| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|
+53Vlad dan tm TonyGFR dandel adytm laur 133 solomon1984 Alex Avram 63-1143-5 gtavicecity florin29sv bobi bogdan aldea MariusM rizelgeorgel2004 IonutChircu AndiCFR alex1987 alex.alexus.tm cristi ar bubu billy752-istu mureseanu_976 Grigor doctoru maris.constantin Jhonyla @ndrey Norbi allred Adrian78 92Dragos DPS Lumunita Stana cristi CFR Adirmvl ALEXCFR cardinal kristi kkk baiazid Katalin4653 razvan - trenuri cfr500 stefan_br DUAL Mihay Dr2005 Vitosa Razvan Tudor IonutCFR2009 cristy79 Andrey_tm Nesebar 57 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 22 Sept 2014, 13:30 | |
| Din ce am auzit, cam o lună ar dura aceste închideri de linie. |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9705 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 22 Sept 2014, 14:02 | |
| Presimt si sper ca va fi mai mult, asa ziceau si pe Utvinisu Nou - Santana ca inchid o luna si s-au facut aproape 4 _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13806 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 22 Sept 2014, 14:11 | |
| Bine ar fi. Poate fac o excursie cu trenul pe această linie. Cine ştie, poate e ultima ocazie... |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 22 Sept 2014, 14:32 | |
| Intre Cacica Hm si Vârfu Dealului Hm este restrictie de viteza 15 km/h ? Conform infofer, astazi IR 12831 a facut 27 minute intre aceste doua statii. |
|
| |
Andrey_tm Moderator si Regizorul anului
Numarul mesajelor : 5864 Reputatie : 11655 Data de inscriere : 08/09/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 22 Sept 2014, 15:20 | |
| Este o limitare de 30 km/h. Așa era semnalizat pe teren în august. |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 27 Sept 2014, 11:38 | |
| De azi 27.09.2014, trenul R 11735 circula la Galati si in zilele de sâmbata si duminica, nu mai este limitat la statia Urziceni. |
|
| |
stefan_br V.I.P Member
Numarul mesajelor : 511 Localizare : Braila/Bucuresti Reputatie : 5845 Data de inscriere : 23/05/2010
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 27 Sept 2014, 17:03 | |
| Am fost in zona garii cand a plecat si mi s-a parut ca aud un GM, posibil sa-i fi pus locomotiva+vagoane. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Sam 27 Sept 2014, 17:05 | |
| Ar fi minunat, de la noul mers sigur va fi 7001/7002 si sa fie cu 20-49 200 , 3-4 vagoane, deci perfect perfect . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Dum 28 Sept 2014, 23:52 | |
| Turnusul actual e cu Desiro şi funcţionează foarte bine aşa. Perechea, 11070, merge cu Desiro de 72 locuri + Desiro 120 locuri şi sunt suficiente aşa. Ce motiv ar avea să îl schimbe? Sper ca, pe viitor, să se facă ceva şi cu 1671, deocamdată circulă cu DA/GM + 2 vagoane. Ar trebui făcut cu Desiro. _________________ :TTT:
|
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 00:11 | |
| Eu sper ca pe iitor sa nu mai fie IR cu Desiro ca Desiro nu este material rulant pentru tren de rang superior, daca le face cu Desiro atunci sa le scada si rangul in RE dar daca le face cu vagoane asa cum se intampla de cateva zile este cel mai perfect, ar fi bine sa ramana cu vagoane, cel putin toate IR 1670/1/2/3/4/5 sa ramana cu vagoane !!! |
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 08:49 | |
| Desiro-ul de 72 de locuri e acceptabil si nu ai probleme cu sezutul, cel de 120 de locuri mi se pare criminal pentru IR.. am facut Sibiu-Brasov cu el 4 ore,si-a fost destul de nasol pentru sezut, dar e tren, si poti sa te si ridici in picioare.. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25566 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 09:28 | |
| Vorbim de trenuri cu 2 (DOUĂ) vagoane... un DA consumă peste 300 litri de motorină pe oră, asta înseamnă peste 1200 litri de motorină pe un drum Bucureşti - Galaţi. Presupunând că cele două 20-49 sunt pline (puţin probabil, la 1671 ar putea merge Desiro de 72 locuri lejer), înseamnă că, pentru a acoperi doar motorina, fiecare călător ar trebui să plătească 45 lei. Ca să acopere şi TUI-ul ar trebui să plătească 58 lei. Dar mai avem şi salariile personalului şi uzura materialului rulant. Pe când la Desiro avem 70 litri la 100 km (dar la mers întins e mai mic consumul), înseamnă 160 litri până la Galaţi.
Desiro de 72 locuri cred că ar fi numai bun pentru aceste IRuri Bucureşti - Galaţi. _________________ :TTT:
|
|
| |
DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13276 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 10:07 | |
| Nu opreste nimeni pe CFR Calatori sa faca acest tren cu LDH-uri + vagoane .. Daca ei vor sa tina in circulatie DA-urile care sunt mai mult decat expirate, nu cred ca au drept de plans.. Pot sa vanda aceste DA-uri la operatorii privati, sa isi urmeze adevarata menire a lor, adica trenurile de marfa, si ei sa achizitioneze ceva mai eficient, sau sa continue modernizarea torpilelor.. si repararea GM-urilor. |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22393 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 11:03 | |
| - Dr2005 a scris:
- Vorbim de trenuri cu 2 (DOUĂ) vagoane... un DA consumă peste 300 litri de motorină pe oră, asta înseamnă peste 1200 litri de motorină pe un drum Bucureşti - Galaţi. Presupunând că cele două 20-49 sunt pline (puţin probabil, la 1671 ar putea merge Desiro de 72 locuri lejer), înseamnă că, pentru a acoperi doar motorina, fiecare călător ar trebui să plătească 45 lei. Ca să acopere şi TUI-ul ar trebui să plătească 58 lei. Dar mai avem şi salariile personalului şi uzura materialului rulant. Pe când la Desiro avem 70 litri la 100 km (dar la mers întins e mai mic consumul), înseamnă 160 litri până la Galaţi.
Desiro de 72 locuri cred că ar fi numai bun pentru aceste IRuri Bucureşti - Galaţi. Mai omule, eu sunt calator platitor de bilete, nu ma intereseaza profitul trenului si alte *rost*i de care ti tu cont de parca ar fi firma ta si iti trebuie profit maxim, pe mine ma intereseaza confortul cu care calatoresc ca eu platesc pentru acea calatorie . O ti langa cu un profit, dar compania asta e sustinuta de stat in primul rand , se acorda subventie sunt alte calcule, nu doar biletul platit de calator, populatia trebuie sa beneficieze de transport si asta face statul prin CFR . Nu mai imi tot da mie exemple cat consuma un DA si un automotor plus alte comparatii ca pur si simplu pe un calator nu il intereseaza asta, ce o fi asa greu de inteles acest aspect ? Calatorul vrea tren direct intre A si B, confortabil , si pret cat mai accesibil, nu toate bazaconiile legate de consum si ce mai spui pe acolo ca sunt pur si simplu neinteresante pentru un calator astea . Ca fapt divers 1671/2/3/4/5 sunt cu 3 vagoane acum toate si asa e normal sa fie, ca este tren IR de rang superior iar Desiro este un motor pentru trafic de naveta nu sa mergi cu el 5-6-7 chiar si 8 ore cum e cazul Timisoara-Baia Mare . Deci nu mai veni cu exemple de profit cand aici e vorba de confortul calatorului, tu vorbesti din punctul de vedere al firmei (de parca ar fi firma ta si iti trebuie profit) iar noi vorbim aici din punctul de vedere al calatorului !!! Sunt 2 lucruri diferite . |
|
| |
IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6584 Reputatie : 12455 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 Lun 29 Sept 2014, 11:08 | |
| E cam de ras sa ai tren regio cu tarif minim care sa circule numai cu 2 vagoane Bucuresti - Galati. Inseamna ca ori lumea a dat de bani si circula cu IR, ori este pus la o ora total nepotrivita din Bucuresti Nord/Galati. |
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Mersul trenurilor 2013-2014 | |
| |
|
| |
| Mersul trenurilor 2013-2014 | |
|