| Electrificari de linii | |
|
+47romero69 tcm mardaryroby Jhonyla @ndrey cristi_tgv cristi CFR FeroFan97 Teodor Shinkasen Adrian78 donpetru Cont dezactivat Adirmvl lapsanszkitamas Czirjak Arpad mirceamilitaru cont dezactivat . cfr500 popovici Re6/6 Dr2005 Luna Nesebar sorin_ncs nokia2010 razvan - trenuri IonutChircu DUAL riciu TVlad ldh80 buldozer2 membru inactiv sorinucu srazvi acar mariuskl cortexedge zenox4500 pisti91 alex.alexus.tm COSTACHE MIHAIL Ionutz discoid21 tudor_vl Vlad 51 participanți |
|
Autor | Mesaj |
---|
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 28 Feb 2013, 08:10 | |
| Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ? |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 28 Feb 2013, 08:33 | |
| - cristi_tgv a scris:
- Imi poate spune cineva daca podul Calafat Vidin e facut cu linie dubla feroviara?
Eu unul cred ca asa era normal linie dubla dar te poti astepta la orice... Podul Calafat-Vidin Am gasit...un fir Un singur fir este. Si de la Golenti la pod tot un singur fir a fost construit. Idem si la Bulgari. |
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 01 Mar 2013, 16:42 | |
| - Karpaty a scris:
- Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ?
Sunt socat de intrebarea ta... Cand faci un pod serios sau in general o lucrare de aceasta anvergura nu te gandesti pentru urmatorii 10-15 ani; trebuie sa te gandesti ca podul sa fie circulabil si sa foloseasca nevoilor urmatorilor 100 de ani. Daca tot il faci, sa-l faci ca lumea. Poduri, tunele, sosele, cai ferate, aeroporturi samd nu se fac gandindu-te la urmatorii cativa ani.... |
|
| |
Nesebar Administrator
Numarul mesajelor : 16278 Localizare : Бухарест Reputatie : 22395 Data de inscriere : 06/12/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 01 Mar 2013, 16:44 | |
| - riciu a scris:
- Karpaty a scris:
- Ce nevoie ai de cale ferata dubla pe pod ? crezi ca vor fi 100 de trenuri pe ora ?
Sunt socat de intrebarea ta... Cand faci un pod serios sau in general o lucrare de aceasta anvergura nu te gandesti pentru urmatorii 10-15 ani; trebuie sa te gandesti ca podul sa fie circulabil si sa foloseasca nevoilor urmatorilor 100 de ani. Daca tot il faci, sa-l faci ca lumea. Poduri, tunele, sosele, cai ferate, aeroporturi samd nu se fac gandindu-te la urmatorii cativa ani.... Da corect , te gandesti la viitor , dar si pe viitor este de ajuns linie simpla si electrificata . |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Vin 01 Mar 2013, 16:49 | |
| Faci pila mai mare să mai poţi adăuga o grindă pentru firul 2 atunci când va fi cazul (vezi viaductu Topolog). Să faci pod de linie dublă când în următorii 50 de ani o să fie simplă nu se merită. _________________ :TTT:
|
|
| |
riciu
Numarul mesajelor : 1376 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6665 Data de inscriere : 27/06/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 02 Mar 2013, 15:36 | |
| Da, poate trebuie schimbate niste sine, poate cine ce trebuie facut... Nu e mai simplu sa ai un back-up? Cat mai costa sa mai faci un fir, daca tot ai investit in pod?
Ce spuneti voi e din ciclul "citesti si te crucesti". Eu ca neica nimeni si ma gandesc la chestii de back-up si ditamai specialistii nu se gandesc? (ma refer aici la cei care proiecteaza podul). Mai mult pe tema asta nu are rost sa adaug. Multumesc de intelegere. |
|
| |
TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8415 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 02 Mar 2013, 16:03 | |
| Se pare ca linia din Bulgaria e foarte sinuoasa si are pante mari, astfel incit nu e economica dublarea ei. Prin urmare, nici podul nu s-a proiectat pentru cale dubla. |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 02 Mar 2013, 16:05 | |
| Nu e nevoie să faci un fir în plus pe pod (oricum ţi-l fură ţiganii în juma' de oră dacă e nefolosit), e de ajuns să faci pilele mai alte ca să poţi să mai adaugi o grindă pentru un fir când va fi cazul. _________________ :TTT:
|
|
| |
Cont dezactivat
Numarul mesajelor : 580 Varsta : 58 Reputatie : 5378 Data de inscriere : 05/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Joi 21 Mar 2013, 16:01 | |
| O mica parte din ceea ce inseamna Electrificare C.F.R. S.A. https://www.youtube.com/watch?v=f9BJBhR6IoE&feature=youtu.be |
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 10:32 | |
| O hartă cu liniile electrificate din România
Ultima editare efectuata de catre Vlad in Sam 12 Oct 2013, 11:03, editata de 1 ori |
|
| |
cristi CFR Administrator
Numarul mesajelor : 3663 Varsta : 35 Localizare : Timişoara Reputatie : 9707 Data de inscriere : 02/11/2008
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 10:47 | |
| Ai uitat Golenti - Vidin si Ciulnita - Calarasi _________________ http://tren.transira.ro/Arhiva Trainspo https://www.youtube.com/user/cristiCFR
|
|
| |
Vlad Administrator
Numarul mesajelor : 7252 Varsta : 37 Localizare : Vatra Dornei Reputatie : 13808 Data de inscriere : 08/04/2009
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 11:04 | |
| Am modificat. Mulţumesc de observaţie. |
|
| |
cristi_tgv
Numarul mesajelor : 211 Varsta : 43 Localizare : Banie Reputatie : 4277 Data de inscriere : 07/10/2013
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 14:45 | |
| Aoleo ! Prin partea de Nord - Vest nimic electric... |
|
| |
cfr500
Numarul mesajelor : 2600 Varsta : 24 Reputatie : 7373 Data de inscriere : 18/11/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 15:13 | |
| Depourile Oradea si Sibiu au fost ultimele care au renuntat la locomotivele cu aburi... De ce nu cele aflate in Moldova (ca regiune)? |
|
| |
Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25568 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: Electrificari de linii Sam 12 Oct 2013, 16:45 | |
| Pentru că cele din Moldova au primit electrice? _________________ :TTT:
|
|
| |
Continut sponsorizat
| Subiect: Re: Electrificari de linii | |
| |
|
| |
| Electrificari de linii | |
|