|
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 12:27 | |
| 2h25 in 1968 conform mers tren si nu 2h15'.
Ultima editare efectuata de catre solomon1984 in Joi 19 Iun 2014, 13:03, editata de 2 ori |
| | | Mihay V.I.P Member
Numarul mesajelor : 296 Varsta : 46 Localizare : Constanta Reputatie : 5644 Data de inscriere : 19/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 12:43 | |
| Oricum, in vara lui 1968, R 81 "Tomis" figura in M.T. (http://tren.transira.ro/Arhiva/fisiere/26.05.1968-28.09.1968.rar) cu numai 2h24' (Bucuresti Nord 13:40 - Constanta 16:04), in conditiile in care Magistrala 800 nu era dublata integral, iar tractiunea se asigura cu DA-1-uri care puteau atinge numai 120 km/h (sau poate cu locomotive cu aburi din clasa 231 care atingeau viteza de 126 km/h)... |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 13:44 | |
| Timpii intermediari realizati ieri pe tronsonul Constanta-Bucuresti Nord, la trenul IR 1980:
Constanta, 15:35 (plecare) Medgidia, 15:56 (trecere fara oprire) > 21 minute Cernavoda Pod, 16:10 (trecere fara oprire) > 14 minute Fetesti, 16:28 (trecere fara oprire) > 18 minute Ciulnita, 16:44 (trecere fara oprire) > 16 minute Lehliu, 17:01 (trecere fara oprire) > 17 minute Bucuresti Baneasa, 17:30 (trecere fara oprire) > 29 minute Bucuresti Nord, 17:40 (sosire) > 10 minute
Mentiune: R 8020, fiind întârziat 7 minute, a fost depasit de IR 1980 la Saligny in loc de Hm Dunarea, ceea ce i-a permis trenului de viteza sa ia un avans mai mare fata de timpii din livret, la Hm Dunarea fiind cu 4 minute timpuriu fata de ora obisnuita de trecere (16:20). Dar asta nu se va intâmpla zilnic. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 13:57 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Mentiune: R 8020, fiind întârziat 7 minute, a fost depasit de IR 1980 la Saligny in loc de Hm Dunarea, ceea ce i-a permis trenului de viteza sa ia un avans mai mare fata de timpii din livret, la Hm Dunarea fiind cu 4 minute timpuriu fata de ora obisnuita de trecere (16:20). Dar asta nu se va intâmpla zilnic. Recordurile de conjunctura si mersul propriuzis elaborat gresit de cfr sunt doua chestiuni diferite. Insa pe noi nu trebuie sa ne intereseze cat poate trenul lui cfrcalatori ci cat poate linia, iar linia poate infinit mai bine decat arata mersul azi. Deci dincolo de toate aspectele, mersul lui 1980 si a majoritatii trenurilor nu corespunde realitatii din teren care in prezent se supune principiului grabeste-te incet. Iar livretul se poate schimba oricand, asta ar fi ultima problema. Astazi IR 1983 Bucuresti Nord-Constanta 2h09' . Deci toate trenurile ajung cu minim 10' si maximum 22' la destinatie. Iar asta se cheama deja antireclama, dupa exemplul anuntului afisat pe siteul CFRCalatori de unde reiese ca toate trenurile interregi ale acestei companii fac 2h50' intre Bucuresti si Constanta... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 14:11 | |
| Nu va mai agitati imediat incepe caldura si restrictiile de 70km/h |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 17:43 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Mentiune: R 8020, fiind întârziat 7 minute, a fost depasit de IR 1980 la Saligny in loc de Hm Dunarea, ceea ce i-a permis trenului de viteza sa ia un avans mai mare fata de timpii din livret, la Hm Dunarea fiind cu 4 minute timpuriu fata de ora obisnuita de trecere (16:20). Dar asta nu se va intâmpla zilnic. Si azi ce s-a mai intamplat ? Ca vad ca la 17.31 IR 1980 era deja la Ramificatia Pajura. Daca nu era restrictia aia de la Herastrau multe trenuri ajungeau in 1h59' in Nord. Acum trei ani se faceau 7' din Baneasa , acum se fac 10'-11'... Daca si maine mai scoate 2h05' inseamna ca incepe sa ajunga zilnic. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 18:24 | |
| IonutCFR, IRIS-ul de azi zice la IR 1980 sosit la 17.38, asta inseamna ca iar a scos... 2h03 !!! Interesant este faptul ca intre Baneasa si Nord a scazut la 7' si la calculele mele comparand alti timpi inregistrati in ultimele zile, s-ar putea sa asistam cat de curand la 2 ore fix sau chiar sub ! |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18757 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24337 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 18:30 | |
| Bun si totusi in afara de noi astia de aici cata lume normala stie de trenurile astea? Cand faceau 5 ore erau la stirile PROTV acuma nimic.. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 18:34 | |
| - adrian78 a scris:
- Bun si totusi in afara de noi astia de aici cata lume normala stie de trenurile astea?
Cand faceau 5 ore erau la stirile PROTV acuma nimic.. Corect ! Pai nici CFRCalatori nu stie, altfel nu ar fi existat pe siteul CFRCalatori un comunicat acolo unde zice ca toate trenurile interregio fac 2 h 50' |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 19:27 | |
| - solomon1984 a scris:
- ...Interesant este faptul ca intre Baneasa si Nord a scazut la 7' si la calculele mele comparand alti timpi inregistrati in ultimele zile, s-ar putea sa asistam cat de curand la 2 ore fix sau chiar sub !
Dezvolta, cum ar putea sa faca 2 ore fix sau chiar sub... circulând normal. |
| | | solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Joi 19 Iun 2014, 19:44 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- solomon1984 a scris:
- ...Interesant este faptul ca intre Baneasa si Nord a scazut la 7' si la calculele mele comparand alti timpi inregistrati in ultimele zile, s-ar putea sa asistam cat de curand la 2 ore fix sau chiar sub !
Dezvolta, cum ar putea sa faca 2 ore fix sau chiar sub... circulând normal. Ce intelegi tu prin ,,normal '' ? Mai sunt niste timpi de rezerva care de exemplu astazi IR 1980 nu i-a folosit, dar i-a folosit alta data. Am mai observat ca intre Medgidia si Cernavoda Pod s-au redus timpii incepand de azi, au fost ceva probleme in sensul spe Bucuresti. Am sa iti spun totusi cum, 3' se pot recupera doar pana la Ciulnita , exista un tren care a ajuns la 16.42 fata de 16.45' , apoi un minut ca sa ajunga la 1h59' nu cred ca e problema. In cateva zile se vor face raportari la 2 ore sau sub , vei vedea. |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 16:01 | |
| Stie cineva cum se ghideaza mecanicul de locomotiva a opri in statie mai ales noaptea ? ma refer la faptul ca unele halti nici nu au iluminare sau ceva semnale , cum se ghideaza mecanicul de locomotiva sau foloseste un sistem de il atentioneaza ca urmeaza o statie? :TDD: |
| | | DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 16:34 | |
| Offtopic clar:
Noaptea opreste periodic in camp si scoate capul pe geam sa observe daca se apropie vreo halta (majoritatea au la ei o lanterna de vanatoare, de "bataie" lunga). Valabil si pentru trenuri de rang superior sau marfare, la apropierea de trecerile la nivel.
Inchipuie-ti (daca poti) cat de greu se observa "hălţile" alea noaptea pe viscol...Ziua e ceva mai lejer, daca nu e ceata... Sunt multi factori la mijloc...
Oricum, in concluzie, e tare nick-ul tau...
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Vin 20 Iun 2014, 17:33, editata de 2 ori |
| | | Parazitii
Numarul mesajelor : 25 Reputatie : 3837 Data de inscriere : 20/06/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 16:42 | |
| - Dragos a scris:
- Noaptea opreste periodic in camp si scoate capul pe geam sa observe daca se apropie vreo halta. Valabil si pentru trenuri de rang superior, la apropierea de trecerile la nivel. Inchipuie-ti cat de greu se observa "hălţile" alea noaptea pe viscol...Ziua e ceva mai lejer, daca nu e ceata...
Oricum, e tare nick-ul tau... Interesant si rudimentar raspuns ! Totusi este greu de crezut , ca doar vizual se poate vedea o halta pe traseu , eu tind sa cred ca este ceva in locomotiva , de anunta pe mecanic , kilometric sau ceva vrun contor de intrarea sau apropierea unei statii . Banuiesc ca cineva stie! |
| | | NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Vin 20 Iun 2014, 16:43 | |
| - Dragos a scris:
- Noaptea opreste periodic in camp si scoate capul pe geam sa observe daca se apropie vreo halta. Valabil si pentru trenuri de rang superior, la apropierea de trecerile la nivel. Inchipuie-ti cat de greu se observa "hălţile" alea noaptea pe viscol...Ziua e ceva mai lejer, daca nu e ceata...
Oricum, e tare nick-ul tau... Il roaga calatorii sa opreasca. Il anunta prin statie ca trebuie sa coboare:P Totul este semnalizat la CFR: fie sunt semnale luminoase/mecanice care, prin indicatia lor, il anunta ca trebuie sa opreasca (plus de asta, mai au si niste repere pe baza carora isi da seama), fie, daca e vorba de halte, sunt amplasate doua balize cu 900, respectiv 1000 de metri inaintea haltei. Daca exista si are chef, il mai anunta si IDM-ul din statia urmatoare, dar cel mai eficienta metoda e memoria lui pentru ca mecanicul trebuie sa stie sectia aia ca in palma: fie zi, furtuna sau eclipsa solara, mecanicul stie drumul ala la perfectie si are niste repere dupa care se ghideaza. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
| | | | Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |