Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 42 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Parazitii

Parazitii


Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 20/06/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 16:53

NicuS a scris:
Dragos a scris:
Noaptea opreste periodic in camp si scoate capul pe geam sa observe daca se apropie vreo halta. Valabil si pentru trenuri de rang superior, la apropierea de trecerile la nivel. Inchipuie-ti cat de greu se observa "hălţile" alea noaptea pe viscol...Ziua e ceva mai lejer, daca nu e ceata...

Oricum, e tare nick-ul tau...


Il roaga calatorii sa opreasca. Il anunta prin statie ca trebuie sa coboare:P 

Totul este semnalizat la CFR: fie sunt semnale luminoase/mecanice care, prin indicatia lor, il anunta ca trebuie sa opreasca (plus de asta, mai au si niste repere pe baza carora isi da seama), fie, daca e vorba de halte, sunt amplasate doua balize cu 900, respectiv 1000 de metri inaintea haltei. Daca exista si are chef, il mai anunta si IDM-ul din statia urmatoare, dar cel mai eficienta metoda e memoria lui pentru ca mecanicul trebuie sa stie sectia aia ca in palma: fie zi, furtuna sau eclipsa solara, mecanicul stie drumul ala la perfectie si are niste repere dupa care se ghideaza.

Da inteleg ! Dar locomotiva are contor kilometric ?Tind sa cred ca mecanicul dupa kilometri de ii are ''probabil'' are un sistem de inregistrare km, nu stiu , dar banuiesc , ar stii ca peste 1 km sau peste 600 de metri , urmeaza o statie , si sa se pregateasca !
Sus In jos
Vizitator
Vizitator




Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 18:12

Azi isi face cont si toate postarile sint specifice.
Mai urmeaza intrebarea cum sint prinse intre ele vagoanele, apoi noi ii raspundem si putem continua. Parca nu demult am avut un caz.

Acuma avem doua, ca mai e si dicolo intrebarea unde gasesc programul cupei mondiale.Pai si fara net exista suplimente tiparite ale ziarelor.
Sus In jos
Grigor




Numarul mesajelor : 355
Reputatie : 5135
Data de inscriere : 09/11/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 21:47

Parazitii a scris:
Stie cineva cum se ghideaza mecanicul de locomotiva a opri in statie mai ales noaptea ? ma refer la faptul ca unele halti nici nu au iluminare sau ceva semnale , cum se ghideaza mecanicul de locomotiva sau foloseste un sistem  de il atentioneaza ca urmeaza o statie? :TDD: 
Mecanicul care conduce trenuri are niste recunoasteri pe respectiva sectie , fie ca e noapte , zi , soare , ceata , ploaie , ninsoare el cunoaste sectia , limitari , restrictii ca in palma.
Nu se uita nimeni cati kilometri are masina .
Si noapte se vede ca ziua din locomotiva , depinde daca ai probleme de vedere nu ai ce cauta pe scanul acela . Exista masini la calatori care nu ai centrale si merg doar cu coltarele si tot opresc deoarece stiu sectia respectiva
Exista balize care te avertizeaza la 1000 de metri de halta , 900 si 300 metri in care tu iei masuri de oprire .
@Dragos : scoti capul pe fereastra noaptea eventual sa iti sara somnul nu sa te uiti dupa halte Smile).
Sus In jos
NB 2009

NB 2009


Numarul mesajelor : 133
Reputatie : 5333
Data de inscriere : 06/09/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 22:48

adrian78 a scris:
Bun si totusi in afara de noi astia de aici cata lume normala stie de trenurile astea?
Cand faceau 5 ore erau la stirile PROTV acuma nimic..
Ei, "după cum se ştie", presa, tv-etc. aleargă mai ales după ştirile proaste, că "alea se vând" (rareori auzi-vezi ştiri despre ceva care e bine, s-a îmbunătăţit, e conform cu ce trebuie să fie etc.... Laughing 
Sus In jos
Parazitii

Parazitii


Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 20/06/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 22:56

dan tm a scris:
Azi isi face cont si toate postarile sint specifice.
Mai urmeaza intrebarea cum sint prinse intre ele vagoanele, apoi noi ii raspundem si putem continua. Parca nu demult am avut un caz.

Acuma avem doua, ca mai e si dicolo intrebarea unde gasesc programul cupei mondiale.Pai si fara net exista suplimente tiparite ale ziarelor.

Si unde e raspunusul ? !! Daca nu cunosti , nu raspunde ! Si nu mai provoca prin atac la persoana !
De exemplu TGV din Franta de face legatura intre Paris si Londra, locomotivele au inclusiv un sistem de GPS , si un adevarat computer la bord de anunta si ce temperatura au sinele , inclusiv Kilometri tronsonului, care ii mai are de parcurs !
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:22

Parazitii a scris:
De exemplu TGV din Franta de face legatura intre Paris si Londra, locomotivele au inclusiv un sistem de GPS , si un adevarat computer la bord de anunta si ce temperatura au sinele , inclusiv Kilometri tronsonului, care ii mai are de parcurs !

Noi suntem nitel mai in urma francezilor, dar nu cu mult ! Daca ei merg si cu 330, noi mergem cam cu jumate, tot e ceva, nu ? In cativa ani ii depasim ! Pe stanga !
Cica vin chinezii sa ne faca ceva mai tare decat TGV.
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:32

Poate unii o sa zica ca-s dus cu capul, dar la distantele din Romania NU e necesar tren de mare viteza. Daca ar fi o viteza medie de 90-95km/h pentru trenurile de calatori ar fi arhisuficient. Nu avem orase la departare de peste 1000 de km ca sa avem nevoie de TGV. Ex. Bucuresti - Oradea...648 km in 7.2-6.81 ore ar fi rezonabil si suficient. Nu avem nevoie de 200km/h ci ce viteze medii de 90-95km la ora. Evident vorbesc din punctul meu de vedere.
Sus In jos
Parazitii

Parazitii


Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 20/06/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:33

Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei 43380 
Sus In jos
Parazitii

Parazitii


Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 20/06/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:39

riciu a scris:
Poate unii o sa zica ca-s dus cu capul, dar la distantele din Romania NU e necesar tren de mare viteza. Daca ar fi o viteza medie de 90-95km/h pentru trenurile de calatori ar fi arhisuficient. Nu avem orase la departare de peste 1000 de km ca sa avem nevoie de TGV. Ex. Bucuresti - Oradea...648 km in 7.2-6.81 ore ar fi rezonabil si suficient. Nu avem nevoie de 200km/h ci ce viteze medii de 90-95km la ora. Evident vorbesc din punctul meu de vedere.
Da , dar un tren intre Timisoara N si Mangalia sau Cluj-Napoca si Mangalia , face aproximativ 14 ore , mi se pare cam mult , si cam rar sau deloc vezi asemenea distante cu asemenea de multe ore in parcurgerea lor , in alte tari .... Se poate si mai bine  :2a:


Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Vin 20 Iun 2014, 23:40, editata de 1 ori
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:39

Grigor a scris:
Mecanicul care conduce trenuri are niste recunoasteri pe respectiva sectie , fie ca e noapte , zi , soare , ceata , ploaie , ninsoare el cunoaste sectia , limitari , restrictii ca in palma.
Nu se uita nimeni cati kilometri are masina .
Si noapte se vede ca ziua din locomotiva , depinde daca ai probleme de vedere nu ai ce cauta pe scanul acela . Exista masini la calatori care nu ai centrale si merg doar cu coltarele si tot opresc deoarece stiu sectia respectiva
Exista balize care te avertizeaza la 1000 de metri de halta , 900 si 300 metri in care tu iei masuri de oprire .
@Dragos : scoti capul pe fereastra noaptea eventual sa iti sara somnul nu sa te uiti dupa halte Smile).


Observatie: nu pleaca nicaieri fara centrale (macar unul functional tot trebuie sa existe). Am plecat intr-o noapte la Bucuresti sau Constanta si s-a ars un central fix cand am plecat din Roman. Dubios ca era si locomotiva venita recent de la reparatii. S-a vazut frumos cum a facut poc becul  Razz 

Cod:
Art.40. Este interzisă ieşirea locomotivelor din unităţi de tracţiune pentru remorcarea trenurilor sau manevră, cu următoarele piese, instalaţii şi echipamente lipsă sau defecte:
l)   instalaţia de iluminat şi semnalizare a locomotivei, inclusiv farul central, dacă există;


Vmax intre 120 si 200. Poate si mai mult la vale.
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:40

Pe distante mici viteza mare nu are sens (ca si timp) - in viziunea mea cel putin, ex: 225km Bucuresti Constanta - medie 95km/ora =2.36 ore, medie 130km la ora= 1.73 ore, deci o diferenta de jumate de ora si ceva maruntis... cu alte cuvinte nu e avantaj jumate de ora. Iar daca vorbim de sub 100km distanta cu atat mai putin e irelevanta viteza mare.

Actualmente Timisoara Bucuresti - viteza medie este 40km la ora....


Ultima editare efectuata de catre riciu in Vin 20 Iun 2014, 23:49, editata de 1 ori
Sus In jos
Parazitii

Parazitii


Numarul mesajelor : 25
Reputatie : 3837
Data de inscriere : 20/06/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:47

riciu a scris:
Pe distante mici viteza mare nu are sens (ca si timp) - in viziunea mea cel putin, ex: 225km Bucuresti Constanta - medie 95km/ora =2.36 ore, medie 130km la ora= 1.73 ore, deci o diferenta de jumate de ora si ceva maruntis... cu alte cuvinte nu e avantaj jumate de ora. Iar daca vorbim de sub 100km distanta cu atat mai putin e irelevanta viteza mare.
Eu cred ca conteaza si 5 minute in ajungerea trenului la destinatie , iar daca pe Bucuresti -Constanta , o viteza de 130-140 km ar fi normala, nu doar 95km/h , macar pe firul asta cu Constanta sa ne mandrim in Lume'' ca ce?.. ca cel mai rapid tren din tara a atins uimitoarea viteza de 95 km/h , pe un tronson important!!! Laughing Laughing Sa nu mai vorbesc de japonezi care daca un tren de la ei , ajunge cu 1 min(60 secunde) intarziere , deja au o problema foarte mare de rezolvat , insa la noi daca este o intarziere de 60 minute , este ceva bun si nu ceva rau , cu pretextul ''se putea si mai mult''.


Ultima editare efectuata de catre Parazitii in Vin 20 Iun 2014, 23:51, editata de 1 ori
Sus In jos
riciu

riciu


Numarul mesajelor : 1376
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 6667
Data de inscriere : 27/06/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeVin 20 Iun 2014, 23:51

Ok, daca pentru tine conteaza si 5 minute, imi cer scuze ca am insistat sa-mi expun parerea. Si punctez ca am vorbit de viteza medie, nu maxima.

Termin cu exemplu: Bucuresti - Istanbul 453km pe calea aerului, viteza de croaziera a avionului este pe 750km/ora, dar de la plecare la sosire face 1.5 ore, adica o medie de 302km/h. Viena-New Delhi, viteza de croaziera unde la 800-850km/ora, si face 7 -7.5 ore, distanta fiind de vreo 3200km (nu stiu exact acum cat e), media iese de 425km/ora. Tinem cont ca avionul nu are opriri.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeSam 21 Iun 2014, 00:07

Parazitii a scris:
Da, doar ca pe M800 , fiin unul mai ''tratat'' bine in ultimii ani , nu cred ca sa depasit viteza de 110 km/h , as imparti cei 330km/h la 3 .Dar nu stiu exact care e viteza maxima a unei locomotive electrice !!Sau cat e maxima Liniei 

"Maxima" liniei e in functie de factori precum Sarulesti, Mircea Voda si alte metropole de pe parcurs. Nici eu nu cred ca "sa" depasit 110 km/h (pe poduri).

Vizavi de locomotive, la hidraulice parca 100 e "maxima".

Nu am inteles ce ai vrut sa zici cu "M800 tratat mai bine in ultimii ani". L-au "tratat" bine de tot in ultimii ani locuitorii din zonele pe care le-am mentionat...

De curiozitate totusi, din ce zona a globului scrii ?
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
alliens




Numarul mesajelor : 530
Reputatie : 5434
Data de inscriere : 27/06/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitimeSam 21 Iun 2014, 00:10

e normal sa conteze 5 minute la un drum de circa 2 ore...si da, nu avem nevoie de TGV, dar avem nevoie de trenuri care sa circule cu 160 km/h fara sa franeze din 5 in 5 minute pentru restrictii pe linii proaspat reabilitate...o viteza medie de 120 km/h e absolut necesara pe liniile principale pentru a readuce calatorii la tren, ceea ce isneamna viteze maxime de 140-160 km/h pe mare parte din traseu (in Germania am vazut 160 km/h la Regio, care mergea doar 100 km, deci se pare ca conteaza chiar si 5 minute ipe la altii)
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 16 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 16 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 42 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: