|
| 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
+90Cipri Andrei Neculai Theijs jabels rizelgeorgel2004 Vale_ntin kristi kkk AeroX crystynyca Dionis alliens ciprian71 mielutu zburator vvmm cerculdestele Costin.B marius664 alex.barac.5 gabrielcr Silviu Sintea dan tm mihaitzateo cfr500 Parazitii DUAL baiazid MetalRider Vitosa Semafor Traveller vanchorusebulgaria ecou Shinkasen spiderpc bogdan.perejuc roseanu AlexandruC AMX 97-0548-4 Czirjak Arpad cstefan Adirmvl elm popovici Dr2005 M.I.C.I. tacc400 rich1974 Goanga Amiralul galbenpal iDorin IonutChircu Desiro256 didinul dan_dinca razvan - trenuri sorinucu MariusM Jhonyla ldh80 Teodor George33 David Marius Adrian78 mihaiuc Nk11 cont dezactivat . ATM TVlad Codrut1985 cont inactiv Nesebar Lde 2100 jionutz stegaru didi antitren ferriviarius bogdan srl dan ciprian cristi CFR COSTACHE MIHAIL Ionutz srazvi KQQ IonutCFR2009 mardaryroby cortexedge cristi ar tudor_vl Vlad 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 14 Aug 2011, 18:40 | |
| Acuma daca s-ar face o alta varianta nu ar fi rau mai degraba i-ar cam incurca profitul domnului Carabulea care face Sibiu-Pitesti-Bucuresti si din cauza lui a stat podul de la Carta darmat 2 ani!! |
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Lun 15 Aug 2011, 11:58 | |
| - Teodor a scris:
- Cel mai probabil vom putea circula pe acest tronson cand schimbam prefixul mileniului.
Ideea este ca am putea lua fonduri Europene, incep cu expertize din nou, totul ok, dar ramane o singura problema care mereu ne`a adus numai necazuri. De primit, poate primi noi fonduri, dar trebuie sa se vada si rezultatele, care in cea mai mare parte, nu au fost, ori au fost foarte amagitoare. Nu se pot accesa fonduri europene pentru Valcele - Rm. Valcea, nu in viitorul apropiat cel putin. Pe POS-T, putem lua fonduri doar pentru ce s-a negociat prealabil astfel: intre 2007 si 2013: CIV Nord fara Brasov - Sighisoara si Predeal - Brasov plus infrastructura feroviara din Port Constanta. S-ar putea, daca mai raman bani (probabil nu, dar cine stie, la autostrazi au ramas cu vreo 600 milioane fonduri tampon, pe care, in functie de cum evolueaza lucrarile, le vor folosi ca fonduri pentru proiecte de tip bridge), se pot apuca si de Ep. Bihor - Oradea - Cluj, ca alternativa de circulatie, dar din nou, doar daca raman bani. intre 2013 si 2019: CIV Nord (ce a mai ramas) plus CIV Sud (Arad - Timisoara - Craiova - Calafat). Pot intra aici si proiecte transfrontaliere, dar tot in functie de fondurile disponibile (ex. electrificare Bucuresti - Giurgiu). In functie de alocarile UE (anul asta aflam - si sunt sanse mari sa fie de bine), se poate incepe lucrul la CIX, Ungheni - Iasi - Roman - Bucuresti. intre 2019 si probabil 2026, daca structura bugetului permite, si daca finantarea UE ramane la fel, si daca ..., si daca ..., si daca mai exista UE pana atunci (uitati-va la turbulentele din piete) abia atunci putem vorbi de Valcele - Valcea. |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Lun 15 Aug 2011, 12:16 | |
| Bun, atunci vom putea accesa acele fonduri pentru sectile / masgitralele respective, dar cine stie cand vor fi gata ... desi, lucrarile pe calea ferata merg mai bine ca cele pe sosea. |
| | | Goanga V.I.P Member
Numarul mesajelor : 517 Varsta : 30 Localizare : Alba Iulia Reputatie : 6301 Data de inscriere : 08/02/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 17 Aug 2011, 10:50 | |
| |
| | | TVlad V.I.P Member
Numarul mesajelor : 2818 Localizare : Bucuresti Reputatie : 8418 Data de inscriere : 16/01/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 17 Aug 2011, 13:35 | |
| Vad ca au folosit nituri pentru imbinarea componetelor podului. Se mai foloseau nituri pentru constructii metalice in anii '80? Sau tablierele acelea or fi fost recuperate de undeva (vad ca tablierele din zona centrala sint imbinate totusi prin sudura). |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5279 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Sam 27 Aug 2011, 13:06 | |
| dupa mine...trebuiau construite tuneluri mai multe ca sa fie linia in majoritate prin tunel. un fel de metrou. ar fi costat ceva mai mult dar cred ca ar fi fost mult mai sigura. pana la urma 20 km de tunel nu ar fi fost un capat de tara! cred ca la adancume mai mare, terenul ar fi mult mai stabil. alunecarile de teren se produc la adancime mica.
LE. si m-ama mai gandit la ceva. linia pitesti- podu olt poate fi folosita pentru transport RO-LA. nu e mare lucru sa cumperi cateva trenuri platforma si sa tranzitezi zona foarte frecventata de tir-uri. astfel, s-ar descongestiona si un traseu rutier foarte aglomerat.
|
| | | mihaiuc
Numarul mesajelor : 267 Reputatie : 5524 Data de inscriere : 14/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 28 Aug 2011, 22:50 | |
| - rich1974 a scris:
LE. si m-ama mai gandit la ceva. linia pitesti- podu olt poate fi folosita pentru transport RO-LA. nu e mare lucru sa cumperi cateva trenuri platforma si sa tranzitezi zona foarte frecventata de tir-uri. astfel, s-ar descongestiona si un traseu rutier foarte aglomerat.
RO-LA-ul e foarte, foarte scump, atat pentru TIR-ist cat si pentru OTF. Pentru TIR-ist, costurile nu au cum sa fie mai mici de +25% fata de alternativa 'condus pe drumuri'. De ce? Formalitatile de imbarcare-debarcare-asteptare nu au cum sa dureze sub 1-1.5h la ambele capete ale cursei, care trebuie platiti soferului (3h inseamna minimum 150 km parcursi). Timpul asta trebuie platit soferilor, chit ca stau pe loc. Pe urma, costul calatoriei este cel putin asemanator cu cel al condusului, mai ales ca foarte multi transportatori isi platesc soferii la km parcursi si la zile pe traseu (deci timpul stat degeaba de soferi in tren se plateste). TIR-urile nu pot circula neinsotite, din ratiuni de securitate (si de carnet TIR, daca se vine din afara UE). Si timpii alocati nu sunt mai mici cu trenul - chiar si la 100 km/h, care e cam viteza maxima comerciala rezonabila pe care ai avea-o, chiar si cu TOATA infrastructura refacuta, la 600 km, cele 3 ore petrecute in terminalele RO-LA ar duce viteza comerciala totala la 6 ore. Nota: multe legislatii (si sindicate) obiga TIR-istul sa doarma in stationare, si nu considera somnul in RO-LA-uri ca fiind 'odihna'. Sunt tari care nici macar timpul in cabine de feribot RO-RO nu il considera odihna! De asta vezi RO-LA doar in tari in care guvernele obliga la asta (Elvetia in principal). Romania nu are nicio sansa la RO-LA, drumul prin RO fiind la o concurenta stransa cu drumul prin RS (Serbia). Deja traseul prin RO este mai greoi, mai lung si mai incet (asa a fost inca din vremea lui Tito, in anii '70, ei avand autostrada, noi nu), daca fortam RO-LA... slabe sanse sa mai vedem noi trafic. |
| | | tacc400
Numarul mesajelor : 40 Varsta : 53 Localizare : Baia-Mare Reputatie : 5617 Data de inscriere : 30/08/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 30 Aug 2011, 12:50 | |
| |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18766 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24347 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 30 Aug 2011, 12:54 | |
| Probabil ar fi fost cel mai mare viaduct din Romania..Impresionanta constructia ceva asemanator exista prin Germania Franta etc |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 01 Sept 2011, 12:10 | |
| Oare de ce au abandonat mostrele de sol acolo? |
| | | Teodor
Numarul mesajelor : 3305 Reputatie : 8447 Data de inscriere : 18/04/2011
| | | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 01 Sept 2011, 12:48 | |
| Stimabile, era o intrebare serioasa, nu faci un studiu geotehnic, doar ca sa abandonezi mostrele undeva.
Normal cei care le-au luat trebuiau sa le duca la sediu sa le analizele. Din acest motiv am intrebat. |
| | | rich1974
Numarul mesajelor : 430 Varsta : 50 Localizare : jud Arges Reputatie : 5279 Data de inscriere : 20/08/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 02 Sept 2011, 10:49 | |
| pai cred ca au prelevat mostrele dar nu au mai apucat sa le analizeze.
acum, sa presupunem prin absurd ca nu se mai face cale ferata, ce utilizare s-ar putea da lucrarilor deja executate? |
| | | IonutCFR2009 Administrator
Numarul mesajelor : 6586 Reputatie : 12462 Data de inscriere : 09/07/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 14 Sept 2011, 11:37 | |
| Daca tot nu se întrevad sperante pentru reluarea lucrarilor la linia Vâlcele - Rm. Vâlcea, o parte din componentele fostei linii prind viata în alta parte. Astfel, un numar de 4000 traverse de beton SB T13 din depozitul Tutana - Sectia L1 Pitesti, provenite din dezafectarea liniei Vâlcele - Rm. Vâlcea, au fost transportate în 2010 la Golenti pentru reparatii la tronsonul de linie Golenti - Calafat, km 345+290 - 350+944. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
| |
| | | | 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |