
Esti gresit informat, 3 ore va fi durata calatoriei intre Ruse si Varna. Bucurestiul nu are nicio treaba cu proiectul lor ci cu ex-coridorul IX care s-ar putea sa nu-l mai vedem in secolul asta. Pare socant dar este adevarat , deja este implememntat si distanta intra Bucuresti si Varna este estimata la max 3 ore , sunt informat la zi si corect . Si nu intre Varna si Ruse 3 ore sau alte bucati de tronson , situatia tiam spus este transata si publicata la parametrii normali de proiect Bucuresti - Varna doar 3 ore Trece si prin Nana? Daca nu, degeaba! Cumva este "retrasata" trasa? |
| | | Caspar
Numarul mesajelor : 238 Varsta : 42 Localizare : Hoorn, Olanda Reputatie : 5015 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:43 | |
| @solomon1984, 61€ is a lot of money (for a lot of people in Western Europe), Highspeedlines are very expensive. I have 1650€ a month (but house, electricity, healthcare, taxes etc are almost 1000€), but when I can choose between 3 hours train for 25€ euro, or 61€ in 1 hour, I choose the 3 hours option. 61€ is too much for me. Maybee managers/people with high functions can use the TGV.
In Olanda we have one Highspeedline (Amsterdam - Rotterdam - Belgium), but it's far from profitable. In the beginning, we must pay 6 euro per ticket supplement, but the trains were empy, almost everybody choosed to take the 20 minutes slower yourney and save the 6 euro. Because of the empty trains, supplements are now 2,30€.
Ultima editare efectuata de catre Caspar in Sam 21 Iun 2014, 01:48, editata de 1 ori |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:44 | |
| - solomon1984 a scris:
- Dragos a scris:
With any train ? Yes, from now. And the rest of the trains ? |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:47 | |
| - Parazitii a scris:
Pare socant dar este adevarat , deja este implememntat si distanta intra Bucuresti si Varna este estimata la max 3 ore , sunt informat la zi si corect . Si nu intre Varna si Ruse 3 ore sau alte bucati de tronson , situatia tiam spus este transata si publicata la parametrii normali de proiect Bucuresti - Varna doar 3 ore Ce interesant, avem deja un proiect Bucuresti-Varna ? Pune un link aici sa vedem si noi minunea... Deocamdata documentele oficiale bulgaresti vorbesc de linie refacuta pe nou amplasament de maxim 130 km/h, adica mult sub ce se intampla pe la noi. Nici macar 1km de linie nu va fi construit pe nou aliniament. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:54 | |
| - Dragos a scris:
And the rest of the trains ? If 90% of the rest of the trains doesn't sleep for minutes in stations, the travel time will be maximum 2h30' for sure. |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:57 | |
| - solomon1984 a scris:
- Parazitii a scris:
Pare socant dar este adevarat , deja este implememntat si distanta intra Bucuresti si Varna este estimata la max 3 ore , sunt informat la zi si corect . Si nu intre Varna si Ruse 3 ore sau alte bucati de tronson , situatia tiam spus este transata si publicata la parametrii normali de proiect Bucuresti - Varna doar 3 ore Ce interesant, avem deja un proiect Bucuresti-Varna ? Pune un link aici sa vedem si noi minunea... Deocamdata documentele oficiale bulgaresti vorbesc de linie refacuta pe nou amplasament de maxim 130 km/h, adica mult sub ce se intampla pe la noi. Nici macar 1km de linie nu va fi construit pe nou aliniament. Da intitial si eu am ramas socat dar acesta este adevarul , plus am inteles ca are unda Verde , Iar din Bucuresti Nord va fi dubla alegere , intre Bucuresti-N si Constanta 3 ore/ 95 km/h si Bucuresti Nord-Varna (Bulgaria) 3 ore (km nu ii stiu exact , asa ca nu comentez aicea) dar sunt peste 200 . Nu pot pune linck aiceea , tias pune cu drag ..dar nu cred ca am voie ! sa pun link de la alte syteuri
Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Sam 21 Iun 2014, 01:58, editata de 1 ori |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:57 | |
| And why the trains sleep in the stations ? |
| | | cortexedge Administrator
Numarul mesajelor : 3087 Reputatie : 9363 Data de inscriere : 20/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 03:08 | |
| Or fi si ele obosite... _________________ https://www.youtube.com/watch?v=DHIh1GHQG1g |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 13:25 | |
| - Parazitii a scris:
- Da intitial si eu am ramas socat dar acesta este adevarul , plus am inteles ca are unda Verde , Iar din Bucuresti Nord va fi dubla alegere , intre Bucuresti-N si Constanta 3 ore/ 95 km/h si Bucuresti Nord-Varna (Bulgaria) 3 ore (km nu ii stiu exact , asa ca nu comentez aicea) dar sunt peste 200 . Nu pot pune linck aiceea , tias pune cu drag ..dar nu cred ca am voie ! sa pun link de la alte syteuri
Atunci pun eu acum niste linkuri ca sa nu mai aruncam cu petarde si fumigene asa cum face presa romaneasca avida de titluri de senzational... Cat despre adevarul de care esti atat de sigur , ti-as sugera ca data viitoare mai bine sa verifici pe siteuri de specialitate inainte de a posta in mod vehement. Iata ce spun de fapt bulgarii aici http://www.standartnews.com/english/read/oldest_bg_railway_line_to_be_modernized_from_eur_306m_to_connect_ruse__varna_ports-647.html: Ruse. The Ruse-Varna railway line, the oldest of its kind in Bulgaria, will be renovated for an indicative cost of EUR 305.7 million, Stiliyan Krotnev, the head of the " Strategic Development and Investment Projects" from "Railway Infrastructure" informed. Krotnev hopes that after the tenders the costs will shrink somewhat. The modernization of the railway line will be financed by the new "Transport" operational program. The project was prepared by the Bulgarian- Italian consortium "Eurotransproject-Net Engineering", Standart learnt. The route is divided into two sections - a single 135 km railway line between Rousse and Kaspichan and a 97 km double track between Kaspichan and Varna. After the renovation, the tracks will be able to support passenger trains up to a speed of 130 km/h and cargo trains up to the speed of 100 km/h.The aim is to increase the average speed of movement from the current 40 to 50 km/h to over 70 km/h, which will enable the growth of freight traffic between the ports of Ruse and Varna. In primul rand este simplu de constatat nuanta, ,,renovated'' in loc de ,,modernization''. In acest caz renovarea sau reabilitarea se face low cost iar aici vorbim de un cost de doar 1.35 mil E/km. Adica, pe romaneste , o renovare a liniei existente fara noi variante de traseu, la o viteza maxima de 130km/h care se va atinge foarte putin, si una medie in jur de 80km/h. Deci nici gand de linie de mare viteza si nici gand de linie care sa poata fi comparata cu linia Bucuresti-Constanta care a fost modernizata din temelii la viteza de 160-200km/h beneficiind si de o geometrie net superioara celei bulgare. Diferenta intre liniile astea doua este ca cea romaneasca a fost modernizata pentru o viteza medie de 130 km/h, iar cea din Bulgaria va fi renovata pentru una de doar 80km/h, dar si-asa un pas inainte pentru trenurile bulgaresti care se chinuie acum sa faca 4 ore pe cei 226 km. De la 4 ore la cca 3 va fi un real improvment zic eu... Daca te uiti pe harta, vei observa ca linia Varna-Ruse trece partial prin zona de deal si montana fiind plina de curbe cu raza mica, curbele alea nu se vor rectifica iar linia va ramane partial simpla, se va aduce doar la parametrii normali de functionare de acum peste 100 de ani, adica atunci cand a fost desenata ea prima data. Renovarea aduce in plus catenara noua, linie noua dar si ETCS pentru ca aici vorbim de coridor european, insa din pacate pentru ei nu aduce ceea ce putem numi ,,viteza'' . Iata aici http://www.think-railways.com/eur1-bn-bu...e-project/ si un document pe un site de specialitate, unde scrie ca: Reconstruction of design parameters of Ruse – Varna Railway Line iar design parameters sunt aia de acum 100 de ani cand s-a trasat linia. De-aia e bine sa mai intri si pe forumuri de specialitate, cel putin aici lumea poate fi si bine informata, iar concluzia este Ruse-Varna in 3 ore, ce sa mai vorbim de faptul ca proiectul din Romania nu are treaba cu cel bulgaresc decat prin prisma faptului ca face parte din acelasi coridor ! |
| | | Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5134 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 08:01 | |
| De aseara pe distanta Jegalia-Baraganu se circula pe cale libera. |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 14:50 | |
| Acum se sta aiurea in Costinesti si Eforie Sud câte 10-15 min pentru ca specialistii nu sunt in stare sa schimbe mersul trenurilor pe un tronson de linie reparat. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 15:01 | |
| Eu nu inteleg ce e asa greu de schimbat mersul din livret ca la Dacia l-au putut sa il modifice dar la 1822 2026 1824 nu desi pe M202 se circula mai bine dupa ce au scos restrictiile de la Bacia si Baesti |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 15:18 | |
| Le e greu, mai bine baga timpi suplimentari decat sa faca ceva spre binele calatorului. Alt exemplu, azi 10192 a stat 31 min in Baile Herculane (sosit timpuriu 29 min) pentru ca la Bucuresti Baneasa sa fie pe +27 min intarziere din care cu greu a recuperat 17 min pana la Mangalia... |
| | | Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4791 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 26 Iun 2014, 15:48 | |
| Se pare ca intr-adevar s-a circulat la cale libera in dimineata asta, altfel 30' sunt perfect recuperabile din Baneasa pana in Constanta, 1589 a reusit cu succes sa faca asta in cateva randuri.
Am si eu o curiozitate, daca vor mai fi IR-uri estivale cu vagoane limitate la 120kmh pe M800. Pe vremuri, cand eram mai tanar, erau Ac-uri care veneau din tara cu vagoane ce nu duceau mai mult de 120kmh, asa ca rulau in ritm de sageata albastra. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |