Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 00:05
Initial au trecut ora 16:32 apoi au corectat 16:30, pentru ca nu ar fi dat bine ca timp si viteza la urmatoarea statie Baraganul, desi 4 minute Fetesti-Baraganu inseamna Viteza 150 km/h, conform raportarii IRIS:
rizelgeorgel2004 V.I.P Member
Numarul mesajelor : 608 Reputatie : 6183 Data de inscriere : 23/10/2009
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 01:20
Ce aplicatie android este aceea?
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 01:26
In cazul asta oprirea suprimata pe care o percepe sistemul e de vina, pentru ca s-a raportat corect dar la un moment dat a intrat automat ora prevazuta ca stationare in Fetesti. Deci 16.32 a fost generat automat de sistem si nu a fost raportata iar orice demonstratie in acest sens nu poate sta in picioare ca si contraargument la timpii buni care se inregistreaza acum pe m800.
A, si inca ceva... 4' Fetesti-Baraganul inseamna 135km/h si nu 150 km,/h , deci atentie la raportare ca inducem in eroare !
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6585 Reputatie : 12460 Data de inscriere : 09/07/2009
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 01:48
Fetesti-Baraganu, 9,9 km in 4 min = 149 km/h La Fetesti, sistemul Iris „stie” de oprire tehnica 16:34 1 16:35 16:32 e asa o valoare din error sistem Dar eu ii inteleg pe operatori... sunt presiuni mari pe capul lor sa vada sefii ce performante rezulta pe M800... Si apropos de performante... in seara asta IR 10191-2 Fetesti 22:46 - Ciulnita 23:30 (44 min de mers fara oprire) 50 km/h...
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 09:45
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 10:21
IonutCFR2009 a scris:
Fetesti-Baraganu, 9,9 km in 4 min = 149 km/h
E la mintea cocosului ca sistemul de raportare nu functioneaza la secunda, cand se vor transmite datele prin ETCS va fi altceva, pana atunci totul se face manual ! Asa ca pot sa fie 4 minute si ,,n'' secunde si se rotunjeste, daca e pana in 4 minute si 30'' se pune 4 ', daca este peste 4 minute si 30'' se pun 5'... In acest caz viteza medie este undeva la 135-138km/h adica exact asa cum am sustinut eu.
Eu zic ca prea mult te legi de amanunte de genul asta si prea mult arunci cu noroi in linia asta pe care in prezent se merge mult mai bine decat intre Budapesta si Viena de exemplu, iar pe unele tronsoane chiar la fel ca pe linii de 160-200km/h din Austria in care s-au bagat mult mai multi bani ... Putem sa facem un mers comparat pe tronsoane si o sa vezi ca am perfecta dreptate.
IonutCFR2009 a scris:
La Fetesti, sistemul Iris „stie” de oprire tehnica 16:34 1 16:35
Asta sa o crezi tu... Oprirea tehnica se poate modifica functie de timpul de deplasare curent, daca exista un timp real minus 4, ora de suprimare se muta la 16.30. Cat despre 10191 foarte probabil a avut o problema tehnica, s-a intamplat si cu altele, se intampla foarte rar pe M800 dar se intampla, iar tu trebuie sa intelegi acest lucru cat se poate de simplu.
Cat despre sistem, nimeni nu a zic ca este perfect insa sa nu recunosti ca se pot scoate acum 2 ore pana la Constanta pare mai mult un motiv de incapatanare breaza decat o constatare atenta, corecta si aprofundata.
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 11:25
Au fost realizate mai multe teste la viteza maxima de 160 km/h pe M800 in ultima perioada printre care si cateva teste pe intreaga ruta. In ceea ce priveste testul la care te referi tu, poti sa ne dai mai multe amanunte cu privire la distanta exacta pe care s-a atins constant aceasta viteza si cum s-au desfasurat lucrurile?
Pentru ca, referindu-ma strict la cele 32' pe care trenul test le-a scos intre Sarulesti si Bucuresti trebuie sa te informez ca intre aceste doua puncte actualele trenuri inregistreaza in mod constant timpi de 30' - 32' functie de sensul de mers. Si acest lucru se intampla cu 140km/h, nu cu 160. Din punctul meu de vedere testul de viteza la 160km/h s-a facut intre alte puncte decat intre Sarulesti si Bucuresti.
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20628 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25572 Data de inscriere : 17/08/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 12:05
S-a circulat cu 160 km/h de la Pasărea până cu un bloc de linie înainte de Săruleşti.
Dacă asta NU e staţia Săruleşti, atunci ce e? Statia Sarulesti-001 by transport-in-comun.ro, on Flickr Statia Sarulesti-002 by transport-in-comun.ro, on Flickr Statia Sarulesti-003 by transport-in-comun.ro, on Flickr
Locomotiva rebrusează: 480 001-3-Sarulesti by transport-in-comun.ro, on Flickr 480 001-3-Sarulesti-b by transport-in-comun.ro, on Flickr
_________________ :TTT:
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 13:11
Dr2005 a scris:
S-a circulat cu 160 km/h de la Pasărea până cu un bloc de linie înainte de Săruleşti.
Dacă asta NU e staţia Săruleşti, atunci ce e?
Nu cred ca ai inteles, nimeni nu te-a contrazis , numai ca din relatarea anterioara lipsea punctul Pasarea deci implicit si rezultatul testului . Adica cat a facut trenul cu 160km/h de la Sarulesti la Pasarea si nu cat a facut total de la Sarulesti la Nord, pentru ca acesta este lucrul cel mai important.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 16:09
Si chiar a mers cu 160 intre Fundulea si Sarulesti, portiune unde e succesiunea aia de curbe ???!!!
solomon1984 a scris:
E la mintea cocosului ca sistemul de raportare nu functioneaza la secunda, cand se vor transmite datele prin ETCS va fi altceva, pana atunci totul se face manual !
Pai ETCS1 transmite datele intr-un singur sens, respectiv de la baliza montata pe traversa, intre cele doua sine, catre antena de baliza montata sub locomotiva, la trecerea acesteia peste baliza. Cum ar transmite locomotiva datele catre sistem ? Sa vedem show cand unii vor acoperi balizele de pe linie cu diverse obiecte
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13280 Data de inscriere : 05/01/2011
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 16:45
Nu este show Dragos .. am un vre-o 2 pagini scrise despre ETCS,dar mi-e lene de copy paste .. In cazul ala ETCS trece in modul fallback,"Lost". In functie de nivelul ETCS locomotiva trimite datele activand niste sigurante,iar un eventual centru de comanda ar stii pozitia ei mereu la ETCS2 si ETCS3.
DPS
Numarul mesajelor : 2206 Reputatie : 7576 Data de inscriere : 27/04/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 16:58
Ok, si noi pe M800 ce nivel ETCS avem ? Sau nu despre ETCS-ul de pe M800 vorbeste solomon1984 ? Eu in mesajul anterior am specificat clar, ETCS1
Ultima editare efectuata de catre Dragos in Mier 18 Iun 2014, 17:03, editata de 1 ori
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18760 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24340 Data de inscriere : 05/10/2010
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 17:00
Level 2
solomon1984
Numarul mesajelor : 72 Varsta : 40 Localizare : Constanta Reputatie : 3909 Data de inscriere : 26/05/2014
Subiect: Re: Discutii libere pe seama liniei M800 Mier 18 Iun 2014, 17:01
Domnule Dragos, chiar din definitia ETCS aflam ca acesta se ocupa printre altele cu identificarea pozitiei exacte a trenurilor pentru ca altfel nu s-ar mai putea realiza acel control al traficului care permite circulatia trenurilor cu viteze superioare pe un sector restrans. Adica, mai pe romaneste, Etcs transforma un drum national intr-o autostrada fara a fi necesara o multiplicare a firelor de circulatie,.
Pe m 800 este instalat Etcs nivel 1dar toate stiu sa citeasca pozitia trenurilor.