|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
cosmin br User Dezactivat
Numarul mesajelor : 113 Varsta : 26 Localizare : Constanta Reputatie : 4480 Data de inscriere : 26/12/2012
| Subiect: Re:Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:13 | |
| - Dragos a scris:
- Parazitii a scris:
- Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei
"Maxima" liniei e in functie de factori precum Sarulesti, Mircea Voda si alte metropole de pe parcurs. Nici eu nu cred ca "sa" depasit 110 km/h (pe poduri).
Vizavi de locomotive, la hidraulice parca 100 e "maxima".
Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu "M800 tratat mai bine in ultimii ani". L-au "tratat" bine de tot in ultimii ani locuitorii din zonele pe care le-am mentionat...
De curiozitate totusi, din ce zona a globului scrii ? Prin "tratat mai bine" se refera la reabilitarile de care a avut parte magistrala, cat despre viteza maxima nu mai am nimic de adaugat |
| | | NB 2009
Numarul mesajelor : 133 Reputatie : 5332 Data de inscriere : 06/09/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:25 | |
| Comparaţia cu avionul, după cum se ştie, trebuie făcută cum zic franţujii, "de porte ŕ porte", adică "de la uşă la uşă", de "acasă" până la adresa de destinaţie. Până la aeroport se face de obicei ceva drumm, nu lung în kilometri, dar...în timp. Apoi înregistrare, etc., urcarea în avion, la fel la destinaţie... Gările feroviare sunt de regulă în centrul oraşelor, sau, mă rog, aproape de oraş. La noi, de pildă, pe Bucureşti-Constanţa, dacă trenul ar face 1h30-2h deja ar fi comparabil sau superior avionului (gândind timpul total de drum "de acasă până la destinaţie"). Dacă am avea TGV şi s-ar face până la Cluj sau la Deva sau la Suceava 2-3 ore, iaăşi ar fi preferabil trenul avionului... |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6666 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:28 | |
| Ai dreptate, dar in exemplul meu nu am pus drumul pana la aeroport pentru a soate in evidenta diferenta intre viteza maxima si medie, care este serioasa chiar la avion unde nu discutam de restrictii, stationari.... Si ca a merge cu viteza mare e cu atat mai rentabil cu cat distanta e mai mare. |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:33 | |
| - Dragos a scris:
- Parazitii a scris:
- Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei
"Maxima" liniei e in functie de factori precum Sarulesti, Mircea Voda si alte metropole de pe parcurs. Nici eu nu cred ca "sa" depasit 110 km/h (pe poduri).
Vizavi de locomotive, la hidraulice parca 100 e "maxima".
Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu "M800 tratat mai bine in ultimii ani". L-au "tratat" bine de tot in ultimii ani locuitorii din zonele pe care le-am mentionat...
De curiozitate totusi, din ce zona a globului scrii ? Din Romania tastez , dar am facut circuite si externe Internationale , si se poate si mai bine , sunt patriot , dar culmea este ca si in Mongolia , locomotivele ajung la 140Km/h , noi fiind codasii Europei in maxima de aprox 95km/ora. Cat despre '' locuitorii cu mana lunga'' de pe traseu , se datoreaza si faptului ca nu este bine pazita , daca nu putem pazi nici 200 km de cale ferata , este clar ! Apropo investitia de sa facut pe magistrala M800 afost tot blatista , nu au facut ceva in plus , decat au renovat structura sinelor ..ce fusese afectata din 89' pana actual , nici vorba sa puna anumite structura sau infrastructura ce sa permita rularea trenurilor cu aprox. 140 km/h , sau ceva mai ''European'' sa ii spus si asa ! :2a: Compania de infrastructură feroviară din Bulgaria lucrează la un proiect pentru o linie de cale ferată de mare viteză între oraşele Varna, pe litoralul Mării Negre, şi Bucureşti, costul pentru Varna-Ruse fiind estimat la 898 milioane leva (459 milioane euro)... doar ca noi ne mandrm ca in 10 ani , am reusit imposibilul , am modernizat 30 km de tronson feroviar pe M800 , la impresionatele viteze de max 100 km/h |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:50 | |
| - "NB 2009"' a scris:
La noi, de pildă, pe Bucureşti-Constanţa, dacă trenul ar face 1h30-2h deja ar fi comparabil sau superior avionului (gândind timpul total de drum "de acasă până la destinaţie"). Dacă am avea TGV şi s-ar face până la Cluj sau la Deva sau la Suceava 2-3 ore, iaăşi ar fi preferabil trenul avionului... Ultima oara cand am auzit de curse de linie intre Bucuresti si Constanta a fost in perioada in care trenul facea 5 ore. Nu poti sa compari trenul cu avionul in conditiile in care nu exista concurenta reala intre ele raportat la numarul de calatori si tarif, Bucuresti -Constanta era un avion/zi de mica capacitate iar trenuri vreo 7-8. In acest caz vorbim mai degraba de o anumita clasa sociala cu anumite nevoi, mai mult sau mai putin turistice sau de business desi confortul acelor avioane nu era deosebit. Tariful comparat era ceva de genul 50E/segment la avion versus 12-13E la tren totul bineinteles intr-un moment conjunctural. |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:09 | |
| - dan tm a scris:
- Azi isi face cont si toate postarile sint specifice.
Mai urmeaza intrebarea cum sint prinse intre ele vagoanele, apoi noi ii raspundem si putem continua. Parca nu demult am avut un caz.
Acuma avem doua, ca mai e si dicolo intrebarea unde gasesc programul cupei mondiale.Pai si fara net exista suplimente tiparite ale ziarelor. Pai nick name-ul spune bine, inca un IP parazitat....acopera un bann! |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:11 | |
| - Parazitii a scris:
Compania de infrastructură feroviară din Bulgaria lucrează la un proiect pentru o linie de cale ferată de mare viteză între oraşele Varna, pe litoralul Mării Negre, şi Bucureşti, costul pentru Varna-Ruse fiind estimat la 898 milioane leva (459 milioane euro)... doar ca noi ne mandrm ca in 10 ani , am reusit imposibilul , am modernizat 30 km de tronson feroviar pe M800 , la impresionatele viteze de max 100 km/h Cam asta se intampla cand citesti fara sa verifici...Bulgarii reconstruiesc linia Ruse-Varna pe vechiul amplasament , linie banala pe langa Bucuresti-Constanta. Spre deosebire de linia noastra care poate 160 km/h , a lor va putea doar 130km/h maxim si asta partial pe o bucata limitata. Ca sa-ti faci doar o idee, viteza medie cu care vor circula trenurile bulgaresti va fi de doar 80km/h. dupa realizarea modernizarii. Pe cand pe m800 va ajunge la 130km/h. Cam asta e linia lor de mare viteza ridicata in slavi de niste ziaristi peticiti. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| | | | Caspar
Numarul mesajelor : 238 Varsta : 42 Localizare : Hoorn, Olanda Reputatie : 5015 Data de inscriere : 04/12/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:15 | |
| Franța: Lille - Paris, 223 km, TGV 1h.03m = 212,4km/h 61€... = 0,27€/km
România: București - Constanța, 225 km, IR 2h.25m = 100 km/h 14,2€... = 0,063€/km
Olanda: Schiphol - Groningen , 226km, IC 2h.12m = 103,5km/h 25€...
Ultima editare efectuata de catre Caspar in Sam 21 Iun 2014, 01:29, editata de 1 ori |
| | | kristi kkk V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1697 Varsta : 45 Localizare : Alexandria Reputatie : 7657 Data de inscriere : 25/08/2008
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:23 | |
| As dori implementarea like/dislike! Doar sa se vada.... Prea apare antitipul lui Yildirim si al altora de prin Austria, Germania, Ungaria! |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3836 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:25 | |
| - solomon1984 a scris:
- Parazitii a scris:
Compania de infrastructură feroviară din Bulgaria lucrează la un proiect pentru o linie de cale ferată de mare viteză între oraşele Varna, pe litoralul Mării Negre, şi Bucureşti, costul pentru Varna-Ruse fiind estimat la 898 milioane leva (459 milioane euro)... doar ca noi ne mandrm ca in 10 ani , am reusit imposibilul , am modernizat 30 km de tronson feroviar pe M800 , la impresionatele viteze de max 100 km/h Cam asta se intampla cand citesti fara sa verifici...Bulgarii reconstruiesc linia Ruse-Varna pe vechiul amplasament , linie banala pe langa Bucuresti-Constanta. Spre deosebire de linia noastra care poate 160 km/h , a lor va putea doar 130km/h maxim si asta partial pe o bucata limitata.
Ca sa-ti faci doar o idee, viteza medie cu care vor circula trenurile bulgaresti va fi de doar 80km/h. dupa realizarea modernizarii. Pe cand pe m800 va ajunge la 130km/h. Cam asta e linia lor de mare viteza ridicata in slavi de niste ziaristi peticiti. Peste un milion de romani isi petrec vacantele anual in Bulgaria, Romania fiind principala sursa de turisti pentru tara vecina. Pe ruta Bucuresti - Constanta, durata unei calatorii cu trenul este de 2 ore si 50 de minute. Iar ei doresc sa construiasca linia tip proiect cu unda verde , iar intre Bucuresti si Varna sa faca 3 ore , pentru turistii de vor sa petreaca vara si estivalurile la Nisipurile de Aur si Albena . Nu stiu exact cu cat va circula garnitura , dar cu siguranta peste 130 /ora ..tinanad cont ca proiectul nu depasete orarul de 3 ore , intre cele doua statii !! :2a:
Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Sam 21 Iun 2014, 01:27, editata de 1 ori |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:26 | |
| - Caspar a scris:
România București - Constanța, 225 km, IR 2h.25m = 100 km/o 14,2€... = 0,063€/km Actually de real travel time now is between 2h03'-2h13' and possibly 1h45' in the future. But you can also say that: Romania is 300E France is 3000E The medium salary of course.
Ultima editare efectuata de catre solomon1984 in Sam 21 Iun 2014, 01:32, editata de 1 ori |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:30 | |
| - Parazitii a scris:
Peste un milion de romani isi petrec vacantele anual in Bulgaria, Romania fiind principala sursa de turisti pentru tara vecina. Pe ruta Bucuresti - Constanta, durata unei calatorii cu trenul este de 2 ore si 50 de minute. Iar ei doresc sa construiasca linia tip proiect cu unda verde , iar intre Bucuresti si Varna sa faca 3 ore , pentru turistii de vor sa petreaca vara si estivalurile la Nisipurile de Aur si Albena . Nu stiu exact cu cat va circula garnitura , dar cu siguranta peste 130 /ora ..tinanad cont ca proiectul nu depasete orarul de 3 ore , intre cele doua statii !!
Esti gresit informat, 3 ore va fi durata calatoriei intre Ruse si Varna. Bucurestiul nu are nicio treaba cu proiectul lor ci cu ex-coridorul IX care s-ar putea sa nu-l mai vedem in secolul asta. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7575 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:31 | |
| - solomon1984 a scris:
- Actually de real travel time now is between 2h03'-2h13'
With any train ? |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3908 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 01:34 | |
| - Dragos a scris:
- solomon1984 a scris:
- Actually de real travel time now is between 2h03'-2h13'
With any train ? Yes, from now. Until now was 90% true as long as I know. If you talk about the number of the train IR1980 was always the best in times.
Ultima editare efectuata de catre solomon1984 in Sam 21 Iun 2014, 01:37, editata de 1 ori |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |