|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 11:13 | |
| - IonutCFR2009 a scris:
- E cam de ras sa ai tren regio cu tarif minim care sa circule numai cu 2 vagoane Bucuresti - Galati. Inseamna ca ori lumea a dat de bani si circula cu IR, ori este pus la o ora total nepotrivita din Bucuresti Nord/Galati.
Daca era Regio sprinten sa fi sigur ca nu-ti ajungeau acele 2-3 vagoane dar faptul ca 11735 opreste in toate statiile deci este un Regio normal il face neatractiv pentru populatie, lumea vrea sa mearga repede si fara sa opreasca in toate statiile, de asta aleg trenul IR chiar daca este mai scump, la Regio raman cei care chiar nu au bani si au timp de plimbat, nu este un lucru rau asta si este foarte bine ca exista IR pentru cei cu bani si Regio pentru cei fara bani . |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 11:40 | |
| Daca s-au hotarat sa schimbe compunerea lui 11735 de la Desiro la vagoane, trebuia repus in grafic trenul R 7035 Bucuresti Nord (9:30) - Urziceni (10:56) si introdus in circulatie R 11071 Bucuresti Nord (10:00) - PO Aeroport (10:25) - Moara Vlasiei Hm (10:40) - Urziceni (11:10)... Galati (14:17), poate asa era mult mai atractiv si cu posibilitatea suplimentarii nr de vagoane. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 11:59 | |
| Garniturile au fost dimensionate după fluxurile de călători.
E temporară schimbarea la 11735. Garnitura e aceeaşi care era şi pe 11730. Iar acolo, pe diagramă sunt 2 Desiro, care sper să se întoarcă *urând, ţinând cont că e vorba de un tren Regio.
Şi la 1671 e prevăzut un Desiro... dar din lipsă de Desiro, se foloseşte ce e disponibil în ziua aia. Cred că îţi dai şi tu seama că o compunere DA + 2 vagoane nu are ce să caute în circulaţie. Iar unul dintre vagoane e un etajat. Păi ce mi-e etajat, ce mi-e Desiro... că mare diferenţă de confort nu e între ele, ba chiar scaunele de Desiro sunt puţin mai bune.
N-o fi profitul important din punctul de vedere al călătorului, dar reţineţi cu toţii că CFR Călători nu mai poate primi bani de la stat pentru investiţii, primeşte doar subvenţia acordată nediscriminatoriu tuturor operatorilor. De aia nu s-a mai modernizat nimic, de aia stau şi acum nişte delfini neterminaţi în Softronic şi nişte vagoane în Astra Arad. Pentru că trebuie plătite din fondurile proprii. Aşa că s-au făcut diverse aranjamente pentru a reduce pierderile şi a ajunge măcar pe zero, dacă nu chiar pe profit. S-a redimensionat capacitatea de transport (vagoane mai puţine, să nu mai stea oamenii singuri în compartiment), automotoare pe unde s-a putut... dar tot mai e mult de lucru, pentru că la legături nu prea au umblat, dar preferă să ţină tot felul de grupe şi grupuleţe... 2 vagoane pentru 10 călători (de ex. Zalău).
CFR Călători are ca surse de venit: - bilete - subvenţia - publicitate în trenuri şi pe bilete - închirieri de trenuri pentru filmări, evenimente speciale, remorcarea unor trenuri speciale gen Orient Expres
Şi cam atât... iar de la anul, dacă dă Domnul şi domnul Victor-Viorel, vor mai intra vreo 20 - 25 milioane de euro absolut legal prin reintroducerea autorizaţiilor de călătorie pentru personalul feroviar, bani cu care, poate, se vor cumpăra 4-5 rame electrice/automotoare să mai scăpăm de EA/DA cu 2 - 3 vagoane, fie şi doar la câteva perechi de trenuri. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 12:12 | |
| Vine iarna si Desiro nu mai are ce cauta pe linia Urziceni - Faurei, fiind interzisa circulatia automotoarelor prin nameti. Regio/personal Bucuresti - Galati n-a fost niciodata un tren format din automotoare prin traditie, P 7001/7002 avea o compunere de peste 10 vagoane, insa orarul era ales pentru a aduna un flux mai mare de calatori. Pe vremea cand circula P7001/7002, CFR nu oferea pe tava trasele profitabile la particulari ca el sa ramana cu praful in ochi.
Ultima editare efectuata de catre IonutCFR2009 in Lun 29 Sept 2014, 12:17, editata de 1 ori |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 12:17 | |
| Daca vrei sa umplem paginile prin contraziceri o facem, asa esti tu si iti place sa te contrazici cu toata lumea . Grupele si grupuletele trebuie sa existe ca sunt resedinte de juet si fac legatura la CAPITALA !!!! adica la Bucuresti, este ceva normal sa ai legatura directa din resedinta x cu, capitala tarii . Daca tie nu ti se pare normal este fix problema ta, dar la multi ne pare foarte normal acest aspect si daca nu intelegi asta atunci am sa repet la infinit asta ! Se pot aranja compunerile in functie de calatori dar trebuie tinut cont si de ce conditii oferi calatorilor, cum am mai spus Desiro NU este material rulant pentru rangul de IR si nu are ce cauta pe curse mai lungi de maxim 4 ore , de asta trebuie tinut cont cand se fac compunerile sau de vagoane compartimentate pe timp de noapte si saloane pe timp de zi, e ceva normal si firesc sa se tina cont de multe cand fac un tren, nu sa arunci la nimereala ce gasesti cum se face in Romania, iar in alte tari nu gasesti Desiro pe un tren care merge 8 ore !!! Galati are destule vagoane apte de IR atunci trebuie puse pe IR nu sa puna 20-83 pe Regio si la IR mergi cu Desiro, chiar nu vezi acest aspect? Adica la Regio pentru 3-4 ore mergi cu 20-83 si la IR mergi cu Desiro, asta e foarte normal pentru tine si asa crezi ca s-a ajustat foarte mult compunerea, aiurea, in concluzie nu s-a ajustat nimic . Cum la Regio se poate merge cu 2 vagoane asa se poate si la IR ! |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 13:38 | |
| - Karpaty a scris:
- la multi ne pare foarte normal acest aspect si daca nu intelegi asta atunci am sa repet la infinit asta !
Văd la cât de mulţi le plac grupele astea, de aia merg cu 10 călători. Dar dau bine la poze, probabil... - Citat :
- Desiro NU este material rulant pentru rangul de IR si nu are ce cauta pe curse mai lungi de maxim 4 ore , de asta trebuie tinut cont cand se fac compunerile sau de vagoane compartimentate pe timp de noapte si saloane pe timp de zi, e ceva normal si firesc sa se tina cont de multe cand fac un tren, nu sa arunci la nimereala ce gasesti cum se face in Romania, iar in alte tari nu gasesti Desiro pe un tren care merge 8 ore !!!
Bucureşti - Galaţi e un drum de vreo 4 ore. Sibiu - Timişoara e un drum mai lung... dar gândit cu partea dorsală în condiţiile actuale, pentru că cineva acolo sus s-a gândit că e mai important să ajungi din Sibiu la Buziaş decât la Arad... cum ar fi fost normal (Sibiu - Arad - Timişoara). În versiunea 2 s-ar fi putut trece şi la compuneri clasice, dovadă că şi 1621/2 de când nu mai face ocolul ăla inutil prin Buziaş a ajuns de la 3 vagoane la 5. - Citat :
- Galati are destule vagoane apte de IR atunci trebuie puse pe IR nu sa puna 20-83 pe Regio si la IR mergi cu Desiro, chiar nu vezi acest aspect? Adica la Regio pentru 3-4 ore mergi cu 20-83 si la IR mergi cu Desiro, asta e foarte normal pentru tine si asa crezi ca s-a ajustat foarte mult compunerea, aiurea, in concluzie nu s-a ajustat nimic . Cum la Regio se poate merge cu 2 vagoane asa se poate si la IR !
Da, pentru că Regio-ul ăla are clienţi mai mulţi, pe care nu îi poţi înghesui într-un Desiro. Şi pentru că Depoul Galaţi nu are Desiro. _________________ :TTT:
|
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 14:11 | |
| R 7039 Mogosoaia 13:51 - 14:06 IR 1673 Mogosoaia 13:57 (trecere fara oprire)
De ce sta R 7039 inca 9 Minute in Mogosoaia dupa trecerea lui 1673 ? 4 minute nu erau de ajuns ? |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 14:15 | |
| Bun, vad ca se continua cu contrazicerile, pai daca e asa hai sa continuam ca alta treaba nu avem ce face, vorbim mult si fara rost cum ai facut si pe alte forumuri unde ai fost exclus pe motiv de afirmatii fara rost si nefondate . Ai vazut tu ca grupa Bucuresti-Zalau are 10 calatori acum 5 ani si ti langa toata viata ca are 10 calatori, platesti tu din buzunarul tau zilnic mentinerea grupei si de asta iti sta in cap . Pana acum erau alte grupe care te deranjau, acum ai trecut la Zalau . Nu e vorba ca da bine in poze, e vorba ca TREBUIE sa fie legatura directa intre capitala tarii si resedintele de judet, trebuie sa repet 100 de ani de acum sa intelegi lucru asta sau ce e asa greu de inteles de o ti pe a ta si doar pe a ta ? Daca 10 persoane zic ca trebuie grupa directa si tu unu singur o ti langa ca trebuie anulata chiar nu iti da de gandit ca esti 1 contra 10 ? Nu inteleg aceasta incapatanare la 25 de ani, esti mai rau ca ala de 70 care doar el stie si doar ca el e bine, restu sunt prosti si fraeri, nu stiu ce vorbesc, doar cum zici tu e bine si corect . Sibiu-Timisoara este tinut prin Buzias din alt motiv, degeaba zici ca tu le sti pe toate dar in realitate nu sti si doar vorbesti fara rost. Circula prin Buzias pentru a nu mai rebrusa in Lugoj, asta este motivul pentru care circula prin Buzias si faptul ca Buzias se considera statiune i se asigura legatura cu diverse alte orase DIRECT !!!! nu cum viseaza unu si altu cu schimbare ca batranii ce merg la statiune cu trenu nu pot schimba trenuri in parcurs cu bagaje dupa ei !!! . 1621/1622 a fost mutat prin Arad pentru a elimina tractiunea diesel, nici asta nu stiai desi te crezi marele specialist ! Regio de Galati-Buzau facut cu 2 vagoane 20-83 este facut asa pentru ca nu au alte vagoane ce sa puna si nu vor sa faca schimbul cu alte regionale, de asta la Galati vezi vagoane de lux pe Regio si in alte zone vezi 20-54/55 pe IR ca nu au alte vagoane si nici nu fac schimb intre regionale . Mai bine te-ai agita sa modifici acest aspect nu sa anulezi grupele directe, sa te zbati sa nu mai fie vagoane de Regio pe IR si vagoane de lux pe Regio , asta ar trebui sa te intereseze in primul rand nu sa le tai calatorilor trenurile directe . Faptul ca tu nu folosesti ruta x te doare undeva de acei calatori sa nu zic si unde ca stie toata lumea acel loc, tu te invarti la Brasov in fiecare weekend si restul tarii poate sa moara fara probleme ca nu conteaza de parca aia nu merita legaturi directe si bune . Asa a fost mereu de cand esti pe aici, nu a contat altul si alte rute, doar Bucuresti-Brasov/Craiova si Constanta in vara , ca tu gandesti STRICT din punctuld e vedere al eficientei dar drepturile calatorilor cine le apara ???? O idee buna si pentru calatori, cei ce platesc biletele nu am vazut din partea ta, toate ideile sunt strict pe anulat/taiat/distrus ce este bun, altceva nu, calatorii nu conteaza in ideea ta, ei sa schimbe 100 de trenuri ca asa vrei tu . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 15:17 | |
| - Karpaty a scris:
- Ai vazut tu ca grupa Bucuresti-Zalau are 10 calatori acum 5 ani si ti langa toata viata ca are 10 calatori, platesti tu din buzunarul tau zilnic mentinerea grupei si de asta iti sta in cap . Pana acum erau alte grupe care te deranjau, acum ai trecut la Zalau .
Tot 10 erau şi anul trecut. E drept, nu am mai cerut lista de bilete vândute de atunci. - Citat :
- Nu e vorba ca da bine in poze, e vorba ca TREBUIE sa fie legatura directa intre capitala tarii si resedintele de judet, trebuie sa repet 100 de ani de acum sa intelegi lucru asta sau ce e asa greu de inteles de o ti pe a ta si doar pe a ta ? Daca 10 persoane zic ca trebuie grupa directa si tu unu singur o ti langa ca trebuie anulata chiar nu iti da de gandit ca esti 1 contra 10 ? Nu inteleg aceasta incapatanare la 25 de ani, esti mai rau ca ala de 70 care doar el stie si doar ca el e bine, restu sunt prosti si fraeri, nu stiu ce vorbesc, doar cum zici tu e bine si corect .
Nu TREBUIE nimic, e o piaţă liberă, există alternative, trenurile trebuie adaptate în funcţie de numărul de călători. Pentru 10 călători (sau 20, sau 30) nu trebuie un DA cu 2 vagoane! Nu îţi trebuie studii în domeniul feroviar ca să realizezi asta. Pe liniile cu trafic redus trebuie vehicule de mică capacitate. Iar pentru că o minoritate nu vrea să schimbe trenul... suferă mai mulţi care ar fi preferat să penduleze o Malaxa de 4 ori pe zi ca să îşi poată rezolva treburile decât un DA cu 2 vagoane dimineaţa şi seara. Chiar discutam cu un naş de Ploieşti care se plângea de 900-uri că sunt mici, că pe linia cu joante te zdruncină serios... da' a crescut numărul de călători şi pe Ploieşti - Fulga au rămas ăia cu maxi-taxi fără obiectul muncii, ,,că omu' vine şi vede că are tren la o oră - două şi merge câte o staţie - două, îşi rezolvă treburile şi pleacă mai departe cu următorul tren". Dacă a ajuns naşul să se plângă că sunt prea mulţi călători... Tot apropo de schimbări, duminică am mers cu R2104. Ei bine, acest tren, format dintr-un singur Desiro, era cam 3/4 plin de pensionari (unii cu nepoţi) veniţi de la băi de la Călimăneşti, Căciulata sau Olăneşti. Dacă o femeie de 60 de ani, cu un copil de 5 ani şi un troler poate să treacă dintr-un Desiro în altul, şi un om în putere precum Karpaty poate să o facă fără probleme. De la Ucea ne-am urcat noi şi cele 12 bicle... au mai coborât la Făgăraş din călători, au urcat alţii, de pe la Vlădeni Ardeal s-a stat în picioare. Dacă nu eram noi cu biclele, ar fi stat jos şi ceilalţi. În plus, la ucea venise şi o dubă cu câţiva muşterii de la Victoria, care apoi aştepta acolo să coboare ceilalţi (făcând cruce atunci 2104 cu un tren Braşov - Sibiu). O Malaxa 900 pe Ucea - Victoria - mai ales că acolo se încrucişează trenurile Braşov-Sibiu şi Sibiu-Braşov ar fi putut avea ceva clienţi. - Citat :
- Sibiu-Timisoara este tinut prin Buzias din alt motiv, degeaba zici ca tu le sti pe toate dar in realitate nu sti si doar vorbesti fara rost. Circula prin Buzias pentru a nu mai rebrusa in Lugoj, asta este motivul pentru care circula prin Buzias si faptul ca Buzias se considera statiune i se asigura legatura cu diverse alte orase DIRECT !!!! nu cum viseaza unu si altu cu schimbare ca batranii ce merg la statiune cu trenu nu pot schimba trenuri in parcurs cu bagaje dupa ei !!! .
Vezi ce am scris mai sus. Dacă ar trebui să punem tren către toate staţiunile... ar mai trebui trenuri spre Băile Felix, Covasna, Praid, Snagov, Sărata Monteoru (ce dacă e la peste 10 km de gară staţiunea?), ca să nu mai zic de autocare directe spre staţiunile fără tren, gen Săcelu, Borsec, Slănic Moldova ş.a.. - Citat :
- 1621/1622 a fost mutat prin Arad pentru a elimina tractiunea diesel, nici asta nu stiai desi te crezi marele specialist !
Păi şi nu a fost o decizie bună? Plânge cineva după 1621/2 prin Buziaş? Dam erau câţiva ceferişti supăraţi că în loc să meargă acasă cu 22-96 merg cu Malaxa 900 sau LVT. În loc să zică mersi că au cu ce merge... - Citat :
- Asa a fost mereu de cand esti pe aici, nu a contat altul si alte rute, doar Bucuresti-Brasov/Craiova si Constanta in vara , ca tu gandesti STRICT din punctuld e vedere al eficientei dar drepturile calatorilor cine le apara ???? O idee buna si pentru calatori, cei ce platesc biletele nu am vazut din partea ta, toate ideile sunt strict pe anulat/taiat/distrus ce este bun, altceva nu, calatorii nu conteaza in ideea ta, ei sa schimbe 100 de trenuri ca asa vrei tu .
Scad pierderile, creşte profitul => bani pentru investiţii => material rulant nou/modernizat => confort mai bun pentru călători. Dacă nu, peste 10 ani tot cu DA-ul şi 1 vagon (că nu o să fie bani pentru 2) o să mergem şi tot cu un tren dimineaţa şi unul seara. Da' măcar o să fie direct! Iar cine vrea să facă naveta, o să meargă cu maxi-taxi, pentru că nişte oameni fără viziune au ţinut morţiş ca în loc de 4 perechi făcute cu Malaxa/LVT/Desiro să fie una singură, făcută cu DA sau LDH şi un vagon şi care vagon OBLIGATORIU să vină de la Bucureşti. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 15:48 | |
| Discutiile astea nu vor avea niciodata un numitor comun, aici este forumul pasionatilor de trenuri, scrie clar sus (Acest forum a fost creat pentru cei care iubesc cu adevarat trenurile din Romania!) deci despre ce vorbim noi aici ? Eu si cu altii spunem problemele din punctul de vedere al calatorului tu vi si spui din punctul de vedere al angajatului care refuza sa vada si interesele calatorului si doar profitul firmei, lucruri care nu se vor pupa niciodata daca urmaresti profitul si doar profitul . Sa ai clienti multumiti si care iti vin si a doua oara la tren trebuie sa iti calci pe idei si sa oferi si ce nu esti tu de acord anume aceste grupe directe . Eu unu ti-am mai explicat de 100 de ori, daca azi cand ai grupa directa ai in acea grupa 20 de calatori, maine de exemplu daca anulezi grupa vei mai avea maxim 10 calatori pe aceeasi ruta si asta din simplul motiv ca nu este tren direct . Am inteles ca nu poti si chiar nu se poate sa ai tren din Zimnicea la Tg Neamt de exemplu ca e total imposibil dar intre capitala tarii si resedintele de judet sa nu ai macar 1 tren/grupa in 24 de ore e total lipsit de respect fata de populatia respectivei resedinte de judet, cu alte cuvinte iti bati joc de populatie si daca faci asta nu iti mai vine nici dracu la tren . Repet, daca vrei sa ai calatori multumiti si sa iti foloseasca trenul atunci trebuie sa le oferi si ceva bun, pui aceasta legatura directa si pe langa ea mai bagi 2-3-4 perechi cu automotoare care sa penduleze pe ruta respectiva, nu se cearta intre ele trenurile ca circula pe acea ruta, e loc pentru toate . Referitor tot la grupele directe iti aduc aminte ca pe ruta Bucuresti-Zalau de exemplu nu trebuie sa iei in calcul doar cei ce merg cap-coada, Bucuresti-Zalau, se urca si din Brasov pentru Zalau, eu am vazut asta cu ochii mei, cel putin 2 compartimente s-au umplut din Brasov pentru Zalau, au mai urcat si din Miercurea Ciuc pentru Zalau sau din Gheorghieni si Toplita 3-4-5 calatori dar si din Dej au mai urcat pentru ca si din Dej pentru Zalau asta e singura legatura directa, adica cea de la Bucuresti si erau oameni care au venit de la Iasi/Suceava si mergeau la Zalau !!! Deci ce iti ziceam si mai sus, daca ai vazut intr-o zi acea grupa cu 10 calatori asta nu inseamna ca asa e zilnic, sunt zile si zile iar pentru ca o zi are gradul de ocupare scazut nu inseamna ca restul de 364 de zile este la fel si gata trebuie anulat, nu asa se gandeste si nu asa trebuie pusa problema . Aceeasi treaba si pentru Resita, Botosani, Piatra Neamt,Tg Mures si restul resedintelor de judet care au grupe directe, ele se folosesc si pe alte relatii nu doar cap-coada !!! Deci una e sa vorbim din punctul de vedere al pasionatului si al celor ce calatoresc cu trenul si alta e ce spui tu, ceva de genu Basescu si populatia, taiem salariile si pensiile iar cand populatia se revolta ei vin si spun ca nu se poate, nu avem, asta e situatia, acceptati ce va impunem noi . Nu asta e solutia si nua sa trebuie pusa problema, sa ai populatia multumita trebuie sa faci ceva si sa cauti solutii fara sa deranjezi sau sa faci sa sufere lumea prea mult chiar daca tu crezi ca solutiile tale sunt cele mai bune din punctul tau de vedere nu acelasi lucru il au si calatorii . Trebuie sa te gandesti la ceva bun pentru ambele parti sa impaci si capra si varza cum spune o vorba din popor . Poate daca nu ai fi asa "inacapatanat" ca ai vazut tu acum 5 ani intr-o zi un lucru si asa o ti mereu ar fi mult mai bine si eu unu iti zic din propria experienta, am mers prin tara si tot merg in fiecare an, folosesc multe trenuri in calatoriile mele, unele din ele de mai multe ori pe an si pot spune ca acum 2 ani intr-un tren cu care merg frecvent prin tara, atunci, intr-o zi de August in 4 vagoane eram eu, 2 prieteni si cu nasu, atat si nimic mai mult pe toata distanta !!! si de atunci sau pana atunci am mai mers cu acel tren de 3-4 ori pe an dar pot spune ca anu asta in Iunie in toate cele 4 vagoanele si in toate compartimentele erau cel putin 3-4-5 calatori, deci sunt zile si zile, cum spuneam mai sus . Ce trebuia sa zic, ca daca atunci acum 2 ani a fost trenul ala gol golut sa incep sa tip pe aici ca circula gol si ca trebuie anulat ? nu, nu asa se face, cine stie cum am prins eu ziua respectiva dar trenul respectiv are clienti multi in alte zile nu gata daca intr-o zi circula gol trebuie anulat . |
| | | riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6663 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 17:01 | |
| Caile ferate, anumite tipuri de fabrici (medicamente, pentru echipamente nucleare, alimentatie samd) au si rol STRATEGIC, nu doar pentru profit. Lucru pe care multa lume NU il intelege. Tii o cale ferata pentru ca s-ar putea sa ai nevoie de ea cand ti-e lumea mai draga, nu o duci la fier vechi pentru circula 3 insi pe ea. Asta una. Ca trebuie sa incerci sa eficientizezi si sa ai calatori asta da, este logic, dar la cum gandesc unii... mai bine sa traisca dubarii... La fel cu fabricile de medicamente. Ce faci cand iti mareste ala preturile sau iti zice ca nu-ti mai da deloc? La fel cu produsele pentru domeniul nuclear. Ce ar fi sa se inchida fabrica de apa grea din Severin de pilda? Etc etc. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 18:41 | |
| Să nu amestecăm infrastructura cu transportul de călători. Sunt clar împotriva desfiinţării oricărei secţii (dar sunt pentru scoaterea unor linii abandonate prin staţii), atât eu ca persoană fizică, cât şi direcţia în care lucrez. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 19:33 | |
| Daca nu esti de acord cu desfiintarea sectiilor secundare atunci de ce accepti abadonul lor si nu te zbati cumva sa menti un pachet minim social oferit de CFR Calatori, adica macar 2 perechi pe zi . Abandonul sectiilor si faptul ca nu circula nimic pe ele inseamna degradare lucru care in timp duce la inutilizarea sectiei din diverse motive (lipsa reparatiilor, furtul componentelor etc) daca ar fi macar un pachet minim social pe fiecare sectie abandonata din prezent ar insemna ca sectia este mentinuta in viata . |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 19:54 | |
| Legea nu ne dă voie... de fapt, cam toată legislaţia trebuie armonizată cu cea UE. Că noi nu suntem Ungaria să ridicăm degetul mijlociu la UE... Ei îşi permit să dea contracte cadou la chinezi pentru linii de mare viteză, îşi permit să aloce bani de la buget pentru automotoare pentru MAV... că ei nu sunt la mâna FMI, Banca Mondială, Jaspers ş.a.m.d..
Revenind la ţărişoara noastră, s-a pus problema de către nişte oameni cu zero pregătire în domeniul feroviar, aceiaşi specialişti - acum în prag de pensie - care au făcut şi reforma feroviară în Marea Britanie... ştiţi voi, aia prin care au f***t sistemul feroviar britanic în 1994, fiind apoi nevoie de o groază de investiţii pentru a pune calea ferată cât de cât pe picioare. Însă firma respectivă are trecere pe la Bruxelles şi, cumva (probabil cu recomandare de la UE), a prins un contract de vreo 2 milioane de euro pentru un master Plan de Transport. A prezentat o variantă, care a adunat contestaţii de la naval şi feroviar probabil încă o dată pe mărimea documentului... care contestaţii au fost folosite pe post de hârtie igienică.
Sistemul actual, cu închirierea secţiilor, funcţionează destul de bine sau, cel puţin, a funcţionat până anul ăsta, când cineva din CFR a crescut de 10 ori chiriile pentru secţiile încă neînchiriate, probabil ca să găsească motiv de desfiinţare.
Faptul că nu sunt trenuri de călători pe unele linii nu trebuie să ne mire, nu suntem singura ţară cu linii în situaţia asta. Important e ca infrastructura să existe, pentru a putea fi folosită la nevoie. Există secţii care nu mai au trafic de călători de ani buni (Ucea - Victoria, de exemplu). Şi dintre secţiile de pe care CFR Călători s-a retras acum câţiva ani, unele o duc binişor cu traficul de marfă (Ploieşti - Târgovişte, de exemplu). Până va veni cineva cu materialul rulant adecvat (vehicule cu capacitate redusă) ...
S-a prevăzut pachet minim social pentru o parte din secţiile fără trafic. Acest PMS ar fi fost suplimentar faţă de cel existent, deci operatorii interesaţi nu ar fi trebuit să anuleze alte trenuri. Nu l-a vrut nimeni, cu excepţia CFR Călători pentru Nădab - Grăniceri (ei oricum aveau li o problemă cu numărul mare de oameni angajaţi în zonă care nu aveau obiectul muncii, în vreme ce, în alte zone, se fac câte 40 - 60 de ore suplimentare lunar din lipsă de personal; nu mai zic de situaţia cu mecanicii de Timişoara).
Nu ştiu de ce am impresia că CFR Călători regretă acum că acum ceva ani a casat o bună parte din automotoarele Malaxa 700. Pe Nădab - Grăniceri plătesc TUI la RC-CF Trans, dar au negociat o valoare ceva mai mică decât cea plătită către CFR S.A.. _________________ :TTT:
|
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 21:03 | |
| Totusi de ce nu obliga nimeni pe CFR Calatori sa se intoarca pe sectiile de pe care au plecat privatii, parca asa era legea si totusi daca privatul a plecat sectia a ramas abandonata, Ilva Mica-Rodna Veche , Bixad-Botiz , si altele sau sectii de pe care CFR a plecat si nu a venit nimenid e 2 ani cazul Putna ; Dornisoara ; Husi si altele, sectii care au fost abandonate pe vremea lui ......... care a zis ca sectiile secundare aduc doar pierdere si trebuie sa renunte la ele .
Daca sunt abandonate si fara trafic iar peste 5 ani vrea x sa bage tren pe acolo constata ca nu se mai poate, linia fiind fara circulatie a cazut prada hotilor iar reparatiile necesare nu s-au mai facut de x ani, drept pentru care degeaba mai ai linia in teren ca fara o investitie majora nu poti baga tren pe acea linie . Deci in concluzie nu ar fi mai bine sa existe trafic, macar pachetul minim social compus din 2 perechi pe zi .
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |