| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|
+93Ana Popescu 19jimmy84 dan_dinca CRT Vale_ntin Cipri Andrei Neculai LanceR aris86 ttavi Czirjak Arpad ets2oltromânia ciprian71 Katalin4653 Cris_Cr neluadi alex1987 AeroX cristi ar ravers75 StefanD_ TonyGFR Dionis AndreiStefan AndiCFR Balto Katalyn ldh80 dan tm gvd florin.lifticariu Jurnal Feroviar NIKU24 mielutu zburator Luca tgv Razvan Tudor dan_tfg marius_catalin84 nenuandrei TVlad COSTACHE MIHAIL Amiralul Nk11 bercenicity marius664 cristy79 Andrey_tm bubu matei vulcan alexmorph3us Adisoft1991s didinul mariuscfrbucuresti ATM 63-1143-5 cfr500 cortexedge Caspar cosmin br riciu Parazitii Mihay NB 2009 Teodor rizelgeorgel2004 NicuS yeu1 Spartan1948 kristi kkk alliens Adirmvl razvan - trenuri truscamihai phnegativ solomon1984 IonutCFR2009 allred gardianlinux Vitosa ANDU2100HP Luna DUAL alex.barac.5 AlexD Alex Avram Grigor brutusel maris.constantin Adrian78 Dr2005 DPS baiazid Capsuneanu Nesebar 97 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:28 | |
| S-au instalat bariere duble, pentru ca bizonii să nu se mai arunce în faţa trenului. Linia de 140 începe de la Pasărea (între Pasărea şi Băneasa e 120, între Băneasa şi Podul Constanţa nu ştiu cât e, dar abaterea de la Podul Constanţa se abordează cu 15 km/h).
Test de viteză s-a făcut cu tren special, fără călători. S-a circulat cu 160 km/h şi s-a folosit şi frâna electromagnetică. _________________ :TTT:
|
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:39 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Este irelevanta comparatia de timpi ai lui 1980 cu 1587. Nu vorbim de aceleasi fire de circulatie. La fel cum irelevanta este discutia intre mine si tine pentru altii.mai ales ca discutam despre un fapt discutat, acceptat si demonstrat. Nu eu sunt cel care ma incapatanez sa sustin ca pe Bucuresti-Constanta indiferent de sens sau fir un tren cu viteza maxima de 140km/h nu poate sa parcurga acest traseu fara oprire in 2 ore chiar acum cand vorbim. |
|
| |
AlexD Utilizator Blocat
Numarul mesajelor : 3607 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8693 Data de inscriere : 09/01/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:44 | |
| Pe M800 sunt 224km din care 170km sunt apti de 140(160)km/h, dati drumul la calcule... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:50 | |
| Daca 1587 a scos azi 2h09min pe Bucuresti-Constanta (timpi intermediari cu 4 opriri), de ce nu poate scoate si 1983 (un tren fara opriri) tot pe Bucuresti-Constanta, acelasi timp sau mai aproape de 2 ore (performanta liniei la 140). Vad ca de 2 zile timpul de mers al lui 1983 nu coboara sub 2h15min. Ieri 2h15min, azi 2h20min... Sunt aceleasi raportari „credibile” oferite de IRIS. |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:53 | |
| Frate...asa m-am saturat sa vad ca se discuta aceleasi chestii pagini dupa pagini... . :roll: . Cred ca nici mecanicii locomotivelor nu discuta atat de mult despre "timpii" aia. Chiar nu vad sensul acestor (zeci) de pagini deja, in care aceleasi persoane discuta despre aceleasi rahaturi... . |
|
| |
yeu1
Numarul mesajelor : 59 Localizare : Targoviste Reputatie : 4905 Data de inscriere : 22/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:58 | |
| Am inteles ca s-ar fi pus prolema de siguranta a circulatiei la 160km/h in sensul ca franarea pe distanta dintre 2 semnale de la 160km/h la 0 este dificila. In conditiile astea, daca ar fi asa, care este sensul de a avea BLA cu 4 indicatii? De asemenea, e posibil ca la viteza asta, in conditii de soare inspre semnal, sau ceata, sau vizibilitate redusa din orice motiv, mecanicul sa confunde verde clipitor cu verde iar un eventual semnal liber cu viteza redusa sa fie abordat tare.
ECTS ajuta in cazul acesta? |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 21:58 | |
| - Spartan1948 a scris:
- Frate...asa m-am saturat sa vad ca se discuta aceleasi chestii pagini dupa pagini... . :roll: . Cred ca nici mecanicii locomotivelor nu discuta atat de mult despre "timpii" aia. Chiar nu vad sensul acestor (zeci) de pagini deja, in care aceleasi persoane discuta despre aceleasi rahaturi... .
Aici vorbim despre performantele M800... in caz ca n-ai observat. Performantele liniei (printre altele) sunt date de viteza de circulatie si durata de parcurs. Nu este nimic in off-topic daca mai discutam si asa ceva. |
|
| |
Spartan1948 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2108 Varsta : 32 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6911 Data de inscriere : 15/03/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:02 | |
| N-am zis ca e off-topic, dar pagini peste pagini se vorbeste despre acelasi lucru... . |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:04 | |
| Ionutcfr dar ia vezi tu 1982 azi ce zice, ca asta e chiar pe se nsul pe care il vrei tu.
@Yeu1 , s-au facut recent teste la 160 km/h cu Etcs 1 si se va circula cu aceasta viteza doar cu locomotive echipate, iar ultimele informatii arata ca acest lucru se va intampla mai curand decat se credea. Bla-ul ramane valabil pentru trenurile neechipate. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:14 | |
| - solomon1984 a scris:
- Ionutcfr dar ia vezi tu 1982 azi ce zice, ca asta e chiar pe se nsul pe care il vrei tu.
Se incadreaza in timpii de mers obisnuiti pentru firul 2 de circulatie si la un tren cu 2 opriri intermediare, in orice caz nu-i egaleaza pe cei de duminica la IR 1980. |
|
| |
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:25 | |
| - Dragos a scris:
- AlexD a scris:
- Incepand din primavara M800 e singura magistrala din RO pe care se circula fara restrictii cu exceptia podurilor s-a remediat tot
Si totusi, exista limitari de viteza (Ram.Pajura - Baneasa cu 70 fata de 120 in livret sau Cernavoda Pod cu 70 fata de 100 in livret, daca imi amintesc exact valorile din livret). De ce ? Apropo, am uitat limitarea de 120 de la zona neutra km 10 pana la Baneasa km 7+100 aprox (fata de 140 in livret). yeu1, ai punctat esential. Tocmai asta e rolul BLA4i, sa nu vezi direct galben si apoi rosu, ci sa iei masurile necesare de franare de la 160 (la 0) pe o distanta mai mare, cand intalnesti verde clipitor. yeu1 a scris: "De asemenea, e posibil ca la viteza asta, in conditii de soare inspre semnal, sau ceata, sau vizibilitate redusa din orice motiv, mecanicul sa confunde verde clipitor cu verde iar un eventual semnal liber cu viteza redusa sa fie abordat tare. ECTS ajuta in cazul acesta?" Tocmai asta face ETCS1: repeta niste informatii pe care mecanicul deja le are: indicatii semnale, declivitati etc
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mar 17 Iun 2014, 22:33, editata de 1 ori |
|
| |
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:28 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
Se incadreaza in timpii de mers obisnuiti pentru firul 2 de circulatie si la un tren cu 2 opriri intermediare, in orice caz nu-i egaleaza pe cei de duminica la IR 1980.
Scuze, am editat gresit, sper ca nu te-ai bucurat prea tare dar era vorba despre 1582.. E cam sah si mat, eu zic sa ne oprim aici.. |
|
| |
yeu1
Numarul mesajelor : 59 Localizare : Targoviste Reputatie : 4905 Data de inscriere : 22/08/2011
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 22:53 | |
| Pot sa am trenuri care circula cu ECTS si trenuri care nu circula cu ECTS intre doua statii pe acelasi fir? Pentru ca in conditiile in care combinatia asta merge atunci nu vad probleme in a rula cu 160km/h. Siguranta cred ca e asigurata. Daca nu, atunci cum functioneaza ECTS? E nevoie ca tot firul intre doua statii sa fie liber? CFR calatori stiu ca are cateva masini apte 160km/h, chiar 200km/h si cu ECTS in dotare. Ceea ce face foarte plauzibila parurgerea M800 cu viteza sporita. |
|
| |
NicuS V.I.P Member
Numarul mesajelor : 1024 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5567 Data de inscriere : 23/07/2012
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 23:36 | |
| ETCS si BLA 4i functioneaza in paralel. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mar 17 Iun 2014, 23:41 | |
| - solomon1984 a scris:
Scuze, am editat gresit, sper ca nu te-ai bucurat prea tare dar era vorba despre 1582.. E cam sah si mat, eu zic sa ne oprim aici.. De acord... totusi, nu pot sa inchei pâna nu iti arat doua print screenuri de azi la IR 1980, de pe IRIS „el magnifico” care demonstreaza cât de credibil poate fi in raportari: ... dupa câteva secunde, situatia se schimba: Sper ca nu te-am dezamagit cu cele doua imagini, oricum performantele M800 ramân valabile. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 | |
| |
|
| |
| Discutii libere pe seama liniei M800 | |
|