| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 16:34 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Arad - Bucuresti - Constanta va fi in 11 ore dupa terminarea lucrarilor la coridorul IV. 9 ore e prea putin...
Poate ne spui si noua totusi ce calcul matematic ai folosit la aceasta concluzie. Pentru ca pe o linie noua preponderenda de 160 km/h viteza medie incluzand destule opriri este de minim 120km/h. Chiar daca zona Campina-Brasov va trage media in jos tot putem vorbi de minim 100km/h cap-coada de la Arad la Constanta, si asta inseamna cam 8 ore. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 18:25 | |
| MT 1997/1998: EC 47 Traianus: Arad (11:26) - Bucuresti Nord (19:18) - 7h52min IC 584/581 : Bucuresti Nord (09:00) - Constanta (11:15) - 2h15min Rebrusare Bucuresti Nord: 20 minute Total: 10h27min Asta la un tren cu foarte putine opriri, iar la unul cu opririle traditionale, 11 ore asa cum am zis mai sus. Iar in 2-3 ani Brasov - Bucuresti in 3h30min si nu mai stiu cat o sa fie Arad-Constanta... poate 12 ore, cine stie... |
|
| |
alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5433 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 18:56 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- MT 1997/1998:
EC 47 Traianus: Arad (11:26) - Bucuresti Nord (19:18) - 7h52min IC 584/581 : Bucuresti Nord (09:00) - Constanta (11:15) - 2h15min Rebrusare Bucuresti Nord: 20 minute Total: 10h27min Asta la un tren cu foarte putine opriri, iar la unul cu opririle traditionale, 11 ore asa cum am zis mai sus. Iar in 2-3 ani Brasov - Bucuresti in 3h30min si nu mai stiu cat o sa fie Arad-Constanta... poate 12 ore, cine stie...
perfect de acord cu tine, Ploiesti Bucuresti aproape ca a ajuns sa dureze mai mult decat inainte de reabilitare.....Bucuresti-Constanta este un esec si maimare, abia reusesc sa scaoata timpii dinainte de reabilitare.....atata timp cat guvernul nu va accepta sa dea bani pebtru mentenanta retelei, plus ca se vor accepta in continuare, pe baze dubioase, vagoane de marfa cu defecte care deterioeaza linia, toate reabilitarile facute sunt bani aruncati pe fereastra |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 19:24 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- MT 1997/1998:
EC 47 Traianus: Arad (11:26) - Bucuresti Nord (19:18) - 7h52min IC 584/581 : Bucuresti Nord (09:00) - Constanta (11:15) - 2h15min Rebrusare Bucuresti Nord: 20 minute Total: 10h27min Asta la un tren cu foarte putine opriri, iar la unul cu opririle traditionale, 11 ore asa cum am zis mai sus. Iar in 2-3 ani Brasov - Bucuresti in 3h30min si nu mai stiu cat o sa fie Arad-Constanta... poate 12 ore, cine stie...
Serios, asta e calculul tau matematic, mersul trenurilor de acum 100 de ani ? Pentru ca trebuie sa-iti dau o veste foarte proasta, viteza medie intre Curtici si Simeria la 160 km/h este cam 130., sper ca poti sa faci diferenta dintre o linie de maxim 120 sporadic si o linie noua rectificata pentru a mentine zeci de km cu 160. Ai vazut proiectul noilor tronsoane sau vorbim degeaba? Astazi IR1980 a facut doar 2h03' de la Constanta la Nord, noile trenuri de 160 vor ajunge in 1h45',deci despre ce vorbim noi aici? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 19:47 | |
| O sa vedem noi peste 10 ani cand se vor termina cu lucrarile pe M200 si 300, cine are dreptate... 1h45min Bucuresti - Constanta la 160 km/h ? Si cu podurile dunarene de 30 km/h cum ramâne ? Sau astea se repara peste noapte? Iata timpul realizat azi la 160 km/h pe Cta-Bucuresti Nord... 2h03min (daca o fi asta raportat real sau e doar de efect)... |
|
| |
Capsuneanu
Numarul mesajelor : 225 Reputatie : 4791 Data de inscriere : 28/05/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 20:01 | |
| Timpul de azi e realizat la 140kmh. Nu se merge inca cu 160, s-au facut doar teste.
|
|
| |
brutusel
Numarul mesajelor : 302 Reputatie : 5201 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 21:03 | |
| castigul de timp intre 140 si 160 e cel mult de 9-10 minute pe m800. 1:45h e plauzibil cu 160 si podurile dunarene puse la punct.
|
|
| |
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24336 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 21:14 | |
| Eu zic ca e bine si 2h intre Bucuresti si Constanta daca comparam un pic cu Buzau Galati si sa fie 5-6 trenuri fara oprire cu plecare din bucuresti si inca doua trenuri unu cu plecare la 12 si unu la 16 |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 21:37 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- O sa vedem noi peste 10 ani cand se vor termina cu lucrarile pe M200 si 300, cine are dreptate...
1h45min Bucuresti - Constanta la 160 km/h ?
Si cu podurile dunarene de 30 km/h cum ramâne ? Sau astea se repara peste noapte? Iata timpul realizat azi la 160 km/h pe Cta-Bucuresti Nord... 2h03min (daca o fi asta raportat real sau e doar de efect)... Pana trec 10 ani tu poti sa pui mana sa citesti proiectele coridorului IV si ai sa intelegi ca linia este proiectata sa tina viteze si timpi de mers comparabili cu cele mai performante tronsoane ale m 800. Esti naiv daca tu crezi ca se va circula ca in 98 'pe o astfel de linie, mai ales ca linia de atunci nu are nimic in comun cu proiectul actual cu exceptia lui Campina-Brasov. Astazi 76km intre Fetesti si Lehliu s-au parcurs in 35' , cam astea sunt performantele care se vor obtine intre Curtici-Sighisoara cam pe 80% din traseu. Si nu, nu se circula cu 160km/h pe m800, ci cu 139. Evident este faptul ca 1h45' se vor obtine cu 160 pe m800 doar dupafinalizarea podurilor dunarene insa vorbim aici de o viteza medie de 128km/h care poate fi sustinuta de un tren fara oprire. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Dum 15 Iun 2014, 22:31 | |
| Proiectele sunt frumoase pe hârtie, dar greu de aplicat in România de azi. Ca se circula pe M800 tot ca inainte de asa zisa modernizare sau chiar mai rau nu-i o noutate. Iar lipsa unor lucrari sustinute de maintenanta la aceste linii modernizate nu ofera o siguranta a mentinerii lor in parametrii de exploatare o perioada foarte mare de timp. Si asta tot realitatea momentului ne-o poate confirma: Bucuresti - Ploiesti in 55 de minute si povestea nu se va opri aici... |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Iun 2014, 01:20 | |
| Aveam un bilet din anul 1997, folosit ca semn de carte, varianta "romantica" a X-sellului, pe trasa actualului 1745, Bucuresti Nord-Ploiesti Vest, plecare ora 7.00-sosire 7.36! Cat face acum? Macar tot atat? Sau mai mult.... |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Iun 2014, 09:06 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- Proiectele sunt frumoase pe hârtie, dar greu de aplicat in România de azi.
Foarte adevarat ce spui numai sa nu uiti ca discutia noastra a pornit de la ce va fi maine si nu la ce a fost ieri sau ce este astazi. In alta ordine de idei sa spui ca ce faci maine e greu de aplicat astazi duce discutia intr-un impas datorita absurditatii concluziei. - IonutCFR2009 a scris:
- Ca se circula pe M800 tot ca inainte de asa zisa modernizare sau chiar mai rau nu-i o noutate.
Sa nu exageram pentru ca nu, nu s-a circulat asa ca in prezent pe M800 inainte de reabilitare. Acum un tren are timpi extrem de largi datorita proastei organizari la nivelul coordonarii trenurilor, pentru ca altfel un tren cu 140km/h ar fi facut maxim 2h20' cu 4-5 opriri. Se sta extrem de mult in gari, un tren cu 4-5 opriri sta si 10-15' peste timpii normali de stationare in gari. Doar in perioada 1994-1998 s-a circulat relativ bine pe M800 dar nici atunci la fel de bine ca in prezent, in conditiile in care atunci pe podurile dunarene se circula fara restrictii iar un tren fara oprire ajungea in 2h10' pe bilet si 2h05' in fapt. Dar cat crezi ca a tinut minunea de trebuie sa ne amintim totdeuna de ea, ca sa nu mai zic ca ca pe atunci trenurile nu stationau minute intregi in gari si se mergea la limita, aproape fara timpi de rezerva si fara a se inregistra intarzieri datorata furturilor cabluri. Ca sa nu mai zic ca timpii astia se scoteau in urma unui RK consistent care nu mai era facut de o perioada buna de timp. - IonutCFR2009 a scris:
- Iar lipsa unor lucrari sustinute de maintenanta la aceste linii modernizate nu ofera o siguranta a mentinerii lor in parametrii de exploatare o perioada foarte mare de timp. Si asta tot realitatea momentului ne-o poate confirma: Bucuresti - Ploiesti in 55 de minute si povestea nu se va opri aici...
Lucrari de mentenanta se fac in fiecare an pe coridorul IV dar nu mai mult de una pe an/tronson , pentru ca exista ceva costuri in acest sens iar anual statul bugeteaza MT. Peste 10 ani insa realitatile insa vor fi altele, nu cred ca statul roman isi va mai permite sa neglijeze caile ferate atunci cand va intra in zona euro. |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Iun 2014, 09:20 | |
| - kristi kkk a scris:
- Aveam un bilet din anul 1997, folosit ca semn de carte, varianta "romantica" a X-sellului, pe trasa actualului 1745, Bucuresti Nord-Ploiesti Vest, plecare ora 7.00-sosire 7.36! Cat face acum? Macar tot atat? Sau mai mult....
Din 2000, anul in care s-au finalizat lucrarile si pana in 2014 adica aproape 14 ani, toate trenurile au facut 35'-40' functie de rang, nu inteleg de ce trebuie sa ne intoarcem in 1998. Poate in 1998 eram mai organizati in ceea ce priveste controlul si operarea trenurilor, dar se tragea cam tare pe linii mai putin sigure ca in prezent. |
|
| |
kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Iun 2014, 13:32 | |
| Cred ca e invers, in vremea aceea CFR era considerata a II a armata a tarii...seriozitate, disciplina si siguranta! Mai multe semne de intrebare imi ridica acum, un ordin politic face ca tot regulamentul sa devina un apendice! |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12459 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Lun 16 Iun 2014, 14:01 | |
| - solomon1984 a scris:
- Din 2000, anul in care s-au finalizat lucrarile si pana in 2014 adica aproape 14 ani, toate trenurile au facut 35'-40' functie de rang...
Pe Bucuresti - Ploiesti in 2000 abia demarau efectiv lucrarile care au durat vreo 3 ani. Din mersul trenurilor 2003/2004 s-a reluat circulatia trenurilor efectiv la viteza de 140 km/h, unde aveam trenuri IC cu 38 minute pe Ploiesti Vest - Bucuresti Nord. Asadar nici 10 ani n-a tinut minunea reabilitarii, pentru ca azi timpul de mers a revenit la cel de acum 50 de ani... |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|