Forumul pasionatilor de trenuri din România

Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!
 
AcasaAcasa  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ConectareConectare  ÎnregistrareÎnregistrare  

 

 Discutii libere pe seama liniei M800

In jos 
+93
Ana Popescu
19jimmy84
dan_dinca
CRT
Vale_ntin
Cipri Andrei Neculai
LanceR
aris86
ttavi
Czirjak Arpad
ets2oltromânia
ciprian71
Katalin4653
Cris_Cr
neluadi
alex1987
AeroX
cristi ar
ravers75
StefanD_
TonyGFR
Dionis
AndreiStefan
AndiCFR
Balto
Katalyn
ldh80
dan tm
gvd
florin.lifticariu
Jurnal Feroviar
NIKU24
mielutu zburator
Luca tgv
Razvan Tudor
dan_tfg
marius_catalin84
nenuandrei
TVlad
COSTACHE MIHAIL
Amiralul
Nk11
bercenicity
marius664
cristy79
Andrey_tm
bubu
matei vulcan
alexmorph3us
Adisoft1991s
didinul
mariuscfrbucuresti
ATM
63-1143-5
cfr500
cortexedge
Caspar
cosmin br
riciu
Parazitii
Mihay
NB 2009
Teodor
rizelgeorgel2004
NicuS
yeu1
Spartan1948
kristi kkk
alliens
Adirmvl
razvan - trenuri
truscamihai
phnegativ
solomon1984
IonutCFR2009
allred
gardianlinux
Vitosa
ANDU2100HP
Luna
DUAL
alex.barac.5
AlexD
Alex Avram
Grigor
brutusel
maris.constantin
Adrian78
Dr2005
DPS
baiazid
Capsuneanu
Nesebar
97 participanți
Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 40 ... 68  Urmatorul
AutorMesaj
Dr2005
Administrator
Administrator



Numarul mesajelor : 20628
Varsta : 35
Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei
Reputatie : 25572
Data de inscriere : 17/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:28

S-au instalat bariere duble, pentru ca bizonii să nu se mai arunce în faţa trenului. Linia de 140 începe de la Pasărea (între Pasărea şi Băneasa e 120, între Băneasa şi Podul Constanţa nu ştiu cât e, dar abaterea de la Podul Constanţa se abordează cu 15 km/h).

Test de viteză s-a făcut cu tren special, fără călători. S-a circulat cu 160 km/h şi s-a folosit şi frâna electromagnetică.

_________________
:TTT:
Sus In jos
http://www.transport-in-comun.ro/trenuri
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3909
Data de inscriere : 26/05/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:39

IonutCFR2009 a scris:


Este irelevanta comparatia de timpi ai lui 1980 cu 1587. Nu vorbim de aceleasi fire de circulatie.

La fel cum irelevanta este discutia intre mine si tine pentru altii.mai ales ca discutam despre un fapt discutat, acceptat si demonstrat. Nu eu sunt cel care ma incapatanez sa sustin ca pe Bucuresti-Constanta indiferent de sens sau fir un tren cu viteza maxima de 140km/h nu poate sa parcurga acest traseu fara oprire in 2 ore chiar acum cand vorbim.
Sus In jos
AlexD
Utilizator Blocat
Utilizator Blocat
AlexD


Numarul mesajelor : 3607
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 8693
Data de inscriere : 09/01/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:44

Pe M800 sunt 224km din care 170km sunt apti de 140(160)km/h, dati drumul la calcule...
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:50

Daca 1587 a scos azi 2h09min pe Bucuresti-Constanta (timpi intermediari cu 4 opriri), de ce nu poate scoate si 1983 (un tren fara opriri) tot pe Bucuresti-Constanta, acelasi timp sau mai aproape de 2 ore (performanta liniei la 140). Vad ca de 2 zile timpul de mers al lui 1983 nu coboara sub 2h15min. Ieri 2h15min, azi 2h20min... Sunt aceleasi raportari „credibile” oferite de IRIS. Very Happy
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 15/03/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:53

Frate...asa m-am saturat sa vad ca se discuta aceleasi chestii pagini dupa pagini... . :roll: . Cred ca nici mecanicii locomotivelor nu discuta atat de mult despre "timpii" aia. Chiar nu vad sensul acestor (zeci) de pagini deja, in care aceleasi persoane discuta despre aceleasi rahaturi... .
Sus In jos
yeu1




Numarul mesajelor : 59
Localizare : Targoviste
Reputatie : 4905
Data de inscriere : 22/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:58

Am inteles ca s-ar fi pus prolema de siguranta a circulatiei la 160km/h in sensul ca franarea pe distanta dintre 2 semnale de la 160km/h la 0 este dificila. In conditiile astea, daca ar fi asa, care este sensul de a avea BLA cu 4 indicatii? De asemenea, e posibil ca la viteza asta, in conditii de soare inspre semnal, sau ceata, sau vizibilitate redusa din orice motiv, mecanicul sa confunde verde clipitor cu verde iar un eventual semnal liber cu viteza redusa sa fie abordat tare.

ECTS ajuta in cazul acesta?
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 21:58

Spartan1948 a scris:
Frate...asa m-am saturat sa vad ca se discuta aceleasi chestii pagini dupa pagini... . :roll: . Cred ca nici mecanicii locomotivelor nu discuta atat de mult despre "timpii" aia. Chiar nu vad sensul acestor (zeci) de pagini deja, in care aceleasi persoane discuta despre aceleasi rahaturi... .

Aici vorbim despre performantele M800... in caz ca n-ai observat. Performantele liniei (printre altele) sunt date de viteza de circulatie si durata de parcurs. Nu este nimic in off-topic daca mai discutam si asa ceva.
Sus In jos
Spartan1948
V.I.P Member
V.I.P Member
Spartan1948


Numarul mesajelor : 2108
Varsta : 32
Localizare : Cluj-Napoca
Reputatie : 6911
Data de inscriere : 15/03/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:02

N-am zis ca e off-topic, dar pagini peste pagini se vorbeste despre acelasi lucru... .
Sus In jos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3909
Data de inscriere : 26/05/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:04

Ionutcfr dar ia vezi tu 1982 azi ce zice, ca asta e chiar pe se nsul pe care il vrei tu.

@Yeu1 , s-au facut recent teste la 160 km/h cu Etcs 1 si se va circula cu aceasta viteza doar cu locomotive echipate, iar ultimele informatii arata ca acest lucru se va intampla mai curand decat se credea. Bla-ul ramane valabil pentru trenurile neechipate.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:14

solomon1984 a scris:
Ionutcfr dar ia vezi tu 1982 azi ce zice, ca asta e chiar pe se nsul pe care il vrei tu.

Se incadreaza in timpii de mers obisnuiti pentru firul 2 de circulatie si la un tren cu 2 opriri intermediare, in orice caz nu-i egaleaza pe cei de duminica la IR 1980.
Sus In jos
DPS

DPS


Numarul mesajelor : 2206
Reputatie : 7576
Data de inscriere : 27/04/2010

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:25

Dragos a scris:
AlexD a scris:
Incepand din primavara M800 e singura magistrala din RO pe care se circula fara restrictii cu exceptia podurilor s-a remediat tot

Si totusi, exista limitari de viteza (Ram.Pajura - Baneasa cu 70 fata de 120 in livret sau Cernavoda Pod cu 70 fata de 100 in livret, daca imi amintesc exact valorile din livret). De ce ?

Apropo, am uitat limitarea de 120 de la zona neutra km 10 pana la Baneasa km 7+100 aprox (fata de 140 in livret).

yeu1, ai punctat esential. Tocmai asta e rolul BLA4i, sa nu vezi direct galben si apoi rosu, ci sa iei masurile necesare de franare de la 160 (la 0) pe o distanta mai mare, cand intalnesti verde clipitor.

yeu1 a scris: "De asemenea, e posibil ca la viteza asta, in conditii de soare inspre semnal, sau ceata, sau vizibilitate redusa din orice motiv, mecanicul sa confunde verde clipitor cu verde iar un eventual semnal liber cu viteza redusa sa fie abordat tare.

ECTS ajuta in cazul acesta?"

Tocmai asta face ETCS1: repeta niste informatii pe care mecanicul deja le are: indicatii semnale, declivitati etc


Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mar 17 Iun 2014, 22:33, editata de 1 ori
Sus In jos
https://www.youtube.com/c/DPSRomania/videos
solomon1984




Numarul mesajelor : 72
Varsta : 40
Localizare : Constanta
Reputatie : 3909
Data de inscriere : 26/05/2014

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:28

IonutCFR2009 a scris:


Se incadreaza in timpii de mers obisnuiti pentru firul 2 de circulatie si la un tren cu 2 opriri intermediare, in orice caz nu-i egaleaza pe cei de duminica la IR 1980.

Scuze, am editat gresit, sper ca nu te-ai bucurat prea tare dar era vorba despre 1582.. E cam sah si mat, eu zic sa ne oprim aici..
Sus In jos
yeu1




Numarul mesajelor : 59
Localizare : Targoviste
Reputatie : 4905
Data de inscriere : 22/08/2011

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 22:53

Pot sa am trenuri care circula cu ECTS si trenuri care nu circula cu ECTS intre doua statii pe acelasi fir? Pentru ca in conditiile in care combinatia asta merge atunci nu vad probleme in a rula cu 160km/h. Siguranta cred ca e asigurata. Daca nu, atunci cum functioneaza ECTS? E nevoie ca tot firul intre doua statii sa fie liber? CFR calatori stiu ca are cateva masini apte 160km/h, chiar 200km/h si cu ECTS in dotare. Ceea ce face foarte plauzibila parurgerea M800 cu viteza sporita.
Sus In jos
NicuS
V.I.P Member
V.I.P Member
NicuS


Numarul mesajelor : 1024
Localizare : Bucuresti
Reputatie : 5567
Data de inscriere : 23/07/2012

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 23:36

ETCS si BLA 4i functioneaza in paralel.
Sus In jos
IonutCFR2009
Administrator
Administrator
IonutCFR2009


Numarul mesajelor : 6585
Reputatie : 12460
Data de inscriere : 09/07/2009

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitimeMar 17 Iun 2014, 23:41

solomon1984 a scris:

Scuze, am editat gresit, sper ca nu te-ai bucurat prea tare dar era vorba despre 1582.. E cam sah si mat, eu zic sa ne oprim aici..

De acord... totusi, nu pot sa inchei pâna nu iti arat doua print screenuri de azi la IR 1980, de pe IRIS „el magnifico” care demonstreaza cât de credibil poate fi in raportari:

Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 17_1980_2

... dupa câteva secunde, situatia se schimba:
Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 17_1980_3

Sper ca nu te-am dezamagit cu cele doua imagini, oricum performantele M800 ramân valabile.  Wink
Sus In jos
Continut sponsorizat





Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Empty
MesajSubiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800   Discutii libere pe seama liniei M800 - Pagina 12 Icon_minitime

Sus In jos
 
Discutii libere pe seama liniei M800
Sus 
Pagina 12 din 68Mergi la pagina : Înapoi  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 40 ... 68  Urmatorul
 Subiecte similare
-
» Discutii libere pe seama liniei M800
» Discutii libere pe seama liniei 511
» 201 : Piatra Olt - Ramnicu Valcea - Podu Olt
» M 800 : Bucuresti Nord - Fetesti - Constanta - Mangalia
» Lucrari de reabilitare pe M 800

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Forumul pasionatilor de trenuri din România :: MAGISTRALELE DIN ROMANIA :: M 800-
Mergi direct la: