|
| 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
+90Cipri Andrei Neculai Theijs jabels rizelgeorgel2004 Vale_ntin kristi kkk AeroX crystynyca Dionis alliens ciprian71 mielutu zburator vvmm cerculdestele Costin.B marius664 alex.barac.5 gabrielcr Silviu Sintea dan tm mihaitzateo cfr500 Parazitii DUAL baiazid MetalRider Vitosa Semafor Traveller vanchorusebulgaria ecou Shinkasen spiderpc bogdan.perejuc roseanu AlexandruC AMX 97-0548-4 Czirjak Arpad cstefan Adirmvl elm popovici Dr2005 M.I.C.I. tacc400 rich1974 Goanga Amiralul galbenpal iDorin IonutChircu Desiro256 didinul dan_dinca razvan - trenuri sorinucu MariusM Jhonyla ldh80 Teodor George33 David Marius Adrian78 mihaiuc Nk11 cont dezactivat . ATM TVlad Codrut1985 cont inactiv Nesebar Lde 2100 jionutz stegaru didi antitren ferriviarius bogdan srl dan ciprian cristi CFR COSTACHE MIHAIL Ionutz srazvi KQQ IonutCFR2009 mardaryroby cortexedge cristi ar tudor_vl Vlad 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 25 Iun 2014, 18:26 | |
| Desiro-urile sînt folosite pentru trenurile cu calatori putini. Consuma mai puțin deci sînt mai eficiente. Nu ca să nu se mai piardă vremea cu rebrusări și alte minuni.
Cu Ceaușescu e alta povestea. El o fi zis ca trebuie linie pe acolo și ăștia, ca să pare buni, au făcut linia pe unde era mai nasol dar cu bani puțini. Iar rezultatul se vede... |
| | | Dr2005 Administrator
Numarul mesajelor : 20626 Varsta : 35 Localizare : Bucureşti, Drumul Taberei Reputatie : 25567 Data de inscriere : 17/08/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 25 Iun 2014, 18:44 | |
| Valea Jiului nu are nicio treabă cu Ceauşescu sau cu comuniştii. E un proiect început în perioada interbelică şi finalizat pe vremea lui Dej, dar proiectul tehnic era deja făcut de pe vremea lui Carol al IIlea. _________________ :TTT:
|
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Vin 04 Iul 2014, 17:22 | |
| "În viitorul apropiat, la ieșirea din criză, se are în vedere repunerea secției în funcțiune, chiar cu costuri foarte mari."
Sursa:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_V%C3%A2lcele%E2%80%93Bujoreni_V%C3%A2lcea
Deci adică se proiectează aici o autostradă... Hmmm... Adică mai exact pe unde? Pe construcţiile astea de artă a căii ferate abandonate de 25 de ani? Oare va trece autostrada pe viaductul Topolog, Sâmnic, Sâmnicel, şi în tunelul Ploştina, Gibei? |
| | | tudor_vl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 447 Varsta : 34 Localizare : Cluj-Napoca Reputatie : 6293 Data de inscriere : 04/05/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 06 Iul 2014, 01:59 | |
| - Czirjak Arpad a scris:
- "În viitorul apropiat, la ieșirea din criză, se are în vedere repunerea secției în funcțiune, chiar cu costuri foarte mari."
Sursa:
http://ro.wikipedia.org/wiki/Calea_ferat%C4%83_V%C3%A2lcele%E2%80%93Bujoreni_V%C3%A2lcea
Deci adică se proiectează aici o autostradă... Hmmm... Adică mai exact pe unde? Pe construcţiile astea de artă a căii ferate abandonate de 25 de ani? Oare va trece autostrada pe viaductul Topolog, Sâmnic, Sâmnicel, şi în tunelul Ploştina, Gibei? Autostrada pe care ai presupus-o (Pitesti - Sibiu) nu are nicio legatura cu 219. Planul este sa se prelungeasca autostrada A1 pana la Curtea de Arges dupa care soseaua sa urce pe valea Topologului pentru a iesi in valea Oltului la Caineni, tinand astfel drumul istoric dintre Curtea de Arges si Sibiu si, paradoxal, ar urmari una din variantele de traseu originale propuse pentru calea ferata (Curtea de Arges - Caineni). Dar la cum se construiesc autostrazile la noi... :roll: |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Joi 07 Aug 2014, 14:57 | |
| A vizionat cineva dintre voi acest filmuleţ de doar 11 minute de pe youtube? Nişte motociclişti mai înrăiţi au parcurs linia abandonată Piteşti - Râmnicu Vâlcea... Tare fain!
https://www.youtube.com/watch?v=ZDM_dJ4c31Y |
| | | DUAL Administrator
Numarul mesajelor : 7874 Localizare : Hunedoara Reputatie : 13277 Data de inscriere : 05/01/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 07 Aug 2014, 16:49 | |
| S-ar putea merge cu un proiect dublu autostrada CF.. Iar la viaductule respective sa se suprapună terasamentul.. Stâlpii aia sunt suficient de puternici pentru a prelua eforturile dintr-o cale dublă suprapusă În felul asta consolidarea terasamentul nu ar cauza atât de mari probleme.. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Sam 13 Sept 2014, 20:43 | |
| Se pare ca astea sunt ultimele stiri legate de aceasta cale ferata: http://www.universulargesean.ro/index.php/recomandari/3475-linia-de-cale-ferata-pitesti-valcele-ramnicu-valcea-nu-va-mai-fi-construita-pe-vechiul-traseu-se-va-alege-un-nou-traseu-paralel-cu-viitoarea-autostrada Nu stiu pe unde ar trebui sa mearga noua autostrada. Din ce am citit pe aci,inteleg ca varianta propusa inainte de a veni comunisti ar fi mai buna. Eu zic ca linia e necesara pentru fabrica Dacia-Renault de langa Pitesti. Referitor la calea ferata Ramnicu Valea - Sibiu,partea aceea a Vaii Oltului e mult mai buna,decat partea pe care e facut drumul national pentru masini. Nu stiu daca a scris careva,drumul national pe Valea Oltului are doar 3 benzi ,maximum,adica 2 benzi pe un sens si una pe celalalt sens ; sunt si locuri unde are 2 benzi ,adica una pe un sens,una pe celalalt sens. Si acolo (pe drumul national de trece pe Valea Oltului),se surpa mereu stanci din muntii de langa si cad pe sosea,am vazut ca s-a pus plasa de sarma,trebuie sa fi costat foarte mult. Dar tot se surpa stanci,pe partea cu drumul national,cu toata plasa de sarma. Calea ferata Ramnicu Valcea - Sibiu poate fi modernizata si electrificata si mi se pare ca asa ar fi cel mai bine,sa avem si noi o magistrala rapida,de tren,de face legatura intre Bucuresti si Arad. Costurile sunt mari,pentru tren si e normal,e mult mai ieftin la transport,trenul decat masina. Acum cu criza din Ukraina incepe sa se si vada de ce trenul e strategic,fata de masini. Pentru ca il alimentezi cu energie electrica,care se produce pe langa eolian,la centrale hidroelectrice si la centrale atomo-electrice,deci nu depinzi de pretul petrolului. Care pret al petrolului,cum intra in vigoare noile sanctiuni contra Rusiei,e foarte probabil ca o sa creasca si mai mult. Cine nu stie,o sa se impuna noi sanctiuni companiilor UE si SUA,care nu o sa mai aibe voie sa colaboreze cu companiile ruse,pentru a le da tehnologie sa extraga petrol,nu mai au voie sa extraga petrol cu companiile ruse etc. Se gaseste pe net ,daca cauti. Creste pretul petrolului,creste pretul bezinei si al motorinei,creste pretul transportului cu masina. Cresc si alte preturi. |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Sam 13 Sept 2014, 21:04 | |
| Privirea ta in perspectiva nu coincide cu a purtatorilor de stampila-n frunte si a ultracompetentilor numiti de ei pe criterii politice.
Autostrada cica ar fi Pitesti-Curtea-Racovita-Sibiu. Si mi se pare ca e mai simplu pe acolo decat pe Valea Oltului integral.
Diferenta de nivel prin Valea Oltului e mult mai mica, deci tractiunea Diesel e ok, nu e nevoie de electrificare. Sau, ma rog, nu isi justifica banii in momentul asta. Din ce zicea colegul Dr2005 Pitest-Sibiu o sa primeasca finantare dupa ce va fi gata Curtici-Sighisoara-Bucuresti-Constanta si Timisoara-Craiova-Calafat. Al doilea coridor o sa intre in constructie dupa ce e gata primul. Deci mai avem de asteptat. |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 14 Sept 2014, 18:23 | |
| M-am uitat pe unde vor sa faca autostrada,printre muntii Cozia si muntii Fagaras,ar fi o linie de tren foarte frumoasa,de la Curtea de Arges,pana la Racovita,Sibiu. http://www.cnadnr.ro/proiect.php?id=50# |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 14 Sept 2014, 18:34 | |
| Si ar ocoli Rm Valcea mai bine ar face o varianta pe la sud de Pitesti si sa se uneasca undeva pe la Ionesti cu M201 |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 14 Sept 2014, 20:12 | |
| Corect, mai ales ca intre R. Valcea si Ionesti e si zona industriala, care chiar da trafic de marfa.
A, inca o chestie: oricum electrificarea pe Valea Oltului nu ar fi justificata, din moment ce de la Bucuresti/Caracal la Copsa/Vintu nu e electrificata linia. |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18751 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24328 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Dum 14 Sept 2014, 20:15 | |
| Eu zic ca nici in 10 ani nu se va face linia plus ca trebuie cumparat material rulant adecvat automotoare noi nu Malaxe si LDE-2vagoane |
| | | mihaitzateo
Numarul mesajelor : 106 Localizare : Bucuresti,linia 300 Reputatie : 3841 Data de inscriere : 12/09/2014
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Lun 15 Sept 2014, 12:07 | |
| Idea e ca daca se face calea ferata si autostrada pe acolo,asta inseamna ca o sa se dezvolte zona foarte mult din punct de vedere turistic,pentru ca are potential mare. |
| | | Czirjak Arpad
Numarul mesajelor : 318 Reputatie : 4827 Data de inscriere : 07/08/2012
| Subiect: . Lun 15 Sept 2014, 17:24 | |
| Normal că lucrările deja începute pe M 200 şi M 300, respectiv M 912 nu mai pot fi stopate, că au deja asigurate sursele de finanţare!
Proiectul de dublare şi electrificare a porţiunii Vinţu de Jos - Sibiu - Podu Olt - Râmnicu Vâlcea (singura linie transcarpatică încă neelectrificată) ar mai fi valabil şi azi (coridor 4 EU), zace probabil undeva într-un sertar la minister... De la Râmnicu Vâlcea mai departe nu mai ştiu nici eu...
Proiectele de infrastructură (autostrăzi, căi ferate) au prioritate absolută dacă ai relaţii diplomatice bune în acest sens cu mai marii UE şi proiecte viabile... Aşa s-a făcut şi în Ungaria... Acum ar fi rândul României...
Podul Dunăre Calafat - Vidin acum 2 luni: https://www.youtube.com/watch?v=AroS1BBl3_c |
| | | Adirmvl V.I.P Member
Numarul mesajelor : 8302 Localizare : Stația de domiciliu: R. Vâlcea Reputatie : 13104 Data de inscriere : 06/04/2012
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Lun 15 Sept 2014, 17:58 | |
| Coridorul IV rutier e prevazut prin Sibiu-Pitesti. Cel de cale ferata e prin Sighisoara. E batuta in cuie treaba. Nu inteleg de ce insistati pe faza cu linie neelectrificata. Ar fi fost o treaba sa fie dublata, dar la cum se prezinta relieful slabute sanse. Doar pe portiuni. Si atunci mi se pare ca ar trebui reactivate mai multe halte de miscare.
|
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
| |
| | | | 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |