|
| 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
+90Cipri Andrei Neculai Theijs jabels rizelgeorgel2004 Vale_ntin kristi kkk AeroX crystynyca Dionis alliens ciprian71 mielutu zburator vvmm cerculdestele Costin.B marius664 alex.barac.5 gabrielcr Silviu Sintea dan tm mihaitzateo cfr500 Parazitii DUAL baiazid MetalRider Vitosa Semafor Traveller vanchorusebulgaria ecou Shinkasen spiderpc bogdan.perejuc roseanu AlexandruC AMX 97-0548-4 Czirjak Arpad cstefan Adirmvl elm popovici Dr2005 M.I.C.I. tacc400 rich1974 Goanga Amiralul galbenpal iDorin IonutChircu Desiro256 didinul dan_dinca razvan - trenuri sorinucu MariusM Jhonyla ldh80 Teodor George33 David Marius Adrian78 mihaiuc Nk11 cont dezactivat . ATM TVlad Codrut1985 cont inactiv Nesebar Lde 2100 jionutz stegaru didi antitren ferriviarius bogdan srl dan ciprian cristi CFR COSTACHE MIHAIL Ionutz srazvi KQQ IonutCFR2009 mardaryroby cortexedge cristi ar tudor_vl Vlad 94 participanți | |
Autor | Mesaj |
---|
ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 07 Iun 2011, 23:22 | |
| Pai... cretini am fost prin anii 80, cand s-a aprobat planul de lucru al liniei, desi avea deficiente evidente de gandire si executie hoti am fost din 91 incoace, de a disparut linia in toate directiile puturosi suntem in continuare... Dar nu-i problema, o sa ne trezim peste 20 de ani, atunci cand chiar vom avea nevoie de linie, si o sa incepem sa o reconstruim. Pe principiul "Romania nu are nevoie de autostrazi" decretat de Basescu prin 90... |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 08 Iun 2011, 08:04 | |
| Eu am fost pe acolo si am vorbit cu oamenii. Adica am vorbit chiar cu unu caruia ii trec 3 piloni de la Topolog prin curte. prin curtea lui am si urcat la viaduct.
Mi-a spus ca a fost despagubit pentru o casa ce o avea pe locul unde e un pilon acum. Altul in gradina caruia am fost sa pozez din lateral si care mi-a dat si apa sa ma spal mi-a spus ca au fost anumite vagoane care cu piatra care cu sine dar nu pe intreaga linie.
Dupa ce am trecut tunelul Gibei, linia iasa in spatele unor gradini, iar mai apoi e un terasament prabusit si abandonat alaturi de care sint niste viaducte incepute., oamenii au spus ca din cauza acelei prabusiri practic nu s-a deschis circulatia, la ei nu au ajuns nici un fel de vagoane, iar viaductele au fost incepute ca o incercare rapida de a gasi o solutie la alunecarile de teren.
Au fost trenuri trasate dar nu au circulat. Este adevarat ca pe capete intr-o poza parca e chiar un Gags, abandonat.
Fireste dupa atitia ani, apare oarecum logic ca oamenii sa spuna, DAAAA domle a fost pe aici trenurili dă marfa asta pentru ca ei au crezut si atunci ca noi sintem in zona pentru studii in vederea redeschiderii liniei.
Dar daca cineva din zona ar reusi sa stea de vorba cu un fost muncitor la constructia liniei? |
| | | ATM
Numarul mesajelor : 1371 Varsta : 44 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6643 Data de inscriere : 10/07/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 09 Iun 2011, 00:47 | |
| Nu cred ca muncitorii si-ar da drumul la gura asa usor. Cine stie ce lucruri mai mult sau mai putin curate au avut loc si la construirea propriu-zisa... |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: valcea - valcele Vin 10 Iun 2011, 18:12 | |
| Acuma, nu stiu daca dupa atatia ani viaducele acelea lasate in paragina mai pot suporta o suprastructura feroviara (macar linie simpla, ce sa mai vorbim d elinie dubla)... E clar ca numai niste firme din strainatate cu ingineri constructori cu adevarat profesionisti mai pot evalua actuala stare de fapt si ar putea pune in opera noua infrastructura. Traseul desi e destul de scurt e extrem de dificil iar terenul nu va tine deloc cu constructorii. Probabil costurile sunt atat de mari incat nimeni din Uniune nu si-ar mai pune problema retrasarii acestui drum de fier, cel putin deocamdata. Inainte de 1989 economia centralizata de tip socialist apartinea 100% statului, tot ce se producea in tara (de la ciment, linii ferate, traverse de cale ferata, firele electrice si pilonii de beton armat aferente unei potentiale electrificari) se produceau intern. Acum tehnologia este sensibil diferita, se folosesc stalpi din metal dur, terasamentele se efectueaza cu tot felul de aductiuni colaterale de strangere a apelor provenite din precipitatii etc). Tot inainte de 1989 Pitestiul si Ramnicu Valcea erau marile centre ale chimiei si petrochimiei romanesti, transportul intre combinatele din valcea si pitesti era vital sa se faca pe cale ferata. Astazi, din pacate activitatea economica din domeniul acesta se afla la pamant, iar construirea acestui traseu preponderent pentru CFR Calatori nu prea se justifica. Banii din calea ferata se scot mai ales din transporturile de marfa, asta e adevarul... |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 10 Iun 2011, 18:19 | |
| Oricum, baietii cu motocicletele au fost extraordinari luna trecuta cand au parcurs traseul liniei ferate de la Ramnicu-Valcea la Tutana... Felicitari inca o data lui Vamos! Filmul postat are ceva vizualizari pe you-tube Pacat ca nu s-au oprit putin si asupra detaliilor privind statiile (garile) de pe traseu. |
| | | Desiro256 Fotograful anului
Numarul mesajelor : 1171 Varsta : 30 Localizare : Sibiu Reputatie : 6449 Data de inscriere : 19/09/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 06:30 | |
| http://www.money.ro/scos-de-la-naftalina--500-de-milioane-de-euro-intr-un-proiect-ceausist-nascut-mort_989431.html |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 09:43 | |
| Doamne-ajuta! Macar de s-ar misca ceva, desi sunt sceptic la modul in care se petrec lucrurile "serioase" in aceasta tara |
| | | IonutChircu
Numarul mesajelor : 813 Varsta : 43 Localizare : Bucuresti Reputatie : 6225 Data de inscriere : 05/05/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 11:18 | |
| - dan_dinca a scris:
- Doamne-ajuta! Macar de s-ar misca ceva, desi sunt sceptic la modul in care se petrec lucrurile "serioase" in aceasta tara
Aprilie 2004 - Adrian Nastase face o vizita impreuna cu Miron Mitrea la fata locului : „Lucrarile de constructie la linia de cale ferata Vâlcele-Râmnicu- Vâlcea, care au demarat ieri (26 aprilie 2004 – n.r.), vor fi finalizate la sfârsitul anului 2008, valoarea totala a investitiei ridicându-se la 138 milioane dolari. Linia va fi construita de firma italiana Socol Spa”Rezultat - 0 Victor Orban 2008 „In ceea ce priveste culoarul feroviar Râmnicu-Vâlcea-Vâlcele, acesta a fost deja bugetat cu o suma importanta de bani, iar lucrarile sunt programate sa inceapa cât de curând. Acesta este un proiect pornit de PSD cu mare tam-tam electoral, care ulterior a fost lasat de izbeliste si a ajuns intr-un sir lung de procese (cu constructorii italieni – n.r.). Noi am reactualizat studiul de fezabilitate, am aprobat indicatorii tehnico-economici, am asigurat finantarea pe anul acesta, suficienta pentru inceperea lucrarilor. Valoarea proiectului este de 750-800 milioane de euro. Acest proiect beneficiaza deocamdata de finantare de la bugetul de stat si dorim sa identificam surse de finantare fie din programul operational, fie dintr-un credit sau un alt program, si speram sa-l finalizam in maximum trei ani si jumatate”Rezultat - 0 Chiar mai crede cineva ca se va face ceva cu acest tronson? Parerea mea este ca doar se arunca bani in buzunarele unor clienti politici pe "studii de fezabilitate" si "consultanta"... |
| | | Adrian78 Administrator
Numarul mesajelor : 18770 Localizare : Hunedoara Reputatie : 24351 Data de inscriere : 05/10/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 11:53 | |
| Doar la noi conteaza proiectele si studile de fezabilitate cateva harti scanate milioane de euro valabile 2 ani dupa care expira si nu ma conteaza daca lucrarile incep sau nu!!Mai conteaza ca dupa 2 ani trebuie alt studiu? Un proiect nascut mort!!
Ultima editare efectuata de catre adrian78hd in Mar 14 Iun 2011, 12:31, editata de 1 ori |
| | | Ionutz Moderator
Numarul mesajelor : 1493 Localizare : Baia Mare Reputatie : 7941 Data de inscriere : 16/04/2009
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 12:26 | |
| Nu va imbatati cu apa rece, prieteni... La fel ca si multe alte tentative, se vor abandona lucrarile, din acelasi motiv etern...lipsa de fonduri.. M-a amuzat fraza cu "electrificare ulterioara"...Cum sa se electrifice, cand nicunul din tronsoanele adiacente nu e electrificat?? Pe tronsonul Tecuci Galati, in linie dreapta nu sunt in stare sa termine cativa km de electrificare de atatia ani... Sunt sceptic, fiindca m-am saturat sa tot sper si sa ma bucur prematur... Un exemplu este aici la mine in Maramures, unde se trambita de zor acum 2 ani inceperea renovarii in gara Baia Mare, si ca sumele exista deja, din fonduri nerambursabile...Si in ziua de azi, aurolacii, cersetorii, mirosul greu, buticurile infecte sunt la locul lor... Imi cer scuze ca am deviat putin de la topic.Ideea e ca nu are rost sa ne facem iluzii...fiindca vom fi dezamagiti... |
| | | dan_dinca
Numarul mesajelor : 160 Varsta : 46 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5120 Data de inscriere : 02/05/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mar 14 Iun 2011, 12:55 | |
| Asa e , Ionut. Si pe tronsonul M800 se lucreaza de peste 6 ani la refacerea infrastructurii intre Bucuresti si Constanta. Eu sunt din Fetesti, oras a carui gara s-a re-construit de la zero in vreo 8 ani. De Pasti anul acesta au dat-o in exploatare, dar jejosii de cetateni romani au facut-o de comanda in cateva saptamani. Si sa nu uit: peroanele nu sunt terminate pentru ca nici nu s-a inceput scoaterea liniilor din zona garii pentru inlocuirea infrastructurii. |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 15 Iun 2011, 07:00 | |
| Daca nu ar baga mereu chestia asta cu linia Vilcele, ar putea parea ca nu au activitate,,viziune". Nu e decit apa rece.
Cu ce viteza se circula acum pe Bucuresti -Ploiesti? nu de alta dar pe alt forum am pus o poza dintr-un livret 1977 unde era 140 km/h si Bucuresti -Predeal in 2 h 46. |
| | | iDorin
Numarul mesajelor : 44 Varsta : 48 Localizare : Bucuresti Reputatie : 5183 Data de inscriere : 05/11/2010
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Mier 15 Iun 2011, 12:32 | |
| - dan tm a scris:
- Cu ce viteza se circula acum pe Bucuresti -Ploiesti? nu de alta dar pe alt forum am pus o poza dintr-un livret 1977 unde era 140 km/h si Bucuresti -Predeal in 2 h 46.
Infrastructura era inca noua in acei ani. Mai era si intretinuta. Sa nu uitam ca aceasta a fost reabilitata complet odata cu electrificarea tronsonului Brasov - Bucuresti. |
| | | galbenpal
Numarul mesajelor : 4 Reputatie : 4917 Data de inscriere : 16/06/2011
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Joi 16 Iun 2011, 16:26 | |
| Buna ziua, am urmarit cu interes discutiile pro si contra, dar am o intrebare pentru toti forumistii de aici, sau cei care au idee: Intre anii 1980 si 1984, pe cand la pilonii de la viaductul Topolog se lucra in draci, precum si la cele doua tunele Plostina si Gibei, Gibei, cel putin a fost finalizat ca lucrare in 1984, dcaa mai gasesc pe acasa o fotografie o sa o postez, a fost facut un film, dupa toate regulile artei (ideea de atunci era "slavirea epocii de aur" si cum trag muncitorii din greu). Ideea este daca stie cineva unde as putea sa gasesc acel film, daca a fost facut public pe undeva... Stiu ca fusese facut de catre profesionistii de atunci, dar nu stiu sa spun cine anume..., probabil Romaniafilm! Stiu ca dupa montarea si prelucrarea filmului, acesta a rulat si la caminul cultural din Ciofrangeni, copii stateam in balconul din scanduri (ca eram mai usori) si ce galagie se facea cand ne recunoasteam parintii (facuti vedete!) P.S. Filmul a privit intr-adevar doar cele trei obiective tunelurile Plostina, Gibei si viaductul Topolog, pentru ca erau cele mai apropiate intre ele, dar si cele mai de anvergura (viaduct - 1,3 kilometri, Gibei, la momentul acela - cel mai lung tunel din tara si al doilea din Europa, despre Plostina numai stiu exact ce se spunea....) Tot in acea perioada a fost construit si podul rutier de peste Topolog, cel mic, din apropierea viaductului, o sa il regasiti in fotografiile expuse... Dar revin la film, daca stie cineva ceva de el... Multumesc anticipat |
| | | Vizitator Vizitator
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea Vin 17 Iun 2011, 07:08 | |
| Pai nu Gibei e cel mai lung din tara si al doilea din Europa. Cel mai lung din tara este Teliu, de Europa hahaaaa ce sa mai zic. Filme documentare in vremea aia facea Sahia Film daca nu ma insel. |
| | | Continut sponsorizat
| Subiect: Re: 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
| |
| | | | 219 : Valcele - Ramnicu Valcea | |
|
Subiecte similare | |
|
| Permisiunile acestui forum: | Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
| |
| |
| |