|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 16:53 | |
| - NicuS a scris:
- Dragos a scris:
- Noaptea opreste periodic in camp si scoate capul pe geam sa observe daca se apropie vreo halta. Valabil si pentru trenuri de rang superior, la apropierea de trecerile la nivel. Inchipuie-ti cat de greu se observa "hălţile" alea noaptea pe viscol...Ziua e ceva mai lejer, daca nu e ceata...
Oricum, e tare nick-ul tau...
Il roaga calatorii sa opreasca. Il anunta prin statie ca trebuie sa coboare:P
Totul este semnalizat la CFR: fie sunt semnale luminoase/mecanice care, prin indicatia lor, il anunta ca trebuie sa opreasca (plus de asta, mai au si niste repere pe baza carora isi da seama), fie, daca e vorba de halte, sunt amplasate doua balize cu 900, respectiv 1000 de metri inaintea haltei. Daca exista si are chef, il mai anunta si IDM-ul din statia urmatoare, dar cel mai eficienta metoda e memoria lui pentru ca mecanicul trebuie sa stie sectia aia ca in palma: fie zi, furtuna sau eclipsa solara, mecanicul stie drumul ala la perfectie si are niste repere dupa care se ghideaza. Da inteleg ! Dar locomotiva are contor kilometric ?Tind sa cred ca mecanicul dupa kilometri de ii are ''probabil'' are un sistem de inregistrare km, nu stiu , dar banuiesc , ar stii ca peste 1 km sau peste 600 de metri , urmeaza o statie , si sa se pregateasca ! |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 18:12 | |
| Azi isi face cont si toate postarile sint specifice. Mai urmeaza intrebarea cum sint prinse intre ele vagoanele, apoi noi ii raspundem si putem continua. Parca nu demult am avut un caz.
Acuma avem doua, ca mai e si dicolo intrebarea unde gasesc programul cupei mondiale.Pai si fara net exista suplimente tiparite ale ziarelor. |
| | | Grigor
Numarul mesajelor : 355 Reputatie : 5135 Data de inscriere : 09/11/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 21:47 | |
| - Parazitii a scris:
- Stie cineva cum se ghideaza mecanicul de locomotiva a opri in statie mai ales noaptea ? ma refer la faptul ca unele halti nici nu au iluminare sau ceva semnale , cum se ghideaza mecanicul de locomotiva sau foloseste un sistem de il atentioneaza ca urmeaza o statie? :TDD:
Mecanicul care conduce trenuri are niste recunoasteri pe respectiva sectie , fie ca e noapte , zi , soare , ceata , ploaie , ninsoare el cunoaste sectia , limitari , restrictii ca in palma. Nu se uita nimeni cati kilometri are masina . Si noapte se vede ca ziua din locomotiva , depinde daca ai probleme de vedere nu ai ce cauta pe scanul acela . Exista masini la calatori care nu ai centrale si merg doar cu coltarele si tot opresc deoarece stiu sectia respectiva Exista balize care te avertizeaza la 1000 de metri de halta , 900 si 300 metri in care tu iei masuri de oprire . @Dragos : scoti capul pe fereastra noaptea eventual sa iti sara somnul nu sa te uiti dupa halte ). |
| | | NB 2009
Numarul mesajelor : 133 Reputatie : 5333 Data de inscriere : 06/09/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 22:48 | |
| - adrian78 a scris:
- Bun si totusi in afara de noi astia de aici cata lume normala stie de trenurile astea?
Cand faceau 5 ore erau la stirile PROTV acuma nimic.. Ei, "după cum se ştie", presa, tv-etc. aleargă mai ales după ştirile proaste, că "alea se vând" (rareori auzi-vezi ştiri despre ceva care e bine, s-a îmbunătăţit, e conform cu ce trebuie să fie etc.... |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 22:56 | |
| - dan tm a scris:
- Azi isi face cont si toate postarile sint specifice.
Mai urmeaza intrebarea cum sint prinse intre ele vagoanele, apoi noi ii raspundem si putem continua. Parca nu demult am avut un caz.
Acuma avem doua, ca mai e si dicolo intrebarea unde gasesc programul cupei mondiale.Pai si fara net exista suplimente tiparite ale ziarelor. Si unde e raspunusul ? !! Daca nu cunosti , nu raspunde ! Si nu mai provoca prin atac la persoana ! De exemplu TGV din Franta de face legatura intre Paris si Londra, locomotivele au inclusiv un sistem de GPS , si un adevarat computer la bord de anunta si ce temperatura au sinele , inclusiv Kilometri tronsonului, care ii mai are de parcurs ! |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:22 | |
| - Parazitii a scris:
- De exemplu TGV din Franta de face legatura intre Paris si Londra, locomotivele au inclusiv un sistem de GPS , si un adevarat computer la bord de anunta si ce temperatura au sinele , inclusiv Kilometri tronsonului, care ii mai are de parcurs !
Noi suntem nitel mai in urma francezilor, dar nu cu mult ! Daca ei merg si cu 330, noi mergem cam cu jumate, tot e ceva, nu ? In cativa ani ii depasim ! Pe stanga ! Cica vin chinezii sa ne faca ceva mai tare decat TGV. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:32 | |
| Poate unii o sa zica ca-s dus cu capul, dar la distantele din Romania NU e necesar tren de mare viteza. Daca ar fi o viteza medie de 90-95km/h pentru trenurile de calatori ar fi arhisuficient. Nu avem orase la departare de peste 1000 de km ca sa avem nevoie de TGV. Ex. Bucuresti - Oradea...648 km in 7.2-6.81 ore ar fi rezonabil si suficient. Nu avem nevoie de 200km/h ci ce viteze medii de 90-95km la ora. Evident vorbesc din punctul meu de vedere. |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:33 | |
| Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:39 | |
| - riciu a scris:
- Poate unii o sa zica ca-s dus cu capul, dar la distantele din Romania NU e necesar tren de mare viteza. Daca ar fi o viteza medie de 90-95km/h pentru trenurile de calatori ar fi arhisuficient. Nu avem orase la departare de peste 1000 de km ca sa avem nevoie de TGV. Ex. Bucuresti - Oradea...648 km in 7.2-6.81 ore ar fi rezonabil si suficient. Nu avem nevoie de 200km/h ci ce viteze medii de 90-95km la ora. Evident vorbesc din punctul meu de vedere.
Da , dar un tren intre Timisoara N si Mangalia sau Cluj-Napoca si Mangalia , face aproximativ 14 ore , mi se pare cam mult , si cam rar sau deloc vezi asemenea distante cu asemenea de multe ore in parcurgerea lor , in alte tari .... Se poate si mai bine :2a:
Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Vin 20 Iun 2014, 23:40, editata de 1 ori |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:39 | |
| - Grigor a scris:
- Mecanicul care conduce trenuri are niste recunoasteri pe respectiva sectie , fie ca e noapte , zi , soare , ceata , ploaie , ninsoare el cunoaste sectia , limitari , restrictii ca in palma.
Nu se uita nimeni cati kilometri are masina . Si noapte se vede ca ziua din locomotiva , depinde daca ai probleme de vedere nu ai ce cauta pe scanul acela . Exista masini la calatori care nu ai centrale si merg doar cu coltarele si tot opresc deoarece stiu sectia respectiva Exista balize care te avertizeaza la 1000 de metri de halta , 900 si 300 metri in care tu iei masuri de oprire . @Dragos : scoti capul pe fereastra noaptea eventual sa iti sara somnul nu sa te uiti dupa halte ). Observatie: nu pleaca nicaieri fara centrale (macar unul functional tot trebuie sa existe). Am plecat intr-o noapte la Bucuresti sau Constanta si s-a ars un central fix cand am plecat din Roman. Dubios ca era si locomotiva venita recent de la reparatii. S-a vazut frumos cum a facut poc becul - Cod:
-
Art.40. Este interzisă ieşirea locomotivelor din unităţi de tracţiune pentru remorcarea trenurilor sau manevră, cu următoarele piese, instalaţii şi echipamente lipsă sau defecte: l) instalaţia de iluminat şi semnalizare a locomotivei, inclusiv farul central, dacă există;
Vmax intre 120 si 200. Poate si mai mult la vale. |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:40 | |
| Pe distante mici viteza mare nu are sens (ca si timp) - in viziunea mea cel putin, ex: 225km Bucuresti Constanta - medie 95km/ora =2.36 ore, medie 130km la ora= 1.73 ore, deci o diferenta de jumate de ora si ceva maruntis... cu alte cuvinte nu e avantaj jumate de ora. Iar daca vorbim de sub 100km distanta cu atat mai putin e irelevanta viteza mare.
Actualmente Timisoara Bucuresti - viteza medie este 40km la ora....
Ultima editare efectuata de catre riciu in Vin 20 Iun 2014, 23:49, editata de 1 ori |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:47 | |
| - riciu a scris:
- Pe distante mici viteza mare nu are sens (ca si timp) - in viziunea mea cel putin, ex: 225km Bucuresti Constanta - medie 95km/ora =2.36 ore, medie 130km la ora= 1.73 ore, deci o diferenta de jumate de ora si ceva maruntis... cu alte cuvinte nu e avantaj jumate de ora. Iar daca vorbim de sub 100km distanta cu atat mai putin e irelevanta viteza mare.
Eu cred ca conteaza si 5 minute in ajungerea trenului la destinatie , iar daca pe Bucuresti -Constanta , o viteza de 130-140 km ar fi normala, nu doar 95km/h , macar pe firul asta cu Constanta sa ne mandrim in Lume'' ca ce?.. ca cel mai rapid tren din tara a atins uimitoarea viteza de 95 km/h , pe un tronson important!!! Sa nu mai vorbesc de japonezi care daca un tren de la ei , ajunge cu 1 min(60 secunde) intarziere , deja au o problema foarte mare de rezolvat , insa la noi daca este o intarziere de 60 minute , este ceva bun si nu ceva rau , cu pretextul ''se putea si mai mult''.
Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Vin 20 Iun 2014, 23:51, editata de 1 ori |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6667 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 23:51 | |
| Ok, daca pentru tine conteaza si 5 minute, imi cer scuze ca am insistat sa-mi expun parerea. Si punctez ca am vorbit de viteza medie, nu maxima.
Termin cu exemplu: Bucuresti - Istanbul 453km pe calea aerului, viteza de croaziera a avionului este pe 750km/ora, dar de la plecare la sosire face 1.5 ore, adica o medie de 302km/h. Viena-New Delhi, viteza de croaziera unde la 800-850km/ora, si face 7 -7.5 ore, distanta fiind de vreo 3200km (nu stiu exact acum cat e), media iese de 425km/ora. Tinem cont ca avionul nu are opriri. |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:07 | |
| - Parazitii a scris:
- Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei
"Maxima" liniei e in functie de factori precum Sarulesti, Mircea Voda si alte metropole de pe parcurs. Nici eu nu cred ca "sa" depasit 110 km/h (pe poduri). Vizavi de locomotive, la hidraulice parca 100 e "maxima". Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu "M800 tratat mai bine in ultimii ani". L-au "tratat" bine de tot in ultimii ani locuitorii din zonele pe care le-am mentionat... De curiozitate totusi, din ce zona a globului scrii ? |
| | | alliens
Numarul mesajelor : 530 Reputatie : 5434 Data de inscriere : 27/06/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Sam 21 Iun 2014, 00:10 | |
| e normal sa conteze 5 minute la un drum de circa 2 ore...si da, nu avem nevoie de TGV, dar avem nevoie de trenuri care sa circule cu 160 km/h fara sa franeze din 5 in 5 minute pentru restrictii pe linii proaspat reabilitate...o viteza medie de 120 km/h e absolut necesara pe liniile principale pentru a readuce calatorii la tren, ceea ce isneamna viteze maxime de 140-160 km/h pe mare parte din traseu (in Germania am vazut 160 km/h la Regio, care mergea doar 100 km, deci se pare ca conteaza chiar si 5 minute ipe la altii) |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |