|
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Vitosa
Numarul mesajelor : 9075 Reputatie : 14502 Data de inscriere : 08/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 06 Dec 2014, 21:33 | |
| @Dr2005 De ce crezi ca ar cara aer prin Fagaras-Sibiu-Vintu ? Ti se pare normal ca Sibiul o Capitala Cultural Europeana sa fie rupt feroviar de vestul Europei ? Iar cu Sighisoara-Blaj-Alba Iulia au rezolvat problema introducand ramura la 347/346. |
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 06 Dec 2014, 21:47 | |
| Toate trenurile lui Dr_2005 cara aer, dar care sunt cele mai profitabile trenuri vazute de el ? In afara de cele din sezon.
|
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 06 Dec 2014, 23:42 | |
| Nici n-am bagat de seama ca am scris Fagarasi. Mersi.
Nu stiu cat de moarte sint statiunile din Valcea, Doctore. Dar sint sanse sa primeasca mai multi turisti cu un tren direct. Iasi-Craiova, Cluj-Piatra-Bucuresti, Galati-Timisoara ar trebui reintroduse si lasate un an. Daca rezulta ca nu au rost o putem da pe-aia cu "care mai zice de ele ma-sa e curva". |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 00:11 | |
| Nu mi se pare normal să existe 2 trenuri de lung parcurs, pe aceeaşi rută, la 2 ore unul de celălalt! Cu câte vagoane au fiecare se poate face un singur tren din vagoanele lor. _________________ :TTT:
|
| | | cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 00:17 | |
| De ce sa nu fie ? In UE trenurile circula la intervale de cate 1 ora. _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
| | | mielutu zburator
Numarul mesajelor : 3172 Varsta : 29 Reputatie : 6986 Data de inscriere : 07/09/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 00:23 | |
| - Adirmvl a scris:
- Nici n-am bagat de seama ca am scris Fagarasi. Mersi.
Nu stiu cat de moarte sint statiunile din Valcea, Doctore. Dar sint sanse sa primeasca mai multi turisti cu un tren direct. Iasi-Craiova, Cluj-Piatra-Bucuresti, Galati-Timisoara ar trebui reintroduse si lasate un an. Daca rezulta ca nu au rost o putem da pe-aia cu "care mai zice de ele ma-sa e curva". Cât se poate de acord cu tine sunt:D . Galați - Timișoara nu ar implica practic mai niciun sacrificiu, având în vedere că 1732 ajunge la Brașov la ora 12:15 (pe mersul actual) iar 1621 pleacă spre Timișoara la ora 13:00. Cu mici adaptări s-ar putea reduce staționarea la 30 de minute în Brașov, iar ipotetica grupă de Timișoara a lui 1732 (maxim 2 vagoane) ar avea timp berechet să fie atașată la 1621, fără să schimbe călătorii trenul și să trambaleze bagajele. Iași - Craiova nu știu ce să zic, în general cei ce vor să ajungă la Craiova pleacă din Iași cu 1664 și iau mai apoi din București 1695-ul, și de fiecare dată când am fost în gară la orele respective erau maxim 20-25 de oameni la legătură. Baiul aici e că de multe ori trenul de Timișoara așteaptă Iașiul deseori întârziat. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 00:57 | |
| Pentru a mia oara: trenurile sunt folosite si pe traseu, nu doar pentru calatoria de pe traseul integral. Ieseanul nu da doar calatori din Iasi, ci si din Buzau, Focsani, Barlad, Vaslui, etc. Orasele alea nu sint deservite de ipoteticul Iasi-Craiova. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 01:00 | |
| - kerpeten ali a scris:
- Toate trenurile lui Dr_2005 cara aer, dar care sunt cele mai profitabile trenuri vazute de el ? In afara de cele din sezon.
Alea care il intereseaza in mod direct, adica Bucuresti-Brasov/Craiova si vara Constanta, restul trebuie anulate, dai dracu pe ceilalti din tara asta, nu le mai trebuie tren. p.s.-Nu va mai bateti capu Mario 076; CristiCFR; Adirmvl, ca nu aveti cu cine. Si eu m-am contrazis in trecut pagini intregi si tot degeaba. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 01:44 | |
| CFR Călători nu îşi permite să facă experimente sociale... Iar material rulant pentru trenuri cu flux redus de călători NU are. România, la ora actuală, are un sistem feroviar pe dos faţă de Europa de Vest: la noi trenurile trăiesc din călătorii ocazionali, de distanţe lungi. În Germania, Austria, Ungaria e invers: grosul încasărilor vine din traficul de navetă, unde sunt călători fideli, ăia merg zilnic. Aşa ceva îmi doresc să văd şi la CFR Călători! _________________ :TTT:
|
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 02:09 | |
| Si tu vrei calatori fideli din naveta cand la noi media de viteza e 30 la ora? Ca sa ai asa ceva trebuie bani in infrastructura,nu dune de nisip. |
| | | Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 02:19 | |
| In tarile astea civilizate din vest liniile permit o viteza mare, trenurile de naveta sunt cadentate si de asta lumea face naveta cu trenul, la noi majoritatea sectiilor sunt cu 30-50 km/h, la asa viteaza cine iti face naveta cu trenu, doar cine are timp de pierdut sau ca face naveta cu nasu. In multe cazuri la noi 3-4-5 oameni din acelasi sat/comuna s-au combinat la benzina si fac naveta cu masina, ajung mai repede si poate ca ies si mai bine la pret fata de abonamentul de tren. Am auzit asta prin trenuri de zeci de ori cand vorbeau oamenii "baaa lacica, nu te-am mai vazut ba la tren, pai nu mai vin ma sulica ca acum fac naveta cu x-y si z, mergem cu masina ca e mai bine, doar azi ce am venit ca e sambata si ei nu vin, ma duc doar eu singur" si ii dadea la nas 1-2 lei. Asta e in Romania. In schimb tot in tarile astea dezvoltate din vest, pe langa traficul de naveta bine pus la punct exista si trenuri care taie tara in lung si in lat plus trenuri internationale de iti trebuie un caiet sa le treci pe toate, la noi trenurile internationale le numeri pe degete iar trenurile care traverseaza tara se imputineaza de la un an la altul si sa mergi din est in vest trebuie sa ocolesti pe la mama dracu sau sa schimbi 5 trenuri, asa ceva nu vezi in tarile din vest! |
| | | razvan - trenuri V.I.P Member
Numarul mesajelor : 3355 Varsta : 42 Localizare : Bucuresti, Romania Reputatie : 8365 Data de inscriere : 26/05/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 02:25 | |
| TRAFICUL de naveta nu are succes mare in tara deoarece trenurile sunt la intervale mari de timp fata de microbuze/autocare iar majoritatea oameniilor nu vor sa mai astepte aiurea. Deasemenea tarifele pe distantele de pana la 50 de kilometri cu bilete sau abonamente sunt mari, grila de tarifare este aiurea facuta si neschimbata realitatilor actuale (mai ridicate raportate la metroul bucurestean sau transportul local din periferia localitatilor). |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13103 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 02:42 | |
| O buna parte din populatia activa e plecata in Vest. Restul, intr-un procent foarte mare nu prea fac naveta ca locuiesc in orasele in care lucreaza. Deci cine sa faca naveta? Apoi noi nu avem aglomerarile urbane din alte tari, nu avem orasele suficient de dezvoltate cat sa faca sa creasca acest segment de calatori. |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20625 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25565 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 04:59 | |
| Cred că jumate din colegii mei din MT fac naveta... evident, cu maxi-taxi, că nu există trenuri care să îi aducă la timp. Nici măcar din Ploieşti... e tren care ajunge la 7:25 (cu care vin cei care lucrează la CFR Călători şi au noroc de o carte de călătorie şi un ordin de deplasare) şi tren R care ajunge la 8:07, or programul începe la 8. Iar pentru 15 minute întârziere se poate tăia ziua de plată.
Or dacă nici măcar pe liniile modernizate nu-s în stare să asigure trenuri la ore convenabile... nu mai visez la trenuri regio din 2 în 2 ore spre Piteşti şi Târgovişte. Că materialul rulant necesar e pus pe trenuri care taie ţara aiurea pentru 2 - 3 călători, pe grupe şi grupuleţe, că doar aşa vrea Partidul (Botoşani) sau trebuie şi mecanicii să îşi facă orele pe undeva (Reşiţa).
Bine că o să avem 3 trenuri Bucureşti - Sibiu la o oră unul de altul (1527, Ister, Dacia). Şi pentru asta stricăm actualul 2104, care mergea cu mers de IR de la Sibiu la Făgăraş... şi mergea plin. Călătorii nu or să meargă cu internaţionalul, nici cu viitorul 2102 cu opriri în toate haltele... or să meargă cu duba, ca să nu piardă juma' de zi pe drum. _________________ :TTT:
|
| | | Katalyn
Numarul mesajelor : 7376 Varsta : 34 Localizare : Rugby, UK. Reputatie : 11193 Data de inscriere : 09/10/2014
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 07 Dec 2014, 05:24 | |
| Si de ce nu vin cu trenul care ajunge la 07:25 in Bucuresti ? E prea devreme pentru cei care incep munca la 08:00 ? Pana ia cafeaua si urca sus in minister plus cele cateva minute care sta trenul sub Grant nu e suficient sa ajunga in timp util la locul de munca ? Nenorocita aia de duba sa nu-mi spui ca merge invizibil in traficul aglomerat de la ora aia.
Cu partidul Botosani nici eu nu sunt de acord dar acolo e mierea si aurul Moldovei dupa mintea lui manuela si care mai e de pe acolo ar trebui toate trenurile IR care trec prin Veresti, Suceava sa aibe grupe pentru Botosani.
M-a facut curios si anul asta o sa merg si eu la Botosani si mai ales la Simeria-Hunedoara ca au fost localitatile cel mai mult discutate si laudate de pe forumul asta, sa vad si eu chiar asa sunt caini cu colaci in coada la Simeria si Botosani.
Nu te mai vaita atat de 2104 ca tu oricum nu mergeai cu el, maxim odata de 2 ori pe an ajungeai in zona Sibiului, internationalele Dacia si Ister or sa aiba destui calatori raportat la compunerea pe care o so aibe, 1527 de la Brasov merge ca R 2111, are balta peste pentru toate buzunarele. Mutarea lor prin Sibiu a fost pentru a scapa de intarziere o sa fie si calatori care merg Buc-Sibiu sau Valea PH - Sibiu/Arad la dus nu mi se pare dezastrul trenurile sunt la ore frumoase unul de celalalt in schimb la intoarcere 1526 aproape ca e ajuns din urma de Ister. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
| | | | Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |